Reviews voor KPN in Enschede

37 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 533 reviews
Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
4,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Leuke werksfeer
Sales-desk te Enschede (huidige medewerker) –  Enschede15 augustus 2018
erg leuke werksfeer met leuke collega's en goede arbeidsvoorwaarden
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
3,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Fijne collega's, ondankbaar werk
Inbound callcenter medewerker (voormalige medewerker) –  Enschede18 mei 2018
Hoewel je fijne collega's hebt en het werk makkelijk onder de knie te krijgen is, moet het je maar lekker zitten om zonder enige reden gezeik tegen je te krijgen van klanten die ook niet mee willen denken met de oplossingen die je bied
Was deze review waardevol?JaNee 4Rapporteren
4,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Gezellige werkomgeving en uitdagende baan
Klanten Support Desk medewerker 2de lijns (voormalige medewerker) –  Enschede23 maart 2018
dagelijkse werkzaamheden bestaan uit:

- Klantgericht wijze vragen, problemen en klachten opnemen.
- Analyseren van technische en administratieve problemen.
- Beheren van klantendossiers en onderhouden klantcontact.
- Volgens vaststaande richtlijnen en procedures werken.
- Meedenken in interne processen en het aandragen van verbeteringen.
- Voorzitten en vastleggen van overleggenen vergaderingen.
Pluspunten
zeer flexibele werktijden
Was deze review waardevol?JaNee 1Rapporteren
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Fijn bedrijf om te werken
Technisch Helpdeskmedewerker (huidige medewerker) –  Enschede23 januari 2018
Met veel plezier heb ik altijd bij KPN gewerkt, nu tijd voor een nieuwe uitdaging
Pluspunten
.
Minpunten
.
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Gezellige werksfeer , doorgroeimogelijkheden en uitdagend
Sales (huidige medewerker) –  Enschede14 januari 2018
- het is erg flexibel ! Je kunt je uren aanpassen zoals je dat zelf wilt.
- Bonussen en incentives zijn super leuk en uitdagend !
- Gezellige collega’s
- doelgericht
Pluspunten
Incentives en kick off
Minpunten
Parkeerplaats
Was deze review waardevol?JaNee 1Rapporteren
3,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Gezellige werkomgeving
Callcenter medewerker (huidige medewerker) –  Enschede26 december 2017
Gezellige werkomgeving met collega's.
Met iedere klant een ander gesprek.
Was deze review waardevol?JaNee 1Rapporteren
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Ideaal bijbaantje, relatief goed betaald en goed voor je communicatieve vaardigheden
Verkoopadviseur (voormalige medewerker) –  Enschede1 augustus 2017
Op de afdeling Verkoop & Informatie bij KPN heb ik 4 jaar lang met plezier gewerkt naast mijn studie. Ik kon altijd mijn eigen werktijden bepalen. Hier heb ik mijn communicatieve en commerciële vaardigheden ontwikkeld.
Pluspunten
Relatief goed betaald voor een bijbaan, leuke bonussen
Minpunten
Niet uitdagend genoeg om het fulltime te doen (voor mij)
Was deze review waardevol?JaNee 2Rapporteren
3,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Prettige werkomgeving
klantexpert (voormalige medewerker) –  Enschede25 juli 2017
Leuke collega's en prettige sfeer. Het werk eentonig.
Was deze review waardevol?Ja 1Nee 1Rapporteren
4,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Goed bedrijf
costumer support (voormalige medewerker) –  Enschede6 juli 2017
KPN zorgt voor goed voor hun personeel door middel van de KPN Academy. De tijden zijn erg flexibel.
Was deze review waardevol?JaNee 1Rapporteren
4,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
gezellige werkomgeving, wandeling tijdens lunchpauze
Callcenter medewerkster (huidige medewerker) –  Enschede1 juli 2017
Goede klantenservice, problemen oplossen voor klanten, fijne collega's
Pluspunten
flexibele arbeidstijden
Minpunten
werktijden
Was deze review waardevol?JaNee 2Rapporteren
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Gezellige, Leerzame omgeving
Technisch administratief medewerker (huidige medewerker) –  Enschede6 april 2017
*Elke klant is anders klant staat voor an
*Elke dag andere uitdagingen
*Elke klant is een uitdaging
*Alle collega's zijn zeer collegiaal
Pluspunten
variatie
Minpunten
Helemaal niet
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
4,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Leuk bedrijf om werkervaring op te doen
Telemarketeer (voormalige medewerker) –  Enschede26 maart 2017
Het was een leuke en informele werksfeer. De werkdruk lag hoog, maar dit was goed bij te houden en werd ruimschoots gecompenseerd door leuke collega's en afwisseling.
Pluspunten
Leuke winsten bij goede prestaties
Minpunten
weekenden, feestdagen en avonden werken
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
4,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Goede werkgever
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Enschede6 februari 2017
KPN is een zeer goede en leuke werkgever. Er hangt altijd een leuke werksfeer en er is altijd wat te doen.
Pluspunten
leuke collegas, fijne werkplek
Minpunten
weinig werk, eentonig
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Een mooi bedrijf om voor te werken
Teammanager (voormalige medewerker) –  Enschede1 februari 2017
In de 37 jaar die ik voor KPN heb gewerkt heb ik het bedrijf ervaren als een leerschool met meer dan voldoende middelen en hulp om mezelf te ontwikkelen.
Pluspunten
Maatschappelijk verantwoord ondernemen. Persoonlijke ontwikkeling
Minpunten
De vele reorganisaties in de afgelopen jaren
Was deze review waardevol?Ja 1NeeRapporteren
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
een stressvolle omgeving, met leuke collega's
Servicemedewerker (huidige medewerker) –  Enschede30 januari 2017
Klanten helpen bij de afhandeling van hun klachten.
De collega's waren leuk
en het is leuk om steeds puzzeltjes op te lossen
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
4,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Gezellige plek, maar erg stressvol
Callcenter medewerker (voormalige medewerker) –  Enschede9 januari 2017
Een typische dag op het werk was; je kwam ruim een kwartier van te voren op het werk, deed je computer aan, logte in en opende je programma's.
Daarna keek je of het "druk" in de lijn was d.m.v. een grote scherm op de muur, zodat je weet of je gelijk een klant aan de lijn krijgt.
De grootste pluspunt van werken bij KPN in enschede was dat je wel een bepaalde vrijheid had, daarnaast hele leuke collega's.
Helaas ging het bij de werkoverleg alleen om verkoop, en werd er helaas niet veel gekeken naar individuele prestaties.
Er werd veel gepushed op verkoop, zelfs te veel.
Waardoor het erg stressvol werdt.
De directie was hierbij helaas allemaal op 1 lijn, wat erg jammer is.
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Kpn
Technische helpdesk medewerker (voormalige medewerker) –  Enschede22 december 2016
KPN is een goed bedrijf dat staat als een huis. De voorzieningen voor koffie/thee of iets te eten zijn ook goed. Helaas zijn er weinig doorgroeimogelijkheden.
Pluspunten
gratis koffie/thee/soep
Minpunten
lunchen betaal je voor
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
2,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
over de rug van klanten
Klantenservice medewerker (huidige medewerker) –  Enschede18 december 2016
Ik ben ooit bij KPN gekomen om service te verlenen, lees storingen oplossen en hulpvragen beantwoorden.
Nu is het verplicht om tijdens het oplossen van een storing ook een mobiele telefoon proberen te verkopen, service is sales is de kreet. Nu filteren ze hierop en eisen de managers dat wij "filteren" door klanten met een hogere sales kans beter te helpen dan iemand die al een langere tijd last heeft van een storing.
Pluspunten
groot bedrijf
Minpunten
achter de ellebogen, verradelijk
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
4,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
commercieel bedrijf, waar klanten hoog in het vaandel staan.
Medewerkster klantenservice (huidige medewerker) –  Enschede4 november 2016
Prettige, veelzijdige collega's.
Veel wisseling van personeel, maar daardoor dynamisch.
Het moeilijkste van de baan is dat je allerlei klanten aan de telefoon krijgt. Het schakelen van de een naar de ander is soms vermoeiend.
Pluspunten
Geen dag is hetzelfde.
Minpunten
De onzekerheid.
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Groot bedrijf dat werkt volgens procedures. Goede HR
Supervisor (voormalige medewerker) –  Enschede27 september 2016
KPN kent een open cultuur en het maken van contact binnen het bedrijf is makkelijk, door LinkedIn en TeamKPN (platform voor alle werknemers). Persoonlijke ontwikkeling wordt gestimuleerd door groot aanbod van mogeijke cursussen. Hier is een persoonlijk budget voor waar je wel wat mee kunt. Het is lastig is om veranderingen door te zetten voor nieuwe initiatiefen. Managers zijn b.v. ook weer afhankelijk van andere Managers. Collega's komen voor met een gelaten houding in hun werk hierdoor. Dit is niet inspirerend. Inspiratie afhankelijk van individu hoe hier mee om te gaan.
Pluspunten
Persoonlijk budget ontwikkeling, personeelskorting
Minpunten
Groot, complexe systemen, grote verticale gelaagdheid
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
Profiel geclaimd

Wil je meer weten over hoe het is om hier te werken?

Stel een vraag over solliciteren of werken bij KPN. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

Algehele waardering

3,9
Gebaseerd op 533 reviews
5144
4253
3103
223
110

Waarderingen per categorie

3,9Werk-Privé Balans
3,9Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
3,6Doorgroeimogelijkheden
3,4Management
3,8Bedrijfscultuur