Intratuin Reviews

121 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 127 reviews
Competatief tussen de verschillende afdelingen winkeltjes in een winkel, haat en nijd
verkoopmedewerker tuinwinkel, dibevo, tuin en vijver (voormalige medewerker) –  Enschede13 december 2019
Bedrijfscultuur: het is een bedrijf waar baas en afdelingschefs het voor het zeggen hebben. Als medewerker heb je maar te luisteren en is eigen inbreng niet belangrijk. Als je een gemotiveerde instelling hebt wordt deze al snel gesloopt. Persoonlijke ontwikkeling en enthousiasme zijn snel verdwenen.
Pluspunten
Kerst pakket en bon
Minpunten
Zeer hierarchiesch en, elke afdeling zijn eigen winkeltje.
Gezellig bedrijf met waardering voor personeel
Winkelmedewerker dibevo (voormalige medewerker) –  Malden21 oktober 2019
Jammer van de vele koopzondagen.
Verder is intratuin een fijne werkgever. Erg gezellige collega's, ruimte voor eigen inbreng.
Fijne werksfeer
Productverantwoordelijke (huidige medewerker) –  Pijnacker17 oktober 2019
Leuk bedrijf met prima arbeidsvoorwaarden.

Genoeg ruimte om je eigen ideeën te ontplooien.
Goede stage plek met de beste stagebegeleiders!
Stagiair afdeling dier (voormalige medewerker) –  Amsterdam1 oktober 2019
Misschien wel de beste stage die ik heb gelopen tijdens mijn studie dierverzorging!
Keileuke bedrijf
Stage (voormalige medewerker) –  Rhoon30 september 2019
Intratuin (Rhoon) is een hele leuke en gezellige bedrijf! Collega's zijn heel aardig.
gezellige werkomgeving
VERKOOPMEDEWERKER GROENE DETAILHANDEL (voormalige medewerker) –  Barneveld25 september 2019
veel lol gehad en veel geleerd. ik heb hier een zeer goede tijd gehad als een geweldige stage.
Waardeloos management
Verkoper (voormalige medewerker) –  Halsteren9 september 2019
Waardeloos bedrijf, personeel wordt gedwongen om over te werken zonder te overleggen. Werkdruk heel hoog, terwijl er te weinig personeel is. Bedrijfsleider en assistent bedrijfsleider hebben alleen maar oog voor omzet en hebben van people management totaal geen kaas gegeten
Goede sfeer, prettig bedrijf om te werken.
Harde werker, veel initiatief, nam vaak de leiding (voormalige medewerker) –  Woerden21 augustus 2019
Een goede sfeer waar hard gewerkt werd, met helaas ook wel diverse schoenenlikkers. Dat ben ik zelf absoluut niet, en vind ik ook verwerpelijk, zeker wanneer leidinggevenden daar gevoelig voor zijn.

Opdrachten waren wel erg leuk en interessant waarbij ik een grote mate van vrijheid had deze zelf verder in te vullen.
Pluspunten
Vrijheid in uitvoeren opdrachten en fijne werksfeer
Minpunten
Sommige leidinggevenden staan niet te sterk in hun schoenen
Tja..
Kassamedewerker (voormalige medewerker) –  Breda14 augustus 2019
Nieuwe medewerkers worden zonder respect behandeld. Inwerken duurt een half uur en als dingen dan niet lukken, dan ben je traag, want anderen weten alles binnen een half uur. Ondanks 1e contacten, die positief waren, zeggen ze andere dingen dan dat je uiteindelijk meemaakt. Het zal aan het personeelstekort hebben gelegen (en mijn gebrek aan kassa-ervaring, waarvan ze op de hoogte waren)
Pluspunten
P&O alles snel geregeld
Minpunten
Respectloos, slecht salaris.
Mooi bedrijf
Controller (voormalige medewerker) –  Hilversum28 juli 2019
Mooi bedrijf. Goed concept. Leuk personeel. Mooie locatie.
Good for a young teenager
Sales associate (voormalige medewerker) –  Breda20 juli 2019
Het werk bij intratuin is zwaar maar goed te doen als je jong bent.
Het loon is daarbij helaas zeer laag. En er zijn bijna geen doorgroei mogenlijkheden voor jonge werknemers.
Pluspunten
Gratis eten op donderdag voor de Avondploeg als je heel de dag werkt.
Minpunten
Erg laag loon
Ontzettend leuke tijd gehad.
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Zoetermeer15 juli 2019
Ik heb hier met ontzettend veel plezier gewerkt. Enorm fijne collega's en ik heb veel kunnen leren. Het werk is elke keer anders omdat je veel met klanten bezig bent. Natuurlijk heeft dit werk ook zijn standaard bezigheden zoals het bijvullen van tafels met planten. Al met al een goede werkplek, hier mist enkel wel structuur qua planningen en er wordt in sommige gevallen (als hulpkracht) gebruik van je gemaakt, door de hogere leiding.
Pluspunten
Collega's, uitjes en sfeer.
Minpunten
Structuur in planningen, zwaar werk
Gezellige werksfeer met leuke gasten en collegas
medewerker Tuincafe `kassa medewerkster (huidige medewerker) –  Hoorn10 juli 2019
Het is een mooi bedrijf , waar het hollen of stilstaan is , maar er is altijd wel wat te doen in een tuincentrum, je staan altijd tussen de bloemetjes en mooie spullen wie word daar nou niet blij van , ik vind het contact met de mensen als je achter de kassa zit erg leuk en in het tuincafé doe je het samen met je collega`s goede werksfeer leuke producten .
Zeer gezellige baan en ben er erg blij mee .
Pluspunten
positive werksfeer
Minpunten
erg donker in het Tuin cafe
Leek mij eerst leuk, maar na een aantal maanden saai
Cassiere (voormalige medewerker) –  sgravenzande10 juli 2019
Het bedrijf zelf is niet heel druk, wanneer je kassa werk doet word dit dus ook heel snel saai. bovendien word je ook echt heel erg onderbetaald voor je leeftijd, ik ben zelf van het harde werken maar zou er graag meer voor terug willen.
ook het management is niet altijd even goed want alles word door geroddeld naar elke werknemer en die weten maar recht dan ook alles. jammer dat hier geen afscheiding in zit
Pluspunten
kortings pas intratuin
Minpunten
lange werkdagen, te weinig betaald
Onrechtvaardige beschuldiging van diefstal
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Kortenhoef25 mei 2019
Ik werkt sinds kort hier bij de intratuin en had er ook enigzins plezier aan. Op vrijdag wordt ik plotseling aangesproken door directeur Thijs Teeuwissen, het ging hier over het feit dat ik verdachte was van diefstal omdat ik met mijn rugzak bij de bbq afdeling stond. Dit was niet raar omdat mij ouders hier vorige week een 'The Bastard' bbq hebben gekocht en ik een thermometer nodig had. Ik heb de thermometer afgerekend en heb daar bewijs van. Thijs Teeuwissen wou er echter niks van weten en moest per direct vertrekken.

Zeer onaangenaam verrast.
Minpunten
Slechte directeur
Te veel stress en weinig plezier in het werk
KASSAMEDEWERKER (voormalige medewerker) –  Almelo10 mei 2019
In mijn ervaring was werken als kassamedewerker erg stressvol. Soms klopten barcodes, prijzen of kortingen niet en hierdoor moest je regelmatig afdelingen bellen, wat veel tijd kost. Je moet snel klant na klant afwerken en ik had verder weinig afwisseling in het werk. Het werksfeer vond ik niet altijd prettig, wel had ik aardige en behulpzame collega's. Ik raad dit baantje eerder aan aan mensen die al veel ervaring hebben met kassawerk en het gewend zijn om te werken onder druk.
Pluspunten
Soms gratis voedsel, fijne pauzes
Minpunten
Lange werkdagen, vervelende klanten, slechte werksfeer, minimumloon
Fijn bedrijf om voor te werken
medewerker tuincafé (voormalige medewerker) –  Arnhem19 februari 2019
Je krijgt de kans om te laten zien wat je kan, fijne collega's en heel "verschillend". Het moeilijkste misschien voor anderen: er zijn veel herintreders en mensen met beperkingen, wel hele fijne mensen die ook wíllen werken!
Pluspunten
gratis avondeten bij koopavonden, leuke evenementen voor de medewerkers
creatieve baan op een leuke afdeling
afdelingshoofd snijbloemen afd (huidige medewerker) –  Veghel7 februari 2019
de dagen zijn bij ons iedere dag anders. daardoor blijft het leuk en gevarieerd werk.
we hebben ong 60 collegas en het is een leuk team.
Pluspunten
leuk team
Minpunten
weekenden
Tuincentrum Intratuin
Stage Tuincentrum (voormalige medewerker) –  Lelystad4 februari 2019
Medewerker bij de Intratuin. Ik heb stellingen opgebouwd en afgebroken, vakken gevuld en pallets met spullen afgeleverd bij de betreffende afdelingen. Verder heb ik veel karren met bloemen, planten en andere producten uit het magazijn gehaald en in de schappen gestald. Daarnaast heb ik klanten wegwijs geholpen en ook geholpen in het restaurant met opruimen en afwassen.
Bedrijf voor doorwerkers met beperkte wens tot doorgroei
Horecamanager (voormalige medewerker) –  Utrecht21 januari 2019
Binnen het bedrijf is weinig structuur en visie. Dit wordt opgevangen met hard werk door werknemers die daar mijns inziens niet genoeg voor beloond worden, zowel op de salarisstrook als in contact met de bedrijfsleiding.
Pluspunten
Ons-kent-ons karakter is sfeerverhogend.
Minpunten
Beperkte visie en gebrekkige communicatie hierover

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Intratuin. Onze community staat klaar om te antwoorden.