Reviews voor IKEA in Delft

20 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 7.583 reviews
Fijne collega's met af en toe slechte leiding.
Customer Service Medewerker (huidige medewerker) –  Delft7 januari 2020
Het ligt er ontzettend aan op welke positie / plaats je aan de slag moet gaan. Er is een groot vriendjespolitiek gehalte over wie wat mag doen.

Er zijn een aantal managers/leidinggevende die hier onafhankelijk in zijn, maar dit is wel beperkt.
Salaris goed , maar dan houdt het ook op
medewerker food & beverages/eerste medewerker/merchandising specialist (voormalige medewerker) –  Delft9 oktober 2019
Primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn voldoende. Doorgroeimogelijkheden zijn in de vestiging Delft minimaal. Veelal worden leidinggevende functies vervult door mensen die als expat vanuit het buitenland worden gehaald
gezellig met tafelvoetbal
Medewerker (voormalige medewerker) –  Delft15 juli 2019
heel leuk gezellige sfeer =, collega's. werk privé ballans
Hardwerken dag in dag uit
Kitchen Production Specialist (huidige medewerker) –  Delft30 januari 2019
IKEA is een mooi bedrijf, maar geen doorgroeimogelijkheden om vanuit bijvoorbeeld de food afdeling door te groeien en iets anders te gaan doen.
Pluspunten
13e maand, vakantiegeld.
Minpunten
Geen doorgroeimogelijkheden
Really fun place to work!
Commercial Sales Manager, full-time (huidige medewerker) –  Delft21 december 2018
It's a fantastic workplace to work! IKEA is the best company I have ever the pleasure of working for. Worked there for 15 years, no regrets! It is a company that you can grow and explore, this is amazing! My coworkers were really close like family. The Management is amazing and works right along side of their employees. AMAZING workplace!
Pluspunten
Taking good care of the coworkers
Minpunten
Can't think of any
prima werkgever
HR director (voormalige medewerker) –  Delft11 november 2018
voldoende ontwikkelmogelijkheden en vrijheid om het HR concept verder te ontwikkelen
Pluspunten
prima cultuur
Minpunten
lange werkdagen + reistijd
Houden weinig rekening met jou als werknemer of nieuwe collega
Sales medewerker (voormalige medewerker) –  Delft2 augustus 2018
Je bent nieuw en onervaren in het bedrijf zelf, maar daar wordt geen rekening mee gehouden. Fouten maken mag volkomen niet. Je krijgt om alles een opmerking. Collega's en teamleiders zijn chagrijnig. De klanten zijn wel het positieve van het werk, praatjes maken etc. Maar qua omgeving en arbeidsvoorwaarden is het 3x niks.
Je hebt een bedrijfsrestaurant waar je voor een paar centjes goed kan eten. Dat is de enige pluspunt. De werkschoenen en broeken zijn ook nog stikheet. Te weinig kluisjes. Doe hier al zeker niet je vakantiewerk. Je wordt niet gewaardeerd. De collega's zijn allemaal ouder en bouwen hun toekomst hierop, als jij niet van plan bent om heel je leven bij de ikea te werken kan je het vergeten om enige respect te krijgen. De sfeer die ik heb ervaren was zeer onprettig. De trainer leert jou bijvoorbeeld een bepaald iets niet en hier krijg jij op je kop van omdat dit 'zeker weten wel is uitgelegd' maar helaas, toch niet. Het komt ook vaak voor dat je last minute wordt afgebeld en zomaar ineens niet meer hoeft te komen. Het werk zou op zichzelf zo leuk zijn geweest, maar alles wat er omheen draait is zoo vervelend wat echt erg jammer is!
Pluspunten
Goedkoop eten
Medewerker
Montagemedewerker (voormalige medewerker) –  Delft13 februari 2018
Opbouwen van meubelen voor showrooms En dynamisch bedrijf.
Receptioniste (huidige medewerker) –  Delft23 oktober 2017
Geen dag hetzelfde,
veel contact met mensen.
Gezellige informele sfeer.
Great place to work with an amazing community
Recovery Co-worker (huidige medewerker) –  Delft22 oktober 2017
IKEA is a great company to work for that really takes care of its staff. There is a strong emphasis on teamwork and leading by example, which gives a feeling of transparency between colleagues, where people are honest and open and there isn't a strong hierarchy. Makes you want to come to work in the morning!
Pluspunten
great environment, canteen is excellent
Minpunten
sometimes very busy and can be stressful
magazijnmedewerker
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Delft22 oktober 2017
gezellige werksfeer
veel collegialiteit
duidelijk wat er van je verwacht word.
Multi Cultureel
Frontliner / Checkout supervisor (huidige medewerker) –  Delft1 augustus 2017
Leuk bedrijf met veel mogelijkheden
er zijn mensen van verschillende landen bij Delft dus je leert elke dag iets nieuws
Pluspunten
multi cultureel / iedereen is gelijk / IKEA normen en waarden
takes care of people, creates togetherness, customer in focus
Visual Merchandising and Activity Manager (huidige medewerker) –  Delft19 maart 2017
great working environment
very good culture and values that are respected, lot of responsibility and ownership requested, a lot of learning and training possibilities, very good personal development
fantastic job culture
Commercial Manager (huidige medewerker) –  Delft, the Netherlands27 september 2016
the focus is on the IKEA values:
- togetherness, working cross-department
- simplicity, finding the most efficient ways of working
- transparency, sharing creates ownership
- finding better ways, challenge existing solutions
- cost-conscious, sustainability, waste management, transport costs, limit suppliers
Pluspunten
company culture, motivated co-workers, international diversity
Minpunten
span of control too large, succession planning not in place
lekker bezig
Co-worker (voormalige medewerker) –  Delft, ZH20 juli 2015
werken bij de Ikea was echt leuk de collga's het sfeer lekkere ontbijt
ik heb geleerd dat samen werken ligt werk maakt.
ik vond niks moeilijk aan werken bij de Ikea want als er hulp nodig was had je je collega's of als je met vragen zat kon je hen vragen.
leukste van die baan was de werktijden van 05.15. tot 10.00ur je had dan de hele dag om wat te doen.
Pluspunten
eten was 50% korting gratis parkeer
gezellig en productief
Service medewerker (voormalige medewerker) –  Delft28 juli 2014
Werken bij IKEA Food was leuk. Ik heb veel mensen leren kennen en het werk was zeer goed te doen ik teamverband.
Pluspunten
gratis diner bij 8 uur werken, toeslagen in de avonduren.
Minpunten
klanten zijn heel onbeschoft, hebberig en veeleisend.
Op de werk vloer moet het gezellig zijn
steigerbouwer (voormalige medewerker) –  delft22 augustus 2013
monteren zelfstandig werken veilig omgaan met gereedschap.
Pluspunten
altijd op tijd
Minpunten
werk hard en snel maak ik soms fouten
Productieve, uitdagende werkomgeving met veel verschillende mensen.
Furniture sales medewerker (voormalige medewerker) –  Delft, ZH21 augustus 2013
Elke dag staat de klant centraal. Als verkoopmedewerkster zorg ik ervoor dat de klant alles makkelijk zelf kan vinden door de afdeling op orde te houden, vragen te beantwoorden en advies te geven waar nodig. Op mijn afdeling (Sleeping and Storage) houdt dat in de klant te adviseren over de matrassen en de garderobekasten. Ik probeer altijd zo goed mogelijk mee te denken met de klant en met verrassende oplossingen te komen. Samen met mijn collega's houden wij de afdeling netjes en proberen wij de IKEA waarden tot uiting te brengen.

Doordat IKEA 7 dagen per week open is, ben ik gewend aan een flexibele werkomgeving. Ik werk overdag, avonden, weekend- en feestdagen. Het lastige hieraan is soms de wisseling qua werktijden in een werkweek, de overgang van avonddienst naar dagdienst bijvoorbeeld.

Wat ik erg leuk vind aan verkoopmedewerkster zijn, is dat je de klant met een glimlach en het juiste product van de afdeling ziet gaan. Als ik een klant niet tevreden kan stellen zal ik altijd een stapje extra doen om dit alsnog voor elkaar te krijgen. Hierdoor heb ik goede service gerichte instelling ontwikkeld.
Omdat IKEA zo groot is en ik op verschillende afdelingen heb gewerkt, ben ik gewend aan samenwerken met verschillende mensen. Hier heb ik veel van geleerd qua samenwerking en communicatie.

Wat altijd lastig blijft is de ontevredenheid van de klant als iets niet op voorraad is, als het product tegenvalt, de klant een slechte dag heeft, extra kosten van een service etc. Ik, en mijn collega's, krijgen dan de volle laag. Ik heb hiervoor intern een training gevolgd, hoe om
  meer... te gaan met dit soort problemen.
Verder heb ik een interne matrassentraining gevolgd, omdat de verkoop van matrassen meer kennis vraagt.
Pluspunten
Interne trainingen
Minpunten
De onregelmatigheid
Trevlig arbetsmiljö, ett företag som bryr sig
Distributions Specialist (voormalige medewerker) –  Delft, Holland20 februari 2013
I mitt senaste arbete som Distributions Specialist var support till våra kunder/kollegor mycket viktig. Att kolla inboxen och hjälpa/fixa var det ibland hade gått snett, eller hjälpa med att hitta produkter på vår IKEA Toolbox sida var en stor del av jobbet.
Också spontan kontakt med mina kollegor angående nya produkter som var på väg ut.
Jag har lärt mig hur viktig kommunikation är och att reda ut saker tillsammans. Jag jobbade i ett team av 11 underbara kollegor och med om chef som alltid hade tid ifall hans hjälp behövdes.
En gång i månaden hade vi ett teammöte, där vi berättade för varandra vad som pågick och var vi behövde varandras input.
Det jobbigaste var när datasystemen inte fungerade som det skulle. Då var det mycket jobb med att hitta, återställa och fixa leveranser.
Bästa delen av jobbet var tacksamheten och glädjen av kunden när en fråga, ett problem var löst.
Därför tycker jag att service är så viktig! Jag blir så glad när jag har kunnat hjälpa till, och att tillföra till ett bra ryckte till avdelningen jag jobbar för.

Jag är glad att ha jobbat i 12 år för Inter IKEA Systems B.V., där jag har kunnat jobba med olika saker och har lärt mig mycket om att jobba ihop i olika situationer. Också för att det är ett internationellt företag där man får kontakt med kollegor från hela världen, mycket intressant och lärrikt.
Pluspunten
ikea rabatten, billiga luncher med god mat
Minpunten
kan inte komma på något, allt fungerade bra

Zie meer reviews over IKEA

Stel een vraag over solliciteren of werken bij IKEA. Onze community staat klaar om te antwoorden.