Reviews voor KPN in Eindhoven

Eindhoven68 reviews
Fijn!
Ik heb hier erg veel geleerd en veel
Kansen gekregen om mijzelf te laten zien.
Harde werkers
Grote mate van ontwikkeling en drang om te verbeteren.
Pluspunten
Producten en diensten
Minpunten
Werkdruk
Kpn
Groot bedrijf met veel mogelijkheden. Op telecom gebied een erg interessant bedrijf bij te mogen werken.
Groot soms iets te logbedrijf waar je zeker fijn kunt werken
Heb hier veel geleerd voornamelijk op emotioneel vlak en omgaan met collega's en klanten.
Zeer gevarieerd werk waarbij geen dag hetzelfde is
Pluspunten
groot veel mogelijkheden
Minpunten
groot, alles draait vrij log
goede werkgever
goede secundaire arbeidsvoorwaarden, goede CAO. fijne collega's
Pluspunten
secundaire arbeidsvoorwaarden
Minpunten
interne organisatie
Leerzaam
Door de vele trainingen een erg leerzame werkgever
Pluspunten
opleidingsmogelijkheden
Minpunten
onpersoonlijke organisatie
mooi bedrijf die je liet doorgroeien en je kwaliteiten erkende
de dag begon altijd met een dagstart wel of niet interessant, het werk was boeiend maar ook wel eens eentonig, het wisselde elkaar perfect af, je kreeg de mogelijkheid om cursussen te volgen, het was 1 grote familie, waar je als nodig hulp kon vragen bij de daarvoor bestemde afdelingen, en waar je met de tijd ook ook wist wie je moest hebben voor de correcte afhandeling, teamleiders zorgden voor de nodige zaken, als je zolang daar gewerkt hebt, is het moeilijkste om je service en kwaliteiten hoog te houden, maar je krijgt altijd de juiste steun van alle mensen om je heen. je skills mogen laten zien werd altijd gewaardeerd en op zijn tijd ook beloond
Pluspunten
beloningen
Minpunten
kan ik niet direct bedenken
Klant en kwaliteit staan voorop
De bedrijfscultuur is bottom-up met oog voor de mens. Er wordt voortdurend gewerkt aan verbeteringen met een open blik.
Pluspunten
Ruimte voor de eigen ontwikkeling
Minpunten
Onregelmatige werktijden
Geen dag hetzelfde, leuke collega's en leuke gesprekken en soms minder leuke met klanten
Het was een gezellige tijd met een gezellige groep/team.
Je komt binnen en zet je laptop op tafel. Nadat je dit gedaan hebt ga je eerst even bij iedereen even langs om te kletsen of voor het maken van een afspraak voor een potje tafelvoetbal. Nadat je dit hebt gedaan haal je nog even wat te drinken om vervolgens aan je werkdag te beginnen. Tijdens je werk ben je gefocused bezig maar je krijgt zo nu en dan leuke gesprekken mee van de overige collega`s.
Pluspunten
De werkzaamheden konden wij ook thuis uitvoeren. Gezellige groep (éénheid)
Minpunten
Dat wij de werkzaamheden niet konden voortzetten. De stekker werd er helaas uitgetrokken.
Samen voor de klant
Onder de collega's heerst een informele sfeer. Iedereen helpt elkander graag en zet zich- of haarzelf met graagte in om de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Afhankelijk van de drukte, want dit kan per uur verschillen, heb je veel interactie met de collega's. Niet alleen leer je elkaar zo in no-time kennen maar leer je ook veel over een breed scala aan klantvragen en ervaringen.

Het management houd je scherp om de afdelingsdoelen te behalen. Ook jouw persoonlijke doelen worden 1 op 1 besproken, deze kunnen anders zijn dan die van andere collega's.

Het voeren van weerstandsgesprekken is niet het leukste van het werk maar is wel erg uitdagend. Om een gesprek waarin de klant erg emotioneel is tot een goed einde te brengen voor alle partijen vergt soft skills die niet iedereen van nature bezit.

Het leukste van de baan is de vriendschappen die je opbouwt met de collega's. Het bespreken van mogelijke verbeteringen, gesprekstechnieken onderzoeken en het delen van successen.
Pluspunten
Informele werksfeer
Minpunten
De lat ligt hoog
Green
Dynamisch bedrijf, met een prettige werksfeer waar de klant/klantbeleving en de werknemer hoog in het vaandel staan
Prachtig bedrijf
Teambilding staat hoog in het vaandel bij KPN samen kunnen we alles en ik heb een geweldige communicatie trainingen mogen ontvangen met als resultaat een persoonlijk groeiproces in de 17 jaar dat ik klantexpert coach vraagbaak ben geweest bij KPN.
KPN heeft een duidelijke strategie waar ze zich aan willen houden.
Pluspunten
vrij rooster
Minpunten
KPI's
Media Company
Worked withing the invoicing department where the main tasks were dealing with customer their invoice enquiries and upgrading/ downgrading their media packages.
Fijn bedrijf!
Heerlijke werkomgeving. Goeie opleidingsmogelijkheden. zalig gewerkt in dit bedrijf!
Pluspunten
wissweldiensten
Minpunten
veel werk
was goed
oke er was goed te werken. Weinig binding met het bedrijf maar dat was bij alle collega's duidelijk te merken.
Pluspunten
klanten
Minpunten
werkgever
prettig bedrijf
Ik heb 11 jaar lang voor KPN gewerkt en heb het een hele fijne werkgever gevonden
Kpn
Ik heb ontzettend veel geleerd binnen KPN, onder andere hoe ik een optimale klantgesprek kan voeren. Ik heb heel wat gesprekken gevoerd de afgelopen jaren en er zit zoveel diversiteit in de klantvragen maar de kern blijft het zelfde: Namelijk dat klanten zich gehoord willen voelen en een goede analyse cruciaal is om uiteindelijk tot een goed advies/oplossing te komen. Heel veel leuke collega's mogen leren kennen en mezelf kunnen ontwikkelen tot de persoon die ik nu ben. Mijn taken zijn inbound calls afhandelen waaronder: factuurvragen, storing vragen, klacht afhandelen, bestellingen voor de klant plaatsen. Binnen KPN heerst er een informeel cultuuur waarin we gezamelijke doelen hebben en er ook samen voor strijden. Hierin ben ik ook altijd kar trekker geweest mbt sales. De meeste uitdaging had ik in het voeren van kortingsgesprekken, waarin klanten specifiek om korting vragen maar hier niet voor in aanmerking komen. Echter blijkt achteraf dat dit juist hele leuke gesprekken zijn waarin je tijd neemt voor de klant en een " APK" check doet op het huidig abbonement en ze toch tevreden kunnen ophangen. Het leukste van deze baan vind ik de diversiteit aan klantvragen, klantcontact en de invloed die ik heb om dit te doen. Echter mis ik wel de fysieke contact met klanten.
Pluspunten
goede sfeer en flexibele werktijden zelf inplannen
Minpunten
Weinig doorgroeimogelijkheden, fysieke contact.
jong en dynamisch
8 uur per dag dienst verlenen in service en verkoop hierbij kun je denken aan betalingen, afspraken ,regelingen .
wat ik geleerd heb met verschillende karakters in gesprek te gaan en daarin de leiding te kunnen houden.

bedrijfscultuur is jong en dynamisch,
Goede werkgever
Inmiddels 3 jaar werkzaam voor KPN en heb het erg naar mijn zin. Begeleiding en opleidingen vanuit KPN zijn goed geregeld en als je de wil hebt kun je veel bereiken.

Je kan je eigen tijden bepalen en zelf je eigen rooster samenstellen. Je bent dus erg flexibel over

Enige minpuntje zijn de doorgroeimogelijkheden op de locatie Eindhoven.
Pluspunten
Flexibele werktijden, opleidingen
Minpunten
Doorgroeien
Stel een vraag over solliciteren of werken bij KPN. Onze community staat klaar om te antwoorden.