IJsselheem
Ouderenzorg 2.0
IJsselheem is een prettige organisatie om voor te werken, collega's zijn betrokken en samen heb je een leuke tijd. Personeelsverenigingen zowel binnen je locatie als organisatie breed. Organisatie neemt de moeite om innovatief te zijn.
Wel word er veel van je verwacht, als personeel, nu we binnen zelfsturende cultuur werken. Alle zaken op de afdeling vallen op de schouders van het team en dit vereist vaak wel creatief en probleemoplossend denken.

Wat mij betreft mag om die reden het personeel wel meer beloond worden in een hogere schaalfunctie, VIG naar 40 en de verpleegkundigen naar FWG45. (In ontwikkeling maar duurt naar mijn inziens veel te lang)

Er word veel van je flexibiliteit verwacht, ook in je vrije tijd valt vaak lastig te plannen binnen je werktijden. Dit vind ik een groot nadeel van mijn werk, dat ik voor mijn gevoel nooit echt "vrij" ben.
Pluspunten
Prettige werksfeer/ ruimte om te leren en te ontwikkelen
Minpunten
Extreem flexibel moeten zijn, daar tegenover weinig waardering word weinig bij stil gestaan
Grote ouderenzorginstelling met veel mogelijkheden en ruimte voor overleg
IJsselheem is een grote ouderenzorginstelling met collega's met 't hart op de goede plaats en veel mogelijkheden.
Pluspunten
Flexibiliteit en alles in overleg bespreekbaar
Minpunten
Nog niet ontdekt
Goede werksfeer in de praktijk
De werksfeer in het zorghuis is gemoedelijk, collega’s helpen elkaar.
zelfsturend vraagt veel van de professional; van hoger af krijgen we hier te weinig begeleiding in.

er gebeurt teveel in korte tijd.
Pluspunten
werksfeer in zorghuis
Minpunten
er wordt veel van je gevraagd in privetijd
Verpleegkundigen niveau 4 te laag ingeschaald
Helaas begrijpt IJSSELHEEM nog steeds niet de meerwaarde van verpleegkundigen in de ouderenzorg. In deze tijd van krapte menen ze dat verpleegkundigen genoegen nemen met FWG 40. En dat terwijl je zoveel verantwoording meer hebt. Omhoog die schalen. Niveau 4 moet minimaal in 45 zitten en niveau 5 in 50. Voor mij de reden om de ouderenzorg te verlaten.
Pluspunten
Collega's zijn betrokken
Minpunten
Management te laag niveau.
een warm en gezellig en op de mens gerichte instelling
Een warme en gezellige werkomgeving, flexibel werktijden en kan jezelf indelen en aanpassen aan je eigen gezinsomstandigheden.
Fijne en begripvolle leiding, goede samenwerking en overleg.

Goed uitziende en verzorgde gebouwen. Fijne cliënten waar je wordt gewaardeerd voor je werkzaamheden.

Leuke collega's en goede samenwerking. Wat echt leuk en fijn is aan dit werk zijn de contacten met de mensen die vaak eenzaam zijn en wachten tot je weer komt.
gezellige baan
Ik had het altijd naar m'n zin op het werk.
Het is altijd gezellig en er is altijd wel wat te doen.

De bewoners en m'n collega's zijn ook erg gezellig

Ik vond niet veel dingen moeilijk, want ik liep er een jaar stage en heb veel geleerd wat ik niet zal vergeten.

Het leukste van de baan vond ik de contact tussen de bewoners en mij. De verhalen die ze vertellen enz.
Pluspunten
gratis soep
Zelfstandig
Je gaat eerst naar kantoor om te kijken welke cliënten je hebt op die dag. Dan ga je naar de cliënten toe. Daar doe je taken in de huishouding of boodschappen.. enz..

Collega's heb je wel maar je ziet ze niet of nauwelijks, omdat iedereen een beetje voor zich zelf werkt.

Pluspunten
zelfstandig
Minpunten
....
Stel een vraag over solliciteren of werken bij IJsselheem. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,5
Reviews over IJsselheem gesorteerd op locatie