Review over IKEA van een medewerker

Bekijk alle reviews over IKEA

Leuke en gezellige collegas
Communication & Interior Design Manager. MT member (huidige medewerker) –  Amersfoort14 januari 2020
Aan te bevelen
Sterk concept heel commerciel maar complexe organisatie. Alle administratie en organisatie moet je zelf doen; ook in managementteam.
Pluspunten
Collega's en sfeer samenwerking en people concept

Andere reviews over IKEA van medewerkers

Medewerkers zijn leuk maar management is INCAPABEL
Customer support agent (voormalige medewerker) –  Groningen20 januari 2020
Ben hier komen werken met de intentie om door te groeien. Kwam na een tijdje al snel achter dat alles hier op basis van vriendjespolitek gaat. Heel jammer, zo heb je dus incapabele teamleiders die aangesteld zijn niet omwille de competenties maar omdat ze schoothondjes zijn van management. HR behartigt enkel de belangen van de organisatie, totale onbegrip voor jou en je situatie. Planning is zo stijf als een plank, er wordt van jou geacht flexibel te zijn maar andersom mag je ernaar fluiten. En nog maar te spreken over 'vrijheid van meningsuiting'. Als je een mening hebt, die niet binnen de kaders van IKEA ligt, wordt je hier op afgerekend. HET IS NET EEN SEKTE! En dat allemaal voor een slappe hongersloontje. Ben blij dat ik daar WEG BEN, raad dit niemand aan.
Fijne collega's met af en toe slechte leiding.
Customer Service Medewerker (huidige medewerker) –  Delft7 januari 2020
Het ligt er ontzettend aan op welke positie / plaats je aan de slag moet gaan. Er is een groot vriendjespolitiek gehalte over wie wat mag doen.

Er zijn een aantal managers/leidinggevende die hier onafhankelijk in zijn, maar dit is wel beperkt.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij IKEA. Onze community staat klaar om te antwoorden.