Reviews voor KPN in Groningen

Groningen62 reviews
Betrouwbare werkgever.
Destijds prima sfeer en ruimte voor ontwikkeling
Pluspunten
Fijn team
Minpunten
Onduidelijk management
10 jaar bij dit bedrijg gewerkt maar vanaf dag 1 werd ik al gewaarschuwd om niet teveel op te vallen. Alles wat je extra doet is dankjewel maar wordt niet gewaardeerd. In alle disciplines moet je dagelijks achterom kijken of iemand geen mes in je rug zet. Ik heb als manager zowel bij KPN Retail als CS diverse afdelingen doorlopen. Survival of the fittest is daarbij het credo. opdrachgekrgen
Pluspunten
Betaalt erg goed!
Minpunten
Stress en altijd op je hoede zijn
Ik vond het werk, dat grotendeels bestaat uit het telefonisch afhandelen van vragen en klachten van klanten, op zich heel leuk vanwege het leerzame en afwisselende klantcontact. Waar ik persoonlijk wel veel moeite mee had, was vertaling (logische analyse) van de klantvraag naar voor mij bruikbare informatie die te vinden was in de kennisbank. Ik vond ook dat je voor een dergelijk bescheiden beloning veel moest weten zelfs vanaf het begin. Het meeluisteren door het management stond me enorm tegen omdat dit ook gebruikt werd voor persoonlijke beoordeling en functioneringsgesprekken. De zeer strak op tijdsbesteding gerichte beoordelingsparameters zoals gemiddelde gespreksduur, first call resolution e.d. veroorzaakten nogal wat stress bij mij. Uiteindelijk pasten deze functie en ikzelf niet zo bij elkaar. Het contact met de heel behulpzame collega's was fijn, ik heb daar veel ondersteuning gehad.
Het is prettig samenwerken met de medewerkers van KPN.
Ik ga elke week met veel plezier weer naar de KPN toe, het werk is divers.
Ik heb een super tijd gehad bij KPN, het voelt als een echte familie
In het begin krijg je een leuke en informatieve training.
Ook krijg je er hele leuke collega,s en kan de klantcontact ook leuk zijn.

Bij goed functioneren zijn er zeer zeker doorgroeimogelijkheden.

De coach kun je geluk of pech mee hebben en ook de werkdruk kan soms zeer hoog zijn, en daar moet je tegen kunnen.
Pluspunten
Leuke collega, s, goede training, informele sfeer.
Minpunten
Presteren onder druk. Kan soms zeer druk aan de lijn zijn.
grote organisatie met mogelijkheden en langdurige besluitvorming
leuke tijd, leuke mensen, veel geleerd, diversiteit
te lang geleden om daar nog werkinhoudelijk iets uit te pakken, onderlinge band met college was uitstekend
KPN heeft mij vele jaren veel arbeidsvreugde geschonken.
Ik heb er veel geleerd en ben vanaf de start van mijn werkende carrière gestaag opgeklommen.

Die kansen kreeg ik en heb ik met beide handen aangegrepen.
Pluspunten
lerend bedrijf
Ik heb hier altijd met plezier gewerkt. je leert hier elke keer weer nieuw uitdagingen te overwinnen.
sociaal bedrijf met prima werksfeer fijne collega's
Ging vol goede moed training in, leuke teamleden en collega's. Was in dienst bij KPN via een uitzendbureau.
Maar er komt zeer veel informatie op je af in de training en kwaliteit als slecht ervaren. Je leert voornamelijk op het werk. Veel klantvragen konden wij na 4 weken training nog niet zelfstandig beantwoorden. Halverwege de training ontslagen omdat ik volgens hen niet voldoende meeliep met leertempo van mijn teamleden die ook in training zaten, al gingen mijn klantgesprekken best goed, maar mijn teamleider zag dat niet zo omdat ik te vlot in mijn tempo zou zijn en niet goed genoeg zou luisteren naar de klant. Tevens vond hij dat ik de feedback van de begeleiders traag oppakte. Ik heb dit niet zo ervaren maar helaas. Ze zijn erg streng en leggen de lat erg hoog. Als je na vier weken in hun ogen nog niet de "perfecte helpdeskmedewerker" bent lig je er gewoon uit, ook al krijg je volledig voor je training betaald. Ik ben dus als weggestuurd voordat de certificering over vier weken plaats zou vinden.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Strenge eisen als helpdeskmedewerker, eisen echt dat je zeer goed bent anders lig je eruit.
Momenteel ben ik vaste kracht bij KPN. Het bedrijf bevat meerdere afdelingen en omdat ik er al enkele jaren werk run ik momenteel (uiteraard met andere collega's) meerdere afdelingen. Ben begonnen op de THD, technische helpdesk, en heb mij zo verder gespecialiseerd tot commercieel en technisch allrounder. De afdelingsfuncties die ik momenteel in mijn portefeuille heb zijn: KPN Mobiel, koper, glasvezel, facturering, monteursplanning en klantbehoud. In het begin was het telefonisch werk, te denken aan:
Verkopen van vaste telefonie, internet en televisie overige zenderpakketten en verhoogde internetsnelheden.Verkopen van vaste telefonie, internet en televisie en daarnaast overige zenderpakketten en verhoogde internetsnelheden.

Daarnaast ben ik technisch adviseur; mochten er problemen zijn met

klanten zijn/haar telefonie, internet en televisie dan ben ik het eerste

aanspreekpunt om de problemen direct op te lossen.

Sinds enige tijd ben ik ook nog meer allround door ook de afdeling mobiel erbij te nemen. Hierin staan het oplossen van problemen met

de mobiele telefoon en de verkoop van mobiele abonnementen centraal.

Ik zoek momenteel een nieuwe uitdaging en sta dan ook open voor alles.Het liefst niet meer in de callcenter wereld, maar het liefst in de sport of werk als intercedent of administratief medewerker.
Pluspunten
1000 euro inzetbaarheidsbudget
Minpunten
Verschillende diensten
Begin de dag met een heerlijk kop koffie of thee, samen met 1 van je vele leuke collega's

Er altijd met veel plezier gewerkt
Prima werkgever dat goede producten en diensten aanbiedt.
Het bedrijf KPN, groot en vol nieuwe technieken en ontwikkelingen.
Ik ben erg blij met KPN als werkgever omdat je hier je zelf echt kan ontwikkelen. Je wordt gestimuleerd om buiten je comfortzone te kunnen werken en zo nog beter jezelf leert kennen.

De cultuur binnen KPN is fijn, een goede werksfeer en hele fijne collega's.
Pluspunten
Ruimte om jezelf te ontwikkelen.
Minpunten
Lunch is niet gratis ;)
Heb 22 jaar met plezier gewerkt binnen dit bedrijf. Begonnen als helpdeskmedewerker maar al snel de kans gekregen om mezelf te ontwikkelen in diverse functies. KPN boodt mij de ruimte om mee te denken, kritisch te zijn en nieuwe systemen te ontwikkelen die het werk binnen de helpdesken eenvoudiger zou maken.
Pluspunten
innovatief
Minpunten
teveel reorganisaties
Ongecompliceerd werk. Goede arbeidsomsandigheden. Slecht betaald.
Pluspunten
Lekker buiten
Minpunten
Erg veel reclamefolders
Ik heb er 20 jaar mogen werken. Nooit problemen gehad met mijn motivatie om naar het werk te gaan. Helaas is het na 20 jaar afgelopen in verband met reorganisatie (boventalligheid).
Pluspunten
Centeaal gelefdn Gronjngen
Minpunten
?
Gesloten organisatie met weinig tot geen doorgroeimogelijkheden, dagelijkse werkzaamheden bestaan uit het manipuleren van je cijfers om de baas tevreden te houden. Tijd om servicegericht te handelen wordt naar mijn inzicht te weinig geboden.

Mocht je houden van telefonisch verkopen en ben je hier ook goed in? Dan zit je bij een KPN contact center zeker op je plek.
Pluspunten
Gratis koffie
Minpunten
Het dag-in dag-uit oplossen van fouten gemaakt door collega's.