Kinderopvang BijDeHand Reviews

Fijne werkomgeving
Pedagogische medewerker (voormalige medewerker) –  Rotterdam11 februari 2017
Fijne locatie, gevarieerde werkzaamheden.
Leuke kinderen en ouders.
Antroposofische waar ik bewust voor gekozen heb.
Vrij gevoel om te kunnen zijn wie je bent.
Pluspunten
mogelijkheden tot inval werk binnen de organisatie elders
Minpunten
Zeer gewaardeerde collega's in een veilige en gezonde omgeving
pedagogisch medewerkster B.S.O (huidige medewerker) –  Rotterdam12 april 2016
Leuk om gewaardeerd te worden terwijl ik sinds februari bij deze werkgever werk. Ook mag je in overleg veranderingen doorvoeren en mijn collega's maken ruimte voor mij.
Ik bent vrij in ontwikkelen en mag een digitale pilot een cursus maken met 2 collega's.
Deze baan is voor mij een rustplek en een warme plek. De kinderen leren mij kennen en andersom. Gelijk vertrouwen krijgen van de kinderen en door de kinderen betrokken worden. In alle facetten.
Geven is krijgen, grenzen verleggen.

Naast deze baan geef ik EHBO instructie, wat een tegen gewicht geeft. Dit is mijn balans.

Volg je hart, soms in meerdere functies
Pluspunten
Eerlijke gesprekken
Minpunten
Werkuren ( klein contracten binnen de kinderopvang)
Leerzame omgeving in de Kinderopvang Sector
Pedagogisch Medewerker (voormalige medewerker) –  Rotterdam26 mei 2014
Een dag op mijn werk begint meestal om 14.00 uur. Dan bereid je alvast de dingen voor die je nodig hebt, en om half 3 ga je kinderen halen van school. Als de kinderen er zijn dan ga je eten/drinken met de kinderen en daarna een activiteit doen met ze. In de jaren dat ik hier nu werk heb ik veel geleerd. Ik heb geleerd kinderen objectief te observeren en dat te verklaren en beschrijven in verslagen. Ik heb geleerd hoe je een goed gesprek kan voeren met een ouder over hun kind.
De directie op werk is goed aanspreekbaar ze helpen je waar nodig is en sturen je ook goed aan bij problemen.
Ik heb tot nu toe altijd leuke collega's gehad. We vormen een hecht team en hebben regelmatig leuke activiteiten met zijn allen.
Het moeilijkste van deze baan is het bemachtigen van een vast contract. Ik werk hier nu drie jaar en ben tussendoor 3 maanden ontslagen geweest omdat ze me geen vast contract konden bieden. Na drie maanden was ik weer aangenomen.
Het leukste van deze baan is de blije gezichten van de kinderen die je aan het eind van een dag te zien krijgt als ze naar huis gaan.
Minpunten
Heel moeilijk aan een vast contract te komen
Gezellige leerzame werkomgeving
Roulerend pedagogisch medewerker (huidige medewerker) –  Rotterdam18 november 2013
Kinderopvang BijHand is een grote kinderopvang organisaties, waar geen enkele dag het zelfde is.
Er wordt met liefde voor de kinderen gezorgd, volgens het pedagogisch beleid.
Het werken voor deze organisatie is leuk en leerzaam.
Op dit moment is het er alleen lastig om door te groeien door de crisis.
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kinderopvang BijDeHand. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Kinderopvang BijDeHand gesorteerd op vacaturetitel

Reviews over Kinderopvang BijDeHand gesorteerd op locatie