Review over IDEXX Laboratories van een werknemer

Bekijk alle reviews over IDEXX Laboratories

Schoon drinkwater, zuivere melkproducten en gezonde dieren dankzij IDEXX
Customer Support Specialist III (huidige medewerker) –  Hoofddorp2 januari 2014
De werkdag begint met het lezen en beantwoorden van e-mails. Vervolgens worden de bestellingen van klanten in de regio Europa, Midden-Oosten en Afrika in SAP geplaatst. Deze komen meestal per e-mail binnen maar ook per fax of telefonisch. Bestellingen die vóór 15u zijn geplaatst, gaan nog dezelfde dag de deur uit.
Ik heb geleerd met SAP te werken. Verder ook dat een goed product duur mag zijn (en dat zijn de producten van IDEXX), als er maar een heel goede service tegenover staat. Het is mijn eer om die goede service te verzorgen. IDEXX is als de Verenigde Naties in het klein met tientallen nationaliteiten binnen de muren en klanten uit een zo grote regio. Uiteindelijk zijn wij, ondanks alle cultuurverschillen, allemaal mensen, wat tot een geweldig gevoel van verbondenheid heeft geleid.
IDEXX is groeiend en wil met de tijd meegaan. Ten gevolge daarvan worden er voortdurend nieuwe regels en procedures ingevoerd, die te behappen zijn zolang de achterliggende gedachte ervan ook wordt uitgelegd. Deze uitleg maakt het verschil uit tussen "ergens voor gebruikt worden" en "je ergens betrokken bij voelen".
Pluspunten
Geweldige internationale ambiance
Minpunten
Te veel procedures en regels

Andere reviews over IDEXX Laboratories van werknemers

Nice environment and a lot of support.
Software Testing Analyst (huidige medewerker) –  Senior Software Tester2 augustus 2019
Really enjoy working there, feel a team spirit and respect to different personalities. I'm able to share knowledge and experience with my colleagues and learn from them. Workday never boring, always have challenges/areas to improve the skills. If you have a bad day, just ask for help and you will get it.
Standaard bureaucratisch bedrijf
Supply Chain Associate (voormalige medewerker) –  Hoofddorp25 februari 2019
Gestandaardiseerd werk zonder enige afwisseling naast de taken van het inpakken en ophalen van bestellingen. Een typisch bureaucratisch bedrijf.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij IDEXX Laboratories. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over IDEXX Laboratories gesorteerd op locatie