KLG EUROPE
Slechte werksfeer
Slechte werksfeer. Er wordt continu op elkaar gescholden. Je wordt door de collega's van het kastje naar de muur gestuurd als je nog niet voldoende bekend met de gang van zaken binnen KLG. Leidinggevende laten niets weten als je iets niet goed doet. Je hoort pas wat je niet goed doet tijdens een gesprek om te zeggen dat het arbeidscontract niet wordt verlengd.
Afspraken werden niet nagekomen.
Ik werd aangenomen als coördinator maar ik ben nooit ingewerkt (ik kwam uit een andere branche) ondanks dit wel beloofd werd bij het sollicitatiegesprek waardoor ik met vragen bleef zitten en onnodige fouten maakte. Na enkele maanden werd de afdeling wegbezuinigd en konden mijn collega's en ik weer gaan.
Groeiend bedrijf voor zowel starters als ervaren personeel
In de jaren waarin ik voor KLG heb gewerkt kwam de familie sfeer zeker boven in de organisatie. De dagen waren variërend net zoals het werk. Collega´s waren hoofdzakelijk vriendelijk en gezellig. Er ontbrak wel wat structuur binnen de organisatie zodat het redelijk chaotisch kon zijn. Maar met de steun van de mensen om je heen werden er wel stappen in de goede richting gemaakt.
Pluspunten
(persoonlijke) aandacht voor personeel en investeren in personeel
Minpunten
te grote werkdruk
leuk, open en leerzaam bedrijf, kortom een echte aanrader
Zeer leuke organisatie. Geleerd om met de systemen te werken die daar intern worden gebruikt. De directie heb ik nooit gekend, wat ik toch jammer vind. Ik heb mij een half jaar ingezet voor het bedrijf, terwijl ik de directie niet ken en de directie mij niet. Verder hebben de collega's mij goed geholpen gedurende deze periode. Het leukste hieraan vond ik dat er heel open met elkaar werd omgegaan. Daarnaast probeerden ze mij goed te helpen met de schoolopdrachten.
Pluspunten
Meedenkende collega's
Minpunten
soms te druk om goed te kunnen begeleiden
Productive workplace
We had to drive a lot of time, because we were paid by kilometer, but it was productive because we could visit a lot of places in whole Europe
Stel een vraag over solliciteren of werken bij KLG EUROPE. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,6
2,4