JAM Reviews

17 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 21 reviews
Perfecte werkplek voor starters
Regiomanager (huidige medewerker) –  Eindhoven19 november 2018
JAM is een ambitieuze organisatie met een bijpassend ambitieus, uitdagend en professioneel team. De combinatie van een professionele werkomgeving en een informele, laagdrempelige onderlinge sfeer maakt het een perfecte werkomgeving voor een starter. Het feit dat het team relatief jong is, maakt dat ze precies in kunnen spelen op de wensen van de doelgroep.
Jong en enthousiast team!
Stagiaire HR (huidige medewerker) –  Eindhoven19 november 2018
Het is een jong en enthousiast team die weten van aanpakken. Binnen deze organisatie leer je veel over de verschillende aspecten van de uitzendbranche. Daarnaast krijg je binnen deze organisatie ook veel verantwoordelijkheid, waardoor je jezelf verder kunt ontwikkelen
Fijne werksfeer!
Stagiaire (huidige medewerker) –  Eindhoven Airport19 november 2018
De komende zeven maanden kom ik mijn stage lopen bij JAM op Eindhoven Airport. Sinds de eerste dag voelde ik mij meteen welkom binnen de organisatie en werd ik meteen opgenomen in het team! Er hangt een prettige sfeer. Ik zal mij de komende periode ook zeker kunnen ontwikkelen bij JAM.
Jong, ambitieus en gezellig team!
Regiomanager (huidige medewerker) –  Bladel22 oktober 2018
Binnen JAM heerst er een zeer open en gezellige sfeer. Het team is jong waardoor communicatie erg soepel verloopt en afspraken makkelijk te maken zijn.
Een fijn bedrijf met ruimte voor ontwikkeling.
Recruiter (huidige medewerker) –  BLADEL19 oktober 2018
JAM bestaat uit een gezellig, jong en ambitieus team. Er is veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
Gezellig en toegankelijk jong bedrijf
Locatiemanager (huidige medewerker) –  Eindhoven Airport2 maart 2018
Bij JAM helpen wij jongeren, studenten en starters aan een succesvolle start op de arbeidsmarkt.
Al ruim 4000 jongeren en 1000 bedrijven gingen je voor!

Doordat JAM met zoveel jongeren werkt heerst er een fijne sfeer op de werkvloer. Dit is niet alleen op het kantoor zo, maar ook op vele locaties waar je als jongere aan de slag kan. Dit komt voornamelijk doordat je met leeftijdsgenoten werkt.

Ook is de drempel naar de leidinggevende vanuit JAM lager omdat deze jonger zijn dan de gemiddelde leidinggevende. JAM is hierdoor toegankelijker dan de meeste andere bedrijven voor mij.

Kortom JAM is het perfecte bedrijf om je te helpen aan een leuke, passende baan wanneer je nog niet veel ervaring hebt op de arbeidsmarkt.
Pluspunten
Werken met leeftijdsgenoten
Jonge gezellige groep gemotiveerde collega's met leuke werkomgeving op een voetbalveld!
Regiomanager (huidige medewerker) –  Tilburg eo2 maart 2018
Een leuk, jong, ambitieus en groeiend bedrijf die hun werknemers de vrijheid geeft. Zelfontwikkeling en groei staan voorop en kenmerkt de organisatie. Ideale baan om als starter op de arbeidsmarkt werkervaring en kennis op te doen! De tafeltennisskills van de collega's mogen wel wat beter, maar er moet ruimte zijn voor ontwikkeling!
Pluspunten
Innovatief, vrijheid voor medewerkers, ontwikkeling staat voorop
Jong en informeel bedrijf met ambitie
Regiomanager de Kempen (huidige medewerker) –  Bladel2 maart 2018
JAM is een jong en ambitieus team met een informele werksfeer. We zijn een challenger op de markt, waarbij we ons richten op het lokale aspect, de jeugd en het online verkeer. Het werk geeft je tevens de mogelijkheid om met een divers publiek in aanraking te komen en een netwerk op te bouwen. Verder zit je niet alleen maar op kantoor achter een laptop, maar ben je ook veel onderweg naar bedrijven en heb je veel kennismakingsgesprekken met jongeren om hun beter te leren kennen.
Pluspunten
Tafeltennis in de pauze, leuke sfeer op de werkvloer
Minpunten
Locatie van het bedrijf
Ambitieuze, jonge organisatie met een prettige werksfeer
HR Professional (huidige medewerker) –  Bladel2 maart 2018
Werken bij JAM bevalt me prima. De sfeer onderling is erg prettig, er is volop ruimte voor ontwikkeling, en je leert veel verschillende aspecten van de uitzendbranche kennen.
Pluspunten
Open bedrijfscultuur
Gezellige informele werksfeer waar altijd ruimte is voor nieuwe ideeën
Support medewerker (huidige medewerker) –  Best/Oirschot2 maart 2018
In februari 2018 bij JAM gestart als afstudeerstagiair voor de functie supportmedewerker in de regio Best / Oirschot. Bij JAM hangt een informele werksfeer met super collega's! Na een aantal weken heb ik het erg goed naar mijn zin met in een korte tijd veel verantwoordelijkheden. Er is ruimte om door te groeien dus zeker een aanrader!
Pluspunten
Ik vind het een erg gezellige en fijne werkomgeving. Ook wordt er goed rekening gehouden met je privé leven en wordt hier erg goed mee omgegaan.
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Eindhoven Airport28 februari 2018
Ik zou de werkkleding comfortabeler maken, zoals bij airside: zwart shirt, zwarte broek, zwarte schoenen en een schortje.
Ook zou ik voor wanneer je veel mensen tekort komt een backup-team opstellen. Deze zou dan bestaan uit mensen die hebben aangegeven altijd te kunnen werken ongeacht wat.
Pluspunten
Korting tijdens de pauze op eten.
Minpunten
Je maakt vaak dagen van 8 uur
Gezellige werkomgeving.
Horecamedewerker (huidige medewerker) –  Eindhoven Airport28 februari 2018
Omdat je met leeftijdsgenoten werkt hangt er een prettige werksfeer. Ook de kun je altijd terecht met je vragen en opmerkingen bij JAM ze geven me het gevoel dat ze altijd voor me klaar staan en dat is prettig.
Pluspunten
Goed salaris
Minpunten
Soms erg vroege diensten.
Zeer snelle reactie, fijne communicatie tussen leidinggever en werknemer.
Horecamedewerker (huidige medewerker) –  Eindhoven Airport28 februari 2018
JAM is een fantastisch bedrijf dat ik zeker aanraadt bij vrienden. De snelle reactie op mijn sollicitatie was heel erg fijn, vooral omdat het bij andere bedrijven zo lang duurde.
Pluspunten
Personeelskorting
Fijne en leuke werkomgeving met leuke collegas
Allround medewerker (huidige medewerker) –  Eindhoven Airport28 februari 2018
Fijne werkomgeving met super collegas voel me er helemaal thuis. Als je een keer moet afmelden gaat dat super kwa communicatie en dingen doorgeven gaat ook heel makkelijk
Pluspunten
Rijkosten vergoeding
Minpunten
Soms lange dagen werken
Verfrissend jong bedrijf gericht op de behoeftes van jongeren
Uitzendkracht (huidige medewerker) –  Bladel28 februari 2018
JAM biedt precies aan wat elke jongere graag wil hebben:

- Mogelijkheden om werkervaring op te doen in de buurt binnen verschillende vakgebieden.
- Gebruiksgemak door middel van een duidelijke website en app.
- Gunstige arbeidsvoorwaarden ten opzichte van reguliere uitzendbureaus.

Persoonlijk ben ik erg tevreden met de werkwijze van JAM. Ze zijn zeer flexibel en denken actief mee in het vinden van werk wat bij jouw interesses en mogelijkheden past.
Pluspunten
Flexibel. Gebruiksgemak website/app. Denken actief mee.
Productieve, gezellige, jonge werkomgeving
Junior Marketing Manager (huidige medewerker) –  Bladel27 februari 2018
Ik werk als Junior Marketing Manager bij JAM op kantoor in Bladel, dus niet vanuit JAM ergens anders!

Ik vind het fijn om te werken met leeftijdsgenoten, iedere mening telt en ik heb voldoende vrijheid in mijn werk. De sfeer is ontspannen en gezellig, terwijl iedereen toch hard doorwerkt om zijn doelen te behalen. Werken met deze doelen is fijn, omdat je elke maand weet waar je naar toe werkt.

De arbeidsvoorwaarden zijn goed, er is voldoende kans om mezelf te ontwikkelen en het bedrijf blijft alsmaar groeien met dus hopelijk een mooi toekomstperspectief!
Pluspunten
Weten waar je aan toe bent, jonge collega's, klein bedrijf

Zie meer reviews over JAM

Stel een vraag over solliciteren of werken bij JAM. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,5

Reviews over JAM gesorteerd op locatie