Review over KINEPOLIS van een werknemer

Bekijk alle reviews over KINEPOLIS

veel collega's
Servicemedewerkster (huidige medewerker) –  Utrecht (provincie)24 januari 2018
je werkt met veel collega's het is een gezellige omgeving

Andere reviews over KINEPOLIS van werknemers

Leuke baan
servicemedewerker (voormalige medewerker) –  Utrecht (stad)2 januari 2019
Ik heb het erg naar mijn zin gehad bij dit bedrijf. Helaas klikte het niet zo met een management lid waardoor ik ben gestopt.
Pluspunten
Gratis naar de film
Minpunten
verplichte beschikbaarheid van 2 dagen doordeweeks en 2 dagen in het weekend.
Ideale baan tijdens en na je studie om management vaardigheden te ontwikkelen/versterken.
Duty Manager (voormalige medewerker) –  Groningen21 augustus 2017
Typische dag op het werk bestond oa. uit volgende werkzaamheden:

- Rol als bedrijfsleider verantwoordelijk voor alle operationele zaken in het complex (de bioscoop, café en restaurant);
- Als coach betrokkenheid creëren, beoordelingsgesprekken voeren en assistentie bieden bij het werven van nieuw personeel;
- Als manager coördineren en plannen van werkzaamheden van de vestiging. Het organiseren en ten uitvoer brengen van (film gerelateerde) events. Aanspreekpunt voor alle problemen en/of
klachten.

Communicatieve, leidinggevende en organisatorische vaardigheden versterkt. Omgang met collega's, interne en externe partijen in de branche. Aansturen en coachen van personeel. CRM/rapporteren/presenteren voor grote groepen (400+man), organiseren en ten uitvoer brengen van events, van PvA tot aan operationele zaken.

Het leukste van de baan; flexibiliteit (geen 9-5 mentaliteit), zelfstandigheid (mijn probleemoplossend vermogen toepassen), grote gun- factor personeel/ collega's managementteam, coachen nieuw personeel, klantenservice/CRM.

Het moeilijkste van de baan; soms moeten kiezen om kwantiteit voor kwaliteit te laten plaatsvinden dit ivm matige communicatie/ laag budget/visie hoofdkantoor - werklocatie. kwaliteit te waarborgen in hevige concurrentiestrijd met aanwezige concurrenten. Door weinig aandacht aan scholing en slecht aanwezig support, persoonlijke technische kant (software/hardware) niet goed ontwikkeld.
Pluspunten
Zelfstandigheid, flexibiliteit, loyaal managementteam op locatie, goed balans formeel/informeel bedrijfscultuur
Minpunten
Geen doorgroeimogelijkheden, geen scholing/ontwikkeling, matige communicatie tussen hoofdkantoor en werklocatie
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij KINEPOLIS. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over KINEPOLIS gesorteerd op locatie