Jumbo Supermarkten

Jumbo Supermarkten Reviews

Nederland1.446 reviews
1.446 reviews gevonden voor de zoekopdracht.
Bekijk alle 1.460 reviews
Jumbo Supermarkten heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Een typische dag begon met een gezamenlijk overleg met daarbij koffie/chocomel of wat je maar wou. Vervolgens kreeg iedereen te horen waar hij die middag/avond zou staan en wat de taken waren. Vervolgens werden deze taken uitgevoerd en kreeg je vaak halverwege de avond te horen hoe laat het ongeveer zou worden. Ik was vaak een van de laatste omdat ik extra taken moest doen. We bleven altijd nog wat hangen om gezellig na te praten.
Het was een hele leuke periode met veel leuke collega's en losse omgang met elkaar.
Pluspunten
Collega's en de omgang met elkaar
Minpunten
Vaak weinig uren per week.
Bij Jumbo leer je goed te communiceren en samen te werken maar ook hoe je klanten op een juiste en respectvolle manier behandeld.
Pluspunten
Maaltijdvergoeding en flexibele werktijden
Minpunten
Weinig uren om te werken per week
Het begin is opzich we te doen, alleen daarna verwachten ze dat je een machine bent en alles binnen 3 uurtjes af hebt en dan moet je het ook nog foutloos doen.
Pluspunten
Lunch voormax 10 euro
Minpunten
Te korte werkdagen
De jumbo is gezellig alleen luisteren ze niet wanneer je niet kan werken
Ik heb hier 2 jaar een geweldige tijd gehad uiteindelijk ben ik gestopt ivm een uitwisselingsjaar
Er heerste altijd een fijne werksfeer. Samen met je collega's was je er om de klantverwachting elke dag te overtreffen, met dit gevoel was ik trots op mijn werk en ging ik met plezier naar het werk toe.
Minpunten
Salaris stond niet in verhouding tot verantwoordelijkheid.
Leidinggevende was behulpzaam maar voerde de druk erg op tevens krijg je niet al te veel betaald vergeleken met andere supermarkten/gelijkwaardig werk in de buurt. Het flexibele werken was positief maar weinig uren en heel vaak overwerken (eigenlijk gegarandeerd) maken het weer minder. Andere collegas waren super en was altijd gezellig.
Pluspunten
Fijne collega's, flexibel
Minpunten
Hoge werkdruk en laag betaald
Het is een prettig bedrijf om in te werken zolang je meegaat in het beleid van de mensen die boven je staan , Waneer je dit niet doet , maken ze het je erg lastig
Pluspunten
Leuk team
Minpunten
Geen eigen mening
Door mijn werk bij de jumbo ben ik met plezier geld gaan verdienen.
Ik heb hier 5 jaar met plezier gewerkt en vind ik het jammer dat ik hier weg moet
Pluspunten
vakantiegeld meteen bij je loon
Minpunten
pauzes inplannen is soms lastig
Ik heb er voor ruim een jaar met veel plezier gewerkt, gezellige collega’s en een goede werksfeer. Het loon was niet uitermate hoog, maar de flexibiliteit in de uren maakten dat redelijk goed.
Het ging helaas heel erg achteruit toen we een andere afdelingschef kregen, was een man zonder inzicht in vers en hoe hij met medewerkers om moest gaan.

Ik ben er uiteindelijk uit gegooid voor een ‘te lage productiviteit’ zonder daar ooit eerder over geïnformeerd te zijn. Al zal de reden vooral zijn geweest dat ik 19 was geworden en dus te duur
Pluspunten
Gezellige collega
Minpunten
Slechte leidinggevende
collega's waren niet vriendelijk of duidelijk tegenover jou
mijn moeder is ongeneselijk ziek en kreeg van de leidinggevende te horen dat ik mijn thuissituatie op orde moest brengen, hoe wil ik dat doen !!
Minpunten
collega's vloeken en schelden achter de schermen
Het duurde een hele tijd voordat mijn sollicitatie Jumbo bereikte. Vervolgens op gesprek gekomen en aangenomen. Kopie ID+Bankpas tot TWEE KEER TOE "kwijtgeraakt".
De overige anderhalf jaar gewerkt met leuke en minder leuke managers.

Na anderhalf jaar was het tijd voor wat anders omdat het filiaal zich totaal niet aan de arbeidsvoorwaarden hielden.
Echt jammer. Was een leuke werkplek maar toen ze me uren hadden beloofd kreeg ik ze niet. Ze hebben 30+ vakkenvullers waardoor je max 2 uur per week kan werken.. Belachelijk vind ik het. Leidinggevende boeit het niet zoveel. Doorgroeien duurt zo dus heel erg lang.

Ook vervanging vragen gaat niet soepel. 3 weken vantevoren en alsnog ingepland. Vervolgens kwam ik niet omdat ik echt niet kon werd ik gebeld waar ik bleef.. onacceptabel.

Was een leuk team maar dit werkt niet.
Je kunt hier doorgroeien naar hogere functies. En je kan hier veel leren.
Pluspunten
Minpunten
Heel erg zakelijk
Prima slararis. Maar in deze jumbo zijn de teamleiders echt verschrikkelijk en is de werk druk te hoog.
Pluspunten
Geld
Minpunten
Collegas en teamleiders, werkdruk
Ik heb een leuke jaartje gehad bij de Jumbo Supermarkten. Veel positiviteit en leuke sfeer. Nu is het de tijd om een andere leuke ervaring mee te maken.
Te veel stress en veel te grote orders binnen een te kleine target
Pluspunten
personeel
Minpunten
Te veel stress
Ik heb nog nooit zo een slechte manager meegemaakt. Tijdens een dienst van 5,5 uur was het niet toegestaan om naar de wc te gaan, ondanks dat je geen pauze krijgt. Op een gegeven moment moest ik wel echt en werd ik vervolgens door de manager helemaal stijf gescholden in het midden van de winkel.
Ieder personeelslid word behandeld als een crimineel en het maken van fouten is absoluut niet toegestaan, vaak word bij het maken van een fout gelijk de politie ingeschakeld.

De manager verwacht ook dat je 24/7 bereikbaar bent en stuurt je van s'ochtends 6 uur tot s'nacht 12 uur appjes over wat er allemaal fout gegaan is die dag. Complimenten kunnen er absoluut niet vanaf en als de manager zelf een fout maakt, krijgt een willekeurig personeelslid er de schuld van.

Daarnaast word er ook gesjoemeld met de contracten en krijg je als eerste een 'in opleiding' contract, waarmee ze er dus mee weg komen je een lager loon dan het minimum loon te betalen, want je zou zogezegd vanuit hun scholing krijgen. (Dit doen ze ook gewoon als je al jaren ervaring hebt en je krijgt het contract niet te zien totdat je je eerste werkdag al hebt gewerkt, tekenen is blijkbaar ook niet meer nodig.)

Ik ben dusdanig afgekickt op de manier waarop deze jumbo omgaat met hun personeel dat ik nu ook weiger mijn boodschappen er te doen en dat iedereen ook ten sterkste afraad. Belachelijk dat zo'n tiran van een werkgever met zulk soort praktijken weg lijkt te komen en hun marktaandeel steeds maar ziet groeien.
Altijd met plezier gewerkt. Leuke collega´s en het werk is nooit saai.
Collega's zijn enorm top werk is top maar vaak stres
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Jumbo Supermarkten. Onze community staat klaar om te antwoorden.