Review over Intergamma Bouwmarkten van een werknemer

Bekijk alle reviews over Intergamma Bouwmarkten

Een dynamisch bedrijf met oog voor de klant.
Goederen Ontvangst medewerker (voormalige medewerker) –  Roden, DR27 november 2014
Je begint de dag met het verzamelen van klantenorders en de lijst met binnenkomende goederen en je terminal om de goederen te registreren. In de goederenontvangst aangekomen, controleer je eerst de heftruck en daarna wat er is blijven staan van de vorige dag en overlegd met de afdelingshoofden voor het wegwerken van de overgebleven goederen.
Vervolgens zoek je alle bonnen uit en archiveer je deze in de klantenmap met openstaande bestellingen. Daarna maak je ruimte om de nieuwe goederen te ontvangen. Collega's lopen af en aan om goederen te halen of voor een praatje en de opperhoofden checken vaak mee wat er is blijven staan en ondernemen actie, hetzij zelf of een aangestuurde collega. Bij het uitlezen van de terminal heb je ze nodig en bij onregelmatigheden checken zij ook nog eens de goederen die zijn binnengekomen.
Het moeilijkste is eigen om alles op orde te krijgen en te houden, omdat je vaak met seizoensgerichte producten zit, die per bulk binnenkomen.
Het leukste is om toch te proberen alles op orde te krijgen en te houden, het overleg met diverse collega's, contact met de chauffeurs en de administratieve handelingen, eigenlijk vind ik alles leuk om te doen.
Pluspunten
Gezellige club mensen..
Minpunten
Waren voor mij de werktijden..

Andere reviews over Intergamma Bouwmarkten van werknemers

Goede , degelijke werkgever
Assistant Bouwmarktmanager (huidige medewerker) –  Waalwijk2 januari 2019
Een goed bedrijf , maar vergoeding is echt dramatisch vergeleken met de rest van de branche.
Goede werkomgeving met leermogelijkheden
Verkoop medewerker (voormalige medewerker) –  Den Haag18 oktober 2018
Onder van Neerbos bouwmarkten valt zowel de gamma als de karwei. Beide winkelketens bieden een prettige werkomgeving voor mensen die graag werkzaam zijn in de detailhandel.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Intergamma Bouwmarkten. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Intergamma Bouwmarkten gesorteerd op locatie