JVH Gaming & Entertainment

JVH Gaming & Entertainment Reviews

You're welcome@JvH
Vanuit de horeca bij JvH terecht gekomen. Inmiddels al ruim 13 jaar werkzaam bij het bedrijf waarbij ik iedere dag met een lach naar mijn werk ga en volledig mezelf kan zijn.
Er zijn voldoende doorgroeimogelijkheden, en er is veel aandacht voor de medewerkers.

Ik hoop nog jaren voor JvH te mogen werken.
Afwisselend, leerzaam en gezellig.
Vanaf dag één heb ik het onwijs naar mijn zin bij JVH.
Iedere werkdag is weer anders, dat maakt het juist zo leuk!
Geweldig werk! Als je van mensen houd
Geweldig werk als je van mensen houd, oplettend is een pre.Als jij de voorwerker kunt zijn op de vloer en in kan springen in onvoorspelbare situaties dan zit je goed bij jvh Ik hou van dit werk omdat je nooit weet hoe je dag zal verlopen. En aan het einde van de dag ben ik soms moe maar voldaan omdat ik dienstbaar werk heb kunnen verrichten naar de gasten in het casino
Geweldig
Ik heb gesolliciteerd naar casinomedewerker en zelf zag het bedrijf potentie tot doorgroei. Binnen een jaar dus ook al in meerdere functies gegroeid. De opleidingen die daarbij horen worden ook geheel verzorgd door JVH. Ik ben blij dat ik hier werk en ga dan ook iedere dag met plezier!
Fijne werkgever
Erg fijne werkgever waar je je geen nummer voelt. Je kunt er veel leren en staan voor je klaar. Leuke nieuwjaarsborrel elk jaar.
You're welcome gevoel
Vanaf dag één (werkzaam vanaf 2016) dat ik werkzaam ben bij JVH Gaming & Entertainment heb ik me geen een dag verveeld. Een bedrijf waarin je gestimuleerd word om door te kunnen groeien. Is er binnen je eigen vestiging geen mogelijkheid om door te kunnen groeien? Dan kijkt het management waar dit eventueel mogelijk is en of je dit wel zou willen.
Iedere dag is anders en dat maakt het juist uitdagend. Multitasken, gastvriendelijkheid, openheid, spontaniteit, affiniteit en gezelligheid zijn enkele steekwoorden die je werk omschrijven.

Wie weet word jij een van mijn nieuwe collega's?
Met je ambitie ben je hier op de juiste plaats!
Een open bedrijf waar je;
- Meer bent dan een personeelsnummer

- Je (hard) werken altijd gewaardeerd wordt!

- Er jaarlijks leuke bedrijfsfeestjes en teamuitdagingen zijn!

- Er een zeer uitdagend VIP traject is

- Je kunt doorgroeien, maar ook van even veel waarde bent als je “gewoon” in je huidige functie wilt blijven

- Je ten alle tijden van harte verwelkomd wordt!
Pluspunten
Een bedrijf dat zeer goed is voor zijn medewerkers!
Echt top!
Hele leuke uitdagende baan. Geen dag is hetzelfde. De doorgroei mogelijkheden vind ik een pluspunt. Dat je op andere finialen kan invallen vind ik super leuk. Het contact met de mensen en je collega’s je bent nooit alleen.
Prettig bedrijf om voor te werken
Het is een hele fijne baan. Het is best doorpakken maar een tevreden gast geeft veel energie en waardering. Hospitality staat dan ook hoog in het vaandel. Een super leuk team en fijne casinomanager. De cursussen die worden aangeboden is een goede investering in de medewerkers.
Kortom een goed georganiseerde organisatie waar ik met heel veel plezier werk
Pluspunten
Afwisselend, gezellig en een leuk team
Minpunten
Wisselende tijden
Super leuke, sociale en afwisselende baan!
Ik ga na een aantal jaren nog steeds met plezier naar het werk. Dit komt door de leuke dynamiek. Van geld tot horeca en van mens tot machine, er is van alles te doen. Een dag vliegt voorbij, want je hoeft nooit stil te zitten. In welke vestiging je ook komt, er heerst altijd een welkome en aangename sfeer. Bovendien zijn er genoeg doorgroeimogelijkheden! Met een lach op mijn gezicht zorg ik dat de gasten het naar hun zin hebben zonder dat ik de verantwoordelijkheden die horen bij het werken in een casino uit het oog verlies. Ik kan alleen maar zeggen, kom binnen en probeer het ook!
Fijn bedrijf
Ik werk heel graag voor JVH. Fijne collega’s .Alles wordt altijd netjes en op tijd geregeld. Veel goede en leerzame trainingen . Afwisselende baan en wanneer je ambitie hebt goede doorstroom mogelijkheden .
Een grote roddelbende en slechte inwerkfase. Niet bereid om te helpen.
Ik wil iedereen waarschuwen om niet te werken bij dit bedrijf. Allemaal leuke praatjes. Maar niemand steekt maar een hand uit om je te helpen. Er wordt over elkaar geroddeld als een stel roddeltantes bij elkaar. De meesten werken er al 10 jaar of langer dus het is een hechte club die niet graag dingen veranderd ziet.

Op de 1e dag te horen gekregen: ga je nog wat doen of moet ik je alles voorkauwen? Sorry hoor, dan ben je totaal niet geschikt om iemand in te werken en ook niet helemaal 100&
Leuk bedrijf
Een geweldig bedrijf om voor te werken. Helaas valt het salaris enorm tegen. 80% van de werkzaamheden ben je een veredelde bediende, de andere 20% draai je kassa werkzaamheden, en zorg je voor geldstroom.

Men gaat goed om met agressieve mensen, mensen met (beginnende) verslaving en andere problemen. Echter is er een andere reden waardoor ik besloten heb niet in deze branche verde te gaan.
Ben zeer tevreden en blije met de ontwikkeling
Het is een leuke baan ivm onregelmatige diensten en vernieuwing iedere keer en wij hebben nu een heel goede en hecht team en een top bedrijf leidster
Toen ik 4 jaar geleden begon bij JVH had ik geen idee wat ik kon verwachten van het werk binnen een casino. Wat me toch het aller meest bevalt is de persoonlijke sfeer binnen zowel het team waarin je werkt als het gehele bedrijf. Na vier jaar heb ik een hoop nieuwe vriendschappen opgebouwd en veel van deze mensen geleerd. Naast alle gezelligheid is het wel hard werken, maar dit doe je met z’n allen en dat maakt het een teamsport. Daarnaast is het qua planning en tijden voor iedereen mogelijk om bij JVH te werken. Zelfs naast mijn studie is het mogelijk om te werken in het casino en ook nog vrije tijd te behouden. Dit is mede mogelijk door de flexibele contract uren en tijden waarop er gewerkt kan worden. Mocht dit je toekomstige baan worden zijn er ook talloze functies waarin je kan doorgroeien. Dit wordt ook gestimuleerd als daar je ambitie ligt. Al met al, vind ik JVH gaming & entertainment een erg fijne werkgever!
Erg leuk en afwisselt werk.
Ik zit prima op mijn plek bij JVH. Ik kan na jaren zeggen dat ik eindelijk werk heb gevonden wat ik echt heel erg leuki vind!

Soms is het inderdaad even aanpoten maar dat maakt het juist heel erg leuk en dynamisch.

Ik wil in ieder geval niet meer weg!
Fijn bedrijf
Ik ben zeer tevreden
Er hangt een gezellige sfeer , het is soms hart aanpakken maar dat is aleen maar fijn

Ik kan het bedrijf echt aanbevelen !

En je krijgt mooie nette kleding wat ik zelf belangrijk vind
Thuis komen
Vandaag open ik het Casino.
Onze schoonmaakster zorgt ervoor dat ons Casino spik en span is.

De verse croissants zitten in de oven en om 10.00 open ik de deuren.

Onze eerste gasten komen binnen en ik verwelkom ze met een lekker kopje koffie en een vers gemaakt broodje.

Ons motto: You're Welcome.
Leuk bedrijf.
Gezellige werksfeer, opzich een oké inkomen. Is geen moeilijke baan alleen het moet wel bij je passen.
Pluspunten
Leuke collegas
Minpunten
Veel moet
Personeel word slecht behandeld
Via vele tijdelijke contracten word je aan het lijntje gehouden. Veiligheid van personeel is minder belangrijk als hun geld. Klanten worden voor de gek gehouden met lege gokkasten. Als werknemer ben je slechts een nummer
Gezellig en variërend werk
Werken bij Jack’s casino is elke dag weer anders. Door de vele verschillende werkzaamheden is er altijd afwisseling waardoor het nooit saai wordt. Samen met ons gezellige team maken wij er voor onze gasten een feestje van, zeker tijdens speciale actie avonden.

Leuk salaris voor jongeren met een standaard instapsalaris, voor kostwinners wat aan de lage kant. Wisselende werktijden is soms lastig te combineren met prive. Gelukkig krijg je wel altijd tijdig je rooster voor 6 weken vooruit
Stel een vraag over solliciteren of werken bij JVH Gaming & Entertainment. Onze community staat klaar om te antwoorden.