KNVB Reviews

Je werk vooral in je eentje maar wanneer je samen moest werken ( een wedstrijd fluiten ) was dit heel gezellig
Scheidsrechter (voormalige medewerker) –  Amsterdam22 december 2018
Ik heb geleerd het respect te geven aan mensen maar deze ook verdienen ook heb ik geleerd met mensen te cominiceren en duidelijk zijn tegen over andere mensen
Pluspunten
Sociale contacten
Minpunten
De soms wat fanatieke supporters of coaches
een uitdagende omgeving
Stafdocent KNVB Academie (huidige medewerker) –  Zeist17 september 2016
De KNVB Academie biedt een uitdagende omgeving die nog geen 30% rendement brengt van wat mogelijk is.
Oorzaken liggen in het reorganiseren van de KNVB en het ontbreken van leiderschap bij de coordinatoren en het mangement.

De werkzaamheden zijn zeldzaam mooi en uitdagend voor mij als ontwikkelaar, coach en counslor en uitvoerder. Ik kan goed ontwikkelen, de daarbij behorende uitvoering in beeld brengen en die zelf realiseren in de praktijk
Leuke twee maanden
HR Administrator (voormalige medewerker) –  Zeist, UT2 januari 2016
Ooit begonnen als een klein clubje en uitgegroeid tot een professionele organisatie met veel veranderingen en een jong - en oud (loyaal) personeelsbestand. Voetbal bind ze allen samen, al merk je dat er niet constant over gesproken wordt. Plezier in het werk is duidelijk te merken bij vooral de medewerkers die veel binding hebben met hun job. Er zijn echter ook veel 9 - 5 medewerkers, die weinig uitdaging en ontwikkelingen ervaren in hun baan en niet gedreven zijn om meer talenten en vaardigheden te ontdekken bij hunzelf.
Opleiding TCIII
Trainer in opleiding (voormalige medewerker) –  Binnenmaas27 augustus 2015
Mijn ervaring van deze opleiding is erg goed, leuke collega's en top docenten
Pluspunten
Top lessen
Minpunten
Avond
Gezellige pauzes met alle collega's
Archief medewerkster (voormalige medewerker) –  Nieuwstadt, LI29 juli 2015
Ik mocht gaan werken bij de KNVB (via YoungCapital Maastricht) voor 1 maand om ze uit te helpen in het archief (ze gingen verhuizen). Het was een geweldige ervaring en hele leuke collega's. Helaas was het maar voor een korte duur, en konden ze mij niet meenemen naar de nieuwe locatie (vanwege bezuinigingen).

Een dag op het werk was om 08:30 beginnen van het sorteren van scheidsrechters en bestuursleden. Daarna deed ik alles inscannen en op de computer zetten op een programma van de KNVB zelf. Ondertussen werd er gezellig gepraat, iedereen was altijd heel vriendelijk en hielden wel eens van een grapje tussen door. Drinken haalden we altijd om en om voor iedereen. Rond 12:30 was er een gezamenlijke pauze van een half uur, je kon er buiten zitten, binnen werd er meestal gedart door een aantal personen. En daarna van 13:00 tot 17:00 werd en weer gewerkt.

Het moeilijkste van het werk was toch om de hele dag 't zelfde te blijven doen, sorteren inscannen en op de computer zetten. Er zat geen afwisseling in (wist ik wel van te voren en het was maar voor 1 maand natuurlijk).

Heb er een hele leuke tijd gehad, en zou het zo weer willen doen!

(Ik kreeg via het uitzendbureau betaald)
Pluspunten
Ontspannen
Minpunten
Was maar voor 1 maand.
Gezellige informele sfeer
ondersteuning medewerker wedstrijdzaken (huidige medewerker) –  Breda, NB20 maart 2015
Ik werk hier al 16 jaar met plezier.

Er heerst een fijne informele sfeer.
Zeer gezellig en afwisselend
Stagiair evenementen (voormalige medewerker) –  Zeist, UT8 juli 2014
Met mijn affiniteit tot voetbal zat ik hier helemaal goed. Elke in aanraking met de sport en de spelers. Het organiseren van trainingsdagen tot en met de hotels.
Prachtige uitdaging binnen de georganiseerde sportbranche
Medewerker organisatie zaalvoetbal (huidige medewerker) –  Breda, NB27 mei 2014
Organiseren
Overtuigen
Samenwerken
Netwerken
Pluspunten
Zelfstandig, eigen invulling en pionieren
Minpunten
Medewerking, mogelijkheden vanuit verenigingen
Hele leuke baan aan receptie en telefoon met veel contacten
Medewerkster middelen en ondersteuning (voormalige medewerker) –  Deventer, OV28 april 2014
Ik werk sinds 2002 bij de KNVB, district Oost. Ik heb op diverse afdelingen administratief werk verricht. de laatste jaren heb ik naast administratieve werkzaamheden ook de telefooncentrale beheerd en de receptie bemand.
Door reorganisatie komt de hele afdeling waar ik werk te vervallen, en raak ik dus boventallig. Zeer tot mijn spijt, ik heb hier altijd met erg veel plezier gewerkt.
Omdat ik zo graag werk en ik nog veel te jong voor geraniums wil ik graag z.s.m. een nieuwe, vergelijkbare baan, liefst voor ongeveer 24 uur per week.
Pluspunten
Fijne sfeer.
Minpunten
reorganisatie
scheidsrechter veld lll
scheidrechter (voormalige medewerker) –  district oost7 juni 2012
knvb scheidsrechter veld lll heb ik in totaal 2 seizoenen gefloten
Pluspunten
sociale vrijwillgers werk
Minpunten
betaalt slecht
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij KNVB. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,1

Reviews over KNVB gesorteerd op locatie