KiK Textiel & Non-Food B.V

KiK Textiel & Non-Food B.V Reviews

Ik ben nog niet zo heel lang in dienst bij Kik maar wat ben ik blij dat ik de overstap heb gemaakt naar dit bedrijf. Gezellige sfeer, toffe collega's en een afwisselende baan. Geen dag is hetzelfde.
Pluspunten
Afwisselend. Goede werksfeer.
Binnen de winkel hangt een top sfeer, collega's onder mekaar is erg gezellig. Het werktempo ligt vrij hoog maar dat vind ik juist fijn, je verveelt je nooit en de dagen vliegen voorbij. KiK is informeel en dit is fijn in de communicatie, ook het klantcontact is erg leuk. Je kunt lekker jezelf zijn!
Pluspunten
collega's, werksfeer
Twee jaar keihard gewerkt en heel veel gedoe met collega's gehad. Communicatie was slecht , weinig collegialiteit, keihard doorwerken,geen tijd voor een praatje met klanten , altijd tijd en plek te kort , totaal niet klantvriendelijk .
Geven (bijna) nooit vaste contracten ook al heb je hart voor de zaak. Dat wordt beslist door mensen van "hogerop" ,die je nooit ziet en daar dus niet over kunnen oordelen.

Het loon is een schijntje en dan lever je ook nog kwartiertjes voor en na openingstijd in. Heeft me uren loon gekost !! Ik zou er niet aan beginnen.

Er zijn hele leuke filialen bij , maar in Waalwijk is de sfeer waardeloos. Ook al ben je zelf nog zo hartelijk en vriendelijk , het lukt je niet om dat te veranderen. Die sfeer wordt door enkele personen bepaald.
Pluspunten
Leuke spulletjes en personeelskorting
Minpunten
Heel hard werken voor weinig loon, slechte mentaliteit, altijd personeel te kort.
Het is hard werken maar in teamverband gaat dat goed. Leuke collega's goede afspraken met werkdagen en uren. Veel afwisseling qua goederen.
Het is een leuke winkel waar iedereen meestal kan vinden wat hij nodig heeft.

Van kleding , tot huishoudartikelen
Pluspunten
uren in overleg
Minpunten
veel omprijzingen
Het werken bij kik is heel leuk. Veel afwisseling en altijd wel wat te doen. Het nadeel is dat je weinig contract uren krijgt maar wel wekelijks meeruren maakt. Die meer uren krijg je elke 3 maanden uitbetaald of je kan en vrij voor nemen. Elke maand dus vast loon en geen loon naar wat je maandelijks werkt. Er zijn geen doorgroeimogelijkheden tenzij er een andere collega weg gaat wellicht dat je dan meer mogelijkheden hebt maar dat is dan nog maar de vraag. Ze verwachten wel dat je altijd beschikbaar bent ook al heb je maar weinig uren in je contract en ben je verplicht tot maar 6 uren meer te werken.

Ondanks dat ik super leuke collega’s had ben je in dit bedrijf echt een nummertje.
Pluspunten
Leuk afwisselend werk, leuke collega’s
Minpunten
Weinig contracturen en geen doorgroei mogelijkheden
Erg afwisselende werkzaamheden, je verveelt je nooit en hebt eigenlijk altijd tijd te kort.
Pluspunten
Afwisseling
Minpunten
Weinig tijd voor de klant
Stel een vraag over solliciteren of werken bij KiK Textiel & Non-Food B.V. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,8
2,8