JVH Gaming & Entertainment

JVH Gaming & Entertainment Reviews

Elke dag is weer anders, echt geen enkele dag is gelijk. Als je echt een mensen mens bent en je houdt van een georganiseerde chaos, dan is dit echt DE baan!! Lekker in beweging zijn en onder de mensen !
Pluspunten
Variatie in je dagen ten top
Minpunten
Lange wisselende dagen kunnen lastig zijn werk/prive
Wat een rot bedrijf, minimaal salaris en managment is slecht
Veelzijdig werk, elke dag verschillend, verschillende diensten wat het goed vol te houden is. Maakt wel wat kilometers op een dag dus je fitness abbo kun je opzeggen. Dus win win situatie!!
Pluspunten
Eten drinken is gratis
Minpunten
Lange diensten
Gezellige teams, je leert veel en werksfeer is prettig.
Pluspunten
Flexibele dagen tijden.
Tot nu toe is het werk nog steeds erg leuk. Elke dienst is anders en de collega’s die ik heb zijn gezellig en fijn om mee te werken. Je krijgt een groot verantwoordelijkheidsgevoel wat fijn is en er zijn eventuele doorgroeimogelijkheden. Als iets niet helemaal goed gaat wordt dit op een goeie manier aan je verteld, niet aanvallend zodat je er ook echt wat mee kan doen.
Pluspunten
Toeslagen, variërend werk
Minpunten
Soms wat stiller in het casino waardoor je even weinig te doen heb.
Veel afwisseling in de werkzaamheden, leuke collega’s, en je moet geen 9-5 mentaliteit hebben.
Pluspunten
Leuke team
Minpunten
Sollicitatie verliep heel erg goed en nog steeds hele enthousiast dat ik er werk.
Ik heb het er erg naar m'n zin. Collega's zijn fijn en gezellig en ook in de coronatijd hebben we geen zorgen gehad over bijvoorbeeld salaris. Dus het is allemaal erg goed en professioneel geregeld!
Pluspunten
Grote en kleine contracten
Minpunten
Hele avond staan
Criminele organisatie .rond uit slecht..geen ster waardig.indimidatie arbeids uitbuiting is hier de standaard norm.
Jacks casino denkt maar aan 1 ding
En dat is winst maken. En schijn ophouden bij de overheid dat ze iets doen aan preventie van gokverslaving!

Heb jaren gewerkt bij hun en nog nooit een 1op1 gesprek gehad om een gast te waarschuwen op zijn ( speelgedrag) zoals ze het zo mooi noemen..

Ze geven nu ook een dikke vinger naar de overheid door in de rokersruimte gewoon open te houden omdat ze volgens de wet nu niet onder de horeca vallen.
Pluspunten
Altijd netjes betaald. Op de 23ste
Minpunten
Onderbetaald zeker nu er geen weekendtoeslag meer gegeven wordt.
Bijna anderhalf jaar in dienst bij JVH, met de coronacrisis toch nog een vast contract gekregen! Hoe top is dat! Een droom voor mij en mijn gezin die uitgekomen is. Hele fijne organisatie, geeft goede trainingen, houdt je up to date, elke dag op je werk is anders! genoeg kansen voor iedereen als je goede inzet toont!
Pluspunten
Heel veel
Minpunten
Super leuk en gezellig bedrijf, met vele locaties! Gezellige einde jaars feesten, die ze altijd groot uit pakken! Vele door groei mogelijkheden in dit bedrijf. Cursussen krijg je ook van jvh!
Pluspunten
Opleidingen binnen het bedrijf
Gezellig,sfeervol en fijne collega's.
Afwisselend werk en geen dag is hetzelfde.

Goede arbeidsvoorwaarde en flinke doorgroeimogelijkheden.
Pluspunten
Heel afwisselend werk dus nooit saai.
Minpunten
Vrouwelijk personeel verplicht rokje aan.
Ik ga elke dag met een lach naar mijn werk omgang met gasten en hun de onvergetelijke tijd bezorgen is onze taak. Geen dag is het zelfde. Zorgzaam en daadkrachtig daar staan wij voor. Top collegas ik wil niet meer weg
Pluspunten
Solidariteit en afwisselingen
Minpunten
Géén
Een bruisende organisatie in een branche waarbij "inkakken" geen optie is.
Krijg je energie van presteren en innoveren dan zit je hier goed! Management is betrokken met de werkvloer en is goed voor haar medewerkers in voor en tegenspoed.

De onderlinge sfeer is erg goed te noemen ongeacht welke afdeling of functie.. één team, één taak!
Pluspunten
Saamhorigheid
Minpunten
Horeca-tijden
Dit is de leukste en meest leerzame plek voor de sociale, niet stilzittende en ondernemende werknemers. Als je houd van sociaal contact en teamwork ben je bij jvh aan het goede adres. Het is er super gezellig en je kan een hele hoop leren van dit werk, vooral over jezelf. Je moet hier wel tegen een stootje kunnen en fysiek werk kunnen verrichten, maar ook al dit harde werk word altijdbeloond.
Pluspunten
Collega's, management en werkomstandigheden
Minpunten
Tijden ivm openbaar vervoer.
Ik heb de laatste jaren in fabrieken gewerkt waar ik niet gelukkig van werd. Ik heb een achtergrond in de horeca en sinds mijn stap om voor JVH te werken leef ik weer helemaal op en voel me weer in mijn element! Van op de vloer met dienblad lopen, met gasten een casual gesprek voeren of serieuzere gesprekken met betrekking tot kansspel problematiek tot technische situaties oplossen en financiële taken uitvoeren.. Ik vind het erg leuk en afwisselend!
Pluspunten
Sociaal en afwisselend werk
Minpunten
Ik zou graag een 40 uur contract willen verdienen ipv mijn huidige 32 uur.
Ik vind het super leuk werk om te doen.
Vooral de afwisseling elke dag is anders.

Ik heb ook super leuke collega's waardoor ik nooit met tegenzin naar het werk ga.

Jvh is ook een goeie baas voor zijn medewerkers dat hebben ze echt wel laten zien in de corona tijd.

Ik hoop hier nog lang te kunnen en mogen werken
Pluspunten
Werkvariatie
Het salaris is laag, ook al krijg je toeslag voor de uren in de nacht is het nog steeds een slecht betaalde baan. Helemaal omdat je onregelmatig werkt en vaak ook tot 04:00 in de nacht. Het werk zelf is simpel, alleen met alle regeltjes die ze bedenken maken ze het soms ingewikkeld .
Pluspunten
Makkelijk, afwisselend.
Minpunten
Slecht salaris, veel in de weekenden en nachten werken
Bij JVH heb je uitstekende doorgroeimogelijkheden. Er wordt altijd samen gekeken welke positie en vestiging het beste bij je past. In de vestiging heb je veel vrijheid en kun je er tijdens jouw dienst je eigen "feestje" van maken!
Uiteraard heb je ook diensten in de weekenden en tijdens feestdagen, maar door de wisselende diensten is dit goed te combineren met je thuissituatie. Je kan zelf je beschikbaarheid aangeven.
Pluspunten
Informele werksfeer, veel vrijheid
Minpunten
Wisselende diensten ook in weekend en op feestdagen
De combinatie van de geldhandelingen en het gasten contact is echt super! Geen dag is het zelfde. De tijd vliegt voorbij! Er is veel te leren en er zijn ook zeker doorgroeimogelijkheden! Het is een gezond bedrijf, dit hebben ze wel bewezen in de COVID-19 periode!