Vragen en antwoorden over KPN

Dit is wat mensen hebben gevraagd en geantwoord over het werken en solliciteren bij KPN.

Bekijk alle 16 vragen over KPN

Als jij de baas zou zijn, wat zou je doen om van KPN een betere werkplek te maken?

Gevraagd

Help werkzoekenden meer te weten te komen over het bedrijf door objectief en beknopt te antwoorden.
Je antwoord zal door iedereen kunnen worden gelezen. Plaats geen persoonlijke informatie. Richtlijnen

3 antwoorden

De training veranderen, is nu toegespitst op begrip tonen, waar niets mis mee is overigens. Belangrijk vind ik ook dat je met de te veel systemen ook moet kunnen werken, te omslachtig allemaal.

Beantwoord - Medewerker klantenservice (Current Employee) - Tilburg

Antwoord rapporteren

Meer verantwoording bij de mensen

Beantwoord - Systeem specialist mobilofonie (Former Employee) - Den Haag

Antwoord rapporteren

Betere training geven en mensen pas wegsturen na de certificering als ze deze niet halen en niet halverwege zoals bij mij het geval was.

Beantwoord - Helpdeskmedewerkster (Former Employee) - Groningen (stad)

Antwoord rapporteren