Reviews voor KPN in Houten

Redelijk werksfeer
Management is vooral bezig met cijfers ipv van verbeteringen van processen. Er wordt continue gesneden in personeel omdat het makkelijks is. Sfeer wordt daardoor minder
Goede werkgever met goede arbeidsvoorwaarden. wel een werkgever waar reorganisaties en veranderingen de boventoon voeren. Zeer interessante werkomgeving maar wel stressvol. En het bedrijf wil zich steeds meer gaan vestigen in het midden van het land en in de Randstad. Hierdoor is het bijna onmogelijk voor mensen onder de rivieren om bij dit bedrijf te gaan werken.
Solide werkomgeving met veel loyaal personeel , grote werkgever
Ik was de 3e generatie, een baan voor je leven volgens mijn opa. Echter hij had ongelijk, vaste telefonie is niet interessant meer, waardoor na 37 jaar onze wegen moesten scheiden Het technische bedrijf wordt een service kantoor. Vooral gericht op multimedia cloud oplossingen. Het ambachtelijke wat mij zo boeide moet ik nu elders zoeken. Verder altijd een prima werkgever geweest. goed salaris, veel vrijheden, goede sociale voorzieningen, veel ruimte voor opleidingen in de baas zijn tijd. Voor de nieuwe generatie een solide werkgever met een goed merk.
Pluspunten
Veel opleidingen inwerktijd
Minpunten
techniek wordt multimedia zonder ambacht
Dynamisch bedrijf maar de laatste tijd doorgeslagen in het veranderen
KPN is een Dynamisch bedrijf met alles in zich om veel werk plezier te hebben. Ook ben je altijd bezig met het nieuwste van het nieuwste.
Helaas slaat het bedrijf de laatste jaren door in het willen veranderen.

Men moet elke dag weer beter zijn dan de dag ervoor.

Ook ontstaan hierdoor ontslagrondes waarbij juist degene die het meeste voor KPN betekenen KPN verlaten, gedwongen of vrijwillig.

Dit resulteert in onrust en onzekerheid bij het personeel en management.
Pluspunten
Altijd bezig met de nieuwste technieken
Minpunten
minimale wettelijke secundaire arbeidsvoorzieningen.
Veel vrijheid
KPN is organisatie waar je volop de kans krijgt om je ontwikkelen. Er zijn diverse mogelijkheden om door te kunnen groeien. De cultuur is open en eerlijk.
Pluspunten
De vrijheid die het bedrijf de medewerkers geeft om te ontwikkelen
Minpunten
De vele wijzigingen en reorganisaties
Fijne werkomgeving
fijne werkomgeving
zelfsturend

open bedrijfscultuur, alles bespreekbaar

eigen verantwoording, mogelijkheid om zelf issues op te lossen
Pluspunten
mogelijkheid tot thuiswerken en werken op andere locatie
Het Nieuwe Werken, commerciële loopbaan, groeipaden, collegialiteit, professionele en informele sfeer
dynamisch bedrijf waar momenteel veel gebeurd maar waar men ook veel mogelijkheden krijgt om te groeien
Pluspunten
opleidingen
Minpunten
Log
technische afdeling telefonie
Goed werkende Groep Hipath 4000 , gezellige collega's , hulpzaam
Pluspunten
eigen initiatief
Minpunten
doorgroei
Mooi bedrijf om voor te werken echter...
De constante drang tot organisatorische verandering en de snelheid waarmee dit gaat, geven veel onrust.
Bedrijf met mogelijkheden
Binnen KPN kun je doorgroeien, maar hiervoor moet je wel heel duidelijk en heel strak afspraken maken én netwerken. Vooral met dat laatste kun je ver komen binnen het bedrijf.

De werk-privé balans is voor de meeste functies erg goed. Regelmatig thuiswerken - zelfs 1 of meer vaste dagen per week - hoeft geen enkel probleem te zijn.

Het moeilijkste is de continu veranderende richting van het bedrijf, maar toch vaak nét achter de feiten aanlopen.

KPN is erg procesmatig ingericht, wat zowel een voor- als nadeel kan zijn.
Pluspunten
Gemiddelde intelligentieniveau van de medewerkers
Minpunten
Slechte koffie, dure lunch, grote kantoortuinen
Ondoorzichtige bedrijfsstructuur, wel heel prettig om met directe collega's te werken
Als je eenmaal de bedrijfsstructuur doorhebt is KPN een prettig bedrijf om te werken. Management is erg resultaatgericht.
Pluspunten
fijne collega's
Minpunten
Veel managementlagen, weinig besluitvaardig
Top bedrijf
Heel fijn bedrijf om te werken en te leren er zijn veel doorgroei mogelijkheden en deze worden ook gestimuleerd.
Pluspunten
veel mogelijkheden
Minpunten
veel reorganisaties
Leuke afdeling met afwisselend werk waar de mens en samenwerking centraal staat
Met heel veel plezier op deze afdeling gewerkt als interim medewerker. Fijne collega's en prettige samenwerking.

Geen dag is hetzelfde omdat er naast lopende projecten ook nieuwe projecten binnenkomen.

Ik heb geleerd hoe je een project review met een projectmanager moet houden en de financiële situatie van een project in kaart brengt.

In het kort, je bent het financiële geweten van een projectmanager en helpt hem/haar om een project goed af te sluiten.
Pluspunten
Open bedrijfscultuur, geen 9 tot 5 mentaliteit, mogelijk tot flexwerken
Minpunten
Bedrijf waarbij je inzet wordt gewaardeerd, en er is ruimte voor ontspanning.
s' morgens met de collega,s een bak koffie drinken en daarna aan het werk. Om 07:30 telefonisch overleg met mijn counterpart in India. 10:00-10:30 afdelingsoverleg knelpunten worden aangegeven en men biedt indien nodig ondersteuning. Na het overleg gaat ieder met zijn werkzaamheden bezig, dus het ondersteunen van je projectmanagers in de breedste zin, zoals financieel, planning, uitloop in tijd bestellen en factureren, opslag bestanden, spoed opdrachten. 12:00 gezamenlijk lunchen in de kantine. Na de lunch voortgangsgesprek met een projectmanager om knelpunten zo snel mogelijk op te sporen en op te lossen. 17: 00 weer voldaan huiswaarts keren.
Pluspunten
sociaal bedrijf
Minpunten
veel reorganisaties
actieve en gemotiveerde mensen die werken aan een beter KPN
Bij KPN werken betekend altijd werken aan jezelf, dit staat hoog op de agenda. Dit maakt het ook aantrekkelijk. Naast reguliere werkzaamheden ben je volop aan het werk om jezelf nog beter te maken. Dit is het mooie van KPN, je krijgt veel vrijheid om te onderzoeken wat je precies leuk vindt om te doen. Daardoor leer je het bedrijf ook goed kennen en zie je veel afdelingen in de Keten.
Pluspunten
flexibel werken
Minpunten
slechte kantine
KPN is een grote organisatie met veel mogeljkheden
Als ik door de laatste reorganisatie niet geraakt zou zijn zou ik gewoon nog lekker door gaan met het werk waar ik mij lekker bij voelde.
Maar ieder nadeel heeft zijn voordeel ....nu heb ik de mogelijkheid om verder te kijken, naar iets nieuws, naar een nieuwe uitdaging.
Mooie bedrijf om voor te werken
Mooi bedrijf, sociale werknemers; Zorgt voor elkaar.
Management is goed voor haar medewerkers.

KPN is en blijft een mooi NL bedrijf, loyaal, zorgzaam en sociaal.
Pluspunten
Zorgzaam, lunch- leuke dingen doen
Minpunten
nog meer borrels
Leuke werkomgeving met hoekjes om rustig te kunnen werken en telefoongesprek te voeren
Ik heb hele leuke, gezellige, hardwerkende collega's gehad die zich betrokken voelen bij de organisatie. Er wordt hard gewerkt maar op zijn tijd ook eens gelachen met elkaar.

Het is een leuk bedrijf om bij te werken door het concept nieuwe werken.
Pluspunten
Concept Het Nieuwe Werken
Minpunten
Wegens bezuinigen geen werklunches op kantoor
Prettige werksfeer met voldoende ruimte voor eigen ontplooing
Leuke collega's en uitdagende werkzaamheden en eigen verantwoordelijk in het invullen van de benodigde werkzaamheden voor het behalen van de doelstellingen.
Pluspunten
Eigen verantwoordelijkheid voor halen doelstellingen
Minpunten
Reorganisatie's van de afgelopen jaren
Prima werkgever, waar persoonlijke ontwikkeling hoog op de agenda staat
Elke dag begon om 7 uur met even samen zijn met de collega's en daarna naar de klanten. Goed om onderling af te stemmen en strategieën te bespreken.
Baan was zeer uitdagend omdat het een van onze grootste klanten betrof en de activiteiten dus onder een vergrootglas lagen. Maar dat maakt je scherp en creatief.

Moeilijkste aan de baan was dat je om diverse redenen soms afscheid moest nemen van mensen (zowel intern als bij de klant) waarmee je lang en intensief had samengewerkt.

Het leukste aan de job was uiteraard de succes momenten vieren, heerlijk!
Pluspunten
Veel verschillende banen beschikbaar
Minpunten
Bedrijf is wat zoekende naar de juiste strategie
Productieve werkomgeving,
Het was leuk werken bij KPN

Helaas niet altijd een goede planning van de dag.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden.
Minpunten
Onpersoonlijk
Stel een vraag over solliciteren of werken bij KPN. Onze community staat klaar om te antwoorden.