Review over Intergamma Bouwmarkten van een werknemer

Bekijk alle reviews over Intergamma Bouwmarkten

Van Neerbos is een bedrijf waar een Informele werksfeer, met een gezonde dosis werkdruk om de job gedaan te krijgen. waarbij de klant koning is.
Assistent Bouwmarkt manager (voormalige medewerker) –  Gouda, ZH22 oktober 2015
Een dag bij Van Neerbos bouwmarkt.
In de ochtend om 8:00 open met een klein team om op te starten.
Werkzaam heden bestaat dan uit, administratie en kassa's gereed maken, uren administratie verwerken.
Om 8:45 ochtend gesprek met het startende team, waarin een aantal zaken besproken worden zoals: omzet, opleiding, klanten benadering en actuele onderwerpen die omzet verhogend kunnen werken.
Rest van de dag staat in teken van verkoop, goederen aannemen en verwerken.
Prioriteit is de verkoop, klant staat centraal.
Mijn taak was het draaien van de winkel en het aansturen van de mensen op de winkelvloer, zelf bijspringen waar nodig.
In mijn taken pakket zit ook beoordelingen en functioneringsgesprekken met de medewerkers en portefeuille opleidingen, die inhoud het begeleiden/coachen van de medewerkers.
We werken daar in een management team van 1 bouwmarktmanager en 3 assistenten en een 2 a 3 tal medewerkers met toegevoegde taken.
Werktijden in ploegendienst: 08:00-17:00 of 09:00 tot 18:00 en avonddienst 13:00-21:00.
Weekenddienst: zaterdag 09:00-18:00 en zondag 12:00-18;00
Pluspunten
elke dag is anders en uitdagend. de opleidingens mogelijkheden zijn van een goed niveau.
Minpunten
Voor de functie mag er wel een iets hogere belonig gegeven worden

Andere reviews over Intergamma Bouwmarkten van werknemers

Goede werkomgeving met leermogelijkheden
Verkoop medewerker (voormalige medewerker) –  Den Haag18 oktober 2018
Onder van Neerbos bouwmarkten valt zowel de gamma als de karwei. Beide winkelketens bieden een prettige werkomgeving voor mensen die graag werkzaam zijn in de detailhandel.
Top organisatie met goede doorgroeimogelijkheden
Bouwmarktmanager (huidige medewerker) –  Noord-Brabant12 oktober 2018
Fijne werkorganisatie waarin je je goed kan ontplooien en door kan groeien. Als je maar laat zien dat je wilt.

Platte organisatie met korte lijnen!
Pluspunten
Doorgroeimogelijkheden!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Intergamma Bouwmarkten. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Intergamma Bouwmarkten gesorteerd op locatie