Intergamma Bouwmarkten Reviews

Goede werkomgeving met leermogelijkheden
Verkoop medewerker (voormalige medewerker) –  Den Haag18 oktober 2018
Onder van Neerbos bouwmarkten valt zowel de gamma als de karwei. Beide winkelketens bieden een prettige werkomgeving voor mensen die graag werkzaam zijn in de detailhandel.
Top organisatie met goede doorgroeimogelijkheden
Bouwmarktmanager (huidige medewerker) –  Noord-Brabant12 oktober 2018
Fijne werkorganisatie waarin je je goed kan ontplooien en door kan groeien. Als je maar laat zien dat je wilt.

Platte organisatie met korte lijnen!
Pluspunten
Doorgroeimogelijkheden!
Werk met weinig beloning en waardering.
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Groningen14 september 2018
Fijne collega’s en goede sfeer onder de medewerkers, maar het management in de winkel erg wisselend. Hele vervelende manager meegemaakt die zichzelf o zo geweldig vond maar het personeel onder hem weinig waardering gaf. Het loon is het absolute minimum. Veel te weinig begeleiding van vooral jonge nieuwe medewerkers, je bent aangewezen op het in je eigen tijd onbeloond doen van cursussen om te leren.
Pluspunten
Fijne collega’s, goede sfeer (muv management).
Minpunten
Weinig waardering, weinig loon, weinig begeleiding.
Een bedrijf gericht op personen in plaats van medewerkers. Legio doorgroeimogelijkheden, familiaire cultuur.
Manager Retail (huidige medewerker) –  Noord-Brabant25 augustus 2018
Uitstekend humaan bedrijf. Altijd gericht op het individu en echt een familiaire bedrijfscultuur.
Pluspunten
Doorgroeimogelijkheden, eigen initiatief (vrijheid in gebondenheid)
Minpunten
Salaris, druk op personeelsinzet (sturing te strak op norm)
slecht bedrijf om voor te werken
Ass. Filiaalmanager (voormalige medewerker) –  diverse filialen10 november 2017
Nooit een vaste aanstelling salaris is minimaal.
Hoge werkdruk met een onderbezetting. Alle opleidingen moeten
in eigen vrije tijd gedaan worden en er staat niets tegenover.
Een maaltijd vergoeding kennen ze niet je moet het doen met
een diepvriesmaaltijd.
Advies de economie trekt aan dus kies niet voor deze werkgever.
Pluspunten
Minpunten
salaris, waardering en arbeidsvoorwaarden.
Leuke werksfeer maar hard aanpoten
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) –  Oosterhout30 oktober 2017
leuk en leerzame werkgever en bied zeker veel door goei mogelijkheden. het werk is heel divers er is geen dag en geen klant hetzelfde.
Bedrijf volop in beweging
Operations Manager (voormalige medewerker) –  Groningen, Frieseland en Drenth7 februari 2017
Van Neerbos Bouwmarkten is een organisatie die zicht continue probeert aan te passen op zijn klanten en marktomstandigheden. Van distributie denken naar omni channel retailer.
Uiteraard gaat dit soms met vallen en opstaan, maar de toewijding van de medewerkers en management staat daar tegenover.
Pluspunten
compacte aansturing in de organisatie
Winkel met een fantastische werksfeer
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Sneek16 januari 2017
Informeel, direct en resultaat gericht.

Binnen van Neerbos bouwmarkten ben ik in de retail terecht gekomen. Hierin heb ik mijzelf als persoon en professional kunnen ontwikkelen op gebieden zoals communicatie, leidinggeven, commercieel denken, samenwerken en probleem oplossend gericht werken.

Diverse collega's meegemaakt. Met allen goed kunnen samenwerken en daaraan nog een aantal goeie contacten overgehouden.

Na vijf jaar was het lastig om uitgedaagd te blijven in mijn functie. Ik had graag meer willen betekenen.

Het leukste aan de baan was het contact met mensen en het adviseren van klanten en creatieve oplossingen bedenken.
Pluspunten
Vrijheid tijdens het werk
Weinigzeggende bijbaan
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Drachten13 oktober 2016
Weinigzeggende bijbaan met weinig tot geen tijd om je goed in te laten werken
Redlijke vakantiebaan/parttime job
Vakkenvuller (voormalige medewerker) –  Drachten13 oktober 2016
Een weinig inhoudelijke baan voor iemand die ambitie heeft. Er is me weinig tijd gegund om productlocaties en productkennis op te doen.
erg leuk bedrijf om voor te werken
Verkoopmederwerker / Adviseur (voormalige medewerker) –  Veghel13 oktober 2016
Van Neerbos is een erg leuke en informele organisatie om voor te werken. bestaande uit een no-nonsense mentaliteit en korte lijntjes omhoog. de sfeer in de winkels onder het persoonlijk is over het algemeen erg aangenaam wat het prettig maakt om er te werken maar ook de klant merkt het op dat er een goede samenwerking is.

een minpuntje is dat de doorgroeimogelijkheden beperkt zijn.
Pluspunten
informele sfeer, no-nonsense mentaliteit
Minpunten
relatief weinig doorgroeimogelijkheden, kansen om door te groeien.
tamelijke arbeidsvoorwaarden
Verkoop en informatiebalie medewerker (huidige medewerker) –  Amsterdam16 april 2016
Het is wel aan te raden voor een parttime baan maar niet voor een carriere of voltijd baan
Bouwmarkt waar onderbezetting eerder regel is dan uitzondering.
Service medewerkster / Kassamedewerkster (voormalige medewerker) –  Rotterdam Alexanderpolder25 januari 2016
Als servicemedewerker sta je dagelijks diverse klanten te woord, zoek je naar oplossingen en laat je de klant met een lach op zijn of haar gezicht de bouwmarkt weer verlaten. Het management team geeft je hierin vaak de vrije hand. Tevreden klant is prioriteit. Wat ik geleerd heb is creatief te zijn en in mogelijkheden denken in plaats van in onmogelijkheden. Een probleem is geen probleem maar een uitdaging en een kans om een klant te behouden of binnen te halen. Verder heb ik geleerd om met leveranciers om te gaan en te krijgen wat ik voor mijn klant wil. Samenwerken en iemands kwaliteiten benutten is ook iets wat mij makkelijk afgaat. Delegeren heb ik moeten leren, maar met constante onderbezetting valt dat niet altijd mee. Dit is tevens het moeilijkste, tijdens onderbezetting toch blijven presteren. Van Neerbos is een werkgever die constant cursussen blijft aanbieden en constant eist dat je bij blijft leren. Dit resulteert in goed geschoold personeel. (Dit betreft vooral de wat oudere personeelsleden). De directie schrijft voor, en het management dient dit uit te voeren. Dit geeft wrijving in alle lagen van het bedrijf. Theorie en praktijk gaan niet altijd samen.
Pluspunten
Veel mogen leren.
Minpunten
Er heerst een nare sfeer en vorming van kliekjes.
Van Neerbos is een bedrijf waar een Informele werksfeer, met een gezonde dosis werkdruk om de job gedaan te krijgen. waarbij de klant koning is.
Assistent Bouwmarkt manager (voormalige medewerker) –  Gouda, ZH22 oktober 2015
Een dag bij Van Neerbos bouwmarkt.
In de ochtend om 8:00 open met een klein team om op te starten.
Werkzaam heden bestaat dan uit, administratie en kassa's gereed maken, uren administratie verwerken.
Om 8:45 ochtend gesprek met het startende team, waarin een aantal zaken besproken worden zoals: omzet, opleiding, klanten benadering en actuele onderwerpen die omzet verhogend kunnen werken.
Rest van de dag staat in teken van verkoop, goederen aannemen en verwerken.
Prioriteit is de verkoop, klant staat centraal.
Mijn taak was het draaien van de winkel en het aansturen van de mensen op de winkelvloer, zelf bijspringen waar nodig.
In mijn taken pakket zit ook beoordelingen en functioneringsgesprekken met de medewerkers en portefeuille opleidingen, die inhoud het begeleiden/coachen van de medewerkers.
We werken daar in een management team van 1 bouwmarktmanager en 3 assistenten en een 2 a 3 tal medewerkers met toegevoegde taken.
Werktijden in ploegendienst: 08:00-17:00 of 09:00 tot 18:00 en avonddienst 13:00-21:00.
Weekenddienst: zaterdag 09:00-18:00 en zondag 12:00-18;00
Pluspunten
elke dag is anders en uitdagend. de opleidingens mogelijkheden zijn van een goed niveau.
Minpunten
Voor de functie mag er wel een iets hogere belonig gegeven worden
Organisatie met mogelijkheden voor persoonlijke groei
Assistent Bouwmarkt Manager (voormalige medewerker) –  Amsterdam8 oktober 2015
Organisatie met mogelijkheden voor persoonlijke groei. Mensgerichte organisatie.
Een dynamisch bedrijf met oog voor de klant.
Goederen Ontvangst medewerker (voormalige medewerker) –  Roden, DR27 november 2014
Je begint de dag met het verzamelen van klantenorders en de lijst met binnenkomende goederen en je terminal om de goederen te registreren. In de goederenontvangst aangekomen, controleer je eerst de heftruck en daarna wat er is blijven staan van de vorige dag en overlegd met de afdelingshoofden voor het wegwerken van de overgebleven goederen.
Vervolgens zoek je alle bonnen uit en archiveer je deze in de klantenmap met openstaande bestellingen. Daarna maak je ruimte om de nieuwe goederen te ontvangen. Collega's lopen af en aan om goederen te halen of voor een praatje en de opperhoofden checken vaak mee wat er is blijven staan en ondernemen actie, hetzij zelf of een aangestuurde collega. Bij het uitlezen van de terminal heb je ze nodig en bij onregelmatigheden checken zij ook nog eens de goederen die zijn binnengekomen.
Het moeilijkste is eigen om alles op orde te krijgen en te houden, omdat je vaak met seizoensgerichte producten zit, die per bulk binnenkomen.
Het leukste is om toch te proberen alles op orde te krijgen en te houden, het overleg met diverse collega's, contact met de chauffeurs en de administratieve handelingen, eigenlijk vind ik alles leuk om te doen.
Pluspunten
Gezellige club mensen..
Minpunten
Waren voor mij de werktijden..
Informele sfeer maar minder ontwikkelingsmogelijkheden
Winkelmedewerker Gamma te Rotterdam Charlois (voormalige medewerker) –  Rotterdam, ZH12 juli 2014
Was mijn eerste bijbaantje tijdens mijn studie. Hier heb ik wel klantervaring opgedaan en de klantvriendelijkheid ontwikkelt.
leuke collega's,leuke werksfeer.
goederenontvangstmederwerker (voormalige medewerker) –  veendam8 juli 2014
leuke collega's,leuke werksfeer.
leiding te productiviteit gericht.
bij minste of geringste een opmerking negatief.
doe je iets positief's ,geen waardering..
goederenontvangst was altijd heel leuk en informatief .
veel geleerd.
Pluspunten
personeelskorting, eerste keus bij ''koopjes''
Minpunten
geen waardering van de leidinggevenden..
Gezellige bouwmarkt
Verkoopmedewerker Bouwmarkt (voormalige medewerker) –  Hardenberg, OV3 oktober 2013
Leuke werkzaamheden met lieve collega's. De directie liet het personeel meedenken. Top bedrijf
Een leuke werkomgeving met leuke collega's
Allround (verkoop)medewerker (voormalige medewerker) –  Dokkum / Surhuisterveen17 juni 2013
Van Neerbos Is een werkgever waarbij alles tot in de puntjes is geregeld en een goede structuur heerst. Ik heb altijd met veel plezier voor Van Neerbos Bouwmarkten mogen werken.
Pluspunten
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Worden wegens economische factoren geen contracten verlengd

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Intergamma Bouwmarkten. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Intergamma Bouwmarkten gesorteerd op locatie