Juzt Reviews

Erg slechte werksfeer op het centraal bureau
Voormalig CB medewerker (voormalige medewerker) –  Breda21 juli 2018
Deze organisatie word momenteel gerund door Interimmers die maar 1doel voor ogen hebben de ervaren krachten buiten zetten en vervangen voor veel goedkopere krachten. Raad van Bestuur haalt vooral eigen vriendjes binnen een zeer die op strategische plekken hoog in de organisatie. Ze maken deze (ooit) zo prachtige organisatie helemaal kapot. Personeel wat niet weg heeft zoekt zsm haar heil ergens anders.
Continu un ontwikkeling
Pedagogisch Medewerker A (huidige medewerker) –  Rijsbergen5 april 2017
Ik werk 8 jaar binnen Juzt. Waar ik steeds gestimuleerd wordt om mee te groeien met de ontwikkelingen binnen de jeugdzorg. Er worden veel cursussen aangeboden en er zijn veel verschillende professionals in huis waarmee wordt gekeken naar de beste behandeling voor kinderen en gezin
sfeer is met de jaren minder geworden
pedagogische medewerker crisisopvang (voormalige medewerker) –  Breda11 januari 2017
Werken bij Juzt was voorheen leuk itt de laatste jaren. Sinds de transitie van de jeugdhulp is het werken bij Juzt minder leuk geworden. Je moet veel doen in weinig tijd. De bureaucratie en de verschillende systemen maken het werk minder leuk.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
hoger management
Ondersteunen en begeleiden van jongeren
Pedagogisch medewerker zelfstandigheidstraining (voormalige medewerker) –  Roosendaal26 maart 2016
Begeleiden van jongeren in hun bezigheden, financieën, planning en huishoudelijke taken.
Begeleiden Mentor-jongeren.
Contacten met scholen, werkgevers, ouders en sociale netwerk van de jongeren.
Dagelijkse verslaglegging en rapportage aan jeugdzorg.
Pluspunten
Saamhorigheid met groepsleiding van diverse groepen. Samen staan voor de jongeren.
Minpunten
Bezuinigingen.
Fijne organisatie
pedagogisch medewerker B (huidige medewerker) –  Oosterhout, NB14 april 2015
Ik werk op het terrein Lievenshove waar meerdere groepen zijn gehuisvest. Zelf ben ik werkzaam op een open behandelgroep voor de leeftijd van 13 t/m 18 jaar. De jongeren verblijven daar 24 uur en er is ook 24 uur gebeleiding aanwezig.
Pluspunten
Fijne collega's
Minpunten
Weinig doorgroeimogelijkheden
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Juzt. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Juzt gesorteerd op locatie