JYSK Reviews

68 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 491 reviews
Uitbuiting
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Utrecht (provincie)21 februari 2020
Uitbuiting, je moet zelfs als vrouw kastonderdelen van 45 kilo op een kar tillen, er word veel van je verwacht voor relatief weinig geld en in de zomer hebben ze geen airco waardoor je in soms wel 33 graden aan het werk bent.
Te weinig vastigheid
Hulpkracht (huidige medewerker) –  Gorinchem17 februari 2020
Werken bij de jysk betekent hard werken. hier wordt je echter niet altijd goed voor beloond. het salaris is te laag en de werkdruk te hoog. daarnaast heb ik in iets meer dan 2 jaar tijd 11 verschillende managers.
Jysk
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Veenendaal30 januari 2020
Jysk Veenendaal....
de verschrikkelijkste werkgever die iemand kan hebben.
Mensen komen geen van alle hun proefperiode door!
Dit omdat er niet mensenlijk met je om gegaan wordt.
Roddelen is de top 1 taak binnen Jysk
Leuk bedrijf
Manager (huidige medewerker) –  Noord-Holland22 januari 2020
Bij JYSK werken leuke mensen en de winkels werken echt als "team"
Iedereen is gedreven om op een goede manier de resultaten neer te zetten
Een baan volop doorgroeimogelijkheden
Storemanager (huidige medewerker) –  Diverse locaties18 januari 2020
Jysk is een jong snelgroeiend bedrijf, waardoor er volop doorgroeimogelijkheden zijn.
Mijn beste beslissing in de afgelopen jaren om bij Jysk te solliciteren.
Jysk Almelo zeer slecht bedrijf
Verkoopmedewerkser (voormalige medewerker) –  Almelo8 december 2019
Ga nooit werken bij de Jysk in Almelo, gouden bergen worden beloofd,collega’s zijn niet vriendelijk, manager is arrogant, meubels vallen van ellende uit elkaar, te weinig personeel, je moet te veel alleen doen en je word daar op afgezeikt, geen begrip. Onvoldoende werk kleding, geen verwarming, slechte werksfeer en zo kan ik nog wel even door gaan.
17 december 2019

Hi,

Wat vervelend om te lezen dat jij je werktijd bij ons als negatief hebt ervaren.

Graag zouden wij van jou horen waar dit aan heeft gelegen en of wij nog iets voor jou kunnen betekenen. We zouden je daarom willen vragen om contact op te nemen door een mailtje te sturen naar onderstaand e-mail adres.

Slecht
Winkel medewerker (voormalige medewerker) –  Gemeente Terneuzen5 december 2019
Je wordt gezien als een nummer , en zeg je er wat van dan krijg je gelijk te horen, dat je niet binnen het team past mag wordt je gestuurd naar andere filiaal, heb er store manger die alleen maar aan het zelf denkt in plaats van als een team

Ik zou zegge niet hier solliciteren blijf dan maar werkloos
Pluspunten
Minpunten
TE ZWAAR TILLEN nooit afspraken na komen slecht betaald
17 december 2019

Hi,

Wat vervelend om te lezen dat jij het gevoel hebt gehad dat je werd gezien als een nummer en dat jij het niet kon vinden met je storemanager.

Graag zouden wij van jou horen of wij nog iets voor jou kunnen betekenen. We zouden je daarom willen vragen om contact op te nemen door een mailtje te sturen naar onderstaand e-mail adres.

Super leuk team
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Dokkum3 december 2019
Ik werk nu twee jaar bij Jysk en vindt het helemaal geweldig. Je wordt echt opgenomen in de Jysk familie. Soms werk ik ook in andere filialen. Na drie contracten heb ik een vast contract gekregen. Hier ben ik erg blij. Ik heb helemaal niks te klagen over het werken bij Jysk. Super blij en tevreden met mijn baan.
Pluspunten
Gezellig team, personeelsfeestjes, geen hierarchische gevoelens onderling
Jysk voelt als een warme familie
Bedrijfsleidster (voormalige medewerker) –  .13 november 2019
Bij Jysk wordt iedereen belangrijk gemaakt, van manager tot oproepkracht. Het is een open cultuur waar iedereen zijn of haar mening mag geven. Veel doorgroeimogelijkheden!
Pluspunten
Doorgroei mogelijkheden
Hard werken maar wel met veel plezier!
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Arnhem6 november 2019
Een grote organisatie, maar het voelt klein, omdat veel mensen elkaar kennen en je voelt je gezien en gehoord.
Het is hard werken, maar we hebben een leuk team dus dat maakt het werk juist leuk en elke dag is weer een uitdaging!
Hard werken in hechte teams, familiegevoel
Storemanager (huidige medewerker) –  Deventer31 oktober 2019
Een dag altijd starten met een kop koffie en planning. Hoofdtaak de klanten zo goed mogelijk helpen. Vaak wel een erg hoge werkdruk maar door het familiegevoel goed doorheen te boksen. Gemiddeld met 3 á 4 mensen op de vloer en nooit een moment dat je je verveelt (en nog vaak tijd voor humor en persoonlijk contact onderling ook). Vullen, spiegelen, inventariseren, schappenplannen; zo maar een invulling voor een dag. Een snelgroeiend bedrijf met de nadruk naast de klant op mobility. Vaste lijnen zijn vervangen door smartphones en veel taken verschuiven ook al van desktop naar smartphone. De service naar de klant gaat soms echt erg ver, zeker in vergelijking tot andere bedrijven. Door personeelsfeesten en facebookgroepen wordt het familiegevoel voor een dergelijk grote organisatie nog goed in takt gehouden. En de doorgroeimogelijkheden zijn echt enorm, mits de juiste inzet en juiste omgeving.
Pluspunten
Familiegevoel
Minpunten
Hoge werkdruk
Erg leuk bedrijf
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  .25 oktober 2019
Uitdagend, doorgroeimogelijkheden en inzet wordt beloond
Gezellig bedrijf om bij te werken.
Stagiair (huidige medewerker) –  Arnhem17 oktober 2019
Werk nu een tijdje bij JYSK en heb dit echt positief ervaren.
Top bedrijf!
Assistent bedrijfsleider (huidige medewerker) –  Limburg17 oktober 2019
Een top bedrijf om voor te mogen werken! JYSK staat ook op persoonlijk niveau voor je klaar als je ambitieus en gedreven bent om door te groeien.

Een typische dag op het werk is in de ochtend samen sparren met je collega's over doelen en allerlei andere dingen :) het management is super! Luistert graag naar jouw mening om hiermee aan de slag te gaan, staan ook voor je klaar om eventuele trajecten te starten denk aan managers opleidingen en andere.

Bedrijfscultuur is professioneel en transparant.

Kortom een bedrijf die klaarstaat voor je zowel professioneel als persoonlijk!
Volop doorgroeimogelijkheden
Storemanager (huidige medewerker) –  Wolvega16 oktober 2019
Het is een topbedrijf om voor te werken. Ik ben 5,5 jaar geleden begonnen als stagiair en nu doorgegroeid als storemanager. Hoe geweldig is dat! Er zijn doorgroei mogelijkheden zat, de bedrijfscultuur is zeker iets waar je in wil duiken. De online winkel, het management team en de winkel zijn (bijna) naadloos op elkaar afgestemd.
Pluspunten
Inzet word beloond
Minpunten
Er zijn niet echt noemenswaardige minpuntrn
Top baan als je opzoek bent naar een nieuwe uitdaging !
Assistent bedrijfsleider (huidige medewerker) –  Sittard/Geleen14 oktober 2019
Ik ben een jaar geleden begonnen als verkoopmedewerker en binnen korte tijd doorgegroeid naar logistiek verantwoordelijke. Sinds 6 maanden ben ik Assistent manager. Op moment volg ik het ontzettend leerzame en gezellige SMT traject waarin de toppers van Jysk je opleiden tot Store manager. Ik ervaar werken bij Jysk als zeer positief. Ik ga elke dag met plezier naar mijn werk. Werken bij Jysk ik zeg doen !
Pluspunten
Doorgroei mogelijkheden, Prettige werksfeer, goede begeleiding, plate organisatie, leuke bonussen !
Minpunten
Zal hier echt niet gaan werken!
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Haarlem13 augustus 2019
ze kunnen hele leuke verhalen vertellen bij de sollicitatie gesprek maar daar is niks van waar, tenzij je bereid bent om alleen nog maar voor jysk te leven.

slechte communicatie in dit bedrijf, ze zeggen dat iedereen gelijk is maar dat is absoluut niet zo! bedrijfscultuur is gewoon slecht.

door groeien kan als je je volledige privé leven aan de kant zet en elke keer extra werkt ( overuren zijn vrije dagen die je nooit kan opnemen door mensen te kort)
zodra je keihard voor ze gewerkt hebt gooien ze je voor je vaste contract de deur uit.

personeel kan gezellig zijn maar iedereen verlinkt elkaar achter de rug om in goed dag licht te komen te staan voor de bazen.

ze nemen logistiek aan maar 9 van de 10 keer sta je zelf dozen van 30+ van een stelling van 2 meter af te halen zonder hulpmiddelen. ook heb je te maken met dozen die zwaarder zijn dan 50 kilo.

klagen of melden dat je ergens niet mee eens bent wordt niet geaccepteerd ook al zeggen ze dat je alles mag zeggen tegen ze.

salaris is echt minimumloon, als je doorgroeit naar assistent bedrijfsleider is de kans groot dat je of minder of net zo veel verdiend als al de andere fultime medewerkers, terwijl ze verwachten dan je 100x harder werkt. verhooging krijg je bijna nooit. ook de zo "geweldige" bonussen zijn eigenlijk alleen voor de leidinggevenden als fultimer krijg je hooguit 20 euro per 3 maanden of helemaal niks.
reiskosten is na ongeveer 30 km niet meer dan 8 euro per dag, meer dan dat krijg je niet.

ze sturen je van filiaal naar filiaal kan zo zijn dat je 1,5 uur moet rijden. als je nee zegt lig
  meer... je er uit of gaan ze je het lastig maken.

ik raad het iedereen aan om hier niet te gaan werken!!!!

wat wel kan is eventueel als oproepkracht voor in de vakantie, maar zelfs dan krijgen de meesten amper uren.

ik heb zelf in meerdere filialen gestaan overal is het het zelfde.
Pluspunten
is er niet
Minpunten
Bijna alles
18 september 2019

Hi,

Wat vervelend om te lezen dat jij zo'n hoge werkdruk hebt ervaren tijdens het werken bij JYSK.

Goed leuk bedrjjf
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Delft2 augustus 2019
Jysk is een leuk bedrijf om te werken. Er is plaats voor doorgroeimogelijkheden en zeer leerzaam met de trainingen.
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam30 juli 2019
1 woord verschrikkelijke bedrijf om te werken noch te winkelen.
Zoals ook bij andere recensies te lezen wordt je bergen aan beloftes gedaan en geen enkel nagekomen. Je moet zelf achter alle feiten aanlopen. En als je hun daarop aanspreekt zijn ze op hun teentjes getrapt. Eerlijkheid oprechtheid en rechtdoorzee ver te zoeken. Klanten worden behandeld als stuk vuil maar
verwachten wel elke dag een behoorlijk hoge omzet. Fysiek is het gewoon zwaar. Een kleine magazijn met hulpmiddelen die stuk zijn of half. Pakketen van 30 kilo moeten dan ook gewoon getilt worden. Dan niet eens te spreken over choaching en traingen (wat gewone weg niet word gegeven) maar wel verwacht wordt dat je alles maar moet weten. Recht op pauze van een uur krijg je niet. Je moet het doen met een half uur op een werkdag van min 8 uurtjes.
Zo kan ik nog lang doorgaan. Super slechte service en super slechte omgang met collega's
Nooit maar ook nooit zal ik hier winkelen noch andere aanraden er te werken of te winkelen Genoeg andere leuke oprechte winkels en winkelmedewerkers.
Pluspunten
Ikzelf
Minpunten
Respect Salaris fysiek bedrijftscultuur
18 september 2019

Mooie organisatie
Storemanager (voormalige medewerker) –  Gorinchem/waalwijk30 juli 2019
Dik 9 jaar met veel plezier voor deze organisatie mogen werken. Ja er is werkdruk maar is goed te handelen. Veel mensen mogen opleiden en door zien groeien. Met de juiste instelling en inzet kan je hier veel leren en doorgroeien. Je verkoopt een groot en uitgebreid assortiment. Een mooi en stabiel bedrijf om een goede carriere te starten en op te bouwen. Organisatie is plat en je kan met iedereen gewoon praten. Je mening wordt gewaardeerd.
Pluspunten
Goede groei mogelijkheden. Grote stabiele organisatie. Leuke artikelen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij JYSK. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over JYSK gesorteerd op locatie