JYSK Reviews

31 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 284 reviews
Leuke baan met vele doorgroei mogelijkheden
Storemanager (huidige medewerker) –  Sneek27 november 2018
Begonnen als verkoopmedewerker en binnen een jaar store manager geworden! Volop doorgroei kansen dus. En dit binnen een leuk, gezellig en groeiend bedrijf waarbij iedereen erg betrokken is. Afwisselende werkzaamheden maakt het werk uitdagend samen met een leuk energiek team maakt dat de dagen voorbij vliegen en je met plezier naar je werk blijft gaan. Een open bedrijf waarbij iedereen gelijk is.
Pluspunten
Doorgroeien openheid
Pure ellende
Assistent bedrijfsleider (voormalige medewerker) –  Venlo17 oktober 2018
Gratis uren overwerken onder het mom van de "Jysk-cultuur", Salesleader dagen die ietwat sektarisch overkomen, eigen mening is verboden en getoonde inzet is nooit voldoende in de ogen van de area managers. Met een beetje geluk heb je leuke collega's en is dat het enige lichtpuntje van het werken bij Jysk. Met 2 man staan in een veel te grote winkel met veel te zware pakketten ( > 35kg) is niet ideaal. Als Salesleader zijn mij gouden bergen beloofd die vanuit de organisatie nooit waar zijn gemaakt. Ze buiten je uit en beloven je een vast contract maar aan het eind van de contractperiode kan je alsnog ophoepelen. Waardeloos is een understatement voor deze maffiaorganisatie.
Pluspunten
-Met geluk leuk collega's
Minpunten
-Hoge werkdruk, geen waardering, overuren niet uitbetaald enz, enz.
leuk om bij te werken
Nu nog verkoper (huidige medewerker) –  Noord-Holland12 oktober 2018
Ik had gesolliciteerd als verkoper alleen vond de districtmanager al direct dat ik meer in mijn mars had. ik werk er nu 3 maanden en wordt opgeleid tot Assistent Bedrijfsleider. Het werk is zeer afwisselend en uitdagend iedere dag weer. Ik hoop over een jaar mijn eigen winkel te hebb en.
Pluspunten
sfeer binnen het bedrijf
Minpunten
Soms fysiek wat zwaarder
Geweldige werkgever met veel uitdaging
Verkoop Manager (huidige medewerker) –  Sneek10 oktober 2018
Een gezond bedrijf die je volop kansen geeft om door te groeien! Je krijgt de aandacht en de middelen maar je moet het wel zelf aanpakken! Wie graag wil komt ver in de organisatie.
Pluspunten
Bonus uitbetaling voor alle medewerkers per kwartaal
Minpunten
Begin hier niet aan aub’
Assistent bedrijfsleider (huidige medewerker) –  Noord-Holland15 september 2018
Slechte werk sfeer, word 0 rekening met je gehouden en ze gebruiken je voor alles om je in verschillende filialen neer tezetten als je mobiel bent. Verder word er alleen geluisterd naar de storemanagers door de retail manager en niet naar jou verhaal. Verder word je onder betaald en een slechte sao. Je word weinig tot niet opgeleid en ze laten je aan je lot over. Ik adviseer zeker niet om hier tegaan werken en ook niet als partime job. Wil je iets bij verdienen doe dat dan ergens anders. Als assistent verdien je net zoveel als verkoper dus als je toch deze slechte uitdaging aan wilt gaan doe dat zeker als verkoper. Succes der mee
Pluspunten
Geen enkele plus punt voor
Minpunten
Teveel om op tenoemen
Doe het niet
Filiaalmanager (voormalige medewerker) –  Eindhoven20 juli 2018
Ga hier niet werken. De voorwaarden zijn ontzettend slecht. Zo is de sfeer en de manier hoe ze je behandelen. Jysk is altijd onder bezet. Ze hebben een super hoog verloop omdat de werkdruk zo gigantisch hoog is. Je staat met 2 man per dag een hele winkel te runnen. Hoe goed je het ook doet hoe goed je resultaten ook zijn het is.nooit goed genoeg en het.ligt altijd aan jou. Het maakt niet uit welke winkel je.in Nederland binnen loopt het is altijd een zooitje. Dit komt puur door de onderbezetting. Meer uren krijg je niet betaald. Dat hoort bij je functie. Mensen ik waarschuw je verdoe je tijd niet bij deze helse werkgever.
Pluspunten
Als je geluk hebt je collegas
Minpunten
Iedereen is negatief. Werk druk. Salaris
werkdag bij jysk
Sales (voormalige medewerker) –  Limburg (provincie)24 april 2018
Een typische dag op het werk was altijd vrij rustig. Ik durf bijna te zeggen dat ik het nergens anders beter zou hebben in verband met het werk wat ik deed en ook omdat het niet zwaar was. de sfeer was altijd gezellig en mijn collega's waren ook leuk. buiten dat er veel geroddeld werd.

ik heb bij jysk geleerd hoe ik producten moet presenteren aan klanten en verkopen.
Pluspunten
Rustige dagen
Minpunten
Lange werkdagen maar de tijd vliegt voorbij
Altijd een gezellige en ontspannen sfeer binnen het team!
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Cruquius10 april 2018
Werken bij Jysk is fijn, je wordt niet als nummertje gezien maar als persoon. Daarbij is het binnen het team ook ontspannen, je moet wel je werk goed doen maar je kan ook aan lolletje met elkaar trappen! Ook behandeld iedereen elkaar als gelijk!
Pluspunten
Sfeer, werkomgeving
Minpunten
Laag loon
Prettige werkomgeving
Kantoorfunctie (huidige medewerker) –  Arnhem10 april 2018
Internationaalbedrijf met een prettige werkomgeving, wanneer je zelf de kansen met beide handen vastpakt zijn er voldoende doorgroei en ontwikkelings mogelijkheden. Bedrijfcultuur is prettig.
Super kansen voor de toekomst
DM (huidige medewerker) –  Regio10 april 2018
Goede doorgroei
Leuke spannende omgeving
Open cultuur en no nonsence
Opliedingsgericht
Pluspunten
Bonusregeling
Minpunten
Gezellig bedrijf met zeer grote mogelijkheid om door te groeien
Filiaalmanager (huidige medewerker) –  Gouda9 april 2018
JYSK is een bedrijf waar ik mij zeer op mijn plek voel door het teamgevoel (door het hele land heen) en platte organisatiestructuur. Dit zorgt voor een fijne bedrijfscultuur waarbij je superveel doorgroeimogelijkheden hebt. Ik ben binnen een jaar van assistent filiaalmanager doorgegroeid naar filiaalmanager van mijn eigen winkel met nog meer mogelijkheden voor de toekomst!
Pluspunten
Gezellige, verbonden, platte organisatie
Minpunten
Lichamelijk zwaar wegens tillen
Gezellige/productieve werkomgeving, met veel doorgroeimogelijkheden.
Storemanager (huidige medewerker) –  Kampen7 april 2018
Leuke, gemotiveerde teams! Ga je ervoor, dan kun je snel doorgroeien. Er is veel mogelijk als je maar wil (zelfs intern opleidingen te volgen). Ook extra bonussen te verdienen.
Pluspunten
Doorgroeimogelijkheden, gezellige collega's, bonussen
ieder persoonlijk
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Eindhoven16 januari 2018
Ik voelde me hier niet op mijn gemak helaas, hierdoor heb ik ontslag genomen maar dat is ieder voor zich
Zeer slechte werkgever
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Venlo22 september 2017
Bij Jysk heb je het gevoel alsof je in een dictatuur zit. Er mag absoluut geen slecht woord gesproken worden over het bedrijf, er mag geen kritiek worden gegeven en je mag nooit klagen. Overuren voor leidinggevenden worden niet geregistreerd, 'dit hoort bij de functie' wordt er gezegd. Zo goed als de hele administratie (en dat is nogal wat) moet na werktijd gebeuren en wordt voor niemand uitbetaald. Als de ARBO langs zou komen op een typische werkdag zou het bedrijf kunnen sluiten. Je staat meestal maar met 2 man per dag, in deze enorme winkel. Dat betekent dat je dus alleen in het magazijn pakketten van 30-40 kg of meer moet tillen, want er moet iemand in de winkel blijven. Deze pakketten zijn vaak ook hoog gestapeld in de veel te kleine magazijnen, dus deze alleen pakken is levensgevaarlijk. Er hangt een ontzettend negatieve sfeer in het bedrijf. Er worden onhaalbare targets gesteld (sommige maanden omzet +50% etc.) en er worden nooit complimenten gegeven. Bovendien moet je altijd beschikbaar zijn, 7 dagen per week, bij een contract met minimaal 16 uur voor een minimumloon. Ook mag je nauwelijks vakantie opnemen, zo goed als de hele zomer mag dit niet en ook niet in de schoolvakanties. Ik adviseer u dus om verder te zoeken, er zijn maar weinig mensen die hier een langere tijd met plezier werken.
Pluspunten
Je kunt goed lachen om hoe amateuristisch de organisatie is.
Minpunten
Laag loon, hard werken, fysiek zeer zwaar, geen eigen mening.
Positieve werksfeer
Verkoper (voormalige medewerker) –  Son16 juli 2017
Het was erg leuk in het begin. Leuke collega's. Ik heb er erg veel geleerd.
We hebben een mis communicatie gehad over ziek zijn. Daarna was de sfeer niet meer fijn en ben ik ermee gestopt.
veel belovend
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) –  Heerenveen2 maart 2017
doorgroeimogelijkheden, gezelligheid en positiviteit
gezellige werkomgeving
Winkelmedewerker (voormalige medewerker) –  Zoetermeer1 februari 2017
leuk werk gezellige mensen
makkelijk werk veel verantwoordelijkheid
Pluspunten
veel invloed op het werk vloer
Minpunten
krijg je moeilijk een normaal contract
Leuke sfeer.
Verkoper detailhandel (huidige medewerker) –  Spijkenisse26 januari 2017
Het is een leuk bedrijf met een leuke sfeer in Spijkenisse. Je Collega's staan al snel voor je klaar en je hecht een echte band met ze. De werkzaam heden zijn ook wel leuk. Je doet adviseren over matrassen, tuin meubels, de normale meubels en eventueel ook rolgordijnen.
Wat ik ook daar heb geleerd was mij meer te uiten op mijn mening. En maakt niet uit wat er gebeurt blijf altijd lachen. Klanten aanspreken binnen 3 minuten en ze altijd begroeten is altijd nummer 1 stond.
Het moeilijkste van het baan is de vracht want alles daar zijn bouwpakket zo had je een pakket van 28 kg en dan moest je het op tillen om het in het vak te plaatsen. Maar toch het leukste van deze baan is dat je er een hecht team heb en het adviseren van klanten.
Pluspunten
een hecht team
Minpunten
veel tillen
Het is een wonder als je aan je pauze komt!
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  -27 oktober 2016
Ze houden zich niet aan de wettelijke pauzes, dat hoort bij de Jysk cultuur zeggen ze. Retail is ook de slechts betaalde sector, dus verwacht bij Jysk ook niet meer. Jysk is ook een erg herargisch.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
pauzes, herargisch bedrijf, salaris, management
Leerzame werkomgeving
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) –  Apeldoorn16 september 2016
Leerzame werkomgeving
Zware logistieke werkzaamheden
Veel verkoopervaring opgedaan

Stel een vraag over solliciteren of werken bij JYSK. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over JYSK gesorteerd op locatie