KION
Werken op het servicebureau bij KION is dynamisch! Veel ruimte voor eigen ideeën en inbreng. Ambitieuze collega's en een prettige werksfeer.
KION is een heel prettige werkgever. Veel ruimte voor eigen inbreng en ideeën en een prettig werkklimaat.
Fijne werkplek gehad. Behulpzame collega’s. Voldoende variatie in werkzaamheden. Werklocatie is ook goed bereikbaar, ligt centraal.
Na welzijn en zorg bij KION gekomen. Vrnl. BSO. Kind centraal=kind bepaalt, wat het wil doen. Kind voelt zich gehoord, gezien, geniet!!
Pluspunten
korte lijntjes, leuke collegae en leidinggevenden.
Minpunten
verbrokkelde tijden, als je bv ook nog VSO en TSO doet.
Je kan altijd ontwikkelen tijdens het werken
Je leert veel van kinderen ook van je collega's door zijn ervaringen.

Je moet geduld hebben werken met kinderen is niet altijd makkelijk je kan ook 2 of 3 huilbabies hebben in de groep.
Pluspunten
vertrouwelijk omgeving
Minpunten
geen sieraden
Het werken met pedagogisch medewerkers vond ik erg prettig.
De omgeving, waar altijd levendigheid is vanwege de kinderen, past heel goed bij mij.

Een prettige samenwerking opbouwen met ouders heb ik ervaren als een uitdaging, die mij goed is afgegaan.

In de uitvoering van beleid heb ik vaak weinig steun en begrip ervaren vanuit de directie. Er werd vooral gekeken naar hoe je zo min mogelijk personeel kon inzetten om kosten te besparen.
Pluspunten
Hele fijne omgeving
Minpunten
Weinig positieve ondersteuniong
groot bedrijf met veel vestigingen.vaak overgeplaatst naar andere vestigingen.functie werd steeds aangepast.wel leuke collega`s gehad
een typische dag op het werk

is een dag die nooit het zelfde is. kinderen vertellen leuke verhalen en belevenissen. samen met ze zingen we liedjes en zorgen we voor een huiselijk sfeer.

wat ik geleerd heb:

is vooral omgaan met onvoorziene situatie en gelijk handelen, intake gesprekken rondleidingen aan nieuw ouders.

directie

open eerlijk en kan er altijd heen zodra nodig

moeilijke van mijn baan:

aanpassingen door voeren is soms lastig.

leuke van mijn baan:

elke dag is anders. als ik de kinderen maar zie genieten is mijn dag al super.
Pluspunten
lange dagen dus hoef geen 5 dagen te werken(kan wel)
Minpunten
door drukte soms er om heen gaan dingen op een zijspoor
Geleerd heb ik om kinderen een dag op het kinderdagverblijf zoveel mogelijk zich zelf te laten voelen als een gezellige dag thuis. Mezelf flexibel optestellen.

Heb er met een open, leergierige, collegiale, eerlijke en enthousiaste opstelling kunnen werken en dat is fijn, want ik heb gewoon mezelf kunnen zijn.
Ik kreeg de kans om op latere leeftijd stage te lopen en na de opleiding te werken. Het blijft in ontwikkeling de kinderopvang dus leer je elke dag weer.
Dagelijkse verzorging van kinderen. Ik heb hier geleerd kinderen te observeren en vanuit een pedagogisch werkplan kinderen te benaderen. Het leukste van mijn baan vind ik het pedagogisch omgaan met kinderen en ze vaardigheden/normen/waarden te leren door middel van spel en fantasie.
Minpunten
geen doorgroeimogelijkheden
Bekijk meer reviews over KION