Jeans Centre Reviews

fijn bedrijf
Assistent bedrijfsleidster (voormalige medewerker) –  Doetinchem19 september 2017
Altijd met plezier gewerkt,veel geleerd. investeerder in cursussen/trainingen.
Pluspunten
personeelsfeesten
Fijn bedrijf
Sales employee (huidige medewerker) –  Gel25 juli 2017
Fijne werksfeer, fijne collega's
Nette omgang met personeel
Pluspunten
Ticket restaurant bonnen voor de koopavonden
Stage
Assistent shopmanager (voormalige medewerker) –  Venray21 april 2017
Tijdens mijn opleiding Ondernemer Manager heb ik bij Jeans Centre in Venray gewerkt als verkoper en tijdelijk filiaalmanager. Ik was verantwoordelijk voor het inplannen van werknemers, het beheren van het filiaal en het behalen van targets zoals het behalen verkoopcijfers en marges.
Product kennis, sevice- en klantgericht, huiselijke sfeer
Sales employee (voormalige medewerker) –  Venray12 februari 2017
Afwisselend werk met fijne collega's in een fijne sfeer. Iedere dag is anders maar wel met een vaste klantenkring die speciaal voor jou terug komen. Maar ook voor de service- en klantgerichtheid in een huiselijke sfeer met werknemers die een goede product kennis hebben.
Pluspunten
Opleidings mogelijkheden, Reiskostenvergoeding, vergoeding voor het avond eten tijdens koopavond, Bij ieder filiaal word je warm verwelkomt en je voelt je er thuis.
Normale werkgever
Logistiek medewerkster (huidige medewerker) –  Alblasserdam29 januari 2017
Dagelijks alle retail logistieke handelingen uitvoeren met je collegas en zorgen dat de winkels goed bevoorraad zijn.
Jeans centre
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Lisse25 januari 2017
Jeans centre is een kledingzaak waar je geen klant zonder aankoop de deur uit wil/mag laten gaan. Er wordt getraind daarom ook getraind in verkoop.
gewoon top
Parttimer verkoopster (voormalige medewerker) –  Nijmegen4 januari 2017
heb er eigenlijk niet zo heel veel op aan te merken.
goede werksfeer, doorgroei mogelijkheid, cursussen.
altijd wel wat te doen directie ook persoonlijk betrokken bij het personeel.
Leuk en vooruitstrevend bedrijf!
Assistent manager (huidige medewerker) –  Apeldoorn24 oktober 2016
Jeans centre is een leuk en vooruitstrevend bedrijf dat zich bezig houd met de vriendelijkste jeans specialist te zijn van Nederland. Het bedrijf is constant in beweging en maakt mooie stappen om graten te worden. Het is wel te zien dat een retail bedrijf is dat ze het moeilijk hebben en hier ook naar handelen. Zo moet het personeel hard werken en constant schakelende de tussen productie werken (nieuwe kleding verwerken, merchandise doen, administratie, acties inhangen en taggen) en klanten adviseren. De dagen vliegen hierdoor voorbij. Helaas blijft het salaris hier wel op achter. Met een salaris van 1300 bruto voor 32uur als assistent manager ligt dit flink onder het gemiddelde.
Pluspunten
Korting op kleding
Minpunten
Doorwerken zonder betaling na sluitingstijd
productieve organische flexibele werkomgeving
Storemanager (huidige medewerker) –  Arnhem27 februari 2016
Jeans Centre is een zeer mooi bedrijf om voor te mogen werken.

Het bedrijf biedt iedereen mogelijkheden om zichzelf maximaal te ontwikkelen. Hierdoor groeit het personeel door in hogere functies waardoor de kennis binnen het bedrijf ook zeer hoog is bij de medewerkers.

Ook de collega's zijn zeer prettig om mee samen te werken. In al onze filialen staan zeer gemotiveerde en toegewijde medewerkers.

Als je jezelf wilt ontwikkelen in de Retail- Detailhandel is Jeans Centre het bedrijf voor je.
gezellige winkel met goede referenties
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Winterswijk, GE5 januari 2016
Jeans Centre is een gezellige winkel
- gezellige collega's
- goede sfeer
- leuk en kwalitatief assortiment
- professioneel
- doorstroommogelijkheden
- goede communicatielijnen
Pluspunten
waardering, goede sfeer, gezellige klanten
Minpunten
economische crisis
Perfecte stageplek: uitmuntende werksfeer, goede begeleiding en veel vrijheid
Stagiair E-commerce (voormalige medewerker) –  Alblasserdam, ZH20 december 2015
*goede weksfeer
*behulpzame collega's
*goede begeleiding
*veel vrijheid
*veel ontwikkelingsmogelijkheden
Pluspunten
Gratis fruit, uitmuntende werksfeer, goede begeleiding
Leerzaam, innovatief en ontwikkelende organisatie
Storemanager (huidige medewerker) –  Assen, DR15 december 2015
Jeans Centre is een organisatie met hart voor zijn werknemers.
Elke dag is een verrassende dag, met ruimte voor plezier, maar waar hard werken ook belangrijk is.
Leuk werk, soms wel zwaar
Webshop/magazijnmedewerkster (voormalige medewerker) –  Waalwijk, NB19 oktober 2015
Opzich prima bedrijf, echter is het bedrijf vlak voor mijn vertrek verhuisd naar omgeving Rotterdam.
De leukste baan van heel Jeans Centre
Receptioniste / telefoniste (voormalige medewerker) –  Alblasserdam, ZH4 februari 2015
Bij Jeans Centre was je als receptioniste / telefoniste belast met het regelen en afwerken van alle inkomende telefoontjes van een 100 winkels door heel Nederland en een 20 outlets store in meer dan 7 landen.

Ik leerde er nog elke dag en dat zorgde voor nog meer uitdaging
De directie die gaf je het volledige vertrouwen dat je deze taak na eer en geweten uitvoerde zoals inkoop van de bevoorrading voor alle winkels, zoals witgoed en administratief materiaal e.d. verzorgde.

De collega,s waren behulpzaam en bereid je te helpen met het organiseren van allerlei activiteiten.

Het moeilijkste van deze baan was dat je stressbestendig moest zijn en met meerdere dingen tegelijk bezig was en prioriteiten moest inschatten.

Het leukste van deze baan was het contact dat je had met de storemanagers, business relatie's en collega's.
Pluspunten
Contact met iedereen, organiseren, regelen, delegeren, afwisselende werkzaamheden
Minpunten
Sinds maart 2014 i.v.m verhuizing te ver weg, reistijd te lang
?
verkoopster/ assistent filiaalmanger (voormalige medewerker) –  Nijmegen, GE25 februari 2014
te lang geleden om nog een goed oordeel te geven
herineringen zijn goed maar wel kort gewerkt doordat ik een andere baan aangeboden kreeg ....
Leuke collega's en er wordt goed gekeken naar hoe het beste te verkopen.
Verkopen/assistent (huidige medewerker) –  Delft, ZH11 november 2013
Veel geleerd over verkopen in deze recessie tijd waar we momenteel in leven. Een goeie training gehad waar ik veel aan had. Wat ik heb geleerd in de training kon ik goed gebruiken in mijn verkoop technieken. Het aanvoelen van de behoefde van de klanten.

Een werk dag: Style guides aanhouden, VM uitvoeren in de winkel, acties presenteren, actief verkopen, klant gaat voor alles, veranderen van de winkel, mannequins aankleden, kassa werkzaamheden, administratie.
Pluspunten
Eet bonnen voor de koopavonden, gezellige collega's en sales trainingen.
Minpunten
Overuren niet uibetaald. tijd voor tijd. Personeel werd op verschillende locaties ingeroosterd.
...............
Assistent Storemanager (voormalige medewerker) –  Enschede, OV23 juli 2013
bedrijf richt zich erg te veel op de cijfertjes,
de dag taak bestond hoofdzakelijk uit zo veel mogelijk aan 1 klant te verkopen, daardoor onstond er vaak een onaangename sfeer
Pluspunten
eetgeld vergoeding
Minpunten
weinig vertrouwen
Productieve en gezellige werksfeer
Storemanager (voormalige medewerker) –  Assen21 december 2012
Bij de JeansCentre draait alles om de KPI's.
Buiten dat je de klanten een service geeft die ze nooit vergeten is het ook erg belangrijk om zoveel mogelijk bij te verkopen en je GBB(Gemiddeld Bon Bedrag) en AAPB ( Aantal Artikelen Per Bon) zo veel mogelijk te verhogen dan het gemiddelde wat wordt verwacht van een Storemanager. Hierdoor wordt je als manager wel veel bewuster in de cijfers en hoe ga je hiermee te werk als het minder gaat.
Verder is natuurlijk de klantenservice het belangrijkste wat er is en klantenwerving. Het mooiste aan deze baan zijn de sociale contacten met de klant en deze de beste service te verlenen die er is, zodat deze klanten jouw vaste klanten worden en nergens anders meer een jeans kopen.
Verder is een leuke teamsfeer erg belangrijk en dat iedereen weet wat de doelstellingen van een dag zijn om samen goede resultaten te halen.
Pluspunten
sociale contacten
Minpunten
economische crisis
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Jeans Centre. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Jeans Centre gesorteerd op locatie