Jobcenter B.V. Reviews

Super sfeer
Fotograaf (huidige medewerker) –  Deventer10 september 2018
Wat een heerlijk enthousiast, professioneel team! Met een goede voorbereiding zorgen ze ervoor dat alles vlekkeloos verloopt.
Internationale startup met een uitdagende en zelfstandige functie!
Export medewerker (huidige medewerker) –  Deventer22 augustus 2018
“We zijn beide benaderd door Jobcenter voor een functie in een nieuw op te zetten kantoor in Nederland voor een grote Koreaanse organisatie; Het ging aanvankelijk om 1 positie maar omdat we beide zo goed in bleken te passen, konden ze niet kiezen en zijn we gewoon allebei aangenomen! We hadden van te voren nog niet echt een beeld van de functies maar achteraf blijkt dat er niet echt sprake is van een vast omlijnde baan. Je bent echt een manusje van alles en dat is wat deze baan ook zo mooi en uitdagend maakt. Het is super dat onze inzet ertoe doet en wij gewaardeerd worden. Een geweldige match! “
Al 17 jaar een betrouwbare partner in personele vraagstukken
Opdrachtgever van Jobcenter (huidige medewerker) –  Deventer21 augustus 2018
Al ruim 17 jaar werken wij samen met Jobcenter. Dat typeert direct de verbindende factor tussen beide organisaties. We hechten beide veel waarde aan langdurige, stevige relaties met onze klanten, we bieden graag continuïteit en geven diepgang aan de samenwerking.Al ruim 17 jaar werkt Jobcenter samen. ik vind het prettig om een vaste contactpersoon te hebben die exact begrijpt wat onze kernwaarden zijn en die zich heeft verdiept onze organisatie. Jobcenter luistert goed naar de vraag, geeft mij belangeloos advies en toont oprechte interesse. Ook vind ik het prettig om niet continu een verkooppraatje aan te moeten horen. Ik werk graag met een gesprekspartner die kennis van zaken heeft en weet wat er speelt in onze branche. Dat is de reden wij al die jaren elkaar steeds weer weten te vinden.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Jobcenter B.V.. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,5

Reviews over Jobcenter B.V. gesorteerd op locatie