KLM Reviews

173 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 300 reviews
Sorteer op: Relevantie | Beoordeling | Datum
2,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Het blauwe gevoel overheerst maar is niet zaligmakend
Technisch Specialist (huidige medewerker) –  Schiphol9 juli 2019
Veel mensen werken al jaren bij de KLM en hebben nooit in een andere keuken gekeken hoe het er daar aan toe gaat. ( en denken dat ze toch wel weten wat het beste is ).
Jonge managers die alleen maar uit zijn om hier persoonlijk mee te scoren voor hun eigen carriere.
Verder zitten er veel ( oud) piloten (vaak als nevenfunctionaris) op strategische functies om o.a. grip op het geheel te houden en elkaar de mooiste baantjes toe te schuiven.
I.P.B. rechten worden met grote regelmaat geschonden door piloten en cabine-personeel ten nadele van het overige personeel. De directie weet hier van maar staat het oogluikend toe want het vliegend personeel is heilig!
Minpunten
Weinig verloop. Weinig carrierekansen als je niet op sleutelposities zit.
Was deze review waardevol?Ja 2NeeRapporteren
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Leuke en gezellige collega's
bagage medewerker Schiphol (huidige medewerker) –  Schiphol2 juni 2019
Het is een leuke baan met heel veel verschillende gezellige collega's
Pluspunten
Doorgoei mogelijk
Minpunten
Je kan je rug breken
Was deze review waardevol?Ja 4NeeRapporteren
4,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Na
Social Media Agent / Editor-in-Chief (voormalige medewerker) –  Amsterdam20 mei 2019
Wonderful company, great colleagues. Bright future.
Was deze review waardevol?Ja 1NeeRapporteren
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
mogelijkheden biedend
Stewardess (voormalige medewerker) –  Amsterdam29 april 2019
zware baan met lange dagen. wel leuk wat van de werled te zien.
Pluspunten
doorgroei mogelijkheden
Minpunten
uren
Was deze review waardevol?Ja 2Nee 1Rapporteren
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Top bedrijf! Blauw hart
Senior Product Owner (voormalige medewerker) –  Amsterdam29 april 2019
Super leuk bedrijf om voor te werken. Heb er bijna 7 jaar voorgewerkt en denk er elke dag nog aan. TOP BEDRIJF
Was deze review waardevol?Ja 2NeeRapporteren
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Professional outfit with customer-centric approach
Mystery Flyer/Executive Service Consultant (voormalige medewerker) –  Amsterdam25 april 2019
Mature, self-aware and professional organization. A pleasure to work with (albeit, indirectly). One of Holland's most professional companies.
Was deze review waardevol?Ja 1Nee 1Rapporteren
4,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Mooi Nederlands bedrijf
Bedrijfsbureau medewerker (voormalige medewerker) –  Schiphol23 april 2019
Ik heb met veel plezier bij de KLM gewerkt met een blauw gevoel.
Pluspunten
Fijn bedrijf om voor te werken
Was deze review waardevol?Ja 2Nee 1Rapporteren
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Top bedrijf
Canbin Attendent KLM (voormalige medewerker) –  Amsterdam16 april 2019
Mega professioneel en super gave collega;s ik zou er graag nog eens terug gaan.
Was deze review waardevol?Ja 2NeeRapporteren
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
teamwork met cabineleden zorgen voor passagiers
Busines Stewardess KLM (voormalige medewerker) –  Schiphol21 maart 2019
Het begint met een crew informatie 30 minuten vragen over de fligtsafety procedures wat te verwachten gedurende vlucht USA of
Verre oosten special needs passagiers en speciale maaltijden en refreshments.
Pluspunten
Het mogen werken met diverse culturen en het mogen ontdekken van de betemmingen.
Minpunten
Jetlag, mits je daar zelf gediciplineerd mee omgaat goed te doen.
Was deze review waardevol?Ja 2NeeRapporteren
4,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Goede werksfeer elke dag is anders
Platformmedewerker (huidige medewerker) –  Schiphol21 januari 2019
Als je bij KLM werkt kan je een goede en leuke werksfeer verwachten maar ook hard werken. elke dag is anders bij KLM platform.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
Zwaar werk
Was deze review waardevol?Ja 1Nee 2Rapporteren
4,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
leuk werk maar zwaar
Bagagemedewerker (voormalige medewerker) –  Schiphol4 januari 2019
leuk werk maar best heftig voor een paar euro alleen zijn de collega's wel heel erg aardig en leuk dus had het wel naar me zin in de kelder
Pluspunten
de werk omgeving was leuk
Minpunten
ja best wel lange werkdagen
Was deze review waardevol?Ja 2NeeRapporteren
3,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
hierachisch cultuur
Service Agent (huidige medewerker) –  schiphol12 december 2018
uitzendkrachten
geen doorgroei mogelijkheden
oproep basis
onzekere inkomsten
hierachisch cultuur
Was deze review waardevol?Ja 1Nee 1Rapporteren
3,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
leuk bedrijf om mee te beginnen
Assisteren van de Gate Agent (voormalige medewerker) –  Schiphol Amsterdam, NL7 december 2018
Werken voor KLM is leuk. het is aleen jammer dat je enkel via een uitzendbureau daar aan de slag kan. Mijn ervaringen met de roosters zijn niet bepaald positief. ze hebben niet alles op orde.
Pluspunten
leuke collegas
Minpunten
roosterindeling
Was deze review waardevol?Ja 1NeeRapporteren
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Ik vond het een geweldige ervaring
grond stewardess (voormalige medewerker) –  Vertrekhal 13 december 2018
In deze stage heb ik veel geleerd over verschillende soorten passagiers en hoe ik problemen moet oplossen.
Was deze review waardevol?Ja 1NeeRapporteren
4,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Blauwe familie
Continuous Improvement leader (huidige medewerker) –  Schiphol29 november 2018
Geen dag is het zelfde. het is een dynamische wereld met veel leuke mensen.
Was deze review waardevol?Ja 1NeeRapporteren
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
mooi bedrijf
Stage gelopen (voormalige medewerker) –  Schiphol22 november 2018
mooi bedrijf. nu zijn ze wel wat flexibeler dan vroeger.
Was deze review waardevol?Ja 1NeeRapporteren
3,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
tevreden over werkzaamheden
Engine Module-monteur (huidige medewerker) –  Schiphol11 november 2018
het moeilijkste van deze baan zijn de wisseldiensten en de dagelijkse reistijd
Minpunten
wisseldiensten en reisttijd
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
4,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Een snel wisselende werkomgeving, waar de "waan"van de dag regeert
Management assistente en HR medewerkster (voormalige medewerker) –  Schiphol Oost7 november 2018
Eigen initiatief wordt zeer gewaardeerd en brengt je verder.
Overlegstructuur
Betrokken collega's
Als aanpakker fijne werkkring
Pluspunten
Extra's als goedkoper vliegen indien plaats beschikbaar
Minpunten
Matchen van werkplek en werknemer verloopt niet altijd goed
Was deze review waardevol?Ja 1NeeRapporteren
5,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
Ik altijd met veel plezier bij de KLM gewerkt, de passagiers afhandeling was hectisch, uitdagend en interessant!
Supervisor (voormalige medewerker) –  Schiphol22 oktober 2018
Het werk is erg veelzijdig, je werkt in teamverband, je
volgt de (uniform)voorschriften en houd je aan de
werkprocedures! Toch blijft er genoeg ruimte over
om je eigen inbreng toe te passen m.n. bij het geven
van service en aandacht naar de passagiers toe.
Iedere dag is weer anders, soms door weersomstandigheden die voor veel verstoring kan
zorgen, soms door onvoorziene technische proble-
men of storingen met computers of vliegtuigen of
passagiersproblemen zoals, klachten, document-
problemen zoals paspoort vergeten/verloren of
ongeldig/geen visum.
Echter, als alle hectiek voorbij is dan blijven toch de
leuke contacten en complimenten je het meeste bij!!
Pluspunten
Je kunt gereduceerde vliegtickets aanschaffen.
Minpunten
Zware wisseldiensten.
Was deze review waardevol?Ja 2NeeRapporteren
4,0
Werk-privé-balans
Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
Doorgroeimogelijkheden
Management
Bedrijfscultuur
is een wereldbaan
Cabin Attendant (voormalige medewerker) –  Schiphol8 oktober 2018
lastig te combineren met een gezin ivm zeer onregelmatig leven.
Pluspunten
prima voorzieningen
Minpunten
zeer onregelmatig leven
Was deze review waardevol?JaNeeRapporteren
Claim deze Bedrijfspagina

Wil je meer weten over hoe het is om hier te werken?

Stel een vraag over solliciteren of werken bij KLM. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Stel een vraag

Algehele waardering

4,2
Gebaseerd op 300 reviews
5144
493
350
210
13

Waarderingen per categorie

4,0Werk-Privé Balans
3,9Compensatie/Arbeidsvoorwaarden
3,5Doorgroeimogelijkheden
3,6Management
4,0Bedrijfscultuur

Reviews over KLM gesorteerd op locatie