Koraal PMS BV
Divers
Als recruiter ben ik elke dag bezig met de verschillende werkzaamheden, die er uiteindelijk voor zorgen dat ik de juiste matches maak tussen vraag en aanbod.
Het leukste is het contact hebben met de kandidaten die reageren op de verschillende vacatures. Het voelt goed, elke keer als je weer iemand blij maakt met een nieuwe baan.

Ik vind heel het proces van plaatsen van een vacature met een goede tekst, naar de cv's goed doornemen, intakes t/m het voorstellen aan de klant uitdagend, leuk en boeiend.

Naast mijn functie als recruiter doe ik tevens de facturatie en in de toekomst zijn er eventueel meer werkzaamheden om te leren en in te groeien.
Super scholingsmogelijkheden
Er zijn super goede scholingsmogelijkheden voor helpende, verzorgende en verpleegkundige. Dit gaf mij de mogelijkheid om mijn droom om in de zorg te werken waar te maken! Super!
Pluspunten
Fijne contacten
Minpunten
Duurt lang voor ik kon starten
Goede arbeidsvoorwaarde
Met koraal is de communicatie super fijn! Het contact is laagdrempelig met de recruiters. De arbeidsvoorwaarde worden goed besproken en de welkomstbonus is een super extra!
Pluspunten
Welkomstbonus
Minpunten
Bekijk meer reviews over Koraal PMS BV
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Koraal PMS BV. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over Koraal PMS BV gesorteerd op locatie