Jaarbeurs Reviews

Bijzonder ontmoeten | Live Events | Passie
Manager (voormalige medewerker) –  Utrecht5 maart 2019
Jaarbeurs is een prachtig en dynamisch bedrijf waar dag en nacht gewerkt wordt aan bijzondere ontmoetingen. Je voelt de energie en passie. Daar onderdeel vanuit maken is bijzonder, waardevol en leerzaam.
weinig diensten
ingang, aflos ronde, stand (object) bewaking (voormalige medewerker) –  Utrecht13 november 2018
ze beloven een hoop diensten maar je word als je mazzel hebt maar 1x in de maand ingezet
Jaarbeurs
mederwerk catering/hospitality (voormalige medewerker) –  Utrecht11 juni 2018
Jaarbeurs is een leuke organisatie om voor te werken. Je leert hier veel nieuwe dingen en leert goed te plannen en te coordineren. Het management is oke en het bedrijfscultuur is zeer goed.
gezellige werkomgeving
runner (voormalige medewerker) –  Utrecht29 mei 2018
een erg gezellig team met elke dag een heerlijk lunch!
Pluspunten
gratis lunch
Minpunten
veiligheids schoenen
Indeling poolmanager klopt niet
Medewerker moments (huidige medewerker) –  Utrecht29 maart 2018
Op zich een fijn bedrijf om te werken. Maar sommige eerste medewerkers kijken niet waar je gepland bent en overleg is dan niet mogelijk.
Bv je staat gepland bij uitgifte en dan zet de eerste medewerker je bij terrassen neer. Gevolg : je staat de hele dag tafels en theebladen schoon te maken en loopt met zware plastic zakken te sjouwen. Geen pretje en fysiek loodzwaar ! Jammer.

Het werkplezier valt en staat met de werkwijze / mentaliteit van de eerste medewerker en sommige eerste medewerkers zijn erg star en kijken op je neer. Ik begrijp dat niet.
Pluspunten
Fijne collega's, je leert veel, een mooie opstap naar ander horeca werk
Minpunten
Sommige Eerste medewerkers houden planning niet aan en overleg is niet mogelijk
Verantwoordelijke baan in een gezellige werkomgeving
Event Manager (huidige medewerker) –  Utrecht30 januari 2018
Jaarbeurs is een dynamisch bedrijf met een gezellige, informele werkomgeving. Iedere dag is anders en zorgt voor veel afwisseling in het werk. Als Event Manager is er tevens afwisseling door de combinatie van kantoorwerk en vloerwerk tijdens productie, een heel leuke combinatie. Verantwoordelijk voor het gehele operationele stuk van een productie van A tot Z, inclusief de voorbereidingen. De administratieve taken en langdurige afwikkeling van facturatie, zijn de minder leuke onderdelen.

De diverse reorganisaties de afgelopen jaren hebben er toe geleid dat er veel wijzigingen in functie en bedrijfsbeleid zijn gekomen. Dit zorgt er nu voor dat mijn werkzaamheden in sommige aspecten niet meer aansluit bij mijn wensen voor een voor mij ideale baan.
gezellig bedrijf, familiegevoel
Leidinggevende beveiliging (huidige medewerker) –  Utrecht3 januari 2018
Ik heb in de afgelopen 25 jaar de Jaarbeurs leren kennen als een gezellig bedrijf waar een familiegevoel heerst. Ik heb de mogelijkheden gekregen om binnen de Jaarbeurs door te groeien
Pluspunten
sociaal, iedere dag anders.
Minpunten
rustig in de zomerperiode
Productieve en gezellige werkomgeving
Coördinator Hospitality en Parkeren (voormalige medewerker) –  Utrecht8 november 2017
Jaarbeurs is al 100 jaar dé locatie voor grootschalige publieks- en vakbeurzen en evenementen tot zakelijke bijeenkomsten en congressen.
Jaarbeurs is een goede werkgever
Algemeen medewerker (voormalige medewerker) –  Utrecht16 mei 2017
Veel lopen en bedienen met een sterk team achter je.
Verzamelen van verstoringen
Facilitair Meldpunt (huidige medewerker) –  Utrecht2 maart 2017
Elke dag andere storingen van zowel techniek en van huisvesting.
Bevrijden van gasten uit liften.
Herstarten van roltrappen.
Beheren van het wagenpark.
Beheren van vlaggen en banieren.
Aanspreekpunt koffiemachines
Reserveringsbeheer poolauto´s.
Elke dag is anders en elke dag leer je nieuwe dingen.
Aanspreekpunt voor aanpassingen in diverse technieken, zoals verhelpen van koude en/of koude klachten.
Allround medewerker
Allround medewerker (voormalige medewerker) –  Utrecht22 februari 2017
kassa bedienen, gastheer, catering, parkeerplaats beheren
dynamische onderneming. Diverse functies bekleedt in korte periode, maar altijd met veel passie
Manager Operations (voormalige medewerker) –  Utrecht (stad)19 januari 2017
Organisatie bestaat dit jaar 100 jaar!
Geweldige reputatie en naamsbekendheid.
Hoe om te gaan met integratie van drie bedrijven naar een bedrijf, is ontzettend leerzaam geweest.
Leuk bedrijf met gezellige collega's
Cateringmedewerkster (huidige medewerker) –  Utrecht28 december 2016
Diverse werkzaamheden, gezellige collega's en flexibel.
Jaarbeurs Utrecht
Accountmanager (Int.) (voormalige medewerker) –  Utrecht8 februari 2016
Een mooi projectgericht bedrijf met leuke collegas waar ik met veel succes 15 jaar in de verkoop heb gewerkt. Het leukste van de baan is de zelfstandigheid en het werken met internationale klanten
Pluspunten
Zelfstandigheid
Minpunten
Kantoorlandschap 2 etages met 100 man per etage
Als Partymanager bij 360Foodevents ben ik eindverantwoordelijk voor het draaien van diverse events; zowel dag- als avondexploitatie
Partymanager (huidige medewerker) –  Utrecht (stad), UT17 november 2015
Als partymanager in het Beatrix Theater ben je verantwoordelijk voor diverse events in het theater. Dit zowel overdag als in de avond. In de avond hebben we voorstellingen die verzorgt worden door Stage Entertainment Nederland.

Overdag organiseren we beurzen, congressen en evenementen in samenwerking met de Jaarbeurs.

Van het opbouwen van een event, tot het draaien en weer afbouwen zorgt ervoor dat je constant in beweging bent.

Naast operationele aansturing ben ik ook verantwoordelijk voor de planning van een event. Denk hierbij aan personeelsplanning, het inhuren van materialen, uitvragen van stroom etc.

Het werk is heel afwisselend alleen ben ik toe aan een nieuwe uitdaging.

Vandaar mijn CV op Indeed waardoor ik hoop snel weer een leuke baan te vinden.
Pluspunten
Bedrijfsuitjes, trainingen, leuke collega's
Minpunten
Lange werkdagen, onregelmatigheid
Veel klantenbinding binnen functie
International Sales/Accountmanager (huidige medewerker) –  Utrecht, UT27 april 2015
Mijn functie binnen Jaarbeurs is puur gericht op het werven van klanten en het behouden van klanten. Daarnaast steeds weer een verrassende nieuwe beurs met veel beleving neerzetten.
In de 15 jaar dat ik voor Jaarbeurs werk heb ik diverse beurzen georganiseerd, 10 edities Holland Art Fair, 9 edities Second Home International, 4 edities Kampeer en Caravan Jaarbeurs en 5 edities KreaDoe. Het leuke aan mijn functie is het klantcontact.
De afgelopen 15 jaar heb ik een enorme ervaring opgedaan als accountmanager binnen diverse markten. Ik ben een selfstarter en heb ook de vrijheid gehad om mijzelf te ontplooien.
Pluspunten
Internationaal bedrijf
Administratief medewerker
Administratief Medewerkster (voormalige medewerker) –  Rotterdam, Utrecht, Den Haag, ZH31 maart 2015
Iedere dag een nieuwe uitdaging. Goede werksfeer en ruimte voor eigen inspraak
Inderdaad altijd gezellige, en ook nieuwe mensen vrijwel wekelijks.
horecamedewerker (voormalige medewerker) –  Utrecht (stad), UT29 maart 2015
Een typische dag op de Jaarbeurs was dat we eerst lunch kregen,
en vervolgens zalen moesten opbouwen en dit ging via een schema.
Vervolgens moest er drank uit de kelder gehaald worden. Ik heb geleerd met een hele grote groep samen te werken. De directie was zeer goed, we kregen altijd aanwijzingen. Wat mijn collega"s betreft waren het van allerlei soort mensen met verschillende achtergronden. Het was overigens niet een moeilijke baan, maar soms werd je na twaalf uur staan wel een beetje moe in je benen.
Het leukste van de baan was als alle gasten binnenliepen en het serveren kon beginnen.
Pluspunten
gratis lunches en avondeten, goede open werksfeer, er viel altijd met leidinggevenden te communiceren.
Minpunten
Het vervoren van hele zware tafels, schermen en andere opjecten, en de Jaarbeurs is groot, en soms hele lange dagen van twee uur "smiddags tot twee uur "snachts
plannen,controleren,communiceren
logistiek medewerker(hoofd mastiek) (voormalige medewerker) –  Utrecht, UT13 januari 2015
Goed overleggen met de managers,planners en collega`s.
Binnenkomende inhuur controleren en verdelen over de congressen.
Geen dag is hetzelfde, elke dag zijn er andere uitdagingen, continu kunnen inspringen en improviseren.
Pluspunten
goede communicatie, fijne werksfeer
Minpunten
uren
Hospitality team Jaarbeurs
Gastheer hospitality team (huidige medewerker) –  Utrecht, UT5 januari 2015
Het werken in het hospitality team van de jaarbeurs is ontzettend leuk. Je werkt op alle leuke evenementen en komt zo voortdurend in contact met verschillende mensen.Het is ontzettend leuk om voor de mensen er een onvergetelijke dag van te maken.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Jaarbeurs. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Jaarbeurs gesorteerd op locatie