KLM Reviews

126 beoordelingen gevonden voor deze zoekopdracht
Werk-Privé Balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Leidinggeven, punctualiteit, service-gerichtheid, coachen
Supervisor Passenger Services (voormalige medewerker) –  Amsterdam10 september 2017
Zorgen voor een punctuele en professionele passagiersafhandeling.
Pluspunten
Verantwoordelijkheid, serviceverlening, coachen
Minpunten
geen doorgroei mogelijkheden
Was deze review nuttig?Ja 1NeeRapporteren
Werk-Privé Balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
gezellige werk omgeving
Cateringmedewerkster (voormalige medewerker) –  Schiphol4 september 2017
Ik heb genoten van mijn tijd bij KLM catering services. De werk sfeer was gezelling met medewerkers uit verschillende culturen. Het werk was weliswaar arbiedsintensief maar voor mij was dat geen problem, ik kon het makkelijk aan. Al in al is het een prima bedrijf om voor te werken met goede managers.
Pluspunten
we kregen reis vergoeding
Minpunten
werk is soms te zwaar en moet snel gebeuren
Was deze review nuttig?Ja 1NeeRapporteren
Werk-Privé Balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Exciting and fun workplace
FLIGHT ATTENDANT (voormalige medewerker) –  AMSTERDAM, The Netherlands28 augustus 2017
* Enjoyed travelling around the world seeing new countries
* loved the camaraderie with my colleagues
* loved being part of a prestigious airline like KLM
* Didn't enjoy the job too much and after 2 years felt I needed more stimulation.
Pluspunten
Travelling and being paid to do this
Minpunten
The work itself. Dealing with difficult passengers.
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 1Rapporteren
Werk-Privé Balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Dynamische omgeving in wereldwijd spectrum
Senior Manager Network Planning (huidige medewerker) –  Amstelveen25 augustus 2017
KLM is een grote, maar toch platte organisatie. De commerciele divisie, waar ik in heb gewerkt, is een interessante omgeving met voldoende mogelijkheden om door te groeien.

De airline industrie is een industrie die continu in beweging is, waarbij de uitdaging is om goed te anticiperen op veranderde omstandigheden en steeds de beste resultaten voor KLM weten te bewerkstelligen.
Was deze review nuttig?Ja 1NeeRapporteren
Werk-Privé Balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Gezellig werkomgeving
Team Lead (huidige medewerker) –  Amsterdam20 augustus 2017
En leuke plek om te werken met veel mogelijkheid om door te groeien.
Was deze review nuttig?Ja 1NeeRapporteren
Werk-Privé Balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Goede werkspeer
Productiemedewerker (voormalige medewerker) –  Schiphol17 augustus 2017
Het is een uitdaging om trolleys voor te bereiding voor de volgende dag te vertrekken.
Leuk werk omgeving met gezellige collega's.
Was deze review nuttig?JaNeeRapporteren
Werk-Privé Balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
gezellige werksfeer
catering services (voormalige medewerker) –  Schiphol3 augustus 2017
Ik heb heel veel geleerd bij KLM, veel ervaring opgedaan en een hele leuke tijd gehad. Deze baan was soms wel stressvol maar daardoor heb ik ook heel goed met stress om leren gaan.
Was deze review nuttig?Ja 1NeeRapporteren
Werk-Privé Balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Dynamisch bedrijf
Senior Compliance Consultant (huidige medewerker) –  Schiphol29 juli 2017
Dynamisch, operatie gedreven, oog voor veiligheid, geen dag hetzelfde.
Was deze review nuttig?JaNeeRapporteren
Werk-Privé Balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Fantastisch bedrijf
Engineer (huidige medewerker) –  Schiphol28 juli 2017
Klm is gewoon een heel mooi bedrijf. Er zijn zoveel takken van sport die je binnen KLM kan bedrijven dat het geen wonder is dat veel mensen er hun hele leven werken.
Pluspunten
Goedkoper vliegen
Minpunten
Populatie wordt uitgedund.
Was deze review nuttig?JaNeeRapporteren
Werk-Privé Balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Een prachtig Nederlands bedrijf, met een mooi product. Echter de interne politiek maakt dat veel tijd gaat zitten in het tevredenstellen van interne
Global marketing Communications manager (huidige medewerker) –  Amstelveen24 juli 2017
Een prachtig Nederlands bedrijf, met een mooi product. Echter de interne politiek maakt dat veel tijd gaat zitten in het tevredenstellen van interne stakeholders.
Pluspunten
A merk
Minpunten
Bedrijfscultuur
Was deze review nuttig?JaNeeRapporteren
Werk-Privé Balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Manager cabine crew
Manager cabine crew (huidige medewerker) –  Schiphol16 juli 2017
Dynamische wereld met veel ontwikkel mogelijkheden
Salaris laat gezien de functie te wensen over
Was deze review nuttig?JaNee 1Rapporteren
Werk-Privé Balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Dynamische werksfeer
landside service agent (huidige medewerker) –  Amsterdam26 juni 2017
Working as a landside agent at KLM is always full of surprises, because every day is never the same. The variety in tasks assignment and the multitasking skills that is used every day have improved and developed my current knowledge and skills, such as providing the best customer service and the know-how about the aviation world. Furthermore, the workplace diversity is one of the reason why I like the job. As I learned a lot about different background, experiences and various approaches to operate or solve a situation.

Ultimately, as a landside agent I have to deal with various unpleasant situations. One of them is to inform standby passengers that they might not have a seat. This sometimes increases great discussion and therefore, I always try to explain it slowly and clearly with compassion. From my experiences, I have learned that service oriented is one thing but providing customer service with compassion is another thing that is more valued and effective.
Pluspunten
geen een dag is hetzelfde en dus leerzaam en uitdagend
Minpunten
onregelmatige rooster
Was deze review nuttig?Ja 2NeeRapporteren
Werk-Privé Balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
..
uitzendkracht observer (voormalige medewerker) –  Schiphol29 mei 2017
Op het platform van schiphol alles in de gaten houden.
Was deze review nuttig?JaNee 1Rapporteren
Werk-Privé Balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Eeng
Cabine maintenance Machenic (voormalige medewerker) –  Schiphol-Centrum22 mei 2017
KLM is een goede werkgever,maar ik moest met pension
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 2Rapporteren
Werk-Privé Balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Trots om voor KLM te mogen werken
CSR (voormalige medewerker) –  Amstelveen7 mei 2017
Een dynamisch bedrijf waarin eigen initiatief wordt beloond. Iedereen werkt met passie voor het merk, dit maakt het een mooi bedrijf.
Was deze review nuttig?Ja 3Nee 1Rapporteren
Werk-Privé Balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Internationaal karakter
Grondstewardess (voormalige medewerker) –  Schiphol3 mei 2017
Hectisch
Omgaan met verschillende culturen en tradities
Sociaal en goed beleid
Wisseldiensten
Pluspunten
wisseldienst toeslagen
Was deze review nuttig?Ja 3Nee 1Rapporteren
Werk-Privé Balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Goed bedrijf
Bagagemedewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam1 mei 2017
Prima bedrijf om te werken, fijne collega's en een goede werksfeer
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 2Rapporteren
Werk-Privé Balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
was een hele leuke ervaring
Reparateur (voormalige medewerker) –  Hoofddorp25 april 2017
het werkdag begon met een bespreking rond half 8 met alle werknemers de bas vertelden dan hoeveel banden we op het eind van de dag af moesten hebben dat waren er meestal rond de 52 banden die we dan helemaal uit elkaar moesten halen en alle onderdelen moesten vervangen wat bij verschillende stations gebeurden en elke station was dan voor een onderdeel omdat er best veel onderdelen in een band zitten. ik stond in het begin en mijn werk was om machinaal het band uit elkaar te halen en de velg op de loopband te zettten naar de volgende station waar die dan weer gecontroleerd werd op eventuele barsten of deuken in de velg. en dan begon ik weer met de volgende band tot we alle 52 met zijn 2en hadden gestript en klaar waren.
Was deze review nuttig?Ja 2Nee 2Rapporteren
Werk-Privé Balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Baan met vaste mogelijkheden
Customer Service Representative (voormalige medewerker) –  Amsterdam13 april 2017
Zelf vond ik de sfeer niet heel gezellig, en ook het werk niet zo. Dit paste niet zo bij mij.
Was deze review nuttig?Ja 3NeeRapporteren
Werk-Privé Balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
no day the same at a airport
Service Agent (voormalige medewerker) –  amsterdam airport11 april 2017
working at KLM airlines ground services is a great. No day is the same . You have to be very flexible to handle different situations , but that makes your day exciting. You'll be trained by KLM in different computer systems . All the courses will be provided by KLM . There are many opportunities to grow into a different position in the company . So most employers will work there for many years.
Was deze review nuttig?JaNee 1Rapporteren

Algehele waardering

4,2
Gebaseerd op 218 reviews
5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Waarderingen op categorie

Werk-Privé Balans
4,0
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
3,9
Doorgroeimogelijkheden
3,5
Management
3,6
Bedrijfscultuur
4,1

Reviews over KLM gesorteerd op locatie