Koopman International Reviews

Hiker bodyschop
Hiker Bodyschop (voormalige medewerker) –  Westpoort2 augustus 2018
Heb gewerkt als hiker op de bodyshop er heerst een angst cultuur op deze afdeling.Oorzaak de 2 teamleiders die er rond lopen.Hoe deze mensen met de werknemers omgaan schande.Ze vertrouwen hun eigen werknemers niet voorbeeld als er iemand naar de kantine gaat wordt hy achterna gelopen door 1 van de teamleiders of als je een auto moet verplaatsen wordt je achterna gereden door een van de team leiders. Zoveel vertrouwen hebben ze in de werknemers en grote monden tegen de werknemers en bedreigingen met ontslag er heerst daar een dictatuur op deze afdeling.En niemand durft hun mond open te doen allemaal bang voor hun baan.Her bedryf bestaat merendeel uit poolse en engelse medewerkers slechte comunicatie.Het is een komen en gaan op deze afdeling.En je wordt constant in de gaten gehouden door de camera,s.Ben er gelukkig weg begon al gezondheids klachten te krygen ivm uitlaat gassen en spuitwerkzaamheden daar.En heel slecht verdienen 8.50 euro.Raad het je af ga niet werken hier.
Pluspunten
Goede collega s
Minpunten
Veel om op te noemen
Slechte bedrijf
Inkoopadministratie medewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam Noord30 juli 2018
Hard werk bij de administratie
Overwerken
Chaos!
Geld niet op tijd
Werknemers bedreigen door managers en directie
Werk kamp
Pluspunten
Minpunten
Weinig geld- minimun
Leuk groeiend familiebedrijf
IT medewerker (huidige medewerker) –  Amsterdam22 maart 2018
Op dit moment werk ik alweer 12 jaar voor Koopman International op de IT afdeling in Amsterdam., voor Koopman begrippen is dit nog kort. De meeste werknemers werken er nog wel veel langer, sommige zelfs 50 jaar.
Het is een leuk groeiend en bloeiend familie bedrijf en ik ben er trots op om daar deel van uit te maken.
Dat het een familiebedrijf is merk je aan alles, bij leuke en minder leuke dingen staat het bedrijf klaar voor je, zelfs op persoonlijk gebied.
Ook op het gebied van scholing en doorgroeimogelijkheden bied het bedrijf goede kansen. Persoonlijk heb ik diverse opleidingen gevolgd en ben gegroeid in functies.
Het bedrijf is centraal gelegen en goed bereikbaar dat vind ik ook erg prettig.
Buiten het werk om word er veel georganiseerd zoals sportevenementen en geweldige feesten.
Elke vrijdagmiddag is er een bedrijfsborrel, voor degene die dat leuk vind.
Ik werk er met veel plezier en vind de informele sfeer een groot pluspunt.
Pluspunten
informeel, gezellige sfeer, makkelijk parkeren
Uma boa Empresa, porém com pouco conhecimento de Brasil
Executivo de Negócios (voormalige medewerker) –  Amsterdam, Holanda11 januari 2018
Dias típicos de trabalhos bastante estressante devido as políticas de controles de informação que são muito restritas e protegidas, isso dificulta um pouco no sentido de desenrolar com mais rapidez cotações, e apresentações aos clientes.
Pluspunten
Liberdade para trabalhar
Minpunten
Cultura protecionista hierárquica a nível de gerencia.
Top bedrijf!
Administratie (huidige medewerker) –  Amsterdam21 september 2017
- Leuke werksfeer en bedrijfscultuur;
- Uitdagende functie met ontwikkelmogelijkeheden.
Soms erg zwaar werk.
Medewerker ompakafdeling (voormalige medewerker) –  Emmeloord27 juni 2017
Je werkt hard,en lijkt je wordt niet gewaardeerd van je inzet.
Pluspunten
Geen enkele.
Minpunten
Bijna van alles.
Magazijnmedewerker (huidige medewerker) –  Emmeloord24 september 2016
Het werk is afwisselend, de sfeer onder de medewerkers is gezellig.
Het blijft vaak een tijdelijke baan, wat jammer is.
Je krijgt wel de kans om nieuwe dingen te leren.
Pluspunten
Goede kantinevoorzieningen
Minpunten
Geen goede communicatie
Werkbeleving
Display afdeling (voormalige medewerker) –  Emmeloord12 mei 2016
De collega's op voornamelijk de werkvloer is goed. Werkzaamheden net iets meer dan het minimumloon. Extreem verloop op de afdeling: binnen 9 maanden van de 6 medewerkers 4 hiervan vervangen. Leiding staat niet open voor eigen initiatief. Er heerst een angstcultuur voor bepaalde leidinggevenden. Advies: Als het niet nodig is, ga er dan niet werken. Het zal alleen uitlopen op een teleurstelling.
Pluspunten
Heb ik niet ervaren
Minpunten
Zoals beschreven, genoeg.
groot bedrijf en veel collega's
Magazijnmedewerker (huidige medewerker) –  Emmeloord10 mei 2016
Controleren van orders voor deze verzonden worden. Daarnaast het aanpassen van deze orders op de wensen en eisen van de klant. Bij dit bedrijf heb ik geleerd om secuur te werken.
Pluspunten
word heel weinig op zaterdag gewerkt
Minpunten
ploegendiensten
productieve werkomgeving met een goede sfeer
Administratief Medewerkster (voormalige medewerker) –  Amsterdam, NH2 augustus 2015
Inkoopadministratie is een hele leuke afdeling waar ik met veel plezier heb gewerkt. Het was een drukke baan waar ik mij nooit verveeld heb. Er werken leuke, gezellige en sociale collega's die je ook helpen als het even wat minder gaat. Wat ik daar geleerd heb is het voor mij nieuwe programma AS400, maar vooral dat ik een baan had waar ik niet een keer met tegenzin naar toe ben gegaan.
De directie organiseert veel voor de werknemers
Pluspunten
Op vrijdag na werktijd gezellig samen zijn in de kantine/bar
Ontwerp afdeling gezellige chaos
Grafisch ontwerper (huidige medewerker) –  Amsterdam31 juli 2015
Zoals op elke creatieve afdeling is het een gezellige chaos.

Op maandag ochtend vind de werkverdeling plaats, deze hangen samen met deadlines onder vermelding van verschepingsdata.

Op basis van de opdracht neem je deze aan of sla je deze af,dit kan variëren van een paar uur tot een opdracht van 4 dagen.

Er is een duidelijke communicatie tussen het traffic blok en de vormgevers ook is er een nauwe band met de inkoop en milieu afdeling.
leuke colega's maar geen ruimte voor ziekte
Productie medewerker (voormalige medewerker) –  Emmeloord, FL10 juni 2015
was een prettige werkomgeving maar nadat ik tijdens het werk een zware kneuzing opgelopen had werd het contract beeindigt
Grappige afdeling
Admin. medewerker Milieu (voormalige medewerker) –  Amsterdam, NH23 mei 2014
Een wat te chaotische bedrijf, werkzaamheden is uitdagend, afdelingen onderling is wat aan te merken ivm respect en communicatie (dat schort nogal)
Pluspunten
Makkelijk te parkeren
Minpunten
Zeer slechte communicatie, kantoor pand is een doolhof
Alles goed geregelt
Orderpicker (huidige medewerker) –  Emmeloord, FL29 oktober 2013
heel zware dozen tillen,niet altijd makkelijk, vaak overwerken, geen zekerheid.
hard werken
magazijnmedewerker tot 11-11-2009 (huidige medewerker) –  Emmeloord, FL30 september 2013
hardwerken en gewoon doorgaan rustig aan doen is er niet gewenst
Ausgezeichnet
Mitarbeiter Reklamationen (voormalige medewerker) –  Amsterdam die Niederlande18 april 2013
Diese Firma ist ein Familienunternehmen mit Geist, Schwung und sehr große Flexibilität.
Man fängt um 8.30 Uhr an und schon klingelt das Telefon. Kunden rufen aus verschiedenen Gründen an und da fängt meine Aufgabe als Kundenbetreuer auf der Abteilung Verkauf an. Man reklamiert, man braucht Ersatzteile, man will wissen wo die Ware bleibt. Die Zeit vergeht im Nu. Hier habe ich gelernt, das Zusammenarbeit, Kollegialität und Einsatz äusserst wichtig sind um den Kunden100% zufrieden zustellen. Am Schwierigsten an diesen Job ist es, daß man nicht früher anfangen kann, damit man intensiever Kundenbetreuung betreiben kann. Man kommt mit einem guten Gefühl zur Arbeit und Abends hat man das Gefühl vieles geleistet zu haben.
Pluspunten
sehr soziale einstellung
Minpunten
keine variabele arbeitszeit
goei werksfeer op de werkvloer met collega's
reachheftruckchauffeur (voormalige medewerker) –  emmeloord24 januari 2013
heb in het magazijn gewerkt als colliepicker, rechtruckchauffeur en tls werkzaamheden in het magazijn, in 2 ploegendienst . 40 urige werkweken.in een tijdsbestek van 2 enhalf jaar
Pluspunten
koffie en thee en melk gratis
Minpunten
vrije dag, of vakantie aanvragen via briefje, wer moeilijk gedaan over aanvragen
Rustige omgeving met gezellige mensen
Laden / lossen (voormalige medewerker) –  Emmeloord12 juni 2012
Ik heb heel erg plezierig gewerkt bij koopman , veel dingen geleerd zoals; laden, lossen, inpakken en uitpaken van goederen eventueel in scannen en uit scannen .

Het leukste van de werk is dat je gezellige collega's hebt .

En het moeilijkste van de baan is dat je heel erg goed op je houding moet opletten anders kan het slecht met je rug aflopen.

Kort om je hebt altijd wat te doen waardoor het tijd snel gaat >
Pluspunten
zaterdags is er gratis lunch
Minpunten
soms zwaar werk
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Koopman International. Onze community staat klaar om te antwoorden.

2,9

Reviews over Koopman International gesorteerd op locatie