Junis Kinderopvang Reviews

Fijne warme werkplaats
Pedagogisch medewerker Peuterstart en BSO (huidige medewerker) –  Alphen aan den Rijn18 januari 2019
Junis Kinderopvang, mijn werk voelt bij mij als 2e thuis.. Super fijn, hard werkend en ontspannen tussen de kinderen, met ouders en collega’s. Ik kan hier werkzaamheden doen die ik leuk vind, de kinderen laten groeien/ontwikkelen, activiteiten en sportdagen organiseren, etc. Je eigen kwaliteiten benutten en gebruik maken van kwaliteiten van je collega’s.
Pluspunten
Cursussen, trainingen, extra uren werken, teamverband werken
Minpunten
Papierwerk/administratie maar we gaan steeds meer efficiënter werken
Super werk plek, met ruimte voor de persoon!
Pedagosgisch medewerken (huidige medewerker) –  Hazerswoude-Dorp4 januari 2019
Werk bijna 1,5 jaar bij Junis op de BSO groepen.
Ik ga met plezier naar mijn werk! Alles wat van mij (extra) gevraagd wordt krijg ik dubbel en dwars terug.
Een leidinggevende die je helpt, ondersteunt en gewoon weg voor en met je werkt.
Je krijgt een hoge mate van zelfstandigheid en zult wel ook in een team en zelfstandig moeten kunnen werken.
Ze zien je potentie en geven je de kans om te stralen.
Wanneer er problemen zijn is er altijd iemand die luisterd en helpt!
Het team is geweldig begaan met elkaar en niet te beroerd elkaar te ondersteunen. Ook je foutjes worden gezien als leer en groei momenten i.p.v. afstraf punten!
HoofdKantoor bemoeit zich niet met dagelijkse zaken op de vloer. Dus geen continu gehijg. Al zou het wel eens fijn zijn als hoofdkantoor direct met jou kwam praten.
Meerdere groei mogelijkheden door middel van cursussen en workshops.

Ik hoop hier nog jaren te werken!
Pluspunten
Flexibel, investerend, open werk cultuur!
Minpunten
Salaris conform cao
Grote, maar warme kinderopvangorganisatie in Alphen ad Rijn en omgeving
Clustermanager (huidige medewerker) –  Alphen aan den Rijn27 december 2018
Junis is een warme kinderopvangorganisatie. waarin alle medewerkers eigen groeimogelijkheden hebben. Zowel kinderdagverblijf als buitenschoolse opvang.
Een bedrijf waar je als werknemer centraal mag staan en je kwaliteiten benut worden
Clustercoordinator (huidige medewerker) –  Alphen aan den Rijn27 december 2018
Ik heb in meerdere kinderopvangcentra gewerkt en het altijd naar mijn zin gehad. Bij Junis solliciteren was echter de beste stap die ik heb kunnen nemen. Daar waar ik in andere kinderopvang niet de kansen kreeg waar ik op hoopte of die mij beloofd werden, werd ik binnen Junis snel gewaardeerd en kon ik snel doorgroeien. Daarnaast zijn de mogelijkheden om je te verdiepen in je eigen werkwijze en in het werk zelf groter dan ik ooit eerder heb meegemaakt. Het belangrijkste? de werksfeer die er heerst. Ik ga elke dag met veel plezier naar mijn werk omdat de bedrijfscultuur en de mensen mij veel energie geven.
Pluspunten
Veel workshops en verdieping in het werk en in je zelf.
Een dag is wat je er zelf van maakt
Gastouder aan huis (voormalige medewerker) –  Alphen aan den Rijn19 november 2017
Als gastouder maak je zelf de dag. Zelf vind ik structuur in de dag belangrijk. Maar door vernieuwend te zijn in de activiteiten die je aanbied is geen dag hetzelfde. Als gastouder ben je vrij in hoe je zelf de dag in deelt met de kinderen. Ik vind het zelf fijn om veel naar buiten te gaan en dit deed ik dan ook veel.

Minder fijn aan het werk als gastouder is dat je geen collega's om je heen hebt. Niemand om even mee te overleggen of dingen te delen. Dat vond ik zelf een gemis.
gezellige werkomgeving
Pedagogische medewerker (voormalige medewerker) –  Alphen aan den Rijn28 augustus 2017
het leukste van deze baan is de kinderen om mij heen
geestelijk en lichamelijk zwaar
werkdag
Pedagogisch medewerkster (voormalige medewerker) –  Alphen aan den Rijn23 november 2016
Altijd met veel plezier mij ingezet op de bso.
Het werken met kinderen en collega's is mij altijd goed bevallen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Junis Kinderopvang. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Junis Kinderopvang gesorteerd op locatie