IJsselland Ziekenhuis Reviews

9 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 11 reviews
gezellige werksfeer
Doktersassistente polikliniek kindergeneeskunde (voormalige medewerker) –  Capelle aan den IJssel15 februari 2019
Gezellig, kleinschalig ziekenhuis. Het leukste van de baan was het contact met collega's , kinderen en ouders. Het moeilijkste van de baan vond ik de schrijnende gevallen met zieke kindjes, zoals kindermishandeling e.d.
Pluspunten
kleinschalig
Minpunten
constante veranderingen van werkmethodes
administratief werk
Administratief medewerker (voormalige medewerker) –  Capelle aan den IJssel8 augustus 2018
dossiers beheren met een vrij simpel computer systeem
ontzettende fijne werkomgeving met allemaal vriendelijk personeel
Administratief medewerkster (voormalige medewerker) –  Capelle aan den IJssel7 augustus 2017
iedereen groet elkaar en gaat aan zijn of haar taak beginnen ,dan om 10 uur een pauze even van de afdeling af een bak koffie drinken en een praatje met elkaar ,dan weer verder dan om 12.30 een lunchepauze dus iedereen doet wat hij of zij wil de een gaat naar het restaurant en de ander gaat naar buiten en dan weer verder met het werk .dan nog om15.00 weer een pauze lekker een bakje thee drinken en dan weer verder naar 16.30 .het is meestal een gezellige boel met veel gepraat en gelach.het leukste is dat je elke dag een andere taak heb,en het moeilijkste ..... eigenkijk niet.
Pluspunten
dat we een bedrag mochten besteden aan een cursus
Minpunten
eigenlijk heel normaal maar geen mobile op het werk
schoon maken
Schoonmaakmedewerker (voormalige medewerker) –  Capelle aan den IJssel31 juli 2017
ik vind het goed met bed schoon maken en bed fixen
medewerker bediening
Gastvrouw (voormalige medewerker) –  Capelle aan den IJssel9 maart 2016
Het bedienen van gasten aan de bar, in de zaal en op het terras.
Productief
Medewerker Centraal Medisch Archief (huidige medewerker) –  Capelle aan den IJssel, ZH24 september 2015
Ik heb geleerd om samen te werken, mijn collega's te vertrouwen. Een typisch dag op werk was na de eerste stap van binnenkomst werd het hard gewerkt tot het einde van de dag.
Ik vond mijn werk erg leuk vanwege mijn collega's maar ook vanwege de waardering je krijgt na z'n dag.
gezellige werkomgeving
Gastvrouw Geboorte centrum (voormalige medewerker) –  Rotterdam28 april 2015
het was vrijwilligers werk heb er van genoten moest op de afdeling kraam zorg alles aanvullen zoals luiers, lakens, dekens, baby spullen, enz .
Kwam helaas niet verder in ontwikkeling daar.
Pluspunten
gezelligheid veel aanspraak, reiskosten vergoeding
Minpunten
zelf lunch betalen
Drukke poli met veel artsen ,interessant ,leerzaam
Doktersassistente (huidige medewerker) –  Capelle aan den IJssel12 september 2012
Het is een grote poli met 8 internisten ,6 mdl artsen en een reumatoloog. Er worden ook veel oncologische patiënten gezien. Het is een drukke poli met ongeveer 20 doktersassistenten en administratief medewerkers. Het leukste is de grote diversiteit aan patiënten. Het moeilijkste is het om patiënten op zo kort mogelijke termijn kwijt te kunnen en alle vragen ( vooral telefonisch) van alle patiënten te beantwoorden. Ik heb een leuk team van collega's.
Pluspunten
leuke collega's, goede werksfeer
Minpunten
geen koffiepauze, de hele dag telefoon

Zie meer reviews over IJsselland Ziekenhuis

Stel een vraag over solliciteren of werken bij IJsselland Ziekenhuis. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over IJsselland Ziekenhuis gesorteerd op locatie