Review over Intergamma Bouwmarkten van een werknemer

Bekijk alle reviews over Intergamma Bouwmarkten

Bouwmarkt waar onderbezetting eerder regel is dan uitzondering.
Service medewerkster / Kassamedewerkster (voormalige medewerker) –  Rotterdam Alexanderpolder25 januari 2016
Als servicemedewerker sta je dagelijks diverse klanten te woord, zoek je naar oplossingen en laat je de klant met een lach op zijn of haar gezicht de bouwmarkt weer verlaten. Het management team geeft je hierin vaak de vrije hand. Tevreden klant is prioriteit. Wat ik geleerd heb is creatief te zijn en in mogelijkheden denken in plaats van in onmogelijkheden. Een probleem is geen probleem maar een uitdaging en een kans om een klant te behouden of binnen te halen. Verder heb ik geleerd om met leveranciers om te gaan en te krijgen wat ik voor mijn klant wil. Samenwerken en iemands kwaliteiten benutten is ook iets wat mij makkelijk afgaat. Delegeren heb ik moeten leren, maar met constante onderbezetting valt dat niet altijd mee. Dit is tevens het moeilijkste, tijdens onderbezetting toch blijven presteren. Van Neerbos is een werkgever die constant cursussen blijft aanbieden en constant eist dat je bij blijft leren. Dit resulteert in goed geschoold personeel. (Dit betreft vooral de wat oudere personeelsleden). De directie schrijft voor, en het management dient dit uit te voeren. Dit geeft wrijving in alle lagen van het bedrijf. Theorie en praktijk gaan niet altijd samen.
Pluspunten
Veel mogen leren.
Minpunten
Er heerst een nare sfeer en vorming van kliekjes.

Andere reviews over Intergamma Bouwmarkten van werknemers

Goede werkomgeving met leermogelijkheden
Verkoop medewerker (voormalige medewerker) –  Den Haag18 oktober 2018
Onder van Neerbos bouwmarkten valt zowel de gamma als de karwei. Beide winkelketens bieden een prettige werkomgeving voor mensen die graag werkzaam zijn in de detailhandel.
Top organisatie met goede doorgroeimogelijkheden
Bouwmarktmanager (huidige medewerker) –  Noord-Brabant12 oktober 2018
Fijne werkorganisatie waarin je je goed kan ontplooien en door kan groeien. Als je maar laat zien dat je wilt.

Platte organisatie met korte lijnen!
Pluspunten
Doorgroeimogelijkheden!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Intergamma Bouwmarkten. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Intergamma Bouwmarkten gesorteerd op locatie