Reviews voor KPN in Groningen

53 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 533 reviews
Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
3,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
groot bedrijf
Management assistent (voormalige medewerker) –  Groningen9 januari 2019
grote organisatie met mogelijkheden en langdurige besluitvorming
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
3,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Bijna 40 jaar gewerkt bij KPN
Teamleider Klantenservice (voormalige medewerker) –  Groningen30 november 2018
KPN heeft mij vele jaren veel arbeidsvreugde geschonken.
Ik heb er veel geleerd en ben vanaf de start van mijn werkende carrière gestaag opgeklommen.
Die kansen kreeg ik en heb ik met beide handen aangegrepen.
Pluspunten
lerend bedrijf
Was deze review waardevol?JaNee 1Rapporteren
4,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Een bedijf waar nooit een dag het zelfde is
Teammanager (huidige medewerker) –  Groningen26 november 2018
Ik heb hier altijd met plezier gewerkt. je leert hier elke keer weer nieuw uitdagingen te overwinnen.
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
prima bedrijf
Specialistische Verkoper Bedrijfscommunicatie (voormalige medewerker) –  Groningen12 november 2018
sociaal bedrijf met prima werksfeer fijne collega's
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
1,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Training bij KPN Groningen (Helpdeskmedewerker)maar na 4 weken ontslagen
Helpdeskmedewerkster (voormalige medewerker) –  Groningen (stad)18 mei 2018
Ging vol goede moed training in, leuke teamleden en collega's. Was in dienst bij KPN via een uitzendbureau.
Maar er komt zeer veel informatie op je af in de training en kwaliteit als slecht ervaren. Je leert voornamelijk op het werk. Veel klantvragen konden wij na 4 weken training nog niet zelfstandig beantwoorden. Halverwege de training ontslagen omdat ik volgens hen niet voldoende meeliep met leertempo van mijn teamleden die ook in training zaten, al gingen mijn klantgesprekken best goed, maar mijn teamleider zag dat niet zo omdat ik te vlot in mijn tempo zou zijn en niet goed genoeg zou luisteren naar de klant. Tevens vond hij dat ik de feedback van de begeleiders traag oppakte. Ik heb dit niet zo ervaren maar helaas. Ze zijn erg streng en leggen de lat erg hoog. Als je na vier weken in hun ogen nog niet de "perfecte helpdeskmedewerker" bent lig je er gewoon uit, ook al krijg je volledig voor je training betaald. Ik ben dus als weggestuurd voordat de certificering over vier weken plaats zou vinden.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Strenge eisen als helpdeskmedewerker, eisen echt dat je zeer goed bent anders lig je eruit.
Was deze review waardevol?Ja 2Nee 2Rapporteren
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Gezellige en leerzame werkomgeving
Allround Technisch & Commercieel adviseur (huidige medewerker) –  Groningen5 april 2018
Momenteel ben ik vaste kracht bij KPN. Het bedrijf bevat meerdere afdelingen en omdat ik er al enkele jaren werk run ik momenteel (uiteraard met andere collega's) meerdere afdelingen. Ben begonnen op de THD, technische helpdesk, en heb mij zo verder gespecialiseerd tot commercieel en technisch allrounder. De afdelingsfuncties die ik momenteel in mijn portefeuille heb zijn: KPN Mobiel, koper, glasvezel, facturering, monteursplanning en klantbehoud. In het begin was het telefonisch werk, te denken aan:
Verkopen van vaste telefonie, internet en televisie overige zenderpakketten en verhoogde internetsnelheden.Verkopen van vaste telefonie, internet en televisie en daarnaast overige zenderpakketten en verhoogde internetsnelheden.
Daarnaast ben ik technisch adviseur; mochten er problemen zijn met
klanten zijn/haar telefonie, internet en televisie dan ben ik het eerste
aanspreekpunt om de problemen direct op te lossen.
Sinds enige tijd ben ik ook nog meer allround door ook de afdeling mobiel erbij te nemen. Hierin staan het oplossen van problemen met
de mobiele telefoon en de verkoop van mobiele abonnementen centraal.

Ik zoek momenteel een nieuwe uitdaging en sta dan ook open voor alles.Het liefst niet meer in de callcenter wereld, maar het liefst in de sport of werk als intercedent of administratief medewerker.
Pluspunten
1000 euro inzetbaarheidsbudget
Minpunten
Verschillende diensten
Was deze review waardevol?JaNee 1Rapporteren
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
gezellige werksfeer
klantexpert (voormalige medewerker) –  Groningen28 januari 2018
Begin de dag met een heerlijk kop koffie of thee, samen met 1 van je vele leuke collega's

Er altijd met veel plezier gewerkt
Was deze review waardevol?JaNee 1Rapporteren
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Prima bedrijf
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Groningen16 januari 2018
Prima werkgever dat goede producten en diensten aanbiedt.
Was deze review waardevol?JaNee 1Rapporteren
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Prachtig bedrijf vol mooie ontwikkelingen voor zowel prive als zakelijk
Backoffice medewerker (huidige medewerker) –  Groningen13 januari 2018
Het bedrijf KPN, groot en vol nieuwe technieken en ontwikkelingen.
Ik ben erg blij met KPN als werkgever omdat je hier je zelf echt kan ontwikkelen. Je wordt gestimuleerd om buiten je comfortzone te kunnen werken en zo nog beter jezelf leert kennen.
De cultuur binnen KPN is fijn, een goede werksfeer en hele fijne collega's.
Pluspunten
Ruimte om jezelf te ontwikkelen.
Minpunten
Lunch is niet gratis ;)
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Fijn bedrijf met goede sfeer en ruime kans om jezelf te ontwikkelen
Proces Keten specialist (voormalige medewerker) –  Groningen (stad)3 januari 2018
Heb 22 jaar met plezier gewerkt binnen dit bedrijf. Begonnen als helpdeskmedewerker maar al snel de kans gekregen om mezelf te ontwikkelen in diverse functies. KPN boodt mij de ruimte om mee te denken, kritisch te zijn en nieuwe systemen te ontwikkelen die het werk binnen de helpdesken eenvoudiger zou maken.
Pluspunten
innovatief
Minpunten
teveel reorganisaties
Was deze review waardevol?Ja 1Nee 1Rapporteren
3,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Fijn werk in de buitenlucht.
Helpdeskmedewerker ICT (voormalige medewerker) –  Groningen13 november 2017
Ongecompliceerd werk. Goede arbeidsomsandigheden. Slecht betaald.
Pluspunten
Lekker buiten
Minpunten
Erg veel reclamefolders
Was deze review waardevol?JaNee 2Rapporteren
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Prima werksfeer
Klantexpert E, Complexe Mutaties (voormalige medewerker) –  Groningen (stad)10 oktober 2017
Ik heb er 20 jaar mogen werken. Nooit problemen gehad met mijn motivatie om naar het werk te gaan. Helaas is het na 20 jaar afgelopen in verband met reorganisatie (boventalligheid).
Pluspunten
Centeaal gelefdn Gronjngen
Minpunten
?
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
2,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Weet waar je aan begint
KPN Contact center (voormalige medewerker) –  Groningen2 oktober 2017
Gesloten organisatie met weinig tot geen doorgroeimogelijkheden, dagelijkse werkzaamheden bestaan uit het manipuleren van je cijfers om de baas tevreden te houden. Tijd om servicegericht te handelen wordt naar mijn inzicht te weinig geboden.

Mocht je houden van telefonisch verkopen en ben je hier ook goed in? Dan zit je bij een KPN contact center zeker op je plek.
Pluspunten
Gratis koffie
Minpunten
Het dag-in dag-uit oplossen van fouten gemaakt door collega's.
Was deze review waardevol?Ja 1Nee 1Rapporteren
3,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Een groot bedrijf
Second-line supportmedewerker (KSD) (voormalige medewerker) –  Groningen19 september 2017
Groot bedrijf.
vriendjes politiek
Vriendelijke collega's
Ook hier draait het om cijfertjes
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
cijfertjes
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
3,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Leuke werkomgeving, helaas weinig doorgroeimogelijkheden
Servicedesk medewerker (voormalige medewerker) –  Groningen18 september 2017
Leuke werkomgeving, helaas weinig doorgroeimogelijkheden en continu bezig met bezuinigingen.
Pluspunten
Goede collega's
Minpunten
Geen doorgroeimogelijkheden
Was deze review waardevol?Ja 1Nee 2Rapporteren
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Goede werkomgeving
Technisch Helpdesk medewerker (voormalige medewerker) –  Groningen1 juli 2017
Genoeg doorgroeimogelijkheden indien je dit maar aangeeft. Veel mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Prima interne opleiding waar genoeg budget voor beschikbaar is
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
4,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Productieve omgeving waarbij iedereen verlengd om het beste in zichzelf naar boven te halen.
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Groningen22 juni 2017
Het werken bij KPN zal ik een ieder aanraden. De vele mogelijkheden die KPN haar medewerkers biedt is goed te merken in de trainingen en de team meetings om zo allemaal de juiste richting op te gaan. Het werken in de winkel was meer sales gedreven, de klantenservice meer service gericht.
Pluspunten
Training
Minpunten
De afwisseling
Was deze review waardevol?Ja 1Nee 2Rapporteren
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Productieve en gezellige werkomgeving.
Commercieel klantenservice medewerker (voormalige medewerker) –  Groningen12 juni 2017
Telefonische vragen beantwoorden, bewaken van offertes, orders aanmaken nadat de koop is gesloten. Kortom, druk maar heel erg leuk. Fijne collega's, de sfeer onderling is super! Ik heb geleerd om te multitasken, om veel ballen tegelijk in de lucht te houden, om zaken niet te vergeten, reminders voor jezelf aan te maken. Het moeilijkste van de baan is wel de drukte, je moet goed allert zijn. Tegelijk is dit ook het leukste, de dagen vliegen om en je gaat nooit echt met tegenzin aan het werk.
Pluspunten
Sfeer onderling, leuke werkzaamheden.
Minpunten
Instabiele omgeving qua systemen waardoor veel workarounds die tijdrovend zijn.
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
4,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Aardige collega's
Administratief medewerkster (voormalige medewerker) –  Groningen9 mei 2017
Afwisselend werk, leuke collega's. Veel werk in weinig tijd
Pluspunten
flexibiliteit
Minpunten
werkdruk
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Leuk werk, fijne collega's en goede sfeer.
Klant expert (huidige medewerker) –  Groningen31 maart 2017
Leuk werk, fijne collega's en goede sfeer.

Ik ben alleen toe aan een nieuwe uitdaging.
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
Profiel geclaimd

Wil je meer weten over hoe het is om hier te werken?

Stel een vraag over solliciteren of werken bij KPN. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

Algehele waardering

3,9
Gebaseerd op 533 reviews
5144
4253
3103
223
110

Waarderingen per categorie

3,9Werk-Privé Balans
3,9Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
3,6Doorgroeimogelijkheden
3,4Management
3,8Bedrijfscultuur