Video afspelen via YouTube-knop
Joinuz
Joinuz heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Ik werk nu iets meer dan een jaar via Joinuz als jeugdzorgwerker en ik had van te voren nooit gedacht dat het mij zo goed zou bevallen! In eerste instantie dacht ik: Waarom detachering? Maar ik vind het nu fantastisch. Ik had een vrijblijvend en heel informeel kennismakingsgesprek met de recruiter van Joinuz. Toch wist de recruiter de juiste vragen te stellen waardoor het heel professioneel overkwam. Er werd ook goed uitgelegd wie Joinuz was en wat zij allemaal voor mij konden betekenen. De recruiter wist mijn wensen en kwaliteiten goed in kaart te brengen en nog geen 2 weken later werd mij een hele leuke vacature voorgedragen. Ik ben toen op sollicitatie gesprek geweest bij deze betreffende jeugdzorg organisatie, samen met een adviseur van Joinuz. Dit vond ik eigenlijk heel prettig, ik kon goed mezelf zijn tijdens het gesprek. Gelukkig werd ik aangenomen en ik ben nog steeds helemaal gelukkig met mijn baan en Joinuz. Regelmatig zijn er evaluaties, dan komt de recruiter naar mijn woonplaats en gaan we ergens koffiedrinken en mijn verjaardag wordt ook niet vergeten. En laatst was ik een jaar in dienst en toen kreeg ik een bioscoopbon. Hierdoor voel je je gewoon erg gezien en gewaardeerd! En binnenkort doe ik mee aan een Werkgeluk Workshop wat door Joinuz wordt georganiseerd. Ik ben erg benieuwd:-)
Pluspunten
Goed salaris, persoonlijke begeleiding, persoonlijke ontwikkeling
Minpunten
Geen idee?
Ik heb alleen maar goede ervaringen met Joinuz. De medewerkers zijn heel betrokken en supervriendelijk. Voor je werkomstandigheden is alles bespreekbaar: dienstauto, tankpas, laptop, extra opleidingen. Leuke bedrijfsuitjes zoals zomerbbq, hele relaxte sfeer. Ze zetten zich ook in voor goede doelen. Duizend keer beter dan de grotere detacheringsbureaus. Zware aanrader
Na een open en spontaan sollicitatiegesprek, waarin geluisterd werd naar mijn wensen, vond Joinuz binnen korte tijd een leuke en uitdagende functie/werkplek. Waar ik nog steeds met plezier werk!
Nooit gedacht dat ik de stap naar detachering zou durven nemen, maar bij Joinuz voelde ik me meteen thuis. Veel persoonlijke aandacht en een relaxte sfeer...geen dag spijt van deze overstap gehad!
Pluspunten
Betrokkenheid en oprechte belangstelling voor de medewerkers.
Minpunten
Nog niet zo bekend bij opdrachtgevers maar kleinschaligheid is absoluut ook een pluspunt!
Ik werk nu bijna een jaar via Joinuz als jeugdconsulent bij een gemeente. Mijn ervaring met Joinuz is dat ze heel helder zijn in de communicatie en snel reageren. Ik kan altijd bij ze terecht als ik vragen heb en dan is het heel snel opgelost. Daarnaast vind ik het fijn dat de samenwerking gelijkwaardig en eerlijk is. Er is veel mogelijk en de sfeer is positief en open. Kortom een fijn detacheringsbureau!
Na net afgestudeerd te zijn als verpleegkundige ben ik aan de slag gegaan bij Joinuz. Ik werd vriendelijk ontvangen en heb mijn wensen toegelicht. Zij hebben een profiel voor mij aangemaakt en heel snel een opdracht voor mij gevonden. Toen bleek dat dit niet mijn ding was, hebben zij mij snel aan een nieuwe opdracht geholpen. Ze geven je een prettig en veilig gevoel. Ook bieden ze een goed salaris en kan je een leaseauto krijgen. Ik raad het zeker aan om bij joinuz te solliciteren!
De persoonlijke aandacht die Joinuz geeft aan de kandidaten zorgt ervoor dat er een goede match kan plaatsvinden tussen de opdrachtgever en de werknemer door goed te luisteren naar de wensen van beide partijen.
Pluspunten
Persoonlijke aandacht, goede arbeidsvoorwaarden
Joinuz is werkelijk een frisse start. Ik heb een leuke recuiter en ze zijn zeer attent.
Ze begeleiden je tijdens de sollicitatieprocedure en geven feedback.

Ze appen je op de eerste werkdag en wensen je succes, eens per zoveel tijd nodigen ze je uit voor een bakje koffie. Even bijkletsen om te vragen hoe het met je gaat en of je het nog naar je zin hebt. Ik heb nu een leuk team en zie al uit naar de volgende opdracht. Leuk, jong en dynamisch bedrijf.
Als WMO-Consulent toon ik altijd oprechte interesse in mijn klant. Want een klant die zich gehoord en begrepen voelt, is een tevreden klant. Vanuit dit principe investeert Joinuz in haar medewerkers. En ik ben zeer tevreden!
Ik ben bij Joinuz via een klasgenoot terecht gekomen. Bij het eerste kennismakingsgesprek kreeg ik direct al een goed gevoel bij Joinuz. Ze luisteren duidelijk naar wat ik echt wil en waar ik mezelf wil ontwikkelen. Ik heb een jaarcontract gekregen en op dit moment zit ik in mijn 2e opdracht. Via Joinuz krijg ik de kans om bij verschillende zorginstellingen mijn ervaring op te doen en zal daarna een keus maken waar ik in dienst zal treden. Ik heb veel contact met mijn recruiter en accountmanager en kan altijd goed terecht met mijn vragen. Ik raad Joinuz dan ook zeker aan!
Pluspunten
Goed salaris, leaseauto, opleidingsmogelijkheden
Minpunten
Geen eindejaarsuitkering