Jumper De diersuper Reviews

Gezellige qerkplek
Medewerker dierverzorging (stagair) (voormalige medewerker) –  Nijmegen16 april 2017
Jumper de diersuper was een goede plek vooe mij om stage te lopen. Ik heb hier heel veel geleerd, er was een fijne werkomgeving en het was altijd gezellig met de werknemers.
Pluspunten
Gezellige mensen, veel dieren
Minpunten
Redelijk rustige winkel
Verkoopster (huidige medewerker) –  Bergen op Zoom, NB20 oktober 2014
De dagen bij Jumper bevatten over het algemeen; winkel bevoorraden, verkopen, klanten adviseren, schoonmaken.
In de 'folder' periode is het drukker en is de werksfeer ook beter omdat er dan een lichte werkdruk is. Maar tussen die periodes is het over het algemeen erg rustig en dat kan wel eens vervelend zijn.
De collega's zijn vriendelijk en sociaal.
Het leukste van deze baan is het adviseren van klanten en zorgen dat ze voldaan de winkel verlaten en graag terug komen.
Het mindere aspect van deze baan is dat er geen mogelijkheden zijn om door te kunnen groeien en eventuele cursussen te volgen.
Over het algemeen vind ik dat er wat meer gecommuniceerd mag worden vanuit hogere hand en wat meer feedback mag zijn over veranderingen en aanpassingen van bepaalde aspecten.
Pluspunten
Sociale collega's
Minpunten
Rustige winkel en geen doorgroeimogelijkheden

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Jumper De diersuper. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Jumper De diersuper gesorteerd op vacaturetitel

Reviews over Jumper De diersuper gesorteerd op locatie