Jack & Jones Reviews

23 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 289 reviews
Prima baan met weinig doorgroeimogelijkheden
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) –  Hoofddorp1 november 2017
Fijne baan, erg naar mijn zin. Helaas weinig doorgroeimogelijkheden en laten de secundaire voorwaarden nog wat te wensen over
Minpunten
Geen bier op werk
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Alkmaar31 oktober 2017
Altijd gezellig druk, zeer klantgericht werken,veel vracht.
Pluspunten
Altijd veel te doen
Minpunten
Geen doorgoeimogelijkheden op part-time basis
Sfeervol
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Maastricht8 mei 2017
Heb hier ongeveer een jaar gewerkt als verkoper en gedeeltelijk stagair. Super leuke collega's en bijna iedereen staat achter elkaar, de werkzaamheden zijn vrij divers.
Minder vond ik dat het soms ook erg chaotisch was, wanneer ik mij een keer ziekmelde (wat 1x ooit is voorgekomen) werd ik in de middag toch gebeld of ik kon komen omdat de manager alleen op de vloer stond, toen ik zei dat dat niet mogelijk was omdat ik met hoge koorts en griep in bed lag werd hier heel verontwaardig op gereageerd, het is niet mijn schuld dat hun slecht de roosters plannen.
Daarnaast vond ik het belachelijk dat ik verplicht een broek moest aanschaffen, aangezien hun meeste sales op de broeken zijn ben je verplicht eentje naar keuze te dragen. Dit is zeer begrijpelijk en daar had ik ook geen probleem mee, maar geef hem dan gratis of geef mij een goede korting want als jullie persé willen dat jullie personeel in jullie kleding rondloopt kun je het echt niet maken om het ze te verplichten om te kopen, weliswaar met een kleine 20% korting maar ik heb op het eind van mn dienstverband alsnog 40 euro moeten dokken voor een broek die ik buiten mn werk nooit zou dragen.
Ook is het jammer dat sommige jongens in het team door hun macho-gedrag het niet goed met elkaar kunnen vinden, dit heeft al bijna een keer opgelopen tot slaande ruzie in het magazijn en verpest de complete werksfeer.
Pluspunten
Veel geleerd, bijna altijd een goede sfeer, leuk team.
Minpunten
Verplichte kostten, weinig begrip voor persoonlijke situaties, laag loon, verwacht niet teveel van je kerstpaket
niks voor.mij
vekoper mederwerker (voormalige medewerker) –  Rotterdam2 mei 2017
jack jones is altyd rustig en klanten zijn niet meestal binnen
Pluspunten
klein
Minpunten
geen klanten
Een erg gedreven en enthousiast team van jonge mensen die echt in staat waren hun doelen te bereiken.
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Enschede22 februari 2017
Dit team van Raadhuisstraat 35 te Enschede was een topteam. Wij hebben als team de nodige verkooprecords gebroken, en daarmee ook de nodige prijzen gewonnen. Wij haalden altijd onze omzetten en doelen en een gedreven bedrijfsleider had daar een groot aandeel in. Hij daagde ons op een goeie manier uit, en wist altijd het beste uit iedereen te halen. Daarnaast stonden we als 1 team achter onze doelstellingen, waardoor ook altijd alles gemakkelijk en met een glimlach werd gehaald.
Pluspunten
Gratis reizen/Gratis diners/Gratis uitjes
Minpunten
Afspraken nakomen
beetje rommelige sfeer
Verkoopster (parttime) (voormalige medewerker) –  Nederweert16 februari 2017
leuke collega's niet zo druk in due winkel, is er ook mee gestopt.
Pluspunten
geen stress
Minpunten
weinig te doen in deze winkel
Leuk bedrijf, weinig/geen doorgroeimogelijkheden.
Verkoper (huidige medewerker) –  Venlo19 december 2016
Jack & Jones is een leuk bedrijf om te werken zowel te leren. Ik heb veel geleerd hier over verkoop, administratie en omgaan met mensen.
Je werkt met leuke mensen die elkaar aanvullen en accepteren van elkaar als je kritiek of juist positieve dingen te melden hebt.
Het doorgroeien is mogelijk tot shopmanager mits je je weekenden er voor op wil geven. Daarna wordt het een heel lastig pakket om hogerop te komen.
Pluspunten
Mensen tevreden houden, leuke sfeer
Minpunten
Weinig/geen reiskosten, veel werk verrichten en naar mijn mening niet naar betaald krijgen.
Gezellige en stijlvolle werksfeer.
Sales (voormalige medewerker) –  Rotterdam16 juli 2016
Fashion bedrijf met een focus op sales en het verzorgen van goede service naar de klanten
Pluspunten
flexibele werktijden
Minpunten
geen groei mogelijkheden
jack and jones
Verkoopmedewerker/bbl-er (huidige medewerker) –  Den Haag21 maart 2016
er wordt veel geroddeld door collega's
weinig mensen helpen elkaar
Pluspunten
goede korting voor kleding
Minpunten
weinig uurloon
Het personeel bij de Jack and Jones is erg aardig en er is een goede werksfeer.
Verkoper (voormalige medewerker) –  Etten-Leur, NB16 november 2015
Een dag bij de Jack and Jones begint met het openen van de winkel.
Meestal zijn er al meteen klanten die je kunt helpen en er is altijd meteen wat te doen.
Je bent een hele dag bezig met het werk in de winkel met name het aanvullen, het onderhouden van de winkel en het helpen van klanten.
Aan het einde van de dag is het nog even gezellig praten met je collega's en het afsluiten van de winkel.

Ik heb er geleerd hoe het werken in een winkel voelt en hoe het werken in een winkel verloopt.

De collega's die je hebt bij de Jack and Jones zijn erg aardige en goede collega's.

Het moeilijkste van de baan is het werken achter de kassa wanneer het erg druk is, want mensen dringen vaak aan en je moet er dus goed tegen bestand zijn om een drukke werksfeer en werkomgeving aan te kunnen.

Het leukste van de baan vind ik het helpen van de klanten, omdat je als je klanten goed helpt en je er tijd in steekt om klanten te helpen je kunt zien dat je een positieve indruk hebt gemaakt.
Pluspunten
Leuk werken
Leerzaam
Assistent shopmanager (voormalige medewerker) –  Amsterdam, NH22 oktober 2015
Zeker een leuk bedrijf alleen voor een kort termijn te lang bij dit bedrijf word het te zwaar en kan het lijken dat ze je niet waarderen omdat je te veel voor het bedrijf zult doen. Je zal alles zelfstandig moeten doen daardoor zal je ook veel meer kunnen leren dan een ander bedrijf en dat maakt het weer heel leuk.
Pluspunten
leuke klanten altijd
Minpunten
geen waardering
Super leuke werk sfeer
Verkoop medewerkster retail (voormalige medewerker) –  Eindhoven, NB22 oktober 2015
Bij Jack & Jones is er nooit een dag het zelfde. Je bent op je best bezig met de verkoop maar ondertussen ook met de merchandise van de winkel, de koplopende mode en je targets. Elke dag leer je weer nieuwe dingen, van de klant maar ook van je collega's. Het leukste aan deze baan is dat je creatief bezig bent in de mode wereld, je wilt je klant goed adviseren en het gevoel geven dat zij het belangrijkst zijn.
Pluspunten
Top collega's
Minpunten
Zijn er niet!
Service
Filiaalmanager (voormalige medewerker) –  Almelo, OV15 juni 2015
fijn bedrijf waar service hoog in vaandel staat.
heb hier veel geleerd over merchandise en service
gezellig , leuke collega's
Verkoper (huidige medewerker) –  Den Haag, ZH18 mei 2015
leuke collega's heb me goed vermaakt en een hoop geleerd qua verkoop en kassa afhandelingen .
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
rustige dagen
Leerzaam werk, gezellige sfeer
Fulltimer (derde man) (huidige medewerker) –  Rotterdam7 april 2015
In dit bedrijf krijg je veel verantwoordelijkheden waardoor je veel kan leren. Het bedrijf geeft genoeg aandacht aan het personeel, zo als trainingen, leuke uitjes en competities.
Mooie ervaring
Shopmanager (huidige medewerker) –  Den Bosch, NB29 maart 2015
Jack & Jones was een mooie ervaring en hopelijk een opstap naar meer..
leuke baan, maar interne groei was drama
Verkoper Sales (voormalige medewerker) –  amstelveen/amsterdam3 december 2014
de groei werd heel mooi gezegd dat het wel kon maar heb er niks van meegemaakt, en belofte maakt schuld.
voor de rest is het wel een leuk bedrijf heb het er naar mijn zin gehad tot op het moment dat ze je niet meer nodig hebben.
Pluspunten
dichtbij huis
Minpunten
je word overal ingezet zonder enig overleg en reiskosten vergoeding.
Stagiaire
Stage (voormalige medewerker) –  Amsterdam, NH28 juli 2014
Ik was bij dit bedrijf stagiaire en heb hier heel veel geleerd.
Ik heb hier van alles en nog wat gedaan,
Administratie, verkoop, Visual merchandise.
De wereld van directe verkoop met een persoonlijk tintje
Shopmanager (voormalige medewerker) –  Maastricht, LI10 juli 2014
Belangrijkste wat ik vanuit mijn functie bij Jack and Jones heb meegenomen is leidinggeven met de focus op directe verkoop.

Hier staat verkoop in principe centraal bij alles wat je doet en kun je als leidinggevende en/of medewerker een ontzettend grote impact hebben op de verkoopresultaten in je eigen winkel.

Een gezellig, leuk, jong en betrokken team met een positieve spirit om het beste ervan te maken. Hele leuke sfeer om in te werken.
gezellig.
Verkoopmedewerker/Visual Merchandiser (voormalige medewerker) –  Amsterdam, NH10 april 2014
ik denk dat dit mijn leukste baan ooit is,was altijd super gezellig en productief.
het was bijna perfect en alles werd goed afgehandeld.
Pluspunten
werkevenementen.
Minpunten
weining salaris

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Jack & Jones. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Jack & Jones gesorteerd op locatie