Jola Mode
Slechte werkervaring.
Heb er geen een positief woord
meer voor over. personeel wat achter je rug om kletst over de baas en collega's filiaalleidster die onzeker is. Ook vind ik het belachelijk dat na 18.00 uur en ik soms 3 kwartier extra overwerk er niks voor krijg. Overuren worden geen plus uren en niet uitbetaald.

Ontslag was uiteindelijk ook erg rot en belachelijk onprofessioneel verlopen.
Pluspunten
Soms een leuke collega of vliegende
Minpunten
Wat mij betreft alles.
Super fijne jaren gehad bij jola mode
Ik heb 17 jaar voor jola mode mogen werken en ik heb het altijd naar mijn zin gehad. Genoeg kansen gehad om te groeien en te ontwikkelen.
Genoeg vrijheid om je winkel eigen te maken. Super leuke teams gehad in verschillende filialen.

Altijd mijn mening kunnen geven (wat de directie ook zeer kan waarderen).

En weet je niemand is perfect, maar denk en groei mee met dit prachtige bedrijf en je hebt dan echt een top baan!

Ik ga een totaal andere weg bewandelen, maar mocht ik terug in de kleding willen dan zal ik zeker weer bij jola mode aankloppen.
Pluspunten
Een gezond en groeiend bedrijf
Heel fijn bedrijf
Ik ben in mei 2019 begonnen bij Jola Mode. Fijne rayonmanager die regelmatig langs komt. Fouten mogen worden gemaakt maar je moet er uiteraard van leren zodat je kan groeien.
Rondleiding gehad op het hoofdkantoor en alle hoofdrolspelers mogen ontmoeten. Hier veel uitleg gehad waardoor het reilen en zeilen binnen het bedrijf duidelijk is geworden. Ik ben echt in een warm bad terecht gekomen!
Nooit meer Jola
Leuke collega's in het eerste jaar, totdat er een nieuwe filiaalleidster kwam, die het niet zo nauw nam met de regels, alles in haar eigen belang. Om nog maar niet te spreken over de rayonleidster, iemand die je in vertrouwen wat zou kunnen vertellen, niets is minder waar. Kampioen in doorvertellen en roddelen. Dagen alleen in de winkel gestaan en niemand die naar je omkijkt. Toen ik ontslag nam werd mij ook  in gevraagd om niets op deze site te zetten. Wat heb je te verbergen. Het is echt een waardeloos bedrijf.
Minpunten
4 maanden verboden om verlof op te nemen, afstorten bij de bank op zaterdag in eigen tijd, communicatie.
Slechte werkgever
Het is een slechte werkgever, rayonleiders geven alleen kritiek, ook al probeer je alles op te lossen omdat je al een langer tijd (4 maanden) alleen staat.

Zwanger worden kan ook niet volgens het bedrijf, je wordt er gewoon uitgezet!

Je krijgt kromme contacten, 4,5jaar met een boete als een van bij de partijen het contract verbreekt, nu doen ze het ook zo dat hun niks hoeven te betalen!

Allemaal mooie verhaaltjes waar niks van waar is!

TIP: GA HIER NIET WERKEN
Pluspunten
Niks
Minpunten
Heel erg veel
gezellige werkervaring gehad met heel leuk team
superleuke winkel met superleuke collega,s
klanten en de verkoop ook top .

werkte parttime en ging met lach op gezicht naar me werk.

vond het erg jammer dat me contract niet verlengd werd na 2 jaar en eigenljk geen goede redelijke uitleg ervoor maar desondanks heb ik het prima naar me zin gehad en ik hoop dat ook parttimers en niet alleen full timers een vast contract krijgen aangeboden gebeurt nu te weinig en niet alleen bij dit bedrijf heb het al meerdere malen meegemaakt .En na contractbreuk wel nog redelijk goed gesprek gehad met rayon.
Pluspunten
collega, s en klanten
Minpunten
contract
23 september 2019
Beste,

Wij zijn je nog steeds dankbaar voor je inzet en betrokkenheid en hopen dat je in de toekomst nog een keer aan ons denkt, zoals eerder al aangegeven. Wij begrijpen dat het gevoel overheerst dat er geen voldoende uitleg is gegeven, maar dat komt ook omdat er veel factoren zijn die mee kunnen spelen.

Mocht dit gevoel toch blijven, neem dan even contact met ons op.

Succes tot die tijd en nogmaals dank.
Fijn!
Fijne werkplek! Voel mij thuis , fijne collega’s en fijn contact met collega’s , hoofdkantoor, rayon en directie.
Slecht
Heel slecht bedrijf, met zo veel slechte recenties, moet er bij jola( marja-textiel) een lampje gaan branden, de beste mond op mond reclame is tegenwoordig social-media. Eenmaal een slechte reputatie, kan een ondergang betekenen in de bedrijfsvoering. Via ex collega's ter hore gekregen dat Jola dan maar zelf erg opvallende goede reviews geplaatst worden. Triest dit. Je kan er beter voor zorgen dat u een goede werkgever bent, en blijft, en de goede recenties volgen vanzelf. U moet trots zijn op uw bedrijf, maar ook zeker op uw personeel, zonder deze, geen inkomsten, en een bedrijf wat kapot gaat. U zult trots moeten zijn op al dat personeel wat zo hard werkt ondanks dat het een slecht bedrijf is
Pluspunten
Minpunten
Alles
13 augustus 2019
Beste anoniem,

Dank voor je opmerkingen. Het is altijd goed om kritisch te zijn, al kunnen we hier helaas geen verbeterpunten uit halen.

Het klopt dat wij medewerkers die ons verlaten regelmatig vragen om een recensie. Dit doen we om kritisch naar de bedrijfsvoering te kunnen kijken en zo constant te kunnen verbeteren. Wij plaatsen overigens zelf niets.

Wij vinden het erg vervelend dat u zo teleurgesteld bent. Neem gerust contact op met ons kantoor om te kijken waar je ons hierbij kunt helpen.

Met vriendelijke groet,

Jola mode
Toegankelijk bedrijf
2,5 jaar geleden ben ik begonnen bij Jola mode.

Ik wilde graag een nieuwe uitdaging, waarbij ik mezelf kon ontwikkelen. Die kans heb ik gekregen!

Ben begonnen als verkoopmedewerkster, had destijds een rechtvaardige filiaalmanager die mij op de juiste manier heeft ingewerkt.

Naar een 1/2 jaar kreeg de kans om filiaalmanager te mogen worden, die kans heb ik ook zeker aangepakt.

Heb mezelf in 1,5 jaar tijd zien groeien, kreeg vanuit mijn rayonmanager feedback wat er goed ging maar ook wat verbeterd kon worden, vanuit die feedback ben ik erg gegroeid en een volwaardig filiaalmanager geworden door de juiste begeleiding.

Ik bedank jola mode voor de fijne en leerzame tijd!

Het is een mooi bedrijf waarbij je de juiste begeleiding krijgt!
Pluspunten
Familie bedrijf
Minpunten
Zodra er een vacature open staat, is het moeilijk om aan nieuw personeel te komen.
Top bedrijf
Ik werk met alle plezier voor jola Het is echt een warm familie bedrijf waar je met alles geholpen wordt als je ergens tegen aan loopt

Je rayon komt minimaal 1x per 2 weken langst en neemt echt de tijd voor je om alles te bespreken
Pluspunten
Goede hulp
Minpunten
kan er geen bedenken
Alles slecht
Heb er geen een positief woord voor over... personeel wat achter je rug om kletst, filiaalleidster van niks en rayonleidster van niks. Ook vind ik het belachelijk als het geld gestort moet worden dat dit zo lang duurt en dat je gewoon geen rode cent meer krijgt na 18.00 uur. 3 kwartier extra voor nop gewerkt!!! Ik ben blij dat ik ontslag heb genomen en ergens anders kan gaan beginnen. Tip: ga hier niet werken.
Pluspunten
Niks
Minpunten
Alles
de werk omgeving is goed en er is een gezellige sfeer in dit familie bedrijf
fijne werksfeer goede begeleiding in het begin veel leuke colegas
Gezellige winkel
Gezellige winkel en leuke collega’s! Het was altijd heel gezellig met mijn collega’s, maar ook de klanten waren super! Vooral veel vaste klanten waardoor het klantencontact erg belangrijk was.
Pluspunten
Leuke werksfeer
Minpunten
Weinig loon
Kronkels
2 jaar gewerkt binnen dit bedrijf er wordt je van alles beloofd.. en niks is er uiteindelijk van waar helaas! je mag zelf je winkel verbouwen zoals je wilt, maar als de rayon leidster weer komt is er niks goed, ook wordt er veel achter je rug om gepraat en dat is totaal niet nodig! En wordt je zwanger dan lig je er gewoon uit! Ze noemen het een familie bedrijf, maar helaas de 2 zonen hebben geen enkel benul van wat er daadwerkelijk onder de werknemers gebeurd! Er is zelf een messenger groep opgericht met ex collega's van de afgelopen 2 jaar, nou dat zijn er meer als in totaal iedereen die ze in dienst hebben!

Al met al! Ga er NIET werken! Dit bedrijf heeft het recht niet meer om te bestaan!

Nep, Nepper, Nepst!!
Pluspunten
Collega's
Minpunten
Alles
12 juni 2019
Beste …(?),
Met enige verbazing heb ik je recensie gelezen en met je goedvinden zou ik je willen uitnodigen voor een gesprek. Kritiek is iets dat mag, maar dan is het belangrijk dat het gefundeerd is en dat er actie op ondernomen kan worden. Ik wil graag leren en ben zeer zeker benieuwd wat er dan daadwerkelijk gebeurd. Als er dingen beloofd zijn die niet nagekomen worden, is dat een zeer kwalijke zaak en hoop ik dat je dit wilt delen. Ik nodig je dus uit om contact met me op te nemen, zonder dat ik verder een mening over je bericht heb. Mensen hebben het recht iets te vinden, maar ik zou het waarderen als ik er ook iets aan mag doen.

Vriendelijke groet,

Een van de twee zonen ;)
Slechte werkgever
GEEN aanrader!!
Je hebt doorgroeimogelijkheden maar je wordt zwaar onderbetaald!! En krijgt nooit een beloning of bonus.

Ookal doe je altijd je best, ze proberen je op een gegeven moment eruit te gooien.

Totaal geen respect voor hun personeel. Kijken alleen naar hun eigen.

Wanneer je zwanger wordt gooien ze je eruit.

Krijgt ook geen reiskosten.
Gezellig familiebedrijf!
Momenteel werk ik al 5 maanden met heel veel plezier bij de Jola als filiaalleidster. Het is een gezellig familiebedrijf waar je kunt doorgroeien als je laat zien dat je het echt wilt. Je krijgt goede tips en ondersteuning van je rayonleider. Daarnaast is het ook erg prettig dat je in het begin een rondleiding krijgt op het hoofdkantoor en trainingen om persoonlijk te groeien in je functie.

Het is fijn dat je veel vrijheid hebt om de winkel eigen te maken. Ook heb je de kans zelf je activiteiten te organiseren, waarbij de marketing je ondersteund met posters en flyers.

Het contact met het hoofdkantoor is fijn. Ze geven duidelijkheid en helpen waar nodig is.

Kortom een super bedrijf om voor te mogen werken.
Pluspunten
Eetvergoeding, gezellig team, goede ondersteuning, fijne werktijden
Jola mode oirschot
Ik werk sinds 2 maanden met veel liefde en plezier bij de Jola.

Het is een fijn bedrijf om te werken.

Je krijgt als je net in dienst bent een rondleiding op het hoofdkantoor en je krijgt de juiste tools om je zelf te ontwikkelen bij jola !

Veder krijg je wekelijks bezoek van de rayonleiding om te kijken hoe het gaat en of er dingen zijn waar je tegen aanloopt.

Ze komen niet alleen voor de bedrijfsleidster maar ze komen ook een babbeltje maken met part en fulltime en natuurlijk de weekendhulpen!!

Veder is het een gezond bedrijf, open en eerlijk , passie voor mode en oog voor de klant !!

Kortom jola is een leuk bedrijf waar je door kan groeien ! En wil je dat niet en zit je lekker op je plekje dan zijn hun ook tevreden 😁
Pluspunten
Niks is beton gegoten, Je hebt veel vrijheid, gezellige collega's, je kan jezelf ontwikkelen, Oog voor de klant, Werk en prive in juiste balans, Open voor ideeen, Luisteren naar je, Staan open voor feedback, en zo kan ik door gaan
Minpunten
Niks
Leuke baan
Jola Mode is een leuke winkel met een leuke sfeer en leuke collega's.
Pluspunten
Op gemak werken
Jola mode een goed bedrijf?
Het leukste aan jola mode is dat je zelf mag bepalen hoe de kleding hangt en waar het hangt, ( thats it)

ik ben toen ik begon wel eens aangesproken over de beoordelingen op indeed en dan werd er gezegd begin er niet aan maar ik was koppig

En eerlijk is eerlijk ik wil echt zeggen, begin er niet aan!!!

En waarom, het is echt tijd verspilling.

Iedereen die niet het hoogste heeft gestudeerd, er niet overdressed uitziet en niet schijnheilig en achterbaks is die zullen nooit een vast contract bij jola mode krijgen.

Maar even serieus, moet je daar nou blij mee zijn dan als je dat bent. Dan heb je hoog gestudeerd en dan ga je in kleding winkel werken.. Dan ben je echt goed bezig? Not!

Iemand die een goede wil heeft en dat laat zien die krijgt niet de kansen die je hoort te krijgen.

Bij jola moet je alles in het tegen over gestelde zeggen, mijn enigste punt was, ik wil niet de koop avond werken en ja hoor wat kreeg ik,die ene koop avond..

Ik vind het werkelijkwaar ronduit ombeschoft dat er mensen op de wereld zijn die je naar zoveel goede inzet, zo slecht behandelen. Alles dat bij mijn contract beëindiging toen is gezegd dat schrijf ik liever niet op, maar dat had zo makkelijk veel vriendelijker en socialer gezegd kunnen worden.

Dat is werkelijk echt ongelofelijk.

Nogmaals solliciteer er niet dit is echt tijdverspilling!
slechte werkgever
Zeer slechte ervaringen. Rare clausules in contracten. Als je een vast contract krijgt als vrouwelijke werknemer moet je tekenen dat je eruit gaat als je zwanger wordt. Mag wettelijk gezien niet, maar ze dwingen je om dat te tekenen of je krijgt geen contract. Als filiaalleider verdien je nauwelijks meer dan als verkoopmedewerker. Schandalig. En wordt je ziek nou vergeet het dan maar. Je wordt gelijk voor het blok gezet en ze halen er van alles bij zodat ze je gewoon op straat kunnen zetten. Kortom: let op. Echt zeer slecht HR beleid.
Collega's zijn leuk, hoofdkantoor is vreselijk
Het werken met collega's is super leuk, maar vanuit het hoofdkantoor is alles echt een grote ramp. Beloftes worden niet nagekomen en je wordt genaaid waar je bij staat.

Tip: Let extreem goed op wat je tekent in je contract, want ze hebben hele rare clausules. Zo kan je geen ontslag nemen zonder flinke boete, mogen ze je uren ver terugzetten en kunnen ze je overplaatsen tot behoorlijke afstand.

Mijn advies: Ga ergens anders werken en begin er niet aan!
Pluspunten
Directe collega's
Minpunten
Hoofdkantoor / eigenaar
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Jola Mode. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,9
2,8