Joinuz Reviews

Dankzij de persoonlijke aandacht ben ik erg tevreden over Joinuz
Handhavingsjurist (huidige medewerker) –  Amsterdam7 januari 2019
De persoonlijke aandacht die Joinuz geeft aan de kandidaten zorgt ervoor dat er een goede match kan plaatsvinden tussen de opdrachtgever en de werknemer door goed te luisteren naar de wensen van beide partijen.
Pluspunten
Persoonlijke aandacht, goede arbeidsvoorwaarden
Eneverend en belangstellend bedrijf!
Verzorgende IG (huidige medewerker) –  Gouda21 juni 2018
Joinuz is werkelijk een frisse start. Ik heb een leuke recuiter en ze zijn zeer attent.
Ze begeleiden je tijdens de sollicitatieprocedure en geven feedback.
Ze appen je op de eerste werkdag en wensen je succes, eens per zoveel tijd nodigen ze je uit voor een bakje koffie. Even bijkletsen om te vragen hoe het met je gaat en of je het nog naar je zin hebt. Ik heb nu een leuk team en zie al uit naar de volgende opdracht. Leuk, jong en dynamisch bedrijf.
Joinuz in haar medewerkers!
WMO consulent (huidige medewerker) –  Amsterdam21 juni 2018
Als WMO-Consulent toon ik altijd oprechte interesse in mijn klant. Want een klant die zich gehoord en begrepen voelt, is een tevreden klant. Vanuit dit principe investeert Joinuz in haar medewerkers. En ik ben zeer tevreden!
Als verpleegkundige krijg ik genoeg uitdagingen!
Verpleegkundige (huidige medewerker) –  Zaandam20 maart 2018
Ik ben bij Joinuz via een klasgenoot terecht gekomen. Bij het eerste kennismakingsgesprek kreeg ik direct al een goed gevoel bij Joinuz. Ze luisteren duidelijk naar wat ik echt wil en waar ik mezelf wil ontwikkelen. Ik heb een jaarcontract gekregen en op dit moment zit ik in mijn 2e opdracht. Via Joinuz krijg ik de kans om bij verschillende zorginstellingen mijn ervaring op te doen en zal daarna een keus maken waar ik in dienst zal treden. Ik heb veel contact met mijn recruiter en accountmanager en kan altijd goed terecht met mijn vragen. Ik raad Joinuz dan ook zeker aan!
Pluspunten
Goed salaris, leaseauto, opleidingsmogelijkheden
Minpunten
Geen eindejaarsuitkering

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Joinuz. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,6

Reviews over Joinuz gesorteerd op locatie