Intertoys
Review over Intertoys van een medewerker

Teleurstellend

24 december 2018
Ik werk er maar voor 2 maanden en ik was het al zat na 2 weken. Werk is te eentonig, je leert niets wat je ergens anders ook niet kan leren. Daarnaast wordt er geen rekening gehouden met persoonlijke problemen of jouw prive-situatie indien het jouw werkprestaties beïnvloeden. De baas staat niets te doen terwijl jij meerdere dingen tegelijkertijd moet doen omdat een telefoongesprek met een random persoon belangrijker is, ookal staat de baas midden in de winkel en duurt het een uur. Er worden hoge eisen gesteld door leidinggevenden maar zij zelf kunnen het niet eens behalen maar ze kunnen ons niet eens laten zien hoe het moet dus hoe kunnen medewerkers dat als zij geen ervaring hebben. Daarnaast liggen de standaarden laag als het gaat om daden van de ledinggevenden maar als hulpkracht of stagaire kan je wel op je kop krijgen om het minste geringste. Daarnaast word je gewoon de grond in getrapt door de ledinggevende omdat het altijd meteen kleinerend in plaats van hulpvol.
Pluspunten
Goed teamwork tussen de medewerkers onderling
Minpunten
Respectloze baas, hoge eisen, geen vaste dagen, geen aandacht voor winkel
Vergelijkbare reviews
16 juni 2020
Zelfde functie
Hulpkracht (voormalige medewerker) - Noord-Brabant
Op het begin weinig afwisseling maar als je vraagt voor iets extras of of ja nog ergens kan helpen mag je veel meer doen.
Er word aangeleerd om zo veel mogelijk klanten zelf te helpen. Het was overal erg leuk
Pluspunten
Afwisselend extra werken mag te laat komen word niet moeilijk over gedaan bij vragen word geholpen
Minpunten
Soms weet je niet wat je moet doen weinig uitleg eerste dag
3 juni 2020
Zelfde functie
Hulpkracht (voormalige medewerker) - Deventer
Vreselijk! De werksfeer is dramatisch, hele dagen word je ingeroosterd waarbij er van je verwacht wordt dat je tien verschillende dingen tegelijk doet. Er wordt totaal geen rekening met je gehouden, de leiding is onmenselijk en geeft niks om de belangen van hun werknemers.Tijdens de werkdagen heb ik alleen maar gedacht aan het moment dat ik weer naar huis mocht. Bij vragen of problemen word je afgesnauwd door de leiding. Na een intensieve verbouwing van de winkel en zeer lange werkdagen kon je weer naar huis zonder ook maar enige vorm van dankbaarheid voor je inzet. Uiteindelijk weggestuurd in mijn proeftijd wegens een subjectieve waarneming over mijn ''chagrijnige gezicht''! Is dit de manier hoe je met je werknemers omgaat? Bovendien is dit al maar liefst de derde keer dat ik deze review over Intertoys schrijf, maar gek genoeg zie ik hem niet verschijnen.
4 november 2019
Zelfde locatie
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Roosendaal
Soms was de werkdruk hoog, er werd veel van je verwacht en daar staat dan verhoudingsgewijs weinig tegen over.