ING Reviews

543 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 1.805 reviews
Leuke werkomgeving, geen doorgroeimogelijkheid
Stagiare afdeling Juridische Zaken (voormalige medewerker) –  Amsterdam11 februari 2020
Ik heb het als stagiaire enorm naar mijn zin gehad, ik vond het daarom ook erg jammer dat er voor mij geen doorgroeimogelijkheid binnen het bedrijf was. Management op vele afdelingen kan echt beter, vooral de implementatie van Agile werken moet beter.
gezellige werkomgeving en leuke collegas
Senior Hypotheek acceptant, Hypotheekdesk (voormalige medewerker) –  Amsterdam24 januari 2020
bedrijf is daarentegen absoluut niet aan te bevelen
Mooi bedrijf. Veel geleerd en met fijne mensen samengewerkt.
Consultant / Projectmanager (voormalige medewerker) –  Amsterdam17 januari 2020
Veel veranderingen. Loopt voorop in bancair nederland. Zorgen over continue veranderingen en werkdruk. Internationalisering en andere management sturing zet wel verbinding tussen mensen onder druk.
Goede werkgever die aan personeel denkt
KYC/CDD Offboarding specialist (voormalige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost13 januari 2020
Mijn ervaring bij de ING was wel erg goed. Je krijgt ruimte voor ontwikkeling. Ik werkte via een detacheringsbureau dus ik had niet alle voordelen van in house collega's. Zij hadden ook mogelijkheden voor de in house arbo arts bijvoorbeeld. Ik had graag willen blijven maar het boterde niet met mijn detacheringsbureau.
Innovatief bedrijf
Personal Banker (voormalige medewerker) –  Amsterdam8 januari 2020
dynamisch bedrijf wat volledig inzet op innovatie. kortom vooruitstrevend bedrijf.
Personal Banker (voormalige medewerker) –  Breda6 januari 2020
Dynamische werkomgeving en salesgerichte bedrijfscultuur
Financieel Adviseur (voormalige medewerker) –  Leeuwarden28 december 2019
Ik vind dat ieder persoon het zelf moet ervaren, want het is zo'n groot bedrijf dat alle afdelingen en teams erg kunnen verschillen. Omdat je als CLT team zelfstandig werkt, heb je per CLT team verschillende regels en culturen.
Leerzame ervaring
Hypotheekacceptant (huidige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost21 december 2019
Ik raadt het werkzoeken aan het zeker bij ING te proberen. Goede werksfeer en goed salaris.
Stressvolle werksfeer met weinig flexibiliteit
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) –  Leeuwarden17 december 2019
Je wordt verwacht flexibel te zijn en onder hoge druk te werken. Vanuit hen is er weinig flexibiliteit en begrip.
Pluspunten
Minpunten
Lange werkdagen met veel stress
Onproductieve bureaucratisch werkomgeveing, aardige mensen
Senior Software DevOps Engineer (voormalige medewerker) –  Amsterdam13 december 2019
Het concept van DevOps op deze specifieke afdeling betrof alleen de functie titel. Het kwam er op neer dat alle Ops taken simpelweg bij de Software Engineers waren gedumpd. Om die taken uit te voeren was er bijna geen ondersteuning of duidelijke informatie.Kenmerkend waren de eindeloze en tijdrovende email uitwisselingen als enige vorm van communicatie. Eindeloos zoeken op interne portals in de hoop een greintje informatie te vinden om productief aan je taak te kunnen werken. Op de eerste dag wel kenins gemaakt met de Agile Coach, daarna nooit meer mee gewerkt.

Verder wel hele aardige mensen in het team en omdat iedereen tegen dezelfde problemen aanliep was de sfeer wel goed.
Pluspunten
Goeie cafetaria met redelijke prijzen
Minpunten
Weinig mogelijkheden om productief te zijn
Bedrijf met hoge prestatiedruk
Maatschappelijk werker (voormalige medewerker) –  Amsterdam9 december 2019
ING Verwacht veel van medewerkers en is steeds aan veranderingen onderhevig.
Brede mogelijkheden binnen een prettige werkomgeving
Personal Banker | Adviseur dagelijkse bankzaken (huidige medewerker) –  Delft1 december 2019
Als adviseur voer ik op deskundige wijze gesprekken met particuliere en zakelijke klanten. Vanuit een ambassadeursfunctie voor de bank vervul ik de klantbehoefte. Het realiseren van commerciële targets met betrekking tot betalen, sparen, lenen, verzekeren en overige financiële producten. Daarnaast leid ik nieuwe medewerkers op en begeleid ik stagiairs. Ook ben ik verantwoordelijk voor het rooster van 2 kantoren. Vanaf 2017 doorgegroeid naar Personal Banker. Tijdens deze diepgaande en brede adviesgesprekken geef ik mensen inzicht in de mogelijkheden rondom het vermogen. Wat zijn de wensen en doelen rondom het hiervan? Ik help je verder met betrekking tot belastingtechnische zaken, schenken, eigen woning, pensioen(opbouw) en beleggen.
Snel veranderende organisatie / dynamisch
HR Business Learning HR Consultant D ING Amsterdam (voormalige medewerker) –  Leeuwarden26 november 2019
Ik heb er 28 jaar met plezier gewerkt. Het is een dynamische organisatie waar vaak verandering plaatsvindt. Soms klein en de laatste jaren veel en groot. Het vraag van jou flexibiliteit en duurzame inzetbaarheid. Een leven lang leren, werken aan persoonlijke ontwikkeling is heel belangrijk.
Je wordt goed betaald, maar moet er ook wel wat voor doen.
Klantenservice medewerker inbound en outbound (voormalige medewerker) –  Leeuwarden24 november 2019
Ik heb er 40 jaar gewerkt met veel plezier, maar de laatste 5 jaar waren behoorlijk pittig en voor mij een sein om afscheid te nemen.
Superaardige collega's op iede nivo
Administratief medewerkster (voormalige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost10 november 2019
Ik vond de sfeer super relaxed en de werkzaamheden waren goed uit te voeren
Prettige werkomgeving
Customer Loyalty Team Member (voormalige medewerker) –  Leeuwarden5 november 2019
Ik heb een geweldige tijd gehad leuke collega’s, goede sfeer maar vooral veel geleerd.
veel informele activiteiten per bedrijfsonderdeel
Medewerker Business Support (voormalige medewerker) –  Amsterdam25 oktober 2019
Goede werkgever met veel mogelijkheden voor de werknemers. alles is bespreekbaar. daarnaast doorgroeimogelijkheden zoals je zelf wilt
Pluspunten
fitness ruimte en huurfietsen
Minpunten
tijdens feestdagen geen vrij of vakantie krijgen
Adviseur (voormalige medewerker) –  Delft25 oktober 2019
het is een goed bedrijf en is ook goed voor zijn personeel
\International environment, great management, work life balance and workmates
Software Engeneer
Dev Engineer (huidige medewerker) –  Amsterdam, Netherlands18 oktober 2019
Maybe I landed on a bad team, but some teammates were just not nice people. When I changed teams things were better. Nicer colleagues and a much better work/life balance.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij ING. Onze community staat klaar om te antwoorden.