Jumbo Supermarkten

Jumbo Supermarkten Reviews

Nederland1.472 reviews
1.472 reviews gevonden voor de zoekopdracht.
Bekijk alle 1.486 reviews
Jumbo Supermarkten heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Een typische dag begon met een gezamenlijk overleg met daarbij koffie/chocomel of wat je maar wou. Vervolgens kreeg iedereen te horen waar hij die middag/avond zou staan en wat de taken waren. Vervolgens werden deze taken uitgevoerd en kreeg je vaak halverwege de avond te horen hoe laat het ongeveer zou worden. Ik was vaak een van de laatste omdat ik extra taken moest doen. We bleven altijd nog wat hangen om gezellig na te praten.
Het was een hele leuke periode met veel leuke collega's en losse omgang met elkaar.
Pluspunten
Collega's en de omgang met elkaar
Minpunten
Vaak weinig uren per week.
Ik heb bij de jumbo op de amsterdamseweg gewerkt en ik werd zonder overleg gekort op mijn uren omdat ik volgens de afdelingsleider niet goed genoeg schoonmaakte. Ook was er veel werkdruk omdat je om 21:00 ging sluiten maar dan moest de hele afdeling ook schoon zijn, en dat is niet te doen, maar daar hebben ze geen begrip voor als je dat aangeeft. Dan zeggen ze dat je het maar anders moet aanpakken
altijd wel gezellig, leuke collega's, ging met plezier naar werk.
Pluspunten
korting/bonus
Minpunten
weinig uren
Filiaal: Burgemeester v Veenlaan in Enschede

Ik word niet meer ingepland, omdat ik weiger een mondkapje te dragen, terwijl er filialen zijn waar dat optioneel is en het alleen advies is vanuit de overheid. Binnenkort zal ik ontslag nemen.

Ik heb een jaar lang minstens 25 uur per week gemaakt en zo word ik behandeld. Ik deed alles wat een leidinggevende deed, maar ze wilden niet dat ik er een werd.

Leidinggevenden doen alleen maar aan vriendjespolitiek.

Laag uurloon, ze doen net of het vakantiegeld als een toeslag bovenop je uurloon chill is ofzo.

Weinig mensen worden ingepland, waardoor er lange avonden komen met ongemotiveerde mensen.

Sinds die DC uit Nieuwegein er is zijn de karren niet meer gesorteerd op gangpad. Laat me ook niet beginnen over de karren met die grijze kratjes, verschrikkelijk.

Bedrijfscultuur is gewoon veruit belachelijk. 7 zekerheden kunnen mijn rug op. Klanten maken elke dag weer misbruik van de regels voor gratis boodschappen. Als een klant problemen zoekt krijg jij de schuld en het maakt niet uit wat de klant deed, want je moet altijd een neppe lach opzetten, ook al word je beledigd.

Niet aan beginnen, zoek maar wat anders.

Pluspunten
Maaltijdvergoeding tot 5, 50 als je van de middag tot in de avond werkt
Minpunten
Werkdruk, Slechte leidinggevenden, Lage loon, Geen doorgroeimogelijkheden
You work hard for a low income, the ones that are above you want to constantly tell you what and how to do things without them doing a lot themselves. Would not recommend!!!
Pluspunten
None
Minpunten
Hard work, low income
Leuk, verantwoordelijk en leerzame baan. Werken in teamverband en samen met jouw team goede resultaten halen is een pre.
Pluspunten
Samenwerking in teamverband
Minpunten
Stressvol en hoge druk
Team is leuk, hard werken is wel een must. Stressvol op drukke momenten. Prima salaris, bonussen op de salarissen en in de avond maaltijdvergoeding.
Pluspunten
Maaltijdvergoeding
Minpunten
Lange werkdagen
Vreselijk, ze houden geen rekening met je beschikbare dagen en zijn absoluut niet flexibel. Ik werk als vakken vuller, en elke dag staat er iemand super kinderachtig met een timer naast je. Als je het niet snel genoeg doet volgens hun norm dan krijg je dat elke dag wel 10x te horen. Als je dan aangeeft je nog moet leren en je het al zo snel doet als je kunt. Negeren ze je en gaan ze gewoon door met tergen. En kijken ze niet naar een oplossing. Het is dus erg stressvol en niet motiverend. Wat ik wel leuk vond was de klanten helpen.
Pluspunten
vergoeding voor avond eten na een aantal uren
Minpunten
Slechte werk sfeer
Ik heb gewerkt als schoonmaakster het werk en collega's vindt ik super .
Maar dat is het dan ook want als 49 jarige krijg je niet de kans om verder te komen en een vast contract bieden ze je al helemaal niet ze werken liever met 16 jarige terwijl klanten juist dit helemaal niet willen vooral als het in een dorp is waar je elke dag echt vaste klanten hebt
Pluspunten
Collega's
Minpunten
Wisselend personeel en te jong
Mooie groeiende organisatie waar je alle kansen krijgt om verder te groeien.
Pluspunten
Gezellig en leerzaam
Minpunten
Werktijden in t weekend
Je moet er hard werken wil je je norm halen. De loon is niet super maar is te doen.
Pluspunten
Maaltijdvergoeding na aantal uur werken
Minpunten
Hard werken
Ik vind het geen fijn bijbaantje. De roosters zijn ronduit 💩 en worden al een maand van tevoren gemaakt zonder naar beschikbaarheid te vragen. als ik zeg dat ik elke vrijdag standaard een afspraak om 20 uur heb lopen ze mij nog in te roosteren voor 19.30. Ik voel geen band met mijn collega’s en moet vaak 4 overvolle karren in mijn eentje in 3 uurtjes af hebben + spiegelen. Word hier zo gestresst van. ga binnenkort ontslag nemen.
Pluspunten
geld
Minpunten
te veel werk af moeten hebben in weinig tijd, SLECHTE roosters
Had er langer willen blijven sommigen gewoon vast aan nemen
Pluspunten
Collegeaal
Minpunten
Korte dienstverband
Prima als bijbaan, maar ik zou als fulltime baan iets anders willen.
Sfeer in de winkel ligt volledig aan collega's en varieert per locatie.
Hoe ouder je word hoe minder ze je inroosteren. Tenzij je een vast contact hebt raad ik het af.

Parttimers worden veel te weinig ingeroosterd maar er word wel constant naar nieuwe parttimers gezocht.
Pluspunten
Gezellig team
Minpunten
Weinig uren
Praca dobrze płatna i wymagająca osiągania norm, można awansować na inne stanowiska
Pluspunten
Darmowe posiłki
Minpunten
Nie zawsze są godziny pracy
het werk zelf is redelijk leuk, gezellige collegas, maar de hoofdcassiere & bedrijfsleider zijn niet heel prettig om mee te werken, in het begin is alles wel redelijk, maar na een tijdje is het veel gezeik. Ze geven geen goede uitleg over het werk wat je moet uitvoeren en je moet veel zelf een beetje uitzoeken.
Pluspunten
Maaltijdvergoeding
Minpunten
Lange dagen
Niet aan te raden. Ze verwachten meer van je dan dat je kan, laten je niet optijd naar huis gaan. Je werkt vaak alleen en doet werk voor twee omdat er te weinig personeel aanwezig is. Veel gezeik gehad toen ik aan gaf dat ik wou stoppen met werken.
Minpunten
Stresvol
Verdiende er goed maar vind de werksfeer 3 keer niks
Minpunten
Ongeregeld
Het werk is goed te doen simpel wel werkdruk en laag salaris team was leuk
Pluspunten
Team
Minpunten
Salaris
Werk en prive balans is er niet, je hebt weinig geheim te houden of voor jezelf. Ze zijn niet heel flexibel, roosters worden aantal weken van te ovoren gemaakt. Wel word er rekening gehouden met school maar als je verlof hebt kunnen se je alsnog inplannen en het niet begrijpen als je een dag opeens niet kan door belangrijke afspraken (zoals familie of ziekenhuis).
Pluspunten
maaltijdvergoeding in de avond met 4 uur werken van €5, 50
Minpunten
Korte werktijden (3 uur), veel concurrentie om hogerop te komen. Soms op vervelende tijden werken zoals 17-20