Itho Daalderop Reviews

leuk bedrijf
Reach/Heftruck chauffeur (voormalige medewerker) –  Schiedam, ZH7 september 2015
Helaas ging deze werkgever verhuizen naar Oosterhout en kon ik niet mee ivm afstand
Productieve Gezellige sfeer met leuke collega's.
Productie Assemblage medewerker (voormalige medewerker) –  Tiel, GE18 maart 2014
Begint altijd hetzelfde met dag/weekplanning, iedereen wordt op verdeeld over de werkplekken wie wat gaat doen.

Hele dag bezig zijn met assembleren van cv ketels.

Ik heb heel de afdelingslijn geleerd en onder de knie gehad en werd uiteindelijk gezien als een vaste medewerker. Dus van een leeg onderbak tot aan het verzendklaar maken van een cv ketel voor een klant.

Collega's waren er heel vriendelijk en leuk en waren er altijd voor om iets uit te leggen en of te helpen.

Moeilijkste hiervan was namelijk als er een storing was hoe je dat ging oplossen. lijn bleef vaak een paar uur tot een heel dag dicht wegens een storing.

Leukste ervan is dat het redelijk zwaar werk is maar heerlijk in de afwisseling die je hebt op de lijn.
Pluspunten
Leuke werksfeer
Minpunten
Helaas 2 jaar gewerkt zonder een vast contract te krijgen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Itho Daalderop. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Itho Daalderop gesorteerd op vacaturetitel

Reviews over Itho Daalderop gesorteerd op locatie