ING Reviews

428 reviews gevonden voor deze zoekopdracht
Werk-Privé Balans
Veel vrijheid om je functie zelfstandig uit te voeren.
Communicatieadviseur (voormalige medewerker) –  Amsterdam9 januari 2018
Veel mogelijkheden om je functie zelfstandig uit te voeren met veel verantwoordelijkheden. Eigen bijdrage of initiatief in bijvoorbeeld projecten wordt enorm gestimuleerd en gewaardeerd. ING is een innovatieve organisatie; qua digitalisering loopt men voorop. Dat maakt ING tot een zeer aantrekkelijke werkgever. Veel mogelijkheden voor het volgen van interne en externe trainingen, of het volgen van een opleiding.
ING bank
Customer Loyalty Team Risicobeheer Actualisatie (huidige medewerker) –  Amsterdam ArenA9 januari 2018
Op dit moment ben ik werkzaam als financiële administratief medewerkster bij de ING Bank. Ik heb 10 jaar ervaring binnen de ING Bank en laatste 4 jaar ervaring met zekerheden en het verzorgen van doorbelastingsfacturen naar klanten. Gezien mijn kennis en vaardigheden gaat mijn interesse uit naar deze functie Medewerker Financiële Administratie. De veelzijdigheid van het takenpakket van deze functie spreekt mij zeer aan.
Pluspunten
Agile werken
Werk-Privé Balans
Fijne werkgever met oog voor werknemers
Customer Loyalty Team Member (voormalige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost4 januari 2018
Bij ING heb ik de mogelijkheid gekregen om bij te dragen aan het starten van een nieuwe afdeling waardoor ik op gebied van beleidsvoering veel heb kunnen betekenen voor ING. Daarnaast gaf ING mij veel vrijheid om organisatie breed kennis op te doen.
Goede werkgever
Krediet Adviseur (voormalige medewerker) –  Amsterdam/Leeuwarden6 december 2017
Bij het denken aan de ING denk ik aan een hele goede werkgever, die helaas ook met zijn tijd mee moet gaan. Goede en slechte tijden meegemaakt, Maar dat geldt voor alle banken
Is niet in enkele woorden te omschrijven.
Hoewel ik nu van ex-collega's die er nu nog werken af en toe mindere berichten hoor, kan ik niet anders zeggen dan dat ik een meer dan prima tijd daar heb gehad.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
De afstand medewerkers management wordt steeds groter
Innovatieve werkgever
Informatiemanager / Scrum Master (huidige medewerker) –  Amsterdam4 december 2017
ING is een werkgever welke constant aan het vernieuwen is, dit heeft zowel zijn voor als nadelen.

Het belangrijkste voordeel is dat je iedere dag in aanraking kan komen met de nieuwste ontwikkelingen op ICT gebied en dat ING voorop loopt met het omarmen van nieuwe manieren van (agile) werken.

Het nadeel van het constanten vernieuwen is dat er veel interne reorganisaties zijn wat toch leidt tot enige onrust.
Pluspunten
vernieuwend, uitdagend, goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
veel reorganisaties
Angst cultuur
Consultant (voormalige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost30 november 2017
Er heerst een angstcultuur door veel reorganisaties. Ook maken oudere medewerkers geen plaats voor nieuwe.
Pluspunten
Minpunten
Geen vriendelijke cultuur
Productive work place
Customer Service Representative (voormalige medewerker) –  Leeuwarden28 november 2017
A typical day at work included to process customer data in the ING client service systems, to talk with the bank's clients and to ensure an adequate follow up on processes.
Minpunten
Repetitive work
Prima werkgever
Business Support Officer (voormalige medewerker) –  Amsterdam22 november 2017
Bij ING heb ik een heleboel geleerd, diploma`s gehaald, en mij verder ontwikkeld. De dagen zijn nooit hetzelfde elke dag is weer een belevenis.
Werk-Privé Balans
prachtig divers bedrijf met veel nadruk en aandacht voor innovatie en banking of the next generation
Interim manager Trade Finance Operations (voormalige medewerker) –  Amsterdam17 november 2017
agile way of working ingevoerd bij alle onderdelen. kenmerkend voor een lerende en continue veranderende omgeving. medewerkers worden gestuurd op resultaten en worden geacht zelf organiserend, ondernemend en initiatiefrijk te zijn.
Betrouwbare en plezierige werkgever
Medewerker Cards and Cash (retail) (voormalige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost3 november 2017
ING heeft vele divisies. Hierdoor zijn de ontwikkel mogelijkheden voor de medewerkers top ! Voldoende faciliteiten:
- opleidingen zowel intern als extern ING
- fitness
- personeelsvereniging
- kortingen
Te veel om op te noemen
Pluspunten
Meer dan voldoende faciliteiten
Minpunten
Hokjes geest, geen controle op het hele proces
Werk-Privé Balans
Leuke gezellige omgeving met resultaatgerichte houding
CLT member Hyping (huidige medewerker) –  Amsterdam2 november 2017
Leuk bedrijf, lieve mensen. Agile werken en tijd voor voor leuke dingen naast het behalen van je doelen en de gestelde resultaat norm. Goed om veel te leren minder goed om door te groeien.
Werk-Privé Balans
Accepteren, beoordelen en administreren van overeenkomsten
Acceptatie & Beheer (Back Office) ING (huidige medewerker) –  ede25 oktober 2017
We beginnen de dag met een kopje koffie en bespreken wat we de vorige dag/avond gedaan hebben. Tijdens het werk is er ruimte voor kleine overleggen om je werk goed uit te kunnen voeren. Genoeg ruimte voor eigen initiatief en verantwoordelijkheid. Collegialiteit zorgt voor een positieve werksfeer en iedereen is wel in voor een gezellig praatje. Dit maakt de werkdag ook zeer aangenaam en leuk, tevens de processen op acceptatie maakt het werk niet alleen leuk, maar ook lastig omdat je een keus maakt, waarbij de relatie geraakt wordt.
Pluspunten
Collegialiteit
Minpunten
geen vast werkrooster en slechte verhouding werk & privé
Werk-Privé Balans
De diverse functies zijn telkens afgestemd op groeiende ervaring. Het is een prettig bedrijf om te werken.
Performance medewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam24 oktober 2017
meer dan 25 jaar bij ING met plezier gewerkt in verschillende functies.
Ontzettend fijne werkomgeving
Telefonisch adviseur (voormalige medewerker) –  Leeuwarden14 oktober 2017
Ik heb het hier ontzettend naar mijn zin gehad. Ik was hier ingehuurd via P&B. Ik heb gesolliciteerd voor vaste dienst bij ING en was door de voorrondes heen. Ik heb zelf besloten om het traject te stoppen omdat de contractduur zou veranderen van maximaal 28 uur naar een min max contract van 28-40 uur. In de praktijk zou het er op neer komen dat je 40 uur per week zou werken, en dat is mij teveel.
Pluspunten
Gezellige teams, goede werkmaterialen.
Minpunten
Bijna continu 40 uur per week werken
heb daar 20 jaar met veel plezier gewerkt de afdeling was 1 grote familie
Administratief medewerkster (voormalige medewerker) –  Amsterdam13 oktober 2017
het is heel jammer dat ze de mensen met heel veel ervaring boventallig maken en heel veel werk naar het buitenland verhuisd.
alleen maar om het goedkoper voor zich zelf te maken.
zo gaat heel veel kennis verloren.
en daarvoor in de plaats jongeren met een HBO opleiding aannemen.
Bedrijf in ontwikkeling
Customer Loyalty Member/ Financieel adviseur (huidige medewerker) –  Friesland11 oktober 2017
Veel veranderingen maken dat het nooit saai is. Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.Leuke open sfeer. Collegialiteit
Pluspunten
Wisseldiensten, Leuke sfeer
Minpunten
Nog geen duidelijke richting
Was deze review nuttig?JaNee 1Rapporteren
Fijne werkgever
Manager (voormalige medewerker) –  Diverse locaties10 oktober 2017
Met veel plezier bij ING mogen werken. ING is een verrassend moderne financial waar je veel mogelijkheden hebt om je te ontwikkelen.
Werk-Privé Balans
Positieve werkomgeving met veel vrijheid
network engineer (voormalige medewerker) –  Nederland2 oktober 2017
Management zwak Geen visie of in ieder geval niet duidelijk naar de werknemer toe. Bedrijfscultuur veelal afgebakend op functie en afdeling. Doorgroei mogelijkheden in mijn positie niet of nauwelijks.
Arbeidsvoorwaarden uitstekend.
Voorts een fijn bedrijf om voor te werken vooral in de rol die ik in de jaren 2000 tot en met 2010 heb mogen uitvoeren. Dit bestond uit het beshrijven en uitzoeken van een nieuw bekabeling concept voor de ING . Hierna volgde de implementatie van dit concept in alle gebouwen die ING bezit. Het bepalen van het beleid het uitschrijven van het design de samenwerking met andere interne- en externe bedrijven en bedrijfsonderdelen is mij bijzonder goed bevallen.
Pluspunten
vrijheid in werk uitvoering.
Minpunten
visie en hokjes mentaliteit
Werk-Privé Balans
uitdagende werkomgeving in een bedrijf wat vooroploopt in de bedrijfstak
Advisory IT Specialist (huidige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost30 september 2017
Zowel in werkwijze als producten loopt ING voorop in de bedrijfstak
Werk-Privé Balans
Leerzame stage,maar niet de branche die ik in de toekomst in wil.
Stage gelopen (voormalige medewerker) –  Utrecht29 september 2017
Meeloop stage in jaar 2. Was vooral veel meekijken en een eigen onderzoek doen. Ik heb onderzoek gedaan naar de rol van familiebedrijven in de Nederlandse economie. Verder kon ik qua werkzaamheden weinig toevoegen, helaas. Om echt mee te draaien op een private banking afdeling van de ING is voor een 2e jaars student naar mijn ervaring teveel gevraagd.
Pluspunten
prima werksfeer
Minpunten
Was niet het bedrijf/branche waar ik later in wil werken

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Waarderingen op categorie

Werk-Privé Balans

Reviews over ING gesorteerd op locatie