KPN Reviews

604 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 640 reviews
Administratief medewerkster (voormalige medewerker) –  Breda19 februari 2020
Prima bedrijf en beveel het aan bij familie en vrienden
Hard work
Back office employee (voormalige medewerker) –  Amsterdam12 februari 2020
It was a flexible timing job. They would schedule you matching your availability as much as they can.
Work was as follow you come behind your desktop and start picking the phone up as the customers were calling for errors they were getting in their internet, telephone and or television connection. My job was to solve that if possible the same day. If it was more complicated and i had to get other companies involved it could take from couple of hours to couple of days. I enjoyed helping the customers, the hardest part of this job was the impatient customers. Sometimes it was a great challenge to get them calm and open for a good solution.
Gezellig
Telecom adviseur (huidige medewerker) –  Hilversum27 januari 2020
Goede werkgever met opleidingsmogelijkheden naar keuze
Leuk als je de focus hebt
Klantexpert (voormalige medewerker) –  Groningen (provincie)23 januari 2020
Verdient goed maar er wordt gehamerd op targets (die niet super hoog zijn maar toch). Ook willen ze een uitgebreide bespreking van emoties zien tijdens het gesprek. Wordt aangeschreven als bijbaan maar icm een studie vergt het veel van je.
Behoorlijk stressvol, mede door de vele reorganisaties
administratief medewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam18 januari 2020
In de 40 jaar bij KPN verschillende fases meegemaakt variërend van ontzettend prettig tot ontzettend onaangenaam
Is een leuk bedrijf om voor te werken en zou het zo weer doen
Schouwer (voormalige medewerker) –  Surhuisterveen14 januari 2020
Het is leuk werk wat ik deed ik was schouwer en moest langs de deuren om gratis glasvezel aan te bieden en kijken waar die geplaatst moest worden. Had een uur pauze die werd doorbetaald en kreeg rijskostenvergoeding
Super baan maar je moet kunnen verkopen
Sales Advisor (voormalige medewerker) –  Amersfoort7 januari 2020
Sales adviseur voor kpn is echt een hele leuke baan, eerlijk. In mijn team zaten hele toffe mensen, ik heb gewerkt met de leukste collega's die je je kan wensen. De werkdruk ligt wel heel hoog, je moet goed kunnen verkopen en heel gemotiveerd zijn, anders kan je het maar beter niet doen. Maar kpn is een bedrijf die iedereen een eerlijke kans wil geven als ze zien dat je het in je hebt.
Pluspunten
Leuke collega's, goed salaris, open-minded bedrijf, je leert heel veel.
Minpunten
Hoge werkdruk, je moet goed kunnen verkopen en presteren.
KPN is een zeer dynamisch bedrijf constand in ontwikkeling en aan het verbeteren.
Medewerker Klantklachten Zakelijke Markt (huidige medewerker) –  Rotterdam6 januari 2020
KPN is een zeer dynamisch bedrijf constant in ontwikkeling. Medewerkers worden hierbijj betrokken en gestimmuleerd om mee te denken en om te denken bij het optimaliseren van processen.
Consultant remote infrastructure monitoring solutions (voormalige medewerker) –  Houten2 januari 2020
Goede werkgever met goede arbeidsvoorwaarden. wel een werkgever waar reorganisaties en veranderingen de boventoon voeren. Zeer interessante werkomgeving maar wel stressvol. En het bedrijf wil zich steeds meer gaan vestigen in het midden van het land en in de Randstad. Hierdoor is het bijna onmogelijk voor mensen onder de rivieren om bij dit bedrijf te gaan werken.
Nog nooit zo'n slecht werkgever gehad
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) –  Enschede29 december 2019
Ik heb hier niks geleerd voelde mij net weer een kleuter omgang met collega's redelijk moeilijke klant vragen soms! Je komt er voor inbound werkzaamheden moet je ook nog sales vragen doen! Zeer negatieve ervaring! Uitzieken zit er niet bij helaas dan maar op zoek naar een betere werk plek met betere voorwaarden!
Niet de leukste baan
hand daarvan een passende aanbieding doen (voormalige medewerker) –  Almere25 december 2019
aan de loop van de band mensen bellen, niks voor mij
Leuk team
Backoffice medewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam19 december 2019
Het was werken in een warm bad, iedereen hielp elkaar, helaas is de afdeling gesloten.
Bedrijf waar er veel aandacht is voor persoonlijke ontwikkeling en goede secundaire arbeidsvoorwaarde
Team lead - Operationeel Procesmanager (huidige medewerker) –  Zoetermeer17 december 2019
KPN is een bedrijf waar er veel aandacht is voor persoonlijke ontwikkeling, en genoeg ontwikkel-doorgroei mogelijkheden zijn (en gestimuleerd wordt, mede door opleidingsbudget), en goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn.

Je kunt genoeg kanten uit, en je eigen pad uit stippelen en het is natuurlijk waanzinnig mooi om met alle nieuwe ICT technologieën in aanraking te komen en bij het bedrijf te horen wat hier boven op zit.

Wel is er nog steeds erg hierarchische cultuur (structuur) ervaar ik, al proberen ze het wel vlakker te maken, anders in te richten, en soms blijven collega's (managers, etc) te lang op zelfde functies hangen, dat stimuleert vaak minder (geen) ontwikkeling en beweging bij collega's, en in sommige gevallen een angst cultuur en een werknemers populatie met collega's die dan bijvoorbeeld al 20 jaar of langer hetzelfde werk doen (dit geldt natuurlijk niet voor alle bedrijfsonderdelen en zal zeker verschillen per divisie).

En in sommige gebouwen stimuleert de werkomgeving en bijbehorende apparatuur niet, we willen het wel aan onze klanten verkopen maar in de KPN kantoren zelf werken collega's toch nog vaak achter verouderde apparatuur en zit op verouderd meubilaire.
Pluspunten
Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Nog steeds erg hierarchische cultuur, structuur, al proberen ze het wel vlakker te maken en soms blijven collega's (managers, etc) te lang op zelfde functies hangen, dat stimuleert vaak geen ontwikkeling bij collega's
chaos
Mederwerker premium support desk 24x7 voor groot zakelijke markt (voormalige medewerker) –  zoetermeer15 december 2019
oorlog tussen oude en nieuwe generatie. is ook een duidelijke afscheiding tussen die 2. oude hardwerkende generatie die er echt voor het bedrijf zijn en de jonge smartphone generatie die de kantjes er van af lopen, veel met hun telefoon bezig zijn, pauze enorm ruim nemen en er alleen maar voor het geld zitten. met uitzondering van enkele hardwerkende. dit geeft veel spanning op de afdeling. Inwerken word bijna niet gedaan, fouten worden altijd afgeschoven en de manager probeert vriendjes te zijn met iedereen, wat eigenlijk niet kan. Manager op zich wel een toffe peer! 2e oudere manager gaat in mijn optiek gebukt onder het gezag van de jongere en zou volgens mij alles totaal anders willen aanpakken maar kan dit door de hiërarchie niet. veel processen lopen slecht al worden er wel wat doelen bereikt. Leegloop is ook erg groot door diverse omstandigheden. mensen met kennis gaan weg of mogen door hun detacheerder niet langer blijven. druk op de afdeling word hierdoor ook steeds groter.
Pluspunten
oude en jonge garde zijn hect en delen dezelfde idealen, helaas betekend dit ook een grote afscheiding
Minpunten
verdeeldheid, zomer te heet door slechte koeling, onderbezet tijdens vakanties en ziektes, hoge werkdruk.
Prettig werksfeer
Callcenter medewerker inbound (voormalige medewerker) –  Enschede14 december 2019
Ik heb hier 5 jaar met veel plezier gewerkt en de nodige uitdagingen gekregen.Prima werkgever.
Mooi bedrijf
Diverse functies (voormalige medewerker) –  Zoetermeer11 december 2019
KPN is een mooi bedrijf wat in de afgelopen jaren wel sterk is veranderd. In mijn beginjaren was het nog bijna overheidsbedrijf wat zich in de loop der jaren heeft ontwikkeld tot de mooie commerciële organisatie welke het nu is.

Persoonlijk vind ik de verandering van 'warme' organisatie naar de 'koelere' zakelijke kant wel jammer. In de loop der jaren is, naar mijn mening, de betrokkenheid bij medewerkers minder geworden.
hard werken met mensen
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam9 december 2019
een goede en zorgzame werksfeer in een betrokken bedrijf
advisieur in de winkel
Adviseur (voormalige medewerker) –  Groningen6 december 2019
Ik heb een super tijd gehad bij KPN, het voelt als een echte familie
Solide werkomgeving met veel loyaal personeel , grote werkgever
Senior Field Support Engineer (voormalige medewerker) –  Houten25 november 2019
Ik was de 3e generatie, een baan voor je leven volgens mijn opa. Echter hij had ongelijk, vaste telefonie is niet interessant meer, waardoor na 37 jaar onze wegen moesten scheiden Het technische bedrijf wordt een service kantoor. Vooral gericht op multimedia cloud oplossingen. Het ambachtelijke wat mij zo boeide moet ik nu elders zoeken. Verder altijd een prima werkgever geweest. goed salaris, veel vrijheden, goede sociale voorzieningen, veel ruimte voor opleidingen in de baas zijn tijd. Voor de nieuwe generatie een solide werkgever met een goed merk.
Pluspunten
Veel opleidingen inwerktijd
Minpunten
techniek wordt multimedia zonder ambacht
Prima werkgever, salaris mag hoger
Klantadviseur KPN Zakelijk (huidige medewerker) –  Zwolle24 november 2019
Ik werk sinds juli 2018 via PCS voor KPN. Ook als parttimer krijg je kansen om je te ontwikkelen. Ben begonnen op outbound, maar na 3 weken werd ik gevraagd voor inbound. Heb al diverse inbound-klussen gedaan. Ga binnenkort beginnen op nieuwe afdeling, KPN Save (soort retentie). De sfeer is prima, alleen het salaris mag een stuk omhoog. Word pas een leuk maandloon door de bonussen. Als je op een afdeling zit waar je weinig of niks verkoopt, heb je mooi pech.
Pluspunten
Gratis fruit
Minpunten
Je mag niet bij het pand parkeren

Stel een vraag over solliciteren of werken bij KPN. Onze community staat klaar om te antwoorden.