Juzt
Het is heel leuk werk alleen communicatie naar het personeel is beetje matig.
Een hoge werkdruk met weinig doorgroeimogelijkheden.
Ieder jaar een andere weg inslaan en het tekort aan geld drukken op medewerkers. 0 erkenning voor 12 jaar trouwe dienst. Schandalig hoe ze hier met medewerkers omgaan. Het is onontkomelijk dat dit doorsijpelt naar de cliënten. Hoe kun je de beste zorg bieden als je slecht bent voor je personeel. Bestuurders die op een troon zitten en zich totaal niet verbinden met de organisatie en managers die geen verstand hebben van de inhoud. Prachtige organisatie compleet om zeep geholpen door goedverdienende ego's.
Pluspunten
Collega's
Minpunten
Slecht beleid, geen erkenning
werkomgeving prima, maar werkzaamheden werden steeds minder. er kwam vooral veel beheer bij
Pluspunten
goede werkplek
Minpunten
beheer
Deze organisatie word momenteel gerund door Interimmers die maar 1doel voor ogen hebben de ervaren krachten buiten zetten en vervangen voor veel goedkopere krachten. Raad van Bestuur haalt vooral eigen vriendjes binnen een zeer die op strategische plekken hoog in de organisatie. Ze maken deze (ooit) zo prachtige organisatie helemaal kapot. Personeel wat niet weg heeft zoekt zsm haar heil ergens anders.
Ik werk 8 jaar binnen Juzt. Waar ik steeds gestimuleerd wordt om mee te groeien met de ontwikkelingen binnen de jeugdzorg. Er worden veel cursussen aangeboden en er zijn veel verschillende professionals in huis waarmee wordt gekeken naar de beste behandeling voor kinderen en gezin
Werken bij Juzt was voorheen leuk itt de laatste jaren. Sinds de transitie van de jeugdhulp is het werken bij Juzt minder leuk geworden. Je moet veel doen in weinig tijd. De bureaucratie en de verschillende systemen maken het werk minder leuk.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
hoger management
Begeleiden van jongeren in hun bezigheden, financieën, planning en huishoudelijke taken.
Begeleiden Mentor-jongeren.

Contacten met scholen, werkgevers, ouders en sociale netwerk van de jongeren.

Dagelijkse verslaglegging en rapportage aan jeugdzorg.
Pluspunten
Saamhorigheid met groepsleiding van diverse groepen. Samen staan voor de jongeren.
Minpunten
Bezuinigingen.
Ik werk op het terrein Lievenshove waar meerdere groepen zijn gehuisvest. Zelf ben ik werkzaam op een open behandelgroep voor de leeftijd van 13 t/m 18 jaar. De jongeren verblijven daar 24 uur en er is ook 24 uur gebeleiding aanwezig.
Pluspunten
Fijne collega's
Minpunten
Weinig doorgroeimogelijkheden
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Juzt. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,7
2,3
2,1
2,2
Reviews over Juzt gesorteerd op locatie