Review over Intertoys van een medewerker

Bekijk alle reviews over Intertoys

Teleurstellend
Hulpkracht (huidige medewerker) –  Roosendaal24 december 2018
Ik werk er maar voor 2 maanden en ik was het al zat na 2 weken. Werk is te eentonig, je leert niets wat je ergens anders ook niet kan leren. Daarnaast wordt er geen rekening gehouden met persoonlijke problemen of jouw prive-situatie indien het jouw werkprestaties beïnvloeden. De baas staat niets te doen terwijl jij meerdere dingen tegelijkertijd moet doen omdat een telefoongesprek met een random persoon belangrijker is, ookal staat de baas midden in de winkel en duurt het een uur. Er worden hoge eisen gesteld door leidinggevenden maar zij zelf kunnen het niet eens behalen maar ze kunnen ons niet eens laten zien hoe het moet dus hoe kunnen medewerkers dat als zij geen ervaring hebben. Daarnaast liggen de standaarden laag als het gaat om daden van de ledinggevenden maar als hulpkracht of stagaire kan je wel op je kop krijgen om het minste geringste. Daarnaast word je gewoon de grond in getrapt door de ledinggevende omdat het altijd meteen kleinerend in plaats van hulpvol.
Pluspunten
Goed teamwork tussen de medewerkers onderling
Minpunten
Respectloze baas, hoge eisen, geen vaste dagen, geen aandacht voor winkel

Andere reviews over Intertoys van medewerkers

Magazijnmedewerkers
Werkvoorbereider en ordepickster (voormalige medewerker) –  Waddinxveen14 oktober 2019
Veel plezier daar jaren gewerkt tot het faillissement daarna heel slecht behandeld is het vaste personeel ingeruild voor uitzendkrachten. Ze beloven zoveel maken niks waar
Collegiaal
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Gouda11 oktober 2019
Ik had super leuke collega’s.
Het was super leuk om hier te werken. Heb er zeker veel geleerd.
Pluspunten
Flexibele werktijden

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Intertoys. Onze community staat klaar om te antwoorden.