Interduct Groep Reviews

Positief
Productiemedewerker (huidige medewerker) –  Ittervoort13 maart 2019
Goede werkgever dat duurzaam probeert te worden en de mogelijkheid geeft om door te groeien. Wel moet je zelf duidelijk en overzichtelijk erover zijn. De werkvloer heeft enkele verbeter punten maar overal is het een prima werkgever en werkplek. Je leert veel, er is goede samenwerking tussen de bedrijven, medewerkers en monteurs. Verder is door loon/uur verhouding redelijk goed gecompenseerd. Leuk is dat je gevarieerd kan werken naar je eigen kennen en kunnen.
Pluspunten
Veel mogelijk
Minpunten
Korte leer periode
Goede werkgever waar persoonlijke ontwikkeling voorop staat
Marketing- en communicatiemedewerker (huidige medewerker) –  Ittervoort14 december 2018
Wat Interduct voor mij een prettige werkgever maakt is de sfeer op de werkvloer en de bedrijfscultuur. Er heerst een hele huiselijke en informele sfeer. Ook krijg je erg veel vrijheid en is er ruimte voor eigen inbreng, wat voor mij erg belangrijk is.
Pluspunten
Aantal vakantiedagen, leuke collega's, prettige sfeer, vrijheid en goede omgang met elkaar.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Interduct Groep. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,7

Reviews over Interduct Groep gesorteerd op vacaturetitel