Kessler Stichting Reviews

gezellige omgeving
Schoonmaakmedewerker (voormalige medewerker) –  Den haag1 oktober 2018
Hou van mensen helpen,die het moeilijk hebben
gezellig
Pluspunten
goed
Minpunten
normaal
zeer positief
Winkelbegeleider (voormalige medewerker) –  Den Haag15 maart 2018
ik kreeg verantwoordelijkheid over anderen en om het werk uit te voeren. Het werk was niet moeilijk, en dat gaf mij de mogelijkheid om anderen te begeleiden. Ik hoefde geen dingen te doen die ik moeilijk vond. Daar waren genoeg andere mensen voor.
goede stichting, leuk intitiatief om 2ehands kleding op een mooie frisse manier weer in de handel te zetten, en daarmee leerwerkmogelijkheden voor cliënten te bieden en mensen met een krappe portemonnee tegemoet te komen.
t moeilijkste was als er een handelaar binnenkwam die de mooiste spullen wilde meenemen, en ook vroeg voordat het de winkel in kwam om het apart te houden, dat was niet de bedoeling en we moesten hem vriendelijk en beleefd proberen hem weer te laten vertrekken. ( weigeren kon niet omdat hij ook een klant was die geld in het laadje bracht, maar hij behoorde niet tot de doelgroep waar de winkel voor opgezet was.) Verder waas het een uitdaging om winkelmedewerkers met gedragsproblemen goed te begeleiden.
Pluspunten
vertrouwen, geen hoge werkdruk
Minpunten
geen doorgroeimogelijkheden op die afdeling
Bijzondere cliënten, vooruitstrevende organisatie, fijne collega's
Teamcoach (voormalige medewerker) –  Den Haag16 oktober 2017
Vooruitstrevende organisatie waar je écht ruimte hebt om zelf mee te bouwen. Fijne gedreven collega's. Mooie bijzondere cliëntengroep (moet je natuurlijk wel liggen). Afwisselend werk met voelbare bijdrage aan onze samenleving.
Verstoorde sfeer en kei hard werken
Sociaalwerker (voormalige medewerker) –  Den Haag30 juli 2015
Alhoewel het onder de teamleden zeer prettig werken was, waren er ook helaas teamleiders ( 4 ) die de werksfeer en werkdrukte verstoorde. Ook hier heb ik mogen leren hoe ermee om te gaan, dit koste veel geduld maar ook veel wijsheid. De werkzaamheden zelf heb ik van genoten. Het begeleiden en motiveren van daklozen, verslaafden en prostituees is een ervaring die ik de rest van mijn leven bij zou dragen en ben dankbaar dat ik dit werk heb mogen doen.
Pluspunten
leerzame ervaring
Minpunten
Teamleiders
werken op de gezinsafdeling was geweldig
senior woonbegeleidster ouderbegeleidster (voormalige medewerker) –  Den Haag, ZH28 februari 2014
Als ouderbegeleidster werk met de ouders en kinderen was mijn grote passie.
Veel geleerd van mijn leidinggevende
Heb met veel plezier gewerkt met mijn collega's
Het was een leuke uitdaging om met een heel gezin te werken dit kan zowel het leukste zijn maar ook het moeilijkste.
Pluspunten
goede werksfeer
Minpunten
soms een hoge werk druk

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kessler Stichting. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Kessler Stichting gesorteerd op locatie