Reviews voor KPN in Rotterdam

37 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 639 reviews
Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
5,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
KPN is een zeer dynamisch bedrijf constand in ontwikkeling en aan het verbeteren.
Medewerker Klantklachten Zakelijke Markt (huidige medewerker) –  Rotterdam6 januari 2020
KPN is een zeer dynamisch bedrijf constant in ontwikkeling. Medewerkers worden hierbijj betrokken en gestimmuleerd om mee te denken en om te denken bij het optimaliseren van processen.
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
2,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Gezellige en leuke sfeer
Outbound callcenter medewerker (voormalige medewerker) –  Rotterdam7 augustus 2019
Hét visitekaartje van het bedrijf.Op het ene project bel je klanten van wie hun contract bijna afloopt om samen kijken je naar de nieuwe mogelijkheden. en ervoor zorgen dat klanten die in contact willen komen met KPN binnen 10 minuten teruggebeld worden,
service monteur langs sturen.
De juiste vragen stellen en je zorgt er samen met je collega’s voor dat je klanten van KPN dé beste service krijgt
Was deze review waardevol?Ja 1NeeRapporteren
5,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Prima bedrijf
Manager Debiteurenbeheer (voormalige medewerker) –  Rotterdam17 april 2019
Leuk dynamisch bedrijf waar geen dag hetzelfde is.
Pluspunten
Flexibele werktijden
Minpunten
soms traag in nemen van besluiten
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
4,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Dynamische werkomgeving met een prachtig uitzicht.
Projectcoordinator (voormalige medewerker) –  Rotterdam5 februari 2019
KPN EEN mooi product, als coördinator had ik de verantwoording om mijn klant zo danig te bedienen dat KPN EEN goed en op tijd geleverd moet worden.
Pluspunten
geweldig uitzicht, Happy Italy
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
5,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Organisatie die goed probeert mee te gaan met de ontwikkelingen van de markt.
Manager (huidige medewerker) –  Rotterdam14 januari 2019
Organisatie die goed probeert mee te gaan met de ontwikkelingen van de markt. KPN is echter een log en groot bedrijf en heeft moeite om de veranderingen volledig door te voeren. De veranderingen in de markt gaan te snel om het volledige bedrijf tijdig te laten mee veranderen, voordat de volgende verandering aankomt.
KPN is een mooi bedrijf waar je jezelf uitstekend kan ontwikkelen, de ruimte krijgt daarvoor maar wel de kansen die voorbij komen zelf moet pakken. Doe je dit, dan kan je mooie ervaringen opdoen en een mooie toekomst voor jezelf uitstippelen.
Pluspunten
Ruimte om te ontwikkelen en groeien
Minpunten
De veranderingen stapelen op en zijn niet bij te houden
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
5,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Fijne werkomgeving, oog voor ontwikkeling en uitstekende prive-werkbalans
Manager Shared Service Organisatie Operations (voormalige medewerker) –  Rotterdam26 november 2018
KPN is een fijne werkgever waar ik met plezeier heb gewerkt. KPN geeft je de mogelijkheid om te ontwikkelen en heeft goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
3,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Sfeer tussen de collega's is goed en maakt het werk leuk
Scrum Master Customer Service (huidige medewerker) –  Rotterdam4 juni 2018
Vanwege de grootte van de organisatie is er sprake van politiek en eilandjes gedrag in plaats van een groepsgevoel.

Doorgroeimogelijkheden zijn erg beperkt vanuit de organisatie, vooral voor een helpdeskmedewerker.

Vanuit het bedrijf krijgt elke medewerker jaarlijks een budget toegereikt om zichzelf verder te ontwikkelen.
Pluspunten
Scholingsbudget, Sfeer
Minpunten
Doeirgroeimogelijkheden
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
4,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Een goed bedrijf om voor te werkrn
Medewerker Debiteurenbeheer (voormalige medewerker) –  Rotterdam3 juni 2018
Ik heb altijd met veel plezier bij KPN gewerkt, een gezellige sfeer en een heel leuk team.
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
5,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Leerzame periode
Allround monteur (voormalige medewerker) –  Rotterdam1 februari 2018
Onzettend veel geleerd en gezien , wat me toch een ervaren storingsmonteur heeft gemaakt.
Sociale contacten , technische contacten van alles en nog wat kunnen zien .
Pluspunten
Vrijheid, leuk werk, leuke klanten
Minpunten
Niet
Was deze review waardevol?JaNee 1Rapporteren
4,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Afwisselende werk
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) –  Rotterdam13 juni 2017
Mijn werk bij KPN was afwisselend. Zo zat ik in een leuk team met een vriendelijke teamleider.
Ik werkte voor verschillende afdelingen, waardoor ik altijd bezig was. Calls aannemen namens de afdeling factuurservice, order navraag en storingen, chatgesprekken voeren met klanten via kpn.com en als leadambassadeur motiveerde ik mijn collega's uit eigen team en één ander team om verkoopsignalen te herkennen en terugbelafspraken te maken,
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
3,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Hardwerkende en gezellige werkomgeving
Servicemedewerker (huidige medewerker) –  Rotterdam23 mei 2017
Elke dag bestaat uit rustig blijven tussen alle hectiek. Ik heb dus ook geleerd dit te perfectioneren. Omdat het management vaak afwezig is i.v.m. overleggen e.d. dienen we zelfsturend te zijn. Met een open communicatie tussen de collega's werkt dit uitstekend.

De uitdaging en het leukste is om altijd open te communiceren met klanten en collega's en overzicht te houden ondanks alles wat er kan gebeuren.
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
5,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Gezellige werkomgeving
Klantexpert F (huidige medewerker) –  Rotterdam12 april 2017
De werkomgeving en sfeer bepaald voor een groot deel hoe je het naar je zin hebt bij de baas. Deze punten zitten bij dit bedrijf zeker goed.
Pluspunten
goede cao
Minpunten
dure kantine, afstand, geen mogelijkheid voor thuiswerk
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
5,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
KPN Zakelijk
Klantenservice Expert C (voormalige medewerker) –  Rotterdam30 januari 2017
Zeer prettige werksfeer met een out of de bpx mentaliteit om tezorgen dat de klanten altijd de beste persoon voor de baan aan de lijn krijgt.
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
4,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Prettige werkomgeving waar het nieuwe werken volledig is geïntroduceerd.
Marketing & Distributie Manager New Business (huidige medewerker) –  Rotterdam19 januari 2017
In de 5 jaren dat ik nu binnen KPN werk heb ik vele mooie projecten mogen draaien. Het is een werkgever die je veel kansen biedt en je goed begeleid in je loopbaan.
Pluspunten
Goede opleidingsmogelijkheden
Minpunten
Veel afstand tussen de verschillende managementlagen
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
4,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Prima bijbaan
Commercieel medewerker (voormalige medewerker) –  Rotterdam9 januari 2017
Jaren als bijbaan gedaan. Vooral in het begin was de balans tussen werksfeer en werken erg prettig
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
4,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Gezellige werkomgeving
Callcenter medewerkster Factuurservice (voormalige medewerker) –  Rotterdam2 maart 2016
Altijd druk op het werk met inkomende telefoonverkeer, dus op tijd inloggen en stipt op tijd starten.
Ik heb leren omgaan met veel weerstand en heel veel verschillende consumenten en daardoor ook ervaring heb opgebouwd met het leren kennen van de consument.
Er heerste een gezellige, informele sfeer waar hard gewerkt werd.
Er waren geen moeilijkheden bij deze werkzaamheden.
Leukste van de baan was het behalen van bonussen en trainingen die er werden gegeven.
Was deze review waardevol?JaNee 1Rapporteren
3,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
gezellige werksfeer, goed bedrijf
Sales en Retentie (voormalige medewerker) –  Rotterdam19 januari 2016
Gezellige Collega's,
Baan is leuk en afwisselend.
Mijn teamleider ben ik niet over te spreken.
Maar verder een prima bedrijf.
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
4,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
nvt
Account manager special sales ZM (voormalige medewerker) –  Rotterdam8 december 2015
fijne collega's, dynamisch bedrijf, prima opdrachtgever
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
5,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Call Center Agent
Call Center Agent Conferencing Services (voormalige medewerker) –  Rotterdam, ZH4 november 2015
Geen dag is hetzelfde wat de werkzaamheden erg leuk maakten.
Veel klantcontact vanuit de hele wereld.
Goede aansturing door leiding aan medewerksters en heel erg leuke ciollega´s
Pluspunten
flexibel
Minpunten
werken tot 23.00 uur
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
4,0
Werk-privébalans
Compensatie/Arbeidsvoorw.
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
productieve en gezellige werksfeer met topcollegae
Operation Coördinator (huidige medewerker) –  Rotterdam13 oktober 2015
het mooiste wat ik ervaren heb, binnen KPN/Telfort is het omgaan met klanten en collegae, de glimlach te zien bij de klanten en collegae als we de klanten weer goed geadviseerd hebben en een mooi product hebben meegegeven.
De dankbaarheid van de klanten en het plezier van het personeel, is bij mij de drijfveer om iedere dag naar mijn werk te gaan en met een glimlach de werkdag te beginnen.
Pluspunten
uitdagend werk, dmv van incentives en ontplooimogelijkheden
Minpunten
geen biljart
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
Profiel geclaimd

Wil je meer weten over hoe het is om hier te werken?

Stel een vraag over solliciteren of werken bij KPN. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

Algehele waardering

3,9
Gebaseerd op 639 reviews
5180
4294
3123
229
113

Waarderingen per categorie

3,9Werk-privébalans
3,9Compensatie/Arbeidsvoorw.
3,6Doorgroeimogelijkheden
3,4Management
3,8Bedrijfscultuur