KLM Cityhopper Reviews

7 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 10 reviews
Professioneel bedrijf met veel doorgroeimogelijkheden
Senior Cabin Attendant (huidige medewerker) –  Schiphol22 februari 2018
Als je een uitdagende baan in de luchtvaart zoekt met veel verschillende doorgroeimogelijkheden dan is de functie van Cabin Attendant bij KLM Cityhopper of KLC echt iets voor jou. Samen met 1 andere cabinecollega en 2 cockpitcollega’s breng je maximaal 100 passagiers per vlucht naar hun bestemming in Europa. Je slaapt in steden waar je het bestaan niet van wist en werkt met veel gezellige, jonge collega’s. Naast het vliegen is er de mogelijkheid om een nevenfunctie erbij te nemen waarin je je goed kunt ontwikkelen, zoals een functie als route trainer of checker of een functie bij recruitment. De roosters zijn soms wat pittig, 4 vluchten per dag is geen uitzondering en je bent soms wel 4 nachten per week van huis, maar daar staat een goed salaris tegenover met goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Solliciteer voor deze dynamische functie!
Pluspunten
Goed salaris, veel doorgroeimogelijkheden, leuke collega’s, kans om veel te reizen door Europa
Minpunten
Pittige roosters
Werkomgeving waar je het beste uit jezelf kan halen!
Senior Cabin Attendant (huidige medewerker) –  Schiphol21 februari 2018
Uitdaging, snelheid en verbinding. Drie woorden die KLM Cityhopper voor mij typeren. Door het werken met wisselende collega’s in de cabine, elke vlucht andere passagiers en doorgroeimogelijkheden word ik bij KLM Cityhopper elke dag uitgedaagd en kan ik mijn social skills inzetten en aanscherpen. In deze baan ben je het essentiële onderdeel van de reis van een passagier en speel je een sleutelrol wat het bieden van service betreft, hoe kort de vlucht ook is. Tevens zijn er mogelijkheden om jezelf verder te onwikkelen in (neven)functies als trainer in de lucht voor nieuwe steward(essen) of service/flight safety trainer op kantoor.

Al met al een baan waarin meer samenkomt dan je op het eerste gezicht zou denken.

Ik ben erg blij dat ik voor deze organisatie heb gekozen heb en vind het (harde) werken met wisselende collega’s en passagiers in combinatie met het onderweg zijn binnen Europa erg leuk.
Pluspunten
Afwisseling, mogelijkheden en arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Veel van huis weg
Afwisselende baan met leuke collega's
Senior cabin attendant (huidige medewerker) –  Schiphol8 april 2016
Verantwoordelijke baan met veel afwisseling en bestemmingen binnen Europa. Omgaan met passagiers en collega's heb ik veel van geleerd. Als cabin attendant ben je verantwoordelijk voor de vliegveiligheid en de service aan boord. Het leukste van de baan is dat je op veel plekken in Europa komt waar je anders misschien niet zo snel zou komen. Je bent wel 3/4/5 nachten per week van huis.
Pluspunten
secundaire arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Gezellige goede productieve mix van personen bij KLC
Safety Administration Officer (voormalige medewerker) –  Schiphol, Schiphol-Oost, Schiphol-Skypark16 februari 2016
Mijn deel vaste werkzaamheden bestond uit het invoeren van gebeurtenissen die betrekking op de veiligheid zouden kunnen hebben.
Wanneer er een onderzoek nodig was naar de veiligheid was het een van mijn taken om voor dit onderzoek relevante data uit het systeem te halen. Zodat de onderzoekers hiermee aan de slag konden.
Daarnaast moest ik audit informatie verwerken in diverse systemen.
Ik diverse intranetsites in beheer voor onderhoud en autorisatiebeheer.
Mijn directe collega's waren stuk voor stuk behulpzame collega's waar ik veel van heb kunnen leren. Met verschillende heb ik nog regelmatig contact mee.
Pluspunten
Met korting kunnen vliegen
Minpunten
Moet de koers van KLM volgen
super (leer) bedrijf
gate agent (huidige medewerker) –  Schiphol-Centrum30 november 2015
Een heel fijn bedrijf om in te werken, een kleine groep collega's binnen zo'n grote organisatie. Heb er erg veel geleerd en ben blij met de ervaringen die ik daar heb opgedaan.
Leuke baan met veel afwisseling
Senior Flight Attendant (fulltime) (voormalige medewerker) –  Amsterdam Airport Schiphol, NH25 juli 2014
Je ontmoet zoveel verschillende culturen, je komt steeds voor nieuwe uitdagingen te staan waardoor je jezelf goed kunt blijven ontwikkelen. Je komt op allerlei mooie plekken op de wereld. Een top baan!
Pluspunten
goed salaris
Minpunten
Weinig dag licht

Zie meer reviews over KLM Cityhopper

Stel een vraag over solliciteren of werken bij KLM Cityhopper. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,5