Jeroen Bosch Ziekenhuis Reviews

20 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 21 reviews
Koffie automaat operator (voormalige medewerker) –  Den Bosch16 november 2019
Prima werkomgeving en flexibele werktijden en zelfstandig werken
Prettige samenwerking management en collegae
parttime secretaresse van clustermanager (voormalige medewerker) –  Den Bosch18 januari 2019
In verband met reorganisatie is de functie opgeheven.
Goede ondersteuning
Stage (voormalige medewerker) –  Den Bosch4 november 2018
Fijne leeromgeving waar collega's klaar staan om je te helpen.
een gesloten ondoorzichtige cultuur
Beleidsadviseur (voormalige medewerker) –  Den BOsch12 september 2018
slechte communicatie en maken niet waar wat ze beloven in de gesprekken. Ze stralen uit dat ze communiceren, maar het is ronduit belabberd wat ze doen met hun medewerkers. Veel hiërarchie en heilige huisjes.
Pluspunten
dichtbij huis
Minpunten
cultuur communicatie
Leerwerk klimaat
Verpleegkundige (voormalige medewerker) –  Den Bosch7 september 2018
Binnen JBZ zijn er veel mogelijkheden om door te groeien en jezelt te kunnen ontwikkelen.
leuk ziekenhuis
Zorgassistente (huidige medewerker) –  Den Bosch11 januari 2018
een fijn ziekenhuis waar veel gedaan word om het meest patient vriendelijke ziekenhuis te worden.
waar veel mogelijkheden zijn tot groeien.
Leuk
Medewerker Personeelszaken (huidige medewerker) –  Den Bosch25 januari 2017
Het is een leuk innoverend bedrijf. Collega's zijn top. Je krijgt alle vrijheid om jezelf te ontplooien.
Pluspunten
Sfeer
Minpunten
Bureaucratie
Fijne week omgeving
Sterilisatieasistent (voormalige medewerker) –  Den Bosch16 oktober 2016
Heb er fijn gewerkt too 1dec 2015.
Ivm reorganisatie weg gegaan in goed overleg.
Pluspunten
Fijne collegas
Minpunten
Werkttijden.
Stage gelopen (voormalige medewerker) –  Den Bosch27 september 2016
zeer slechte begeleiding van stagiaires en totaal geen aandacht ervoor
Fijne samenwerking
Zorg assistent op de afdeling Geriatrie (voormalige medewerker) –  's-Hertogenbosch29 augustus 2016
Bij het Jeroenbosch ziekenhuis heb je een gezellige werksfeer en zijn er veel mogelijkheden om door te leren via een opleiding of cursus
Puur debiteuren
Senior medewerker debiteurenadministratie (huidige medewerker) –  's-Hertogenbosch13 juli 2016
Debiteuren is mijns inziens het leukste onderdeel van de Financiële Administratie dit i.v.m. mensen contact en de voldoening als je de openstaande vordering hebt binnen gesleept.

Soms is het lastig om mensen die het financieel niet breed hebben toch hun rekening te laten betalen.

Ik mis in de organisatie, met name de afdeling. teamspirit en sfeer. Ik ben van mening dat wanneer de sfeer goed is je ook meer voor elkaar over hebt en de samenwerking hierdoor ook beter is. Een re-organisatie brengt onrust wat ook altijd gevolgen heeft.

Wat ik geleerd heb is vooral mijn licht stotterprobleem onder controle te krijgen. Aan de telefoon en in face to face contact. Dit geeft me zelfvertrouwen.
Pluspunten
Woon-werkverkeer, salariëring
Minpunten
Voor mij een te grote organisatie
Veel verandert ten nadelen na fusie en verhuizing
(management)secretaresse (voormalige medewerker) –  s-Hertogenbosch6 november 2015
Te zakelijk geworden. Managers zijn niet meer van de mens maar voor het bedrijf. Slechte werkgever in de (geestelijke) zorg voor personeel. Weinig eigen inbreng mogelijk. Hielenlikkerij. Vriendjespolitiek.
Pluspunten
Veel interne banen om te kunnen wisselen
Minpunten
Slechte personeelsbegeleiding
Uitdagende werkomgeving met veel ruimte voor persoonlijke groei
Medisch Secretaresse (voormalige medewerker) –  Den Bosch28 augustus 2015
Met veel plezier heb ik gewerkt als secretaresse voor de maatschap Cardiologie. Mijn baan was zeer afwisselend, hectisch en uitdagend. Ik werkte frontoffice voor de verpleegafdeling, de eerste harthulp en de hartbewaking. Ondanks dat er een rode draad door de dag liep was er geen een dag hetzelfde.Ik voelde me hierbij als een vis in het water want ik hou ervan om structuur aan te brengen in hectiek. Wat ik erg leuk vond aan mijn baan is dat je met allerlei verschillende mensen werkt in grote teams. Met artsen, artsassistenten, verpleegkundigen, leerlingen,huishoudelijke medewerkers, voedingspersoneel, secretariaten. Samen ga je voor kwaliteit. Natuurlijk krijg je in een ziekenhuis ook te maken met moeilijke situaties, emoties. Dit vormt je op een positieve manier als mens. Het Jeroen Bosch ziekenhuis biedt ruimte om opleiding te volgen, om te groeien.
Archiefmedewerker
archief medewerkster (voormalige medewerker) –  den bosch26 juli 2015
Het werken in het archief van Jeroen Bosch vindt plaats op een eigen lokatie op het bedrijventerrein van den Bosch.
Ik heb daar geleerd om zelfstandig te werken.
Pluspunten
zelftstandig werken
Minpunten
afgelegen lokatie
de afwisseling in werkzaamheden vind ik prettig
Medewerkster Regionale Bloedafnamedienst (huidige medewerker) –  Bosch, NB8 september 2014
Werk graag in teamverband, maar alleen gaat me ook prima af. Ben het allebei wel gewend.
Op medisch gebied heb ik de nodige ervaring en daar gaat dan ook mijn voorkeur naar uit. Maar heb interesse in verschillende functies. Dus sta er wel open voor. Bijv. Iets met bloemen, gastvrouw, receptioniste, telefoniste, hostess, baliewerkzaamheden, afsprakenbureau, administratief medewerkster, en aangezien mijn hobby koken en bakken is, iets in de catering of bedrijfsrestaurant of id. spreekt me ook aan.
Pluspunten
Goed te combineren met mijn zoontje
Minpunten
Vaak hoge druk
Ziekenhuisbeveiliging, mooie plek om te werken!!
Beveiliger (voormalige medewerker) –  Den Bosch6 januari 2014
Ik heb hier met enorm veel plezier gewerkt. Een dag zag er nooit het zelfde uit. Nachten konden soms wel saai zijn.

Ik heb geleerd hoe ik in crisissen omga met de situatie. Kon verschillend zijn van agressie tot inzetten van BHV.

Van de directie kregen we alleen maar mails :)
Van de leidinggevende/coördinator kon ik erg veel leren.

We hadden ruim 5 teams van +- 5 collega's. Dit verschilde per dienst. Het heerste een gezellige sfeer.

Het moeilijkste van de baan was tijdens de nachtdiensten uitdaging te vinden in het werk.

Het leukste van de baan vond ik de uitdaging en dat geen dag het zelfde was.
Pluspunten
Komt op plaatsen waar niemand anders zomaar komt
Minpunten
De nachtdiensten konden saai zijn
Leerzame werkomgeving
Secretaresse Unithoofd SEH (voormalige medewerker) –  Den Bosch28 november 2013
Ik heb met heel veel plezier gewerkt in het ziekenhuis. Ik heb er veel geleerd en had hele leuke collega's die altijd voor mij klaar stonden.
Alvorens ik er ging werken, ben ik begonnen met een studie Medische Terminologie. Deze heb ik middels steun en adviezen van mijn collega's goed kunnen afronden.
Pluspunten
Gezellige en open sfeer
Minpunten
geen doorgroei moeglijkheden
Fijne collega's, maar verder zeer matige werkomgeving.
Medisch secretaresse (voormalige medewerker) –  Den Bosch3 oktober 2013
Het moeilijkste was dat de verschillende onderdelen ver uit elkaar lagen en dat het slecht georganiseerd was. Verder was het jammer dat er een kloof was tussen de artsen en het ondersteunend personeel. Het werken in een ziekenhuis vond ik wel erg leuk, met name de patiënten waren erg gezellig. Mijn leidinggevende had duidelijk de prioriteit liggen bij het bedrijf en het personeel was daaraan ondergeschikt.
Pluspunten
Minpunten
Geen daglicht in werkruimte, er was veel kwijt.
Groot, maar gezellig en vriendelijk bedrijf, waarin iedereen hard werkt om een goede zorg te leveren
Ergotherapeut (huidige medewerker) –  Den Bosch, NB8 augustus 2013
Het Jeroen Bosch Ziekenhuis is één van de grootste top-klinische ziekenhuizen in Nederland. Samen met alle zorgprofessionals, vrijwilligers en specialisten werken we aan een zo goed mogelijke patiëntenzorg. In het gloednieuwe ziekenhuizen, voorzien van de nieuwste voorzieningen, werkt iedereen samen in een prettige sfeer, waarbij ruimte voor iedereens inbreng.
Het paramedisch team is een ondersteunend team dat voor alle afdelingen klaar staat om de patiënten zo goed en snel mogelijk te revalideren en te zorg te bieden die ze nodig hebben.

Zie meer reviews over Jeroen Bosch Ziekenhuis

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Jeroen Bosch Ziekenhuis. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Jeroen Bosch Ziekenhuis gesorteerd op locatie