Video afspelen via YouTube-knop

Intro Personeel Reviews

Intro Personeel heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
een goed gevoel bij binnenkomst
heftruckchauffeur (voormalige medewerker) –  krimpen a/d IJssel8 mei 2015
Mijn ervaring met Intro is in één woord PERFECT.
Vanaf het eerste gesprek voel merk je dat het Intro personeel zijn best voor je doet.
Ik heb er 10 maanden met plezier gewerkt .
Er i s met regelmaat contact hoe ik het ervaar .
Elke einde van de maand is het salaris op tijd overgemaakt.
Ik heb voor meerdere uitzendbureaus gewerkt, en had niet zo'n klik als bij Intro.
Pluspunten
altijd berijkbaar
Goede sfeer en werkomgeving
Recruitment Consultant (huidige medewerker) –  Alblasserdam19 april 2019
De werkomgeving bij Intro Personeel is erg motiverend. Het personeel behandeld klanten, kandidaten en collega's met respect. Bovendien hangt er een geweldige sfeer!
Prachtige werkgever met oog voor de werknemers
Recruitment Consultant (huidige medewerker) –  Hardinxveld-Giessendam4 april 2019
Sinds kort ben ik werkzaam voor Intro personeel in de functie van recruiter consultant. Mijn eerste werkdag hoefde ik niet tegen op te zien, omdat intro mij al op unieke manier een welkom gevoel had gegeven. Leuke collega's met een prima sfeer op de werkvloer en oog voor elkaar. Een prachtige omgeving, waarin ik veel hoop te gaan leren en waar de mogelijkheden ook worden aangeboden om dit te realiseren. Met een glimlach kom ik thuis na een dag werken.
Pluspunten
Prima lunch tussen de middag
Prettige werkomgeving met ruimte voor jouw ambities
Marketing medewerker (huidige medewerker) –  Alblasserdam4 april 2019
Ik mag al een paar maanden werkzaam zijn op de marketing afdeling van Intro Personeel. De werksfeer is ontspannen en er is ruimte voor persoonlijke ambities.

Naast de gezelligheid op het kantoor wordt er ook hard gewerkt aan de groei en ontwikkeling van Intro Personeel.
Pluspunten
bedrijfscultuur
Een sociale organisatie met oog voor mensen!
Recruiter (huidige medewerker) –  Alblasserdam23 november 2018
Een aantal maanden mag ik werkzaam zijn bij Intro Personeel als Recruiter. In deze tijd is het gevoel bevestigd dat Intro een organisatie is waar de werknemers en klanten ontzettend belangrijk zijn. Met de klanten wordt altijd meegedacht. En afspraak is afspraak. Voor de werknemers geldt dit zeker ook. Intro stelt alles in het werk om mensen naar een vaste baan in de arbeidsmarkt te bemiddelen.
Pluspunten
Altijd bereikbaar, oog voor mensen, verstand van zaken
Fanatiek en hard werken, maar altijd met een glimlach!
Recruitment Consultant (huidige medewerker) –  Alblasserdam13 november 2018
Ik werk nu een aantal maanden bij Intro Personeel. Het is een fijne club, waar oog is voor de ander. Naast het harde werken, is er ruimte voor ontspanning of een goed gesprek. Het tot bloei laten komen van de ander, dat is waar iedereen binnen Intro voor staat en voor gaat. Het mooiste van het werk blijft de blijdschap van de werknemers die, mede door jouw hulp en van je collega's, eindelijk weer aan de slag kunnen.
Intro herkent en waardeert kwaliteit
Recruiting Consultant / Marketing Medewerker (huidige medewerker) –  Hardinxveld-Giessendam24 april 2018
Sinds 2012 ben ik met veel plezier werkzaam bij Intro Personeel. Deze werkgever is echt anders dan anderen. Op een nuchtere en laagdrempelige manier wordt samenwerking gestimuleerd. Er worden voortdurend verbindende team-activiteiten georganiseerd zoals sportavonden, trainingen en bedrijfsuitjes (soms zelfs naar een zonnige bestemming!)

Werknemers gaan hierdoor voor elkaar door het vuur en we durven ook positief kritisch met elkaar om te gaan, zodat we scherp blijven en goede resultaten behalen!

Er is ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. In mijn geval was er de ruimte om door te groeien van een commerciele naar een marketingfunctie. Hierdoor kan ik het werk doen waarvan ik echt energie krijg. Ik kan echt zeggen dat ik fluitend naar mijn werk ga!
Pluspunten
Doorgroeimogelijkheden, werksfeer, leuke collega's
Kwaliteit en werkplezier!
Ass. Vestigingmanager / Recruiting Consultant (huidige medewerker) –  Alblasserdam10 april 2018
Ik mag me een gelukkige collega van Intro Personeel noemen. Zelfs al voor meer dan vier jaar! En dat is niet voor niks. We zijn een hecht team waarbij we oog hebben voor de kwaliteiten en de ambities van de personen die wij bemiddelen. Niet alleen, maar met het hele team in Alblasserdam zoeken wij de perfecte match. We hebben dus geen bonusstructuur, waardoor we puur en alleen naar de best passende oplossing voor onze kandidaten en klanten zoeken.

We werken eerlijk en oprecht. Dat verwachten wij dan ook van onze werkzoekenden en opdrachtgevers. No-nonsens is voor ons dan ook de norm. Dat zie je bijvoorbeeld terug in het potjes tafeltennis in de pauze, waarbij de directie bij aanwezigheid altijd even fanatiek mee doet.

Het mooiste is dat wij onze capaciteiten en talenten mogen en kunnen blijven ontwikkelen. Wil jij dat ook? Vind bij ons een vacature die past bij jou a capaciteiten of benader ons voor een goed gesprek over je algemene ambitie. Wij helpen je graag verder aan je toekomst!
Pluspunten
Platte organisatie
Een inspirerende werkgever met doorgroeimogelijkheden!
Assistent Vestigingsmanager (huidige medewerker) –  Barendrecht5 april 2018
Sinds 2011 werk ik met veel plezier bij Intro Personeel. Ik ben binnengekomen als stagiair en sinds 2012 officieel in dienst. Intro Personeel is mijn eerste werkgever. Twee aspecten die ons bedrijf kenmerkt; een goede sfeer en omzien naar elkaar. Dagelijks werken we met een gedreven en leuk team om 'de ander' tot bloei te laten komen. Het is mooi en dankbaar werk om mensen naar een nieuwe vaste baan te bemiddelen. De goede sfeer in onze organisatie wordt onder andere gekenmerkt door leuke bedrijfsuitjes, sportieve activiteiten en bedrijfsborrels. Kortom, een leuk bedrijf met veel diversiteit en gezelligheid!
Pluspunten
Een goede sfeer en hard werken kunnen samengaan.
Fluitend naar m'n werk
Vestigingsmanager (huidige medewerker) –  Vestigingsmanager30 maart 2018
Alweer zes jaar aan de slag bij een geweldige werkgever! Mensen bij elkaar brengen en verbinden voor de lange termijn vinden we bij Intro het mooiste dat er is. Elkaar beter maken in wat we doen hoort daarbij. We zijn dan ook nooit uitgeleerd. Hard werken daar houden we van. Maar de boog kan niet altijd gespannen staan; we hebben regelmatig een sportavond, borrel en hele leuke bedrijfsuitjes.
Nuchter en professioneel aan de slag binnen een dynamische omgeving? Ik heb het bij Intro gevonden!
Iedereen heeft oog voor elkaar.
Recruitment Consultant (huidige medewerker) –  Alblasserdam29 maart 2018
Via een aantal stageperiodes ben ik in dienst gegaan bij Intro. Ze geven mij het juiste gevoel doordat ze mijn ontwikkeling en persoonlijkheid centraal stellen.

Intro is een platte organisatie. Natuurlijk zijn er managers/directeuren en junior recruiters, maar de directeuren zijn net zo goed betrokken in het dagelijkse werk.

Een mooi bedrijf om voor te mogen werken en opgeleid te worden!
Pluspunten
Veel aandacht voor een leuke sfeer op het werk, positieve omgeving om iets voor elkaar te krijgen!
Een fantastische werkgever met zeer gedreven mensen.
Vestigingsmanager (huidige medewerker) –  IJsselstein29 maart 2018
Intro is een top bedrijf wat al vele jaren hard groeit. Hoe wij dit realiseren? Door de werkgever en de werknemer écht centraal te stellen.

Bij Intro worden beloftes echt waar gemaakt. Je kunt jezelf blijven ontwikkelen door gericht opleidingen en / of cursussen te volgen.
Bovendien wordt het zeer gewaardeerd om ook vanuit je werknemers rol mee te denken met strategische vraagstukken. Kortom: een fantastisch bedrijf om voor te werken!
Pluspunten
Open sfeer en cultuur.
Minpunten
Geen.
Een stabiele werkgever waar de mens centraal staat!
Recruitment Consultant (huidige medewerker) –  Barendrecht27 maart 2018
Nu bijna 2 jaar werkzaam bij Intro Personeel. Elke dag ga ik met veel plezier naar mijn werk. Het werk is afwisselend, er is tijd voor een grapje maar ook tijd om serieus te zijn. Je komt dagelijks met nieuwe mensen in contact en kan voor deze mensen veelal ook iets betekenen. Kortom een mooie functie met veel mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen!
Pluspunten
Bedrijfsborrels, bedrijfsreizen etc.
Samen kom je verder!
Vestigingsmanager (huidige medewerker) –  Alblasserdam27 maart 2018
Bij Intro werken we in teams om kandidaten aan bedrijven te verbinden. Alle medewerkers zijn allrounders, van starters tot senioren voeren we alle taken uit. Verbindend is het sleutelwoord.

We zijn een commerciële club, maar persoonlijke doelstellingen worden nauw verweven met vestigingsdoelstellingen. Hierdoor is er een lerende cultuur, waarbij je je collega's altijd een stap verder wil helpen. Elkaar de loef afsteken is bij onze organisatie niet aan de orde, samenwerking en een positieve bedrijfscultuur staan hoog in het vaandel. Dat is voor ons als collega's onder elkaar net zo belangrijk als voor de klanten en kandidaten die we mogen bedienen.

Hele gave club om voor te mogen werken! Interesse? Bel ons gerust eens op.
Pluspunten
Persoonlijke werkgever met goede werksfeer
Recruitment Consultant (huidige medewerker) –  Hardinxveld-Giessendam23 maart 2018
Inmiddels ben ik ruim twee jaar werkzaam bij Intro Personeel. Wat een mooie en leuke club om bij te werken! Een persoonlijke organisatie waar de lijnen heel kort zijn. In het werk wat ik doe kom ik vaak dicht bij het hart van werkzoekenden. Werk geeft betekenis aan het leven. Ik vind het mooi om daar een onderdeel van te zijn.

Daarnaast is het mooi om bedrijven te helpen met het invullen van een vacature. Door bedrijven te helpen aan werknemers kunnen we kunnen zij ook weer een stap verder zetten.

De werksfeer binnen Intro Personeel is positief en humoristisch. Er is ruimte voor ontwikkeling, persoonlijke inbreng en ontspanning. Ook staat het teambelang centraal, waardoor vertrouwen in het werk belangrijk is.

Kortom: werkgever en werknemer tot bloei brengen is iets moois!
Pluspunten
Positieve werksfeer
Een leuke organisatie waarbij de mens-centraal staat.
Senior Recruiting Consultant (huidige medewerker) –  Vestiging Barendrecht23 maart 2018
3 jaar geleden ben ik komen werken bij Intro Personeel. Sinds die tijd zijn er veel dingen veranderd. Er zijn nieuwe, talentvolle, mensen bijgekomen, het is drukker geworden, er zijn nieuwe bedrijven klant geworden van Intro Personeel en de markt waarin we werkzaam zijn is anders geworden. Ook zijn er dingen hetzelfde gebleven, namelijk de sfeer, de onderlinge band tussen collega's en oog hebben voor de mens.

Intro Personeel is een fijne werkgever die jou/mij de mogelijkheid geeft om te ontwikkelen. Ze weten jou/mij te motiveren en je tot bloei te brengen. Dit is uniek en dat doen ze op een creatieve manier!

Kortom, Intro Personeel is een werkgever die ik bij iedereen aan zou raden.
Pluspunten
Onderlinge band met collega's, secundaire arbeidsvoorwaarden, gezelligheid en mensen in het middelpunt
Professioneel, gedreven en betrouwbaar!
Recruiter (huidige medewerker) –  Hardinxveld-Giessendam23 maart 2018
Sinds 1 februari werkzaam bij Intro Personeel. Na 15 jaar onderwijservaring een mooie switch. Intro kenmerkt zich door een brede kijk op zowel de arbeidsmarkt als op de kandidaten. De zorgvuldigheid waarmee gewerkt wordt, de omgang met de kandidaat, het stukje service wat verleent wordt tijdens het proces naar een plaatsing hebben mij in deze korte werkperiode enorm verrast. Ook de reacties op de het 'volgen' van een eenmaal geplaatste kandidaat zijn erg positief.

Collegialiteit staat hoog op de prioriteitenlijst. Sportavonden, vakantie met collega's, borrelmomenten en diverse andere momenten zijn kenmerkend voor de sfeer.

Professioneel, gedreven en betrouwbaar. Dat zijn voor mij kenmerken die Intro Personeel typeren!
Pluspunten
Professioneel, gedreven en betrouwbaar!
Minpunten
In deze korte periode geen!
Elke dag met plezier naar mijn werk!
Vestigingsmanager (huidige medewerker) –  Hardinxveld-Giessendam23 maart 2018
De tijd vliegt als je doet wat je leuk vindt in een super omgeving! Acht jaar werkzaam bij Intro Personeel.
Elke dag werken wij met een fantastische club mensen aan de missie ‘’de ander tot bloei brengen’’. Stuk voor stuk professionals met een nuchtere kijk op het leven. Dagelijks willen wij mensen verbinden aan een mooie werkgever, waar de persoon een mooie toekomst kan opbouwen.
Tijdens het werk maken we veel plezier en is er ruimte voor ontspanning. Als ik dit schrijf hebben we gisteren de sportavond gehad. Volleyballen, voetballen, squashen en bowlen stonden op het programma. Uiteraard sluiten we de avond af met een hapje en een drankje.

Kortom een bedrijf met een warme sfeer met oog voor de in- en externe mens.
Pluspunten
Sfeer
Tot bloei komen en tot bloei brengen!
Recruitment Consultant (huidige medewerker) –  IJsselstein23 maart 2018
Sinds dit jaar werk ik bij Intro Personeel IJsselstein en het bevalt me heel goed! Elke dag ga ik fluitend naar mijn werk.

Allereerst was het inwerktraject al zeer grondig; twee weken en een mix van theorie en praktijk. Met deze basis kon ik prima uit de voeten. Ook op de vestiging waar ik nu werk word ik altijd enorm goed geholpen door mijn collega's. Maar niet alleen in IJsselstein, ook vanuit de andere vestigingen en Florys is er collegiale betrokkenheid.

Ook buiten de werksfeer worden er veel ontspannende activiteiten georganiseerd met collega's. Daarnaast motiveert Intro Personeel een persoonlijke ontwikkeling van haar werknemers; vrijwel iedereen binnen de organisatie volgt een opleiding. Zo worden niet alleen medewerkers die VIA Intro, maar ook medewerkers die BIJ Intro werken tot bloei gebracht!

Kortom, een hele fijne organisatie waar ik nog lang hoop te blijven.
Pluspunten
Persoonlijke betrokkenheid
Fantastische werkgever met oog voor elkaar!
Recruiting Consultant (huidige medewerker) –  Alblasserdam22 maart 2018
Warme sfeer, oog voor elkaar, genoeg ontwikkelmogelijkheden en leuke bedrijfsuitjes, dat is wat Intro Personeel typeert. Met veel plezier werk ik hier nu 1,5 jaar. We houden van een grapje en zijn serieus op de juiste momenten.

Zowel de kandidaten als de werkgevers worden altijd netjes bediend en we proberen iedereen een kans te geven. Ons doel is om jou tot bloei te brengen en daar doen we ons uiterste best voor. Met 6 vestigingen kunnen wij jou extra goed bedienen en de kleine teams van 4 a 5 collega's werken nauw samen.

Van harte welkom bij ons!
Pluspunten
Goede sfeer, gezellige collega's en afwisselend werk
Sfeervol en leuk werk
Recruiter (huidige medewerker) –  Krimpen aan den IJssel22 maart 2018
Nu een aantal maanden werkzaam bij Intro. Goed opgevangen en goed ingewerkt. De manier van zaken doen bij Intro sprak me erg aan om hier te gaan werken. Zakelijk gezien moet er geld verdient worden en moet er gepresteerd worden, maar dat is niet het allerbelangrijkste. Bij Intro staat de mens centraal. Bovendien is er een goede afwisseling tussen werk en ontspanning, na de lunch is er tijd om te darten of een rondje te lopen bijvoorbeeld
Pluspunten
Goede werksfeer

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Intro Personeel. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,9

Reviews over Intro Personeel gesorteerd op locatie