Junis Kinderopvang

Junis Kinderopvang Reviews

Dynamische organisatie met veel doorgroeimogelijkheden.
Pedagogisch medewerker BSO en PeuterStart (huidige medewerker) –  Alphen aan den Rijn3 maart 2019
Junis Kinderopvang is een vooruitstrevende en productieve organisatie. Het kind staat altijd op de eerste plaats, maar er is zeker oog voor de medewerker. Door de grote omvang van de organisatie is er veel ruimte om door te groeien en krijg je verschillende mogelijkheden aangeboden om je deskundigheid te vergroten.
Pluspunten
Flexibiliteit
Minpunten
Soms lastige werktijden op de BSO.
18 oktober 2019

Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat het je goed bevalt bij Junis. De ontwikkeling en het welbevinden van onze medewerkers vinden wij erg belangrijk. Twijfel daarom niet om de werktijden op de BSO eens met je clustermanager of -coördinator te bespreken. In overleg is er veel mogelijk!

Fijne warme werkplaats
Pedagogisch medewerker Peuterstart en BSO (huidige medewerker) –  Alphen aan den Rijn18 januari 2019
Junis Kinderopvang, mijn werk voelt bij mij als 2e thuis.. Super fijn, hard werkend en ontspannen tussen de kinderen, met ouders en collega’s. Ik kan hier werkzaamheden doen die ik leuk vind, de kinderen laten groeien/ontwikkelen, activiteiten en sportdagen organiseren, etc. Je eigen kwaliteiten benutten en gebruik maken van kwaliteiten van je collega’s.
Pluspunten
Cursussen, trainingen, extra uren werken, teamverband werken
Minpunten
Papierwerk/administratie maar we gaan steeds meer efficiënter werken
18 oktober 2019

Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat het je goed bevalt bij Junis. Blijf vooral doen waar je goed in bent en wat je leuk vindt. Hier wordt niet alleen jij gelukkig van, maar ook de kinderen op de opvang!

Super werk plek, met ruimte voor de persoon!
Pedagosgisch medewerken (huidige medewerker) –  Hazerswoude-Dorp4 januari 2019
Werk bijna 1,5 jaar bij Junis op de BSO groepen.
Ik ga met plezier naar mijn werk! Alles wat van mij (extra) gevraagd wordt krijg ik dubbel en dwars terug.
Een leidinggevende die je helpt, ondersteunt en gewoon weg voor en met je werkt.
Je krijgt een hoge mate van zelfstandigheid en zult wel ook in een team en zelfstandig moeten kunnen werken.
Ze zien je potentie en geven je de kans om te stralen.
Wanneer er problemen zijn is er altijd iemand die luisterd en helpt!
Het team is geweldig begaan met elkaar en niet te beroerd elkaar te ondersteunen. Ook je foutjes worden gezien als leer en groei momenten i.p.v. afstraf punten!
HoofdKantoor bemoeit zich niet met dagelijkse zaken op de vloer. Dus geen continu gehijg. Al zou het wel eens fijn zijn als hoofdkantoor direct met jou kwam praten.
Meerdere groei mogelijkheden door middel van cursussen en workshops.

Ik hoop hier nog jaren te werken!
Pluspunten
Flexibel, investerend, open werk cultuur!
Minpunten
Salaris conform cao
18 oktober 2019

Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat het je goed bevalt bij Junis. We zien de ontwikkeling en het welbevinden van onze medewerkers als een grote prioriteit. Je bent van harte welkom op het servicebureau, en wij doen ons best om ook regelmatig op de groepen langs te komen!

Grote, maar warme kinderopvangorganisatie in Alphen ad Rijn en omgeving
Clustermanager (huidige medewerker) –  Alphen aan den Rijn27 december 2018
Junis is een warme kinderopvangorganisatie. waarin alle medewerkers eigen groeimogelijkheden hebben. Zowel kinderdagverblijf als buitenschoolse opvang.
18 oktober 2019

Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat het je goed bevalt bij Junis. Wij hechten veel belang aan de ontwikkeling en het welbevinden van onze medewerkers. Twijfel vooral niet om jouw mogelijkheden binnen Junis met je leidinggevende te bespreken. Wij helpen je graag een stapje vooruit!

Een bedrijf waar je als werknemer centraal mag staan en je kwaliteiten benut worden
Clustercoordinator (huidige medewerker) –  Alphen aan den Rijn27 december 2018
Ik heb in meerdere kinderopvangcentra gewerkt en het altijd naar mijn zin gehad. Bij Junis solliciteren was echter de beste stap die ik heb kunnen nemen. Daar waar ik in andere kinderopvang niet de kansen kreeg waar ik op hoopte of die mij beloofd werden, werd ik binnen Junis snel gewaardeerd en kon ik snel doorgroeien. Daarnaast zijn de mogelijkheden om je te verdiepen in je eigen werkwijze en in het werk zelf groter dan ik ooit eerder heb meegemaakt. Het belangrijkste? de werksfeer die er heerst. Ik ga elke dag met veel plezier naar mijn werk omdat de bedrijfscultuur en de mensen mij veel energie geven.
Pluspunten
Veel workshops en verdieping in het werk en in je zelf.
18 oktober 2019

Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat het je goed bevalt bij Junis. Niet alleen de ontwikkeling en het welbevinden van de kinderen vinden wij belangrijk, maar ook van onze medewerkers. We moedigen iedereen aan om in gesprek te gaan met je leidinggevende over je persoonlijke ontwikkeling. Zo haal je het beste uit jezelf!

Een dag is wat je er zelf van maakt
Gastouder aan huis (voormalige medewerker) –  Alphen aan den Rijn19 november 2017
Als gastouder maak je zelf de dag. Zelf vind ik structuur in de dag belangrijk. Maar door vernieuwend te zijn in de activiteiten die je aanbied is geen dag hetzelfde. Als gastouder ben je vrij in hoe je zelf de dag in deelt met de kinderen. Ik vind het zelf fijn om veel naar buiten te gaan en dit deed ik dan ook veel.

Minder fijn aan het werk als gastouder is dat je geen collega's om je heen hebt. Niemand om even mee te overleggen of dingen te delen. Dat vond ik zelf een gemis.
18 oktober 2019

Bedankt voor je review! Wij zijn heel erg blij met onze toegewijde gastouders. Ook voor gastouders bieden we regelmatig leuke workshops en opleidingen aan. Zo kom je toch een beetje in contact met je collega’s. En natuurlijk kun je altijd bij je bemiddelingsmedewerker van het gastouderbureau terecht.

gezellige werkomgeving
Pedagogische medewerker (voormalige medewerker) –  Alphen aan den Rijn28 augustus 2017
het leukste van deze baan is de kinderen om mij heen
geestelijk en lichamelijk zwaar
18 oktober 2019

Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat je het naar je zin hebt gehad bij Junis. Het werken met en voor kinderen is inderdaad een verantwoordelijke taak. We bieden dan ook diverse trainingen en workshops aan om te leren omgaan met de fysieke en mentale aspecten van het werk in de kinderopvang. Dank je wel voor jouw inzet!

werkdag
Pedagogisch medewerkster (voormalige medewerker) –  Alphen aan den Rijn23 november 2016
Altijd met veel plezier mij ingezet op de bso.
Het werken met kinderen en collega's is mij altijd goed bevallen.
18 oktober 2019

Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat je het naar je zin hebt gehad bij Junis. Dank je wel voor jouw inzet!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Junis Kinderopvang. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Junis Kinderopvang gesorteerd op locatie