Jola Mode Reviews

28 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 30 reviews
Slechte werkgever
Leidinggevende (voormalige medewerker) –  Brabant15 april 2019
GEEN aanrader!!
Je hebt doorgroeimogelijkheden maar je wordt zwaar onderbetaald!! En krijgt nooit een beloning of bonus.
Ookal doe je altijd je best, ze proberen je op een gegeven moment eruit te gooien.
Totaal geen respect voor hun personeel. Kijken alleen naar hun eigen.
Wanneer je zwanger wordt gooien ze je eruit.
Krijgt ook geen reiskosten.
Gezellig familiebedrijf!
Filiaalleidster (huidige medewerker) –  Son en Breugel25 maart 2019
Momenteel werk ik al 5 maanden met heel veel plezier bij de Jola als filiaalleidster. Het is een gezellig familiebedrijf waar je kunt doorgroeien als je laat zien dat je het echt wilt. Je krijgt goede tips en ondersteuning van je rayonleider. Daarnaast is het ook erg prettig dat je in het begin een rondleiding krijgt op het hoofdkantoor en trainingen om persoonlijk te groeien in je functie.

Het is fijn dat je veel vrijheid hebt om de winkel eigen te maken. Ook heb je de kans zelf je activiteiten te organiseren, waarbij de marketing je ondersteund met posters en flyers.

Het contact met het hoofdkantoor is fijn. Ze geven duidelijkheid en helpen waar nodig is.

Kortom een super bedrijf om voor te mogen werken.
Pluspunten
Eetvergoeding, gezellig team, goede ondersteuning, fijne werktijden
Jola mode oirschot
Bedrijfsleider (huidige medewerker) –  Oirschot14 maart 2019
Ik werk sinds 2 maanden met veel liefde en plezier bij de Jola.

Het is een fijn bedrijf om te werken.
Je krijgt als je net in dienst bent een rondleiding op het hoofdkantoor en je krijgt de juiste tools om je zelf te ontwikkelen bij jola !

Veder krijg je wekelijks bezoek van de rayonleiding om te kijken hoe het gaat en of er dingen zijn waar je tegen aanloopt.

Ze komen niet alleen voor de bedrijfsleidster maar ze komen ook een babbeltje maken met part en fulltime en natuurlijk de weekendhulpen!!

Veder is het een gezond bedrijf, open en eerlijk , passie voor mode en oog voor de klant !!

Kortom jola is een leuk bedrijf waar je door kan groeien ! En wil je dat niet en zit je lekker op je plekje dan zijn hun ook tevreden 😁
Pluspunten
Niks is beton gegoten, Je hebt veel vrijheid, gezellige collega's, je kan jezelf ontwikkelen, Oog voor de klant, Werk en prive in juiste balans, Open voor ideeen, Luisteren naar je, Staan open voor feedback, en zo kan ik door gaan
Minpunten
Niks
Jola mode een goed bedrijf?
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Nederland13 januari 2019
Het leukste aan jola mode is dat je zelf mag bepalen hoe de kleding hangt en waar het hangt, ( thats it)

ik ben toen ik begon wel eens aangesproken over de beoordelingen op indeed en dan werd er gezegd begin er niet aan maar ik was koppig
En eerlijk is eerlijk ik wil echt zeggen, begin er niet aan!!!
En waarom, het is echt tijd verspilling.
Iedereen die niet het hoogste heeft gestudeerd, er niet overdressed uitziet en niet schijnheilig en achterbaks is die zullen nooit een vast contract bij jola mode krijgen.
Maar even serieus, moet je daar nou blij mee zijn dan als je dat bent. Dan heb je hoog gestudeerd en dan ga je in kleding winkel werken.. Dan ben je echt goed bezig? Not!
Iemand die een goede wil heeft en dat laat zien die krijgt niet de kansen die je hoort te krijgen.
Bij jola moet je alles in het tegen over gestelde zeggen, mijn enigste punt was, ik wil niet de koop avond werken en ja hoor wat kreeg ik,die ene koop avond..

Ik vind het werkelijkwaar ronduit ombeschoft dat er mensen op de wereld zijn die je naar zoveel goede inzet, zo slecht behandelen. Alles dat bij mijn contract beëindiging toen is gezegd dat schrijf ik liever niet op, maar dat had zo makkelijk veel vriendelijker en socialer gezegd kunnen worden.
Dat is werkelijk echt ongelofelijk.

Nogmaals solliciteer er niet dit is echt tijdverspilling!
slechte werkgever
Filiaalleider (voormalige medewerker) –  diverse locaties21 november 2018
Zeer slechte ervaringen. Rare clausules in contracten. Als je een vast contract krijgt als vrouwelijke werknemer moet je tekenen dat je eruit gaat als je zwanger wordt. Mag wettelijk gezien niet, maar ze dwingen je om dat te tekenen of je krijgt geen contract. Als filiaalleider verdien je nauwelijks meer dan als verkoopmedewerker. Schandalig. En wordt je ziek nou vergeet het dan maar. Je wordt gelijk voor het blok gezet en ze halen er van alles bij zodat ze je gewoon op straat kunnen zetten. Kortom: let op. Echt zeer slecht HR beleid.
Collega's zijn leuk, hoofdkantoor is vreselijk
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Anoniem2 november 2018
Het werken met collega's is super leuk, maar vanuit het hoofdkantoor is alles echt een grote ramp. Beloftes worden niet nagekomen en je wordt genaaid waar je bij staat.

Tip: Let extreem goed op wat je tekent in je contract, want ze hebben hele rare clausules. Zo kan je geen ontslag nemen zonder flinke boete, mogen ze je uren ver terugzetten en kunnen ze je overplaatsen tot behoorlijke afstand.

Mijn advies: Ga ergens anders werken en begin er niet aan!
Pluspunten
Directe collega's
Minpunten
Hoofdkantoor / eigenaar
Leuke winkel
Filiaalmanager (huidige medewerker) –  Noord-Brabant31 oktober 2018
Bij Jola mode is elke werkdag anders en heb je veel diversiteit, vracht verwerken, de winkel op en top houden. De klant tevreden de winkel uit laten gaan

De werksfeer is fijn, de werkdruk is goed te doen en
Vanuit het rayon word je geholpen waar nodig is.

Het is een mooi bedrijf om voor te werken.
Pluspunten
Eet vergoeding
Weinig begrip
Fulltime verkoopster (voormalige medewerker) –  Maarssen11 augustus 2018
Zodra je een vast contract moet krijgen wordt je eruit geschopt, en wordt je zwanger? Kan je al helemaal geen contract meer krijgen! Mijn collega's waren geweldig in de winkel en de klanten en het werk waren echt super alleen van boven? Ze proberen leuk met je te doen maar zodra je iets verkeerd doet ben je de Sjaak. Als je een baan wilt maar naar 3 contracten er uit wilt geschopt worden dan zal ik zeker solliciteren.
Pluspunten
Doorgroeien
Minpunten
Geen begrip, geen medeleven als iemand overlijd van boven af, word verwacht dat je alleen staat een hele dag, en noem maar op
De slechtste werkgever ooit
Filiaalleidster (voormalige medewerker) –  Someren6 juli 2018
De kleding van Jola Mode is leuk, de klanten zijn leuk en je onderlinge collega's zijn leuk.

Daar houd het bij op!!
De slechtste werkgever ooit, weinig betaald en je wordt gekleineerd tot op het bot.
Ik stond erg vaak alleen wegens personeels tekort. Dus naar de wc gaan was op en neer rennen, eten en drinken snel tussendoor.
Ik heb zo ontzettend veel voor dit bedrijf gedaan, maar uiteindelijk word je zo weer buiten gezet.

Toen ik mijn contract verlenging naderde, hebben ze me zo ver naar beneden gestampt dat ik tegen een burn out aan zat en depressief werd.

Dus ga hier NIET werken, ze geven helemaal niets om jou!
Minpunten
Alles
gezellig
Verkoopster kledingzaak (huidige medewerker) –  Rosmalen20 juni 2018
een goede werkgever en gezellige werkdagen.
gezonde werkdruk en gezellige klanten.
Mijn ervaring bij Jola Mode
Filiaalleidster (voormalige medewerker) –  Limburg19 juni 2018
Ik ben begonnen als verkoopster en doorgegroeid als filiaalleidster.
Door de collega’s die ik dagelijks zag en/of hoorde aan de telefoon was het werk leuk, maar van bovenaf hoef je niks te verwachten.
Je hoort alleen wat je wel en niet moet doen en wanneer je iets fouts hebt gedaan.

Verder uitkijken met de contracten die ze geven, zitten haken en ogen aan!

Kortom; zoals in een eerder review word gezegd: Jola Mode mag en moet echt beter worden qua personeelsbeleid want dit kan écht niet!
Pluspunten
De collega’s
Minpunten
Bedrijfscultuur van bovenaf
Een typische dag
Filiaalmanager (voormalige medewerker) –  Hulst14 juni 2018
Jola Mode is een fijne werkgever. Je krijgt er de mogelijkheid om door te groeien.
Minpunten
slechte werkgever ga hier niet werken
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Bodegraven5 maart 2018
ga hier niet werken
een fulltimer bestaat hier niet na 7 maanden lig je er gewoon uit!
de grote baas heeft nergens begrip voor denkt alleen aan zichzelf.
Pluspunten
collega, s
Minpunten
salaris, maaltijden worden niet vergoed
communicatie is ver te zoeken in Geldermalsen
Vakantiekracht (voormalige medewerker) –  Geldermalsen26 oktober 2017
Waardeloos bedrijf, ga er aub niet werken. Personeel is waardeloos
Minpunten
Alleen maar minpunten
Leuke samenwerking met collega's
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Hoensbroek1 september 2017
Jola mode was een mooie opgeruimde zaak met leuke collega's
Verschrikkelijke werkgever!!
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Nijmegen13 juli 2017
Respectloos, verwachten te veel van je, kortom verschrikkelijk bedrijf.
Nare werkgever
verkoper (voormalige medewerker) –  Rosmalen3 juli 2017
De ene na de andere collega werd en word weggewerkt. Ze gaan onfatsoenlijk met je om, de leiding is slecht, maar jij krijgt de schuld. Ik ben blij dat ik hier weg ben. Ga er niet werken.
Minpunten
gemene streken
Leuke collega's en fijne werkomgeving
Filiaalleidster (voormalige medewerker) –  Geldrop15 juni 2017
Ik heb altijd met veel plezier bij Jola mode gewerkt. Geen dag was hetzelfde en ik kon altijd goed met mij collega's overweg. Ik ben erg gegroeid de afgelopen 5 jaar zowel persoonlijk en op werkgebied. Ik ben bij jola mode begonnen als verkoopster en ben uitgegroeid tot filiaalleidster. Wat me voldoening gaf was dat een klant tevreden en goed geholpen met hun nieuwe kledingstuk naar buiten liep. Drukke dagen en gezellig klantcontact vond ik leuk. Rustige dagen waren daarentegen minder leuk!
Hoe ik het heb ervaren
Weekend hulp (voormalige medewerker) –  Gemeente Landgraaf11 april 2017
Het was heel fijn te werken in zowel kerkrade als in landgraaf bij jola omdat je collega's heel fijn zijn.

Hoewel er in het bedrijf zelf veel verbeterd mag worden voor de werknemers.
Jola mode mag heel veel gaan verbeteren voor hun werknemers omdat ze het werk niet fijn maken en zelfs vaak kleineren
Pluspunten
Fijne collega's
jola mode
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Boxtel1 november 2016
fijne collegas, goede en gezellige werksfeer, fijne werktijden
Minpunten
geen reiskostenvergoeding

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Jola Mode. Onze community staat klaar om te antwoorden.

2,9

Reviews over Jola Mode gesorteerd op locatie