KPN Reviews

387 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 406 reviews
Goede werksfeer
Senior Verkoopadviseur (huidige medewerker) –  's-Hertogenbosch12 juli 2018
Het keer op keer in gesprek met de klant, die de moeite doet om naar de KPN XL te rijden om daar de verwachte informatie te krijgen plus de service die we bieden. Is een waardering naar het persoon toe.
Wij als personeel bij de KPN XL staan met frisse energie en positiviteit graag alle klanten te woord.
Pluspunten
Gezellie werksfeer
Minpunten
Te weinig personeel voor het aantal klanten per dag.
Prettige werkomgeving
Systeem specialist mobilofonie (voormalige medewerker) –  Den Haag5 juli 2018
Goed georganiseerd bedrijf maar een logge organisatie
Pluspunten
Werksfeer
Minpunten
Management over teveel schijven
Bedrijf met mogelijkheden
Projectmanager (huidige medewerker) –  Houten3 juli 2018
Binnen KPN kun je doorgroeien, maar hiervoor moet je wel heel duidelijk en heel strak afspraken maken én netwerken. Vooral met dat laatste kun je ver komen binnen het bedrijf.

De werk-privé balans is voor de meeste functies erg goed. Regelmatig thuiswerken - zelfs 1 of meer vaste dagen per week - hoeft geen enkel probleem te zijn.

Het moeilijkste is de continu veranderende richting van het bedrijf, maar toch vaak nét achter de feiten aanlopen.

KPN is erg procesmatig ingericht, wat zowel een voor- als nadeel kan zijn.
Pluspunten
Gemiddelde intelligentieniveau van de medewerkers
Minpunten
Slechte koffie, dure lunch, grote kantoortuinen
Corporate omgeving die veel kansen biedt
Manager Digital Customer Service (voormalige medewerker) –  Amsterdam28 juni 2018
Als je een idee hebt en je weet er de juiste mensen achter te krijgen is er altijd ruimte om het uit t voeren.
betrouwbaar goede werkgever
Fieldservice engineer Sr. (voormalige medewerker) –  Den Haag31 mei 2018
Goede werkgever en werksfeer en leuke collegas gehad.
Geen dag is hetzelfde en ik ging graag naar het werk en alle leuke klanten helpen.
Pluspunten
stabiel werkomgeving en leuke klanten
Training bij KPN Groningen (Helpdeskmedewerker)maar na 4 weken ontslagen
Helpdeskmedewerkster (voormalige medewerker) –  Groningen (stad)18 mei 2018
Ging vol goede moed training in, leuke teamleden en collega's. Was in dienst bij KPN via een uitzendbureau.
Maar er komt zeer veel informatie op je af in de training en kwaliteit als slecht ervaren. Je leert voornamelijk op het werk. Veel klantvragen konden wij na 4 weken training nog niet zelfstandig beantwoorden. Halverwege de training ontslagen omdat ik volgens hen niet voldoende meeliep met leertempo van mijn teamleden die ook in training zaten, al gingen mijn klantgesprekken best goed, maar mijn teamleider zag dat niet zo omdat ik te vlot in mijn tempo zou zijn en niet goed genoeg zou luisteren naar de klant. Tevens vond hij dat ik de feedback van de begeleiders traag oppakte. Ik heb dit niet zo ervaren maar helaas. Ze zijn erg streng en leggen de lat erg hoog. Als je na vier weken in hun ogen nog niet de "perfecte helpdeskmedewerker" bent lig je er gewoon uit, ook al krijg je volledig voor je training betaald. Ik ben dus als weggestuurd voordat de certificering over vier weken plaats zou vinden.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Strenge eisen als helpdeskmedewerker, eisen echt dat je zeer goed bent anders lig je eruit.
Fijne collega's, ondankbaar werk
Inbound callcenter medewerker (voormalige medewerker) –  Enschede18 mei 2018
Hoewel je fijne collega's hebt en het werk makkelijk onder de knie te krijgen is, moet het je maar lekker zitten om zonder enige reden gezeik tegen je te krijgen van klanten die ook niet mee willen denken met de oplossingen die je bied
goede werkgever minder betaald
Service technicus (voormalige medewerker) –  Arnhem10 mei 2018
goede werkgever minder betaald maar wel veel opleidingsmogelijkheden
Pluspunten
KPN was een goede werkgever maar betaald minder als de andere
Minpunten
betaald mincer
Gezellige en leerzame werkomgeving
Allround Technisch & Commercieel adviseur (huidige medewerker) –  Groningen5 april 2018
Momenteel ben ik vaste kracht bij KPN. Het bedrijf bevat meerdere afdelingen en omdat ik er al enkele jaren werk run ik momenteel (uiteraard met andere collega's) meerdere afdelingen. Ben begonnen op de THD, technische helpdesk, en heb mij zo verder gespecialiseerd tot commercieel en technisch allrounder. De afdelingsfuncties die ik momenteel in mijn portefeuille heb zijn: KPN Mobiel, koper, glasvezel, facturering, monteursplanning en klantbehoud. In het begin was het telefonisch werk, te denken aan:
Verkopen van vaste telefonie, internet en televisie overige zenderpakketten en verhoogde internetsnelheden.Verkopen van vaste telefonie, internet en televisie en daarnaast overige zenderpakketten en verhoogde internetsnelheden.
Daarnaast ben ik technisch adviseur; mochten er problemen zijn met
klanten zijn/haar telefonie, internet en televisie dan ben ik het eerste
aanspreekpunt om de problemen direct op te lossen.
Sinds enige tijd ben ik ook nog meer allround door ook de afdeling mobiel erbij te nemen. Hierin staan het oplossen van problemen met
de mobiele telefoon en de verkoop van mobiele abonnementen centraal.

Ik zoek momenteel een nieuwe uitdaging en sta dan ook open voor alles.Het liefst niet meer in de callcenter wereld, maar het liefst in de sport of werk als intercedent of administratief medewerker.
Pluspunten
1000 euro inzetbaarheidsbudget
Minpunten
Verschillende diensten
slechte managers
Administratief Medewerker (voormalige medewerker) –  Utrecht3 april 2018
Zeer onprofessionele organisatie. Totaal geen teamspirit. Meeste medewerkers zijn chagrijnig en ogen depressief.
Pluspunten
goed salaris
Minpunten
Uitzichtloos. Aflopende zaak.
Bereidwillige en sociale collega's
Projectleider (voormalige medewerker) –  Den Haag1 april 2018
Elkaar helpen is de sleutel ongeacht rang of stand
Pluspunten
thuiswerken
Elke dag is een verrassing
systeembeheerder en ook als applicatiebeheerder (voormalige medewerker) –  Den Haag27 maart 2018
In de 16 jaar bij KPN begin je met accounts aanmaken en aldoende ga je mede aan de hand van interne en externe cursussen dieper op de materie in. De bedrijfscultuur is niet lullen maar doen en elke dag is weer anders en dat is het leuke ervan.
Op het laatst werd er waakdienst na waakdienst gedraaid en dat was wel wat veel maar je kreeg daarvoor ruime compensatie.
Pluspunten
Mobiel van de zaak en laptop
Minpunten
Soms issues oplossen in het weekend tijdens de waakdienst.
Een goede zakelijke werkomgeving
Teamlead implementatie (voormalige medewerker) –  Den Haag27 maart 2018
Goed en professioneel bedrijf waar projecten, processen ect goed zijn ingebed waardoor de kwaliteit van de geleverde resultaten goed te noemen is
Pluspunten
Professioneel
Minpunten
Traag
Gezellige werkomgeving en uitdagende baan
Klanten Support Desk medewerker 2de lijns (voormalige medewerker) –  Enschede23 maart 2018
dagelijkse werkzaamheden bestaan uit:

- Klantgericht wijze vragen, problemen en klachten opnemen.
- Analyseren van technische en administratieve problemen.
- Beheren van klantendossiers en onderhouden klantcontact.
- Volgens vaststaande richtlijnen en procedures werken.
- Meedenken in interne processen en het aandragen van verbeteringen.
- Voorzitten en vastleggen van overleggenen vergaderingen.
Pluspunten
zeer flexibele werktijden
mooi bedrijf die je liet doorgroeien en je kwaliteiten erkende
Administratief Medewerker CMU (huidige medewerker) –  Eindhoven22 maart 2018
de dag begon altijd met een dagstart wel of niet interessant, het werk was boeiend maar ook wel eens eentonig, het wisselde elkaar perfect af, je kreeg de mogelijkheid om cursussen te volgen, het was 1 grote familie, waar je als nodig hulp kon vragen bij de daarvoor bestemde afdelingen, en waar je met de tijd ook ook wist wie je moest hebben voor de correcte afhandeling, teamleiders zorgden voor de nodige zaken, als je zolang daar gewerkt hebt, is het moeilijkste om je service en kwaliteiten hoog te houden, maar je krijgt altijd de juiste steun van alle mensen om je heen. je skills mogen laten zien werd altijd gewaardeerd en op zijn tijd ook beloond
Pluspunten
beloningen
Minpunten
kan ik niet direct bedenken
Klant en kwaliteit staan voorop
Teammanager (voormalige medewerker) –  Eindhoven21 maart 2018
De bedrijfscultuur is bottom-up met oog voor de mens. Er wordt voortdurend gewerkt aan verbeteringen met een open blik.
Pluspunten
Ruimte voor de eigen ontwikkeling
Minpunten
Onregelmatige werktijden
Review KPN
Medewerker klantenservice (voormalige medewerker) –  Maastricht20 maart 2018
Een typische dag op het werk begon met goede morgen en koffie of thee. Daarna werden diverse taken uitgevoerd op dagelijkse basis.

Checken openstaande cases en pending cases.
Daarna telefoontjes en mails afhandelen, alsook openstaande change-aanvragen.

KPN heeft me geleerd dat je met volhardendheid, doorzettingsvermogen, ambitie en een grote portie analytisch vermogen in combinatie met een gezonde portie eigen leiderschap je een heel eind kan komen ongeacht wat je einddoel is.

Ik mocht er Windows inhoudelijke ondersteuning bieden op diverse manieren en mocht er ook diverse malen stage lopen bij diverse afdelingen.
Pluspunten
veel afwisseling
Minpunten
verre afstand ten opzichte van thuis.
Top bedrijf
Sr. Projectcoördinator (voormalige medewerker) –  Houten20 maart 2018
Heel fijn bedrijf om te werken en te leren er zijn veel doorgroei mogelijkheden en deze worden ook gestimuleerd.
Pluspunten
veel mogelijkheden
Minpunten
veel reorganisaties
yes
consumenten contact specialist (voormalige medewerker) –  Zoetermeer13 maart 2018
leuke bedrijf. Ik heb er met veel plezier gewerkt.
Leuke afdeling met afwisselend werk waar de mens en samenwerking centraal staat
project support officer (voormalige medewerker) –  Houten8 maart 2018
Met heel veel plezier op deze afdeling gewerkt als interim medewerker. Fijne collega's en prettige samenwerking.

Geen dag is hetzelfde omdat er naast lopende projecten ook nieuwe projecten binnenkomen.

Ik heb geleerd hoe je een project review met een projectmanager moet houden en de financiële situatie van een project in kaart brengt.

In het kort, je bent het financiële geweten van een projectmanager en helpt hem/haar om een project goed af te sluiten.
Pluspunten
Open bedrijfscultuur, geen 9 tot 5 mentaliteit, mogelijk tot flexwerken
Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij KPN. Onze community staat klaar om te antwoorden.