Reviews voor KPN in Enschede

48 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 641 reviews
Goed bedrijf
Medewerker Technische dienst (voormalige medewerker) –  Enschede, OV9 april 2014
Leuk bedrijf .. Luisterd niet al te goed naar de voorkeuren van hun eigen werknemers.
Mooi bedrijf met veel mogelijkheden
Trainer Coach (voormalige medewerker) –  Enschede, OV26 februari 2014
Als trainer / Coach heb ik veel kunnen betekenen voor mijn mede collega's. Elke dag de medewerkers motiveren. Tevens samen een plan van aanpak maken om zo samen zijn/haar doelstellingen te bereiken.
productieve en gedreven werksfeer
Technisch inbound agent callcentrum (voormalige medewerker) –  Enschede22 november 2013
Je wordt gebeld door klanten die problemen hebben met hun televisie, internet of telefonie.

Het leukste aan deze baan is de afwisseling en de verschillende soorten mensen die je aan de telefoon krijgt.
Tevens de sfeer onderling de collega's is echt super.

Moeilijkste aan deze baan is dat je ook moet kunnen verkopen aan de telefoon zonder de klant wat op te dringen.

Ik heb hier geleerd volhardend te zijn, maar soms ook heel direct en om goed te luisteren om het probleem duidelijk te krijgen.
Pluspunten
flexibiliteit qua werkuren, leuke collega's, doorgroeimogelijkheden
Minpunten
pauzes
gezellige werksfeer
Call center medewerkster (voormalige medewerker) –  Enschede, OV14 oktober 2013
EEN typische dag op het werk, ik begon mijn dag met een glimlach met alle plezier ging ik naar mijn werk gezellige werksfeer.Ik heb veel dingen geleerd bijvoorbeeld geduld, communicatie met klanten op de juiste manier helpen en veel meer. mijn collega"s een grote familie.Moeilijkheden waren er gelukkig niet je moet goed tegen kritiek kunnen en bedenk altijd dat het niet persoonlijk bedoeld is.Het leukste van de baan is de flexibele werktijden en als een klant tevreden is en jou hartelijk bedankt.
Pluspunten
flexibel werktijden als moeder kun je dit goed aanpassen
Callcenter KPN
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  enschede17 september 2013
Je werk in ploegen en dan bel je mensen en probeer je te verkopen. Persoonlijk vond ik het geen leuke werksfeer hebben . Als je niet verkoopt wordt je naar huis gestuurd.
Leuk bedrijf met leuke collega´s
Callcenter Klantenservice (voormalige medewerker) –  Enschede, OV10 juni 2013
Klanten bellen voor vragen over hun aansluiting of willen iets bestellen. Klachten afhandeling. Je bent op zich zelfstandig want je behandeld een klant persoonlijk maar je hebt als team wel targets die je moet halen. Moeilijk is altijd als een klant zo boos is dat je de klant eerst heel erg moet `bewerken` voordat je iets voor de klant kan doen. Toch is dat altijd een uitdaging en maakt dat het werk ook heel leuk
Pluspunten
goede werksfeer
Minpunten
zijn er niet
Goede werkgever, Fijne collega's
Callcenter medewerkster (voormalige medewerker) –  Enschede2 januari 2013
Heb altijd met veel plezier bij KPN gewerkt en kan KPN zeker aanraden als werkgever, fijne managers, leuke collegas, goede werksfeer, goede begeleiding indien nodig.

Zie meer reviews over KPN

Stel een vraag over solliciteren of werken bij KPN. Onze community staat klaar om te antwoorden.