Review over KINEPOLIS van een medewerker

Bekijk alle reviews over KINEPOLIS

veel collega's
Servicemedewerkster (huidige medewerker) –  Utrecht (provincie)24 januari 2018
je werkt met veel collega's het is een gezellige omgeving

Andere reviews over KINEPOLIS van medewerkers

Leuke job, minder leuke mensen
Servicemedewerker (voormalige medewerker) –  Almere18 september 2019
Fijne job voor naast de studie. Maar het is echt waardeloos om te werken met sommige leidinggevenden /management. Met de twee lokale managers, kon ik het goed vinden, vooral de ITS manager. Geen slecht woord over haar. Ego's voorop, soms zelfs tikkeltje richting ouderlijk gezag en weinig tot geen vertrouwen in het eigen personeel die zelf wordt gekozen. Een compliment? Ho maar. Het is alleen negativiteit dat je aanhoort of niets.
Pluspunten
Collega'a, afwisseling, geen 9-5 mentaliteit, het werk zelf
Minpunten
Management en hoofdkantoor
Leuke baan, slecht management
Medewerker Host (voormalige medewerker) –  Breda28 juni 2019
Ik heb het erg naar mn zin gehad op het gebied van wat het werk inhield, maar op het gebied van hoe medewerkers met je omgaan tot het feit dat je op je 2e dienst al verwacht wordt dat je mee kan gaan met de medewerkers die er al jaren werken. Ook is er zeer direct gezegd dat ze mij niet wouden helpen met mij begeleiden. Mij viel ook erg tegen dat er geen instructie was op het feit na dat je op de eerste dienst een aantal dingen wordt uitgelegd. Het feit dat ik zelf moest vragen om het noodplan vond ik ook erg opvallend.
Pluspunten
leuke taken
Minpunten
Management, hoge verwachtingen en medewerkers die negatief over je praten achter je rug om.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij KINEPOLIS. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over KINEPOLIS gesorteerd op locatie