Interakt Contour Reviews

Weinig betrokkenheid, hoge werkdruk, ieder-voor-zich mentaliteit
Begeleider (voormalige medewerker) –  Lelystad6 december 2017
Ben een jaar bij IAC in dienst geweest, na een aantal maanden met een burnout uitgevallen.
De periode dat ik er heb gewerkt vond ik dat er een hoge werkdruk heerste, het nodige personeel dat er al lang werkte en vaak erg "vastgeroest" in denkbeelden, erg gericht op routinematig en volgens lijstjes werken.
I.m.o. weinig gericht op de mens en zijn behoeften achter de beperking.
Ook bij het personeel onderling een beperkte betrokkenheid onderling, dit werd bijv. ook na mijn uitvallen zichtbaar doordat er welgeteld 1 keer een collega kort praktisch contact gezocht heeft.
leuke stage
10 weken stage gelopen bij de roef (voormalige medewerker) –  Enschede23 februari 2016
alles was goed geregeld maar er is altijd plek voor verbetering
leuke werkomgeving met gezellige mensen om je heen.
Sportbegeleidster (voormalige medewerker) –  Almere,9 januari 2014
Als ik op me werk aankom maak ik even een praatje met de cliënten.
Als het dan tijd is om naar de sportschool te gaan pak ik de rolstoel voor me cliënt en lopen we in een groepje naar de sportschool.
Daar help ik de cliënte bij het op en afstappen van de apparaten en motiveer de cliënte om door te gaan en geef ze motivatie om door te gaan.
Leg de spullen neer die we nodig hebben voor de rek en strek oefeningen en ruim ze weer op als we klaar zijn.
Klaar bij de sportschool lopen we in een groepje terug naar De Running.
Daar schenk ik een kopje thee of fris in voor de cliënte.
Als de cliënte klaar zijn gaan ze naar huis en ruim ik de boel op en maak het weer netjes.
Pluspunten
je hebt lichaamsbeweging
Organisatie die inspeelt op de behoefte van mensen met Niet Aangeboren Hersenletsel
Meebehandelaar bij mensen met NAH (huidige medewerker) –  Amersfoort, UT26 oktober 2013
Mensen met Niet Aangeboren Hersenletsel hebben allemaal verschillende beperkingen opgelopen door verschillende oorzaken die ten grondslag liggen aan het NAH.
Steeds is het goed luisteren naar de mensen heel belangrijk, omdat er vaak een vraag achter de vraag ligt.
Het omgaan met mensen die niet aangeboren hersenletsel hebben opgelopen laat je inzien hoe gemakkelijk het een ieder van ons kan overkomen. Het is soms zo triest om te zien dat mensen een zo vol leven hadden, maar hun leven totaal anders is geworden door het hersenletsel.
Toch geeft het werk veel plezier omdat je zoveel verschillende mensen ontmoet, waarbij je kan bijdragen aan het verbeteren van hun situatie. Daarnaast is het zo leuk om mee te maken hoeveel humor mensen hebben.
Pluspunten
Je hebt de vrijheid om je dagen in te plannen, zodat je je werk kunt afstemmen op de thuissituaie
Minpunten
Er worden geen vaste contracten meer gegeven
Gezellige werksfeer
Bachelor onderzoek (voormalige medewerker) –  Oldenzaal, OV26 september 2013
Ik heb een bachelorronderzoek bij Interakt Contour verricht. Wat mij direct opviel is dat alle collega's enthousiast mee werkten met het onderzoek. Iedereen kwam met suggesties tijdens het interview.
Pluspunten
No nonsense mentaliteit
Minpunten
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Interakt Contour. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Interakt Contour gesorteerd op locatie