ING Reviews

444 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 1.168 reviews
gezellige werkomgeving
Operationeel incasso medewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost9 april 2018
veel vrijheid in het werk, flexibele werktijden, motiverende omgeving.
Pluspunten
flexibele werktijden
Minpunten
moeilijk door te groeien
Prettige werkomgeving, bij de tijd, eigen invulling van werktijd
Event coördinator (voormalige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost9 april 2018
Heerlijk werken in vrijheid en vertrouwen. Zelf tijd indelen, als je werk maar afkomt. ING gaat mee met de tijd, heeft budget om zaken op te pakken / uit te voeren, maar goed argument is verplicht.
Leuk werken in een grote organisatie met beperkt maatschapelijk nut
HR Project & Change manager (voormalige medewerker) –  Amsterdam5 april 2018
ING is een mooi en groot bedrijf dat streeft naar hoge kwaliteit en hier ook in investeert. Op veel plekken krijg je ruimte om je eigen functie in te vullen en initiatieven te nemen. De hiërarchie is stevig en soms hinderlijk. De maatschappelijke antenne van de bedrijfsleiding is niet erg gevoelig. De focus is erg op aandeelhouderswaarde.
Pluspunten
mogelijkheden om eigen baan vorm te geven. Hoog kwaliteits niveau, prima arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Sterk hirarchisch, beperkt maatschappelijk nut, weinig maarschappelijke senbsitiviteit
Fantastisch
receptioniste (voormalige medewerker) –  Zwolle27 maart 2018
Wat een mega leuke tijd heb ik hier gehad, als ik eraan terug denk dan krijg ik weer een lacht op mijn gezicht.
Goede werkgever
Financieel adviseur (voormalige medewerker) –  Amsterdam27 maart 2018
Goede werkgever, goed betaald en goede doorgroeimogelijkheden samen met leuke collega's.
Gezellige omgeving, goede arbeidsvoorwaarden.
Intern Accountmanager Grootzakelijk (voormalige medewerker) –  Utrecht27 maart 2018
Leuke organisatie, waar leuke mensen werken. Gezien de grootte van de organisatie, is het niet gek als je je een nummertje voelt. Verder prima arbeidsvoorwaarden.
gezellig bedrijf met goede arbeidsvoorwaarden
verkoop-en service adviseur (voormalige medewerker) –  Leeuwarden26 maart 2018
Bedrijf met fijne collega's, veel variatie in werk. Management kan beter. Arbeidsvoorwaarden salaris zijn goed. Ik heb er geleerd om moeilijke gesprekken goed af te handelen, inzicht in het bedrijfsleven
Pluspunten
Gratis warme maaltijd bij avonddiensten
Minpunten
Dag vrij krijgen erg moeilijk
Fijne werkgever
Associate Operations Specialist (huidige medewerker) –  Amsterdam22 maart 2018
Een dag in mijn functie bij ING is lekker druk, daar hou ik van, soms stressig maar ook dat past bij mij. Ik heb geleerd om voor mezelf op te komen, omdat ik als student begon, dit was mijn eerste functie, ben ik in mijn functie gegroeid. Het management is achteruit gegaan, sinds het hele Agile gebeuren. Het moeilijkste van mijn functie vond ik het combineren met mijn prive, dit heeft gewoon met mijn levensfase te maken. Ik heb een jonge dochter en een tweede op komst. Ik werkte heel vaak thuis maar nu raakt prive en werk niet meer in balans. Het thuiswerken vond ik altijd heel leuk aan mijn werk, de werktijden zijn erg flexibel, maar ook dit is nu voor mij een nadeel geworden omdat ik het niet meer kan combineren met twee jonge kinderen en een drukke baan van 40 uur.
Pluspunten
Arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Lange werkdagen
Prettige werkgever
Relatiemanager MKB (voormalige medewerker) –  Gouda9 maart 2018
Leuk en prettig bedrijf om voor te werken waar je jezelf goed kan ontwikkelen.
Pluspunten
stabiele werkgever
Minpunten
onpersoonlijk
prettige werkomgeving veel activiteiten na werk mogelijk.
Security Officer, Kluisuitgifte, Opleider (voormalige medewerker) –  Leeuwarden8 maart 2018
Uitdagende baan als opleider.
Vele skills kunnen uitvoeren.
Slechtnieuws gesprekken.
Mensen zowel in theorie al in praktijk verder geholpen.
Pluspunten
Vele activiteiten na het werk. fitness, bhv volleybal e.d.
moderne werkgever
hypotheekadviseur/coach (voormalige medewerker) –  Arnhem/Amsterdam5 maart 2018
Door nieuwe manier van werken, agile, zeer veel mogelijkheden voor inbreng ideen en voorstellen.
Met plezier gewerkt
TS Specialist (Technical Support) (voormalige medewerker) –  Den Haag20 februari 2018
Leuke cultuur, eigen omgeving binnen ING. Helaas door inmenging EU en overheid ontbonden.
Goed bedrijf de bank doet er alles aan om haar personeel naar de zin te maken dmv sport gelegenheden, rustkamers, elk jaar een personeelsbuitje.
Inkassant (voormalige medewerker) –  Arnhem, Leeuwarden14 februari 2018
Werken bij de ING Bank is zeer prettig je collega's zijn behulpzaam en vriendelijk ook het management.
Pluspunten
goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
kan helaas niet ontdekken.
Leuke werkomgving, uitstekend bedrijfstructuur, leermogelijkheden
Secretaresse/managementassistente (voormalige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost1 februari 2018
Ik vind de organisatie en administratieve aspecten binnen het secretariële vak leuk en boeiend. Ik bereid graag meetings voor, presentatie stukken en alle bijhorende taken goed verzorgen.

Een typische werkdag voor mij is dat, ik de agenda van mijn manager nauwkeurig beheren, agenda items coördineren en als nodig is zaken effectief afhandelen. Diverse administratieve taken zoals het boeken van zakenreizen en hotels, het verwerken van declaraties, ziek/beterschap meldingen, roostervrij dagen opvoeren en bijhouden, inwerken/begeleiden van nieuwe medewerkers naar een nieuwe werkplek.

Soms bij afwezigheid van mijn manager en zijn teamleden, verstrek ik relevante informatie aan business partners zowel binnen en buiten. Zo onderhoud ik strikt en zorgvuldig vertrouwelijke informatie
van de afdeling en deze met integriteit verwerken.

Het bedrijfscultuur kan veel beter, als we ook op hoog niveau en voor top posities een mixture van alle culturen mag hebben voor een betere samenwerking. Op dit manier, kunnen we collegae op alle afdelingen te mogen leren kennen, nieuwe ideeën (lessons) delen in/buiten onze werkomgeving.

Vroeger was ik niet assertief genoeg, maar nu wel omdat ik geleerd heb hoe ik persoonlijke werk gerelateerde issues kunnen benaderen en efficiënt oplossen.

Het moeilijkste van de baan is, wanneer je een opdracht krijgt met heel te weinig info - dat je `outside of the box` oplossingen op moest gaan zoeken. Op een persoonlijke manier, hoe dan ook, ik maak altijd mijn opdrachten af!

En de leukste van de baan zeker, is de positieve feedback die je krijg
  meer... achteraf. Het geeft mij veel voldoening als ik elke evenement perfect heb geregeld en wordt hiervoor zeer gewaardeerd.......

Overal, ING Bank N.V. is de juiste werkplek waar je jezelf kan ontwikkelen, uitstekende CAO regelingen, een moei combinatie zoeken tussen werk en thuis, goede salarisschalen. Zolang als je hard werkt, word je gemotiveerd en op de juiste pad gestuurd voor betere carrièremogelijkheden!
Pluspunten
Team Events
Minpunten
Gelijk waardering voor alle cuturen
formeel bedrijf met prima werk/prive balans regelingen en doorgroeimogelijkheden
Sr Investigator FX/MM and Derivatives Settlements (voormalige medewerker) –  Amsterdam20 januari 2018
ING hanteert prima regelingen met betrekking tot het in balans houden van werk/privé, zoals een 36-urige werkweek. De arbeidsvoorwaarden zijn ook uitstekend evenals studie-, persoonlijke ontwikkeling- en doorgroeimogelijkheden. Carrière mogelijkheden zijn er te over maar vergen wel netwerkskills. De bedrijfscultuur is over het algemeen formeel, het maat- c.q. mantelpak wordt gezien als gepaste kledij. Financiele instellingen zijn (terecht) gebonden aan strenge regelgeving waardoor er weinig ruimte is voor creatieve uitingen.
Pluspunten
goede regelingen m.b.t. werk/prive en persoonlijke ontwikkeling
Minpunten
het bedrijf moet bij je passen (weinig ruimte voor creatieve denkbeelden)
goede samen werking met collega's als met de leiding gevende.
Datatypiste (voormalige medewerker) –  Rotterdam14 januari 2018
Zeer goede herinneringen leuke tijd heb ik daar gehad. We moesten er heel hard werken maar er was saamhorigheid en geduld naar elkaar toe. Daar heb ik de kneepjes van het verwerken van de geld stroming die er toen was. Kasbeheer en bellen naar cliënten toe.
Vond het best erg dat de ING ons afstootteen dat we bij een andere baas terecht kwamen na zovele jaren dat was voor mij het moeilijkste van mijn baan. Het leukste was dat er ook tijd voor ontspanning was in de zin van een grapje.
Pluspunten
Ja er was een brdrijfskantinne waar je goed kon eten.
Minpunten
Veel vrijheid om je functie zelfstandig uit te voeren.
Communicatieadviseur (voormalige medewerker) –  Amsterdam9 januari 2018
Veel mogelijkheden om je functie zelfstandig uit te voeren met veel verantwoordelijkheden. Eigen bijdrage of initiatief in bijvoorbeeld projecten wordt enorm gestimuleerd en gewaardeerd. ING is een innovatieve organisatie; qua digitalisering loopt men voorop. Dat maakt ING tot een zeer aantrekkelijke werkgever. Veel mogelijkheden voor het volgen van interne en externe trainingen, of het volgen van een opleiding.
ING bank
Customer Loyalty Team Risicobeheer Actualisatie (huidige medewerker) –  Amsterdam ArenA9 januari 2018
Op dit moment ben ik werkzaam als financiële administratief medewerkster bij de ING Bank. Ik heb 10 jaar ervaring binnen de ING Bank en laatste 4 jaar ervaring met zekerheden en het verzorgen van doorbelastingsfacturen naar klanten. Gezien mijn kennis en vaardigheden gaat mijn interesse uit naar deze functie Medewerker Financiële Administratie. De veelzijdigheid van het takenpakket van deze functie spreekt mij zeer aan.
Pluspunten
Agile werken
Minpunten
Fijne werkgever met oog voor werknemers
Customer Loyalty Team Member (voormalige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost4 januari 2018
Bij ING heb ik de mogelijkheid gekregen om bij te dragen aan het starten van een nieuwe afdeling waardoor ik op gebied van beleidsvoering veel heb kunnen betekenen voor ING. Daarnaast gaf ING mij veel vrijheid om organisatie breed kennis op te doen.
Goede werkgever
Krediet Adviseur (voormalige medewerker) –  Amsterdam/Leeuwarden6 december 2017
Bij het denken aan de ING denk ik aan een hele goede werkgever, die helaas ook met zijn tijd mee moet gaan. Goede en slechte tijden meegemaakt, Maar dat geldt voor alle banken
Is niet in enkele woorden te omschrijven.
Hoewel ik nu van ex-collega's die er nu nog werken af en toe mindere berichten hoor, kan ik niet anders zeggen dan dat ik een meer dan prima tijd daar heb gehad.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
De afstand medewerkers management wordt steeds groter

Stel een vraag over solliciteren of werken bij ING. Onze community staat klaar om te antwoorden.