Intratuin Reviews

115 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 120 reviews
Waardeloos management
Verkoper (voormalige medewerker) –  Halsteren9 september 2019
Waardeloos bedrijf, personeel wordt gedwongen om over te werken zonder te overleggen. Werkdruk heel hoog, terwijl er te weinig personeel is. Bedrijfsleider en assistent bedrijfsleider hebben alleen maar oog voor omzet en hebben van people management totaal geen kaas gegeten
Tja..
Kassamedewerker (voormalige medewerker) –  Breda14 augustus 2019
Nieuwe medewerkers worden zonder respect behandeld. Inwerken duurt een half uur en als dingen dan niet lukken, dan ben je traag, want anderen weten alles binnen een half uur. Ondanks 1e contacten, die positief waren, zeggen ze andere dingen dan dat je uiteindelijk meemaakt. Het zal aan het personeelstekort hebben gelegen (en mijn gebrek aan kassa-ervaring, waarvan ze op de hoogte waren)
Pluspunten
P&O alles snel geregeld
Minpunten
Respectloos, slecht salaris.
Mooi bedrijf
Controller (voormalige medewerker) –  Hilversum28 juli 2019
Mooi bedrijf. Goed concept. Leuk personeel. Mooie locatie.
Good for a young teenager
Sales associate (voormalige medewerker) –  Breda20 juli 2019
Het werk bij intratuin is zwaar maar goed te doen als je jong bent.
Het loon is daarbij helaas zeer laag. En er zijn bijna geen doorgroei mogenlijkheden voor jonge werknemers.
Pluspunten
Gratis eten op donderdag voor de Avondploeg als je heel de dag werkt.
Minpunten
Erg laag loon
Ontzettend leuke tijd gehad.
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Zoetermeer15 juli 2019
Ik heb hier met ontzettend veel plezier gewerkt. Enorm fijne collega's en ik heb veel kunnen leren. Het werk is elke keer anders omdat je veel met klanten bezig bent. Natuurlijk heeft dit werk ook zijn standaard bezigheden zoals het bijvullen van tafels met planten. Al met al een goede werkplek, hier mist enkel wel structuur qua planningen en er wordt in sommige gevallen (als hulpkracht) gebruik van je gemaakt, door de hogere leiding.
Pluspunten
Collega's, uitjes en sfeer.
Minpunten
Structuur in planningen, zwaar werk
Gezellige werksfeer met leuke gasten en collegas
medewerker Tuincafe `kassa medewerkster (huidige medewerker) –  Hoorn10 juli 2019
Het is een mooi bedrijf , waar het hollen of stilstaan is , maar er is altijd wel wat te doen in een tuincentrum, je staan altijd tussen de bloemetjes en mooie spullen wie word daar nou niet blij van , ik vind het contact met de mensen als je achter de kassa zit erg leuk en in het tuincafé doe je het samen met je collega`s goede werksfeer leuke producten .
Zeer gezellige baan en ben er erg blij mee .
Pluspunten
positive werksfeer
Minpunten
erg donker in het Tuin cafe
Leek mij eerst leuk, maar na een aantal maanden saai
Cassiere (voormalige medewerker) –  sgravenzande10 juli 2019
Het bedrijf zelf is niet heel druk, wanneer je kassa werk doet word dit dus ook heel snel saai. bovendien word je ook echt heel erg onderbetaald voor je leeftijd, ik ben zelf van het harde werken maar zou er graag meer voor terug willen.
ook het management is niet altijd even goed want alles word door geroddeld naar elke werknemer en die weten maar recht dan ook alles. jammer dat hier geen afscheiding in zit
Pluspunten
kortings pas intratuin
Minpunten
lange werkdagen, te weinig betaald
Onrechtvaardige beschuldiging van diefstal
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Kortenhoef25 mei 2019
Ik werkt sinds kort hier bij de intratuin en had er ook enigzins plezier aan. Op vrijdag wordt ik plotseling aangesproken door directeur Thijs Teeuwissen, het ging hier over het feit dat ik verdachte was van diefstal omdat ik met mijn rugzak bij de bbq afdeling stond. Dit was niet raar omdat mij ouders hier vorige week een 'The Bastard' bbq hebben gekocht en ik een thermometer nodig had. Ik heb de thermometer afgerekend en heb daar bewijs van. Thijs Teeuwissen wou er echter niks van weten en moest per direct vertrekken.

Zeer onaangenaam verrast.
Minpunten
Slechte directeur
Te veel stress en weinig plezier in het werk
KASSAMEDEWERKER (voormalige medewerker) –  Almelo10 mei 2019
In mijn ervaring was werken als kassamedewerker erg stressvol. Soms klopten barcodes, prijzen of kortingen niet en hierdoor moest je regelmatig afdelingen bellen, wat veel tijd kost. Je moet snel klant na klant afwerken en ik had verder weinig afwisseling in het werk. Het werksfeer vond ik niet altijd prettig, wel had ik aardige en behulpzame collega's. Ik raad dit baantje eerder aan aan mensen die al veel ervaring hebben met kassawerk en het gewend zijn om te werken onder druk.
Pluspunten
Soms gratis voedsel, fijne pauzes
Minpunten
Lange werkdagen, vervelende klanten, slechte werksfeer, minimumloon
Fijn bedrijf om voor te werken
medewerker tuincafé (voormalige medewerker) –  Arnhem19 februari 2019
Je krijgt de kans om te laten zien wat je kan, fijne collega's en heel "verschillend". Het moeilijkste misschien voor anderen: er zijn veel herintreders en mensen met beperkingen, wel hele fijne mensen die ook wíllen werken!
Pluspunten
gratis avondeten bij koopavonden, leuke evenementen voor de medewerkers
creatieve baan op een leuke afdeling
afdelingshoofd snijbloemen afd (huidige medewerker) –  Veghel7 februari 2019
de dagen zijn bij ons iedere dag anders. daardoor blijft het leuk en gevarieerd werk.
we hebben ong 60 collegas en het is een leuk team.
Pluspunten
leuk team
Minpunten
weekenden
Tuincentrum Intratuin
Stage Tuincentrum (voormalige medewerker) –  Lelystad4 februari 2019
Medewerker bij de Intratuin. Ik heb stellingen opgebouwd en afgebroken, vakken gevuld en pallets met spullen afgeleverd bij de betreffende afdelingen. Verder heb ik veel karren met bloemen, planten en andere producten uit het magazijn gehaald en in de schappen gestald. Daarnaast heb ik klanten wegwijs geholpen en ook geholpen in het restaurant met opruimen en afwassen.
Bedrijf voor doorwerkers met beperkte wens tot doorgroei
Horecamanager (voormalige medewerker) –  Utrecht21 januari 2019
Binnen het bedrijf is weinig structuur en visie. Dit wordt opgevangen met hard werk door werknemers die daar mijns inziens niet genoeg voor beloond worden, zowel op de salarisstrook als in contact met de bedrijfsleiding.
Pluspunten
Ons-kent-ons karakter is sfeerverhogend.
Minpunten
Beperkte visie en gebrekkige communicatie hierover
Goede werksfeer en leuke collega's
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Heerhugowaard14 januari 2019
Het is een veelzijdig bedrijf. Je krijgt veel vrijheid in je werkzaamheden en de samenwerking tussen de collega's is super.
Pluspunten
Werksfeer goed
Het wordt tijd voor een nieuwe uitdaging
Medewerkster financiële administratie (huidige medewerker) –  Rosmalen27 december 2018
Na 17 jaar bij hetzelfde bedrijf gewerkt te hebben wordt het nu tijd voor een nieuwe uitdaging.
Teleurstellend
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Utrecht17 december 2018
Let op Intratuin is een merknaam die tuincentrum eigenaren voor een bepaald bedrag op de voorgevel mogen plakken . Elke vesteging is daarom anders en een review van de ene Vesteging kan zeker niet van toepassing zijn op de andere Vesteging.

Mijn Intratuin horrorverhaal heeft zich afgespeeld in Utrecht . Mijn ervaring is zeer slecht . Mijn werkperiode Is al weer van een tijdje terug maar vanuit anonieme bronnen vernomen dat de situatie daar alleen maar verslechterd is.

Verwacht vooral GEEN vast contract of vast rooster
Of een dag vrij in het ' hoogseizoen '
(dat is het hele jaar door bij Intratuin)
Pluspunten
Superveel verantwoordelijkheids gevoel je moet alles regelen
Minpunten
Heel hard voor extreem weinig
leuk werk,slechte baan
Medewerker tuincentrum (voormalige medewerker) –  Sliedrecht26 november 2018
-Spreek over filiaal Sliedrecht-
Heel leuk werk wat verpest wordt door mismanagement.
Veel te veel managers die elkaar tegenwerken en een eigen eiland creëren.
Voor werkend personeel op de vloer die het maar op moeten lossen voor een slecht salaris en belabberde werkomstandigheden.
Pluspunten
veelzijdig
Minpunten
geen eigen inbreng
er was niks
medewerker (voormalige medewerker) –  apeldoorn7 november 2018
bedrijfsleiding van intratuin apeldoorn valt op hele jonge meisjes en laat wat oudere werknemers in de kou staan. nog geen goedemorgen kan eraf. schandalig gewoon je bent echt een nummer bij intratuin apeldoorn.
Pluspunten
geen pluspunten
Werksfeer zeer slecht
manager magazijn/facilitair (voormalige medewerker) –  Hilversum1 november 2018
Ik heb 5 weken gewerkt als magazijnbeheerder. Zonder enige inwerperiode en mensen tekort loopt er ook nog een eigenaar die alleen maar schreeuwt en alles op zijn manier gedaan wil hebben. We gingen werken met een compleet nieuwe leiding in het magazijn maar beide zijn al na 4 respectievelijk 5 weken de deur gewezen door de eigenaar. Een derde medewerker stopte er al na een dag mee en kon slechts na lang inpraten weer terugkomen.Met deze relatief nieuwe eigenaar valt niet te werken. Er zijn in een jaar tijs al 50 mensen vertrokken en de meeste medewerkers zoeken een andere baan.
Pluspunten
Goed eten op de koopavonden
Minpunten
zeer slechte werksfeer, eigenaar die iedereen wegjaagt
Leuke werksfeer waar hard gewerkt wordt met ruimte voor ouwehoeren
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Almelo26 oktober 2018
Je kunt je creativiteit kwijt in je werk. Er zijn schappenplannen en bepaalde regels waar je je aan moet houden, maar van tijd tot tijd word je ook uitgedaagd je eigen invulling te geven aan het werk. Je kan er alle energie kwijt en hele dagen lekker bezig zijn. Begeleiding bij inwerken is minimaal en wordt op eigen initiatief beloond. Er werken leuke mensen waar je leuk mee kan samenwerken.
Pluspunten
vrijheid in je werk

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Intratuin. Onze community staat klaar om te antwoorden.