ISS Facility Services

ISS Facility Services Reviews

Bekijk alle 5.183 reviews
vind jammer als er wat in je persoonlijke situatie veranderd er geen medewerking is om te zoeken naar een oplossing
Ze hadden zoveel mooie panden en goed personeel maar door het verkeerde management is het verkeerd afgelopen heel jammer dat zo'n mooi bedrijf zo geëindigd is
Pluspunten
Minpunten
Veel stress niet goed voor het personeel
slecht bedrijf voor de werknemer, beter voor de manager door hen veel problemen gehad en in financiele problemen gekomen. Blijkt na één jaar verkeerd in het bedrijf hadden geboekt (kantoor ipv industrieel)
5,5 maand touwtrek geweest om salaris in orde te krijgen. Werkgevers verklaring, 2x verkeerd waardoor te laat om een huis gefinancieerd te krijgen met grote gevolgen. Heb bij deze mijn ontslag in gediend
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
managers
Werd in t diepe gegooid salaris werd nooit goed uitbetaald
Organisatorisch is het niet 100% maar dat ligt eerder aan de opdrachtgevers per locatie waardoor floormanagers weinig helderheid kunnen bieden aan hun medewerkers.
Persoonlijk vind ik dat ik veel te lang moet wachten op passende uniform/werkkleding
Pluspunten
Saamhorigheid onder collegas
Minpunten
Soms ondergewaardeerd
Collega's zijn oké, managers zitten voor hun zelf, reageren niet op jouw telefoon of email en mijn foute contract met alle gevolgen van dien voor me (Wat me veel fin. Problemen gaf) werd pas na bijna 2, 5 maand hersteld Betere communicatie zal fijn zijn en niet het gevoel hebben het zijn maar schoonmakers
Pluspunten
Colega s
Minpunten
Managers
Heerlijke werkplek heb ik hier, leuke collegas, veel ruimte om te leren, cursussen enz.
Ik ben tevreden
Sinds ik werk in schoonmaak er was altijd iets nieuw. Dat je bent altijd bezig vond ik prima.
ISS is een wereldwijd bedrijf en werkt zo groen mogelijk wat mij zeer aanspreekt.
Minpunten
Mooi bedrijf, beetje zoekend naar de identiteit, nu goede keuzes gemaakt
Het is een prima bedrijf om voor te werken. Echter is intern niet alles goed geregeld.
werken bij Iss is hard werken voor weinig. ze halen het onderste uit de kan van je.
Het gaat bij ISS uiteindelijk alleen om de cijfers (winst) rechtsonder) en zich niet realiserend dat dit wordt bereikt door al het personeel.
Pluspunten
Alleen de meest naaste collega's
Minpunten
Management en leidinggevenden
Management is heel slecht. In 2 jaar stuk of 10 managers veranderd.. Asociale collega's (niet allemaal natuurlijk, maar meeste). Salaris klopte iedere maand niet, dan moet je nog tot half jaar wachten tot dat je alle uren uitbetaald zijn. ISS is Echt heel slecht bedrijf
Pluspunten
Minpunten
Alles
Ik ben een hard werkende persoon die ook goed alleen kan werken maar zeker ook in team verband
gezellige werksfeer met leuke collegas,
goede comunicatie.
Klanten te woord staan
Telefoonbeheer

Dagpasjes afgeven
I k werk al 26 jaar geen opleiding of doorgroei mogelijkheden dat mis ik echt
Pluspunten
nee helemaal niks
Minpunten
materialen niet overal op bepaalde panden
Een commercieel ambitieus bedrijf dat veel van zijn/haar werknemers vraagt. Je leert erveel en er zijn mogelijkheden om door te groeien. wanneer je facilitaire kennis wil opdoen in diverse vakgebieden is dit een mooi bedrijf om te starten en door te groeien.
Pluspunten
doorgroeimogelijkheden, open cultuur
Minpunten
hoge werkdruk
Mijn laatste baan was bij ISS Facility services, ik was frontdesk receptioniste en hostess. Ik nam de telefoon aan, checkte de agenda's van mijn managing directors, ik belde de md's op als de gasten arriveerde en vergezelde hun naar de juiste vergaderzaal, ik boekte vergaderzalen en deed administratief werk (verwerken van post beantwoorden van de mail). Bij binnenkomst registreerde ik de gasten, kregen hen van mij een dagpas en bood ik een smoothie en hot towel aan een vijf sterren service verlenen is waar ik voor ging. Ik contacteerde de persoon waar mee ze een afspraak mee hadden en zo nodig begeleide ik de gast naar de juiste verdieping. Als hostes bij ISS liep ik regelmatig een ronde door de afdelingen van het gebouw, ik zorgde er voor dat de printers goed functioneerde, de koffiemachines op tijd geleegd en bij gevuld werden en de voorraad per verdieping goed aangevuld was. Ook zorgde ik er voor dat de toiletten op tijd werden gecontroleerd en anders stuurde ik de schoonmaak er op af . De werkzaamheden bevielen mij zeer goed ik deed mijn werk daarom ook met veel plezier. I
Ik wil graag werken vandaar dat ik deze baan heb aangenomen
Min punt totaal geen communicatie van bedrijf zelf
Pluspunten
Minpunten
Geen communicatie