KPN Reviews

378 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 397 reviews
Gezellige en leerzame werkomgeving
Allround Technisch & Commercieel adviseur (huidige medewerker) –  Groningen5 april 2018
Momenteel ben ik vaste kracht bij KPN. Het bedrijf bevat meerdere afdelingen en omdat ik er al enkele jaren werk run ik momenteel (uiteraard met andere collega's) meerdere afdelingen. Ben begonnen op de THD, technische helpdesk, en heb mij zo verder gespecialiseerd tot commercieel en technisch allrounder. De afdelingsfuncties die ik momenteel in mijn portefeuille heb zijn: KPN Mobiel, koper, glasvezel, facturering, monteursplanning en klantbehoud. In het begin was het telefonisch werk, te denken aan:
Verkopen van vaste telefonie, internet en televisie overige zenderpakketten en verhoogde internetsnelheden.Verkopen van vaste telefonie, internet en televisie en daarnaast overige zenderpakketten en verhoogde internetsnelheden.
Daarnaast ben ik technisch adviseur; mochten er problemen zijn met
klanten zijn/haar telefonie, internet en televisie dan ben ik het eerste
aanspreekpunt om de problemen direct op te lossen.
Sinds enige tijd ben ik ook nog meer allround door ook de afdeling mobiel erbij te nemen. Hierin staan het oplossen van problemen met
de mobiele telefoon en de verkoop van mobiele abonnementen centraal.

Ik zoek momenteel een nieuwe uitdaging en sta dan ook open voor alles.Het liefst niet meer in de callcenter wereld, maar het liefst in de sport of werk als intercedent of administratief medewerker.
Pluspunten
1000 euro inzetbaarheidsbudget
Minpunten
Verschillende diensten
slechte managers
Administratief Medewerker (voormalige medewerker) –  Utrecht3 april 2018
Zeer onprofessionele organisatie. Totaal geen teamspirit. Meeste medewerkers zijn chagrijnig en ogen depressief.
Pluspunten
goed salaris
Minpunten
Uitzichtloos. Aflopende zaak.
Elke dag is een verrassing
systeembeheerder en ook als applicatiebeheerder (voormalige medewerker) –  Den Haag27 maart 2018
In de 16 jaar bij KPN begin je met accounts aanmaken en aldoende ga je mede aan de hand van interne en externe cursussen dieper op de materie in. De bedrijfscultuur is niet lullen maar doen en elke dag is weer anders en dat is het leuke ervan.
Op het laatst werd er waakdienst na waakdienst gedraaid en dat was wel wat veel maar je kreeg daarvoor ruime compensatie.
Pluspunten
Mobiel van de zaak en laptop
Minpunten
Soms issues oplossen in het weekend tijdens de waakdienst.
Een goede zakelijke werkomgeving
Teamlead implementatie (voormalige medewerker) –  Den Haag27 maart 2018
Goed en professioneel bedrijf waar projecten, processen ect goed zijn ingebed waardoor de kwaliteit van de geleverde resultaten goed te noemen is
Pluspunten
Professioneel
Minpunten
Traag
Gezellige werkomgeving en uitdagende baan
Klanten Support Desk medewerker 2de lijns (voormalige medewerker) –  Enschede23 maart 2018
dagelijkse werkzaamheden bestaan uit:

- Klantgericht wijze vragen, problemen en klachten opnemen.
- Analyseren van technische en administratieve problemen.
- Beheren van klantendossiers en onderhouden klantcontact.
- Volgens vaststaande richtlijnen en procedures werken.
- Meedenken in interne processen en het aandragen van verbeteringen.
- Voorzitten en vastleggen van overleggenen vergaderingen.
Pluspunten
zeer flexibele werktijden
mooi bedrijf die je liet doorgroeien en je kwaliteiten erkende
Administratief Medewerker CMU (huidige medewerker) –  Eindhoven22 maart 2018
de dag begon altijd met een dagstart wel of niet interessant, het werk was boeiend maar ook wel eens eentonig, het wisselde elkaar perfect af, je kreeg de mogelijkheid om cursussen te volgen, het was 1 grote familie, waar je als nodig hulp kon vragen bij de daarvoor bestemde afdelingen, en waar je met de tijd ook ook wist wie je moest hebben voor de correcte afhandeling, teamleiders zorgden voor de nodige zaken, als je zolang daar gewerkt hebt, is het moeilijkste om je service en kwaliteiten hoog te houden, maar je krijgt altijd de juiste steun van alle mensen om je heen. je skills mogen laten zien werd altijd gewaardeerd en op zijn tijd ook beloond
Pluspunten
beloningen
Minpunten
kan ik niet direct bedenken
Klant en kwaliteit staan voorop
Teammanager (voormalige medewerker) –  Eindhoven21 maart 2018
De bedrijfscultuur is bottom-up met oog voor de mens. Er wordt voortdurend gewerkt aan verbeteringen met een open blik.
Pluspunten
Ruimte voor de eigen ontwikkeling
Minpunten
Onregelmatige werktijden
Review KPN
Medewerker klantenservice (voormalige medewerker) –  Maastricht20 maart 2018
Een typische dag op het werk begon met goede morgen en koffie of thee. Daarna werden diverse taken uitgevoerd op dagelijkse basis.

Checken openstaande cases en pending cases.
Daarna telefoontjes en mails afhandelen, alsook openstaande change-aanvragen.

KPN heeft me geleerd dat je met volhardendheid, doorzettingsvermogen, ambitie en een grote portie analytisch vermogen in combinatie met een gezonde portie eigen leiderschap je een heel eind kan komen ongeacht wat je einddoel is.

Ik mocht er Windows inhoudelijke ondersteuning bieden op diverse manieren en mocht er ook diverse malen stage lopen bij diverse afdelingen.
Pluspunten
veel afwisseling
Minpunten
verre afstand ten opzichte van thuis.
Top bedrijf
Sr. Projectcoördinator (voormalige medewerker) –  Houten20 maart 2018
Heel fijn bedrijf om te werken en te leren er zijn veel doorgroei mogelijkheden en deze worden ook gestimuleerd.
Pluspunten
veel mogelijkheden
Minpunten
veel reorganisaties
yes
consumenten contact specialist (voormalige medewerker) –  Zoetermeer13 maart 2018
leuke bedrijf. Ik heb er met veel plezier gewerkt.
Leuke afdeling met afwisselend werk waar de mens en samenwerking centraal staat
project support officer (voormalige medewerker) –  Houten8 maart 2018
Met heel veel plezier op deze afdeling gewerkt als interim medewerker. Fijne collega's en prettige samenwerking.

Geen dag is hetzelfde omdat er naast lopende projecten ook nieuwe projecten binnenkomen.

Ik heb geleerd hoe je een project review met een projectmanager moet houden en de financiële situatie van een project in kaart brengt.

In het kort, je bent het financiële geweten van een projectmanager en helpt hem/haar om een project goed af te sluiten.
Pluspunten
Open bedrijfscultuur, geen 9 tot 5 mentaliteit, mogelijk tot flexwerken
Educatieve baan
Sales advisor (voormalige medewerker) –  Delft8 maart 2018
Ik heb mooie herinneren aan mijn tijd bij de KPN. Ontzettend veel geleerd over sales en klankcontact.
Servicemedewerker (voormalige medewerker) –  Eindhoven7 maart 2018
Geen dag hetzelfde, leuke collega's en leuke gesprekken en soms minder leuke met klanten
Bedrijf waarbij je inzet wordt gewaardeerd, en er is ruimte voor ontspanning.
Project assistent (voormalige medewerker) –  Houten24 februari 2018
s' morgens met de collega,s een bak koffie drinken en daarna aan het werk. Om 07:30 telefonisch overleg met mijn counterpart in India. 10:00-10:30 afdelingsoverleg knelpunten worden aangegeven en men biedt indien nodig ondersteuning. Na het overleg gaat ieder met zijn werkzaamheden bezig, dus het ondersteunen van je projectmanagers in de breedste zin, zoals financieel, planning, uitloop in tijd bestellen en factureren, opslag bestanden, spoed opdrachten. 12:00 gezamenlijk lunchen in de kantine. Na de lunch voortgangsgesprek met een projectmanager om knelpunten zo snel mogelijk op te sporen en op te lossen. 17: 00 weer voldaan huiswaarts keren.
Pluspunten
sociaal bedrijf
Minpunten
veel reorganisaties
Het was een gezellige tijd met een gezellige groep/team.
chat medewerker (voormalige medewerker) –  Eindhoven20 februari 2018
Je komt binnen en zet je laptop op tafel. Nadat je dit gedaan hebt ga je eerst even bij iedereen even langs om te kletsen of voor het maken van een afspraak voor een potje tafelvoetbal. Nadat je dit hebt gedaan haal je nog even wat te drinken om vervolgens aan je werkdag te beginnen. Tijdens je werk ben je gefocused bezig maar je krijgt zo nu en dan leuke gesprekken mee van de overige collega`s.
Pluspunten
De werkzaamheden konden wij ook thuis uitvoeren. Gezellige groep (éénheid)
Minpunten
Dat wij de werkzaamheden niet konden voortzetten. De stekker werd er helaas uitgetrokken.
Hoge mate van dienstverlening
Mobiliteitsadviseur (voormalige medewerker) –  Utrecht16 februari 2018
Hoge mate van dienstverlening, professioneel en open.
Mooi bedrijf
Sales MKB plus in eerste instantie telefonisch (voormalige medewerker) –  Amsterdam5 februari 2018
Uitdagende functie binnen de sales in het MKB en groot MKB.
Door goed uitvragen van klanten kwam er veel meer op je pad dan je in eerste instantie voor kwam!
Leerzame periode
Allround monteur (voormalige medewerker) –  Rotterdam1 februari 2018
Onzettend veel geleerd en gezien , wat me toch een ervaren storingsmonteur heeft gemaakt.
Sociale contacten , technische contacten van alles en nog wat kunnen zien .
Pluspunten
Vrijheid, leuk werk, leuke klanten
Minpunten
Niet
werk dag
technische helpdesk medewerker (voormalige medewerker) –  Zoetermeer29 januari 2018
een typische dag op werk bevatten
op tijd zijn 15 minuten van te voren om je pc op te kunnen starten

eenmaal opgestart inloggen voor uren, programma's opstarten

vervolgens klaar maken voor de aanvang van klanten die storing hadden met eventueel hardware/ software

het bieden van hulp met Empathies vermorgen voor klanten om ze te woord staan die niet altijd evenveel Empathie hadden voor jou

klanten hun koopmotief te achterhalen en hun over te halen om die van kpn te gebruiken

het leukste dat ik vondt van me baan was klanten helpen en het gaf me een voldoening om hun ondanks hun nare ervaringen toch nog het gesprek te kunnen afsluiten waarbij ik wist de klant was tevreden probleem opgelost !
Pluspunten
het werksfeer
Minpunten
doorgroei
gezellige werksfeer
klantexpert (voormalige medewerker) –  Groningen28 januari 2018
Begin de dag met een heerlijk kop koffie of thee, samen met 1 van je vele leuke collega's

Er altijd met veel plezier gewerkt

Stel een vraag over solliciteren of werken bij KPN. Onze community staat klaar om te antwoorden.